Results 1 to 20 of 20

Thread: Lookie's ansøgning til SD :)

Forum Apprentice

Default Lookie's ansøgning til SD :)

Dav's

jeg er en fyr på 29 som bor i skælskør og arbejder som elektrikker i roskilde skal snart flytte tilbage til amager Jubbie har spillet online game i mange år det hele startede med UO som jeg spillet i 6 år så kom EQ ud. Så skulle det jo prøves spillet det i 6-7 år.

så skulle noget nyt prøves tja nogle af mine rl venner spillet jo wow så hvorfor ikke prøve det har kun spillet wow i ca 1/2 år's tid var i guild på emeriss som hed T R U S T E D. da jeg var i den guild startede vi med KZ run's også det gik jo nemt nok så kom turen til Gruul's lair det blev hurtig farm status så kom vi til Maggy's lair
    det tog en hele uge med wipe's hverdag men så fik vi ham og min staff droppede

jeg er flyttet her over pga " swupper " har spillet samme med ham på emeriss.

Sidder bare og kikker ud i luften pga jeg ikke er i guild atm vil hellere lavet et nomal run et eller andet end bare at kikke ud i luften altid frisk på at hjælpe folk "hint " så send bare et tell hvis i skal bruge en holy priest til noget

hvorfor jeg vil joine SD tja som sagt jeg kender " swupper " og har spillet sammen med ham, han sagde det er en super guild med rl party's Woot !

mine trade skill's Enchantment 365 / tailoring 375

jeg er scryer og kan gå i alle heroics

men jeg SKAL logge kl 23:00 pga jeg skal op kl 5:00 om morgen da jeg har 1:20 mins til arbejde og skal jo lige ibad før arbejde møder jo kl 7

har læst alle regler godkent og underskrevet

Hilsen Flemming Nielsen

Paladin of the Board Magicha's Avatar

*hint hint*
    Gief link til armory profil
    Søger du som social (du kender jo Swups) eller som raider (vi mangeler faktisk en meget aktiv holy priest)
    Og Hey.. Jeg skal også op kl 5.. Man lærer hurtigt at vænne sig til 3 timers søvn *gaaaaaaaaaab*

Husk at lave en /join semperdanica ingame og se om du kan finde nogle SD grupper Det burde være let som holy priest anyways.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Jeg var med Lookie I BM idag !

Det gik rigtig godt. Jeg gik derind som arms specced, så var lidt i tvivl om hvorvidt jeg kunne klare det, men lookie holdte mig oppe på hele runnet uden på noget tidspunkt at være kritisk nede på mana.

Jeg ved at der lægges mest vægt på det sociale ved en ansøger, men heal-wise har vi ihvertfald en god healer i Lookie, vil jeg vurdere.

Vi var alle på VT, men lookie havde problemer med sin mic, så han kunne ikke deltage i samtalen, så har ikke rigtigt kunne vurdere hans personlighed.

Men han har ihvertfald gjort godt indtryk på mig

thumbs up
    WoW:
    Culpa: Tankadin
    Stanly: BE Rogue
    Thazarc: Moo Warrior
    Stanley: Moo totemcaster
    Urakthar: Orc Warrior

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Hey Flemse.

Så fandt du udaf at der hvor jeg er skal du være!

Gik fint i BM idag, selv mit pet fik heal :P

Jeg vil godt stå inde for Lookie, flinker gut jeg har kendt og spillet sammen med siden jeg var 15 :P hehe

kun positivt herfra!

/Swup

Forum Apprentice

Hej igen.

Armory skal lige opdateres. Charen er rykket fra Emeriss og samtidig renamet til Lookie fra Perfectirony.
    http://armory.wow-europe.com/charact...n=Perfectirony
    Skal nævnes at jeg idag er respecced til Holy. skal nok poste et nyt link når det er opdateret.

Jeg søger først og fremmest ind som Social men er helt klar på at raide, dog uden at forvente en raidplads.

Hilsen Flemming

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Thumbs up

Var med Lookie i BM her til aften.

Det var på intet tidspunkt problemer med healingen under runnet.. heller ikke når jeg brugte min shadowword death ligt tidligt nok i kampen (den skal da ind i spell rotation når mobbet er på 95% skal den ikke ) ..

Ej det gik kanon godt og der var ikke en finger at sætte på Lookies healing..

Thumbs up.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

Forum Apprentice Vox's Avatar

Har kun positivt at sige om Lookie ... Thumbs up.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Det ser fornuftigt ud, du sger ind som socialt medlem med en Holy priest. Det ville ikke skade vores daglige 5 mands runs. Du er også igang med at få nogle gode anbefalinger hvilket er den rigtige vej frem.

Har du noget endgame raid erfaring i TBC, hvis vi skulle få brug for dig på større raids, eller er du ægte casual som hygger med de små ture?

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Officer Forum Warden

Var i BM med ham, og han kunne finde ud af at holde en paper tank oppe, uden på noget tidspunkt at være low på mana.

Derudover virker han til at være en flink person. Fik dog ikke lov til at snakke med ham på vt, da hans mic vist ikke lige fungede

Så Thumps herfra

SD Medlem Forum Disciple Doomgrip's Avatar

Jeg var i Mana Tombs med min level 66 warrior og det gik helt fint. Desværre kunne jeg ikke høre Lookie på VT, men han sad vist sammen med Swupper. I hvert fald pjattede de helt vildt og lavede ballade hele vejen igennem.

Nu er det ikke sådan at jeg synes at fokuserede og koncentrede runs er kedelige, men det her run var i hvert fald sjovt samtidig med at vi susede igennem instancen.

Så Lookie, få dig en mikrofon, eller hvad det nu er som er problemet så det ikke kun er Swuppers version af historien vi får når han stjæler din mus.

Forum Recruit

Var også med i Mana Tombs, han virker som en kanon flink fyr, hjælpsom, kan sit kram med sin Priest, helt sikkert en jeg vil spille med igen.
    EraseDK

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Quote Originally Posted by Doomgrip View Post
    Så Lookie, få dig en mikrofon, eller hvad det nu er som er problemet så det ikke kun er Swuppers version af historien vi får når han stjæler din mus.
    Haha ja deeeeeet! mit gamle headset har det ik så godt. Lookie har selv en mic derhjemme der virker :P ja vi havde det super skægt :P

Forum Apprentice

hejsa igen cool nok og se at folk skrive gode ting om mig

wOOOOt ja jeg har lavet kara run's cleer maggy cleer gruul cleer TK VR dead only SC vi fik ikke nakket nogle bosser der men fik set hvad nogle af den gør

har ikke lige været på idag pga swupper fik mig drukket stiv .....

Forum Acolyte SkyPrey's Avatar

Igår Kørte vi videre på team 101, jeg fik lov af Greatjustice til at lede holdet gennem de sidste bosser, og lookie var en frisk mundfuld luft at have med.

Han healer rigtig godt og havde godt styr på de encounters vi lavede og hans tone på vt er venlig og rar.

Je synes hvertfald han virker som en gut der uden problemer ville kunne falde til i SD.
    Gaming rig :
    Corei7 860
    GeForce 460 GTX 1,6 GB
    16 Gb DDR3 Ram
    24" BenQ HDMI Monitor

Forum Trainee

Jeg var også med i KZ igår, og synes også at Lookie klarede det rigtig godt, han havde styr på det, og virker som en rigtig flink person, var venlig på VT.
    så thump's up fra mig af
    "jack of all trades, master of none"
    Formerly know as "Perevers" :-)

SD Medlem Forum Recruit

Jeg var også med Lookie i kz igår, og synes også det gik rigtig godt. Vi fik hoveddelen af bosserne ned, selvom det for nogle var første gang på de pågældende bosser. Så alt i alt et rigtig godt raid hvor folk kæmpede for det.

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Lige været på en lille hyggelig tur - og det gik fint :-)

Meget behagelig og venlig person!
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

jeg var med lookie i arca, hans heal den er i top
    og jeg over dps flere gange så tanken ikk kunne følge med og nåede max ned på 50% i hp i 1 sec før jeg var på 100% igen..

nice healer.. han har min stemme

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

1) vi needer holy priests i SD
    2) du har en masse gode anbefalinger
    3) du SKAL stoppe kl 23 (dvs de dage hvor et raid går voer tiden og vi lige på det sidste try nakker bossen kan du ikke väre med
    4) du har raid erfaring.

som Casual/semi-raider tror jeg du vil blive velmodtaget i SD
    Hvis Reyven synes om dig har jeg ingen problemer med at se dig med trial-tag på

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Jeg synes Lookie har gjort sig fortjent til at komme på trial i SD. Fang en officer online for at få guildinvite og velkommen til!
    Guildboss - Danish Legacy