Results 1 to 5 of 5

Thread: Farvel til SD Lotro

Post Farvel til SD Lotro

Jeg har i længere tid været utilfreds med det manglende activitets niveau i lotro delen.
    Derfor har jeg valgt i dag at forlade Kinship. Det handler for mig mest om at have det sjovt og prøve nogle nye ting i spillet. Men da der jo næsten aldrig er nogen på i kinship er det lidt svært.
    Desuden har jeg det meget svært med at nogle personer synes at har de ikke et fornuftigt svar på et spørgsmål fyrer de bare en dum joke af.
    Jeg vil gerne takke Bellerne og Warlin for en masse gode timer sammen og håber i 2 vil sige til hvis i skal bruge hjælp ingame.
    For det mest glad og hjælpsom skulle i ramme den dag på året jeg ikke gider, så tag det roligt.
    Min Hunter heddr Entilsar

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Ja, det er en skam men også sandt at vi ikke er så stærke i LotRO som i de andre afdelinger. Så det er fuldt ud forståligt at du siger fra. Jeg mener dog at de har gang i et eller andet i officer forumet om LotRO afdelingens fremtid, så jeg syntes lige du skal høre hvad de har at sige før du siger definitivt farvel.

For mit eget velkomne var LotRO et skide flot og hyggeligt spil, men jeg syntes der manglede et eller andet, det var derfor jeg faldt fra(men det er jo et ungt spil, så jeg har ikke helt opgivet det endnu, holder stadig fast på min acount:cool. Tror også mange har haft den følelse af at LotRO skulle have været spillet til at fordrive tiden med indtil WAR udkom, men at det så ikke har været nok. Men det er self. bare mine tanker.
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Forum Convert

Er ked af at du forlader os for vi har brugt meget tid sammen - især lige inden Book 11 kom, hvor vi kæmpede med at få vores craftere op i lvl inden det blev nerfet.
    Håber du finder hvad du søger, og send mig endelig en tell hvis du har brug for hjælp til noget.

Bellerne

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Hej Grentharlion

Jeg er ked af at høre at du vil forlade os. Men jeg kan godt forstå dine frustrationer.

Vi har jo spillet sammen i eq2 også, og du har altid været klar på at hjælpe. Du har også altid været klar på en sjov bemærkning eller historie fra din chars liv, som jeg kommer til at savne.

Jeg har addet dig til friends, og du kan altid skrive hvis du har brug for noget hjælp.

Håber du finder en kinship som vil give dig det du søger i LOTRO. Held og Lykke, og må Ilvatars sang bringe dig eventyr. :p

Warlin
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

SD Medlem Forum Disciple hqx's Avatar

Altså - Forstår du leaver kinship, men at blive sur over en lille joke .. deeet...

Dig - "Hvor ligger X" (noget som ingen lige ved)
    Kebra - "ved ikke, prøv mehq.net (thottbot for lotro)"
    mig " det ligger ca ---> der, hvis du kommer -------> dertil er du gået for langt og skal lige <-- så er du der"

5 mins senere leaver du kinship med dine chars .. altså pust?

Som nævnt ingame - hvis du ikke er tilfreds med forholdende er det altså også tilladt at hjælpe lidt til, at kæmpe lidt for det istedet for at være passiv og håbe på andre gør det for en.

Men gl i fremtiden, håber du finder hvad du søger andetsteds og vore veje igen krydser i Middle Earth
    I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it.