Results 1 to 20 of 20

Thread: Lookie's ansøgning til SD :)

Forum Apprentice

Default Lookie's ansøgning til SD :)

Dav's

jeg er en fyr på 29 som bor i skælskør og arbejder som elektrikker i roskilde skal snart flytte tilbage til amager Jubbie har spillet online game i mange år det hele startede med UO som jeg spillet i 6 år så kom EQ ud. Så skulle det jo prøves spillet det i 6-7 år.

så skulle noget nyt prøves tja nogle af mine rl venner spillet jo wow så hvorfor ikke prøve det har kun spillet wow i ca 1/2 år's tid var i guild på emeriss som hed T R U S T E D. da jeg var i den guild startede vi med KZ run's også det gik jo nemt nok så kom turen til Gruul's lair det blev hurtig farm status så kom vi til Maggy's lair
    det tog en hele uge med wipe's hverdag men så fik vi ham og min staff droppede

jeg er flyttet her over pga " swupper " har spillet samme med ham på emeriss.

Sidder bare og kikker ud i luften pga jeg ikke er i guild atm vil hellere lavet et nomal run et eller andet end bare at kikke ud i luften altid frisk på at hjælpe folk "hint " så send bare et tell hvis i skal bruge en holy priest til noget

hvorfor jeg vil joine SD tja som sagt jeg kender " swupper " og har spillet sammen med ham, han sagde det er en super guild med rl party's Woot !

mine trade skill's Enchantment 365 / tailoring 375

jeg er scryer og kan gå i alle heroics

men jeg SKAL logge kl 23:00 pga jeg skal op kl 5:00 om morgen da jeg har 1:20 mins til arbejde og skal jo lige ibad før arbejde møder jo kl 7

har læst alle regler godkent og underskrevet

Hilsen Flemming Nielsen

Paladin of the Board Magicha's Avatar

*hint hint*
    Gief link til armory profil
    Søger du som social (du kender jo Swups) eller som raider (vi mangeler faktisk en meget aktiv holy priest)
    Og Hey.. Jeg skal også op kl 5.. Man lærer hurtigt at vænne sig til 3 timers søvn *gaaaaaaaaaab*