Results 1 to 4 of 4

Thread: Tak for den dejlige tid SD

Forum Fledgling

Post Tak for den dejlige tid SD

Kære alle sammen,

Jeg må desværre sige at jeg i dag har fulgt trop med Dejlig, og prøver at komme lidt videre i spillet.

Det har været svært for mig at tage valget, fordi jeg godt kan lide tanken om en dansk guild og støtte op omkring det, men nu har jeg endelig taget valget.

Grunden til det er fordi jeg er nået til det punkt at jeg har næsten skaffet de quest og items jeg vil have, og næsten kun kan gå frem ad, og føle der sker noget, ved at raide lidt oftere.

Jeg har ingenting imod nogen af jer, synes folk i SD er helt fantastiske, men der er bare ikke folk nok.

Det betyder ikke at jeg ikke er frisk på at hjælpe eller gruppe, eller lave andre sjove ting med jer, i kan bare skrive til mig.

Håber på alt held og lykke fremover i SD.

Tak for denne gang

--

Nazgard
    Kigop

Forum Trainee

Håber du finder hvad du har brug for Nazgard ude i den store verden. Og hiv bare fat i os hvis du har noget spændende vi skal opleve.

Forum Fledgling

Tak Anilar, det vil jeg gøre :-)

I må meget gerne sætte Kigop og Nazgard på venneliste, og skriv endelig hvis jeg kan hjælpe med noget, eller der skal gruppes :-)

Forum Convert Tiks's Avatar

hey Naz,

beklager det sene svar :/ vi har haft travlt med at flytte i hus, og min veto-ret gjorde at det ikke var pc-kasserne, der blev tømt først...

Som Ani skriver, så sig til hvis der er noget vi skal ud og se :) Jeg er ked af at du også går, men håber at du så får raidet så hatten passer ;)
    Tiks
    GM i EQ2

First they ignore you
    Then laugh at you and hate you
    Then they fight you - then you win