Results 1 to 20 of 20

Thread: Aggrovated lvl 70 shadow priest

Default Aggrovated lvl 70 shadow priest

Hej Semper Danica

Lidt irl info:
    Jeg hedder Klaus Kryhlmand, er 20 år gammel og bor på kollegie i Sønderborg. Til dagligt arbejder jeg som kontorelev(pt. program koordinator i udd. afd.) som er et ganske admindeligt 8-16 job. Derudover dyrker jeg lidt sundt i form af håndbold.

lidt ingame info:
    Jeg er stadig i guilden Pariah som for noget tid siden valgte at gå i opløsning efter en bekymring om at være en guild der bare gearede folk op til de mere seriøse guilds.
    I Pariah nåede vi at cleare Kz, Gruul, Mag, Hydross 14%, VR (jeg har dog kun exp med 1%). Ud over Pariah har jeg været kort i Oni, en del i The Unspoken(og mange af de tidligere guilds med samme ledelse, ikke fordi jeg kunne lide dem, men fordi jeg ikke vidste bedre )

Karakter info:
    Aggrovated, min præst jeg søger ind med, har under raid kun været specced holy, hvilket hans gear bærer en del præg af, men jeg håber det går.
    Han er den eneste jeg har lavet PvE med siden de gamle MC dage hvor Sualken var min main.

http://eu.wowarmory.com/character-sh...t&n=Aggrovated

Jeg har i alt 3 lvl 70'ere hvor min warlock "stortset" kun lige er blevet lvl 70, så han er en rigtig voksenbaby. Tailoring hjælper dog en hel del

http://eu.wowarmory.com/character-sh...rest&n=Xclipse

Sidst men ikke mindst har jeg min Warrior, han er født spejlhjernet og højrehåndet, så der var intet andet for end at give ham en 2h økse han kunne lege med, hvilket har bevirket en del pvp.

http://eu.wowarmory.com/character-sh...rest&n=Sualken

Alle 3 har selvfølgelig Karazhan key i orden.

Som en sidste ting vil jeg sige at jeg ikke har noget imod at wipe på den samme boss en hel aften, kommer altid i god tid til raids og har styr på mit shit.

Jeg har læst og forstået code of conduct.

Håber at høre fra jer.

- Aggrovated

Grunden til jeg hedder Xclipse på forum er fordi min oprettelse af Aggrovated failede en del. Jeg får det rettet snarest.
    Last edited by Aggrovated; 09-09-2007 at 22:19.

Klaus er en fin fyr, havde æren af at være i militæret med ham
    han spiller sin priest godt og jeg kan i hvert fald sige god for ham, selvom det sikkert ikke vægter så meget, men anyways :P

Gl m8

Forum Senior Tala's Avatar

Thumbs up

God ansøgning Aggro!

Kender kun Aggro ingame, hvor jeg lærte ham at kende gennem Dalka (irl ven og gammel SD'er).
    Laver en masse ingame med Aggro, vi kører både Arena Team og BG's på daglig basis, hvor vi altid sidder over SD's vt og har det grineren! Det er sku sjovt, og Aggro aka Klaus virker som en cool fyr, der vil passe utolig godt ind i SD, på mange punkter.

Så vil bare lige sige Thumbs up for Klaus aka Aggro.

Razta-Tala
    LoL: OdenseMafia (EU West)

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Hejsa,

En god ansøgning og du har allerede et par anbefalinger. Vi kunne godt bruge en dygtig shadowpriest til vores raid team, så mulighederne er der ihvertfald.

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan dine ambitioner er omkring raids og hvor mange gange om ugen du har tid/lyst til at raide? Ville du f.eks. passe ind i vores CR som vi pt rekrutterer til i denne tråds?
    http://forum.semperdanica.dk/showthread.php?t=15837

Du er velkommen til at oprette en profil på raid.semperdanica.dk og signe up til raids, så vi kan få set dig i aktion og omvendt.

Vi ses forhåbentlig ingame.
    Guildboss - Danish Legacy

Quote Originally Posted by Reyven View Post
    Hejsa,

En god ansøgning og du har allerede et par anbefalinger. Vi kunne godt bruge en dygtig shadowpriest til vores raid team, så mulighederne er der ihvertfald.

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan dine ambitioner er omkring raids og hvor mange gange om ugen du har tid/lyst til at raide? Ville du f.eks. passe ind i vores CR som vi pt rekrutterer til i denne tråds?
    http://forum.semperdanica.dk/showthread.php?t=15837
    Halløj,
    Selvom mange guilds ikke bruger udtrykket Core-Raider så har jeg ofte set mig selv som en, og jeg tror derfor også sagtens jeg vil kunne udfylde en core-raider status i SD.
    På ugentlig basis kan jeg raide mindst 4 gange hvis det er nødvendigt. Det er gerne lørdag aften og enten tirsdag eller torsdag jeg tager fri på.

Jeg har oprettet mig på raidsiden, men kan ikke tilmelde endnu.

/Aggro

Quote Originally Posted by Xclipse View Post
    Halløj,
    Selvom mange guilds ikke bruger udtrykket Core-Raider så har jeg ofte set mig selv som en, og jeg tror derfor også sagtens jeg vil kunne udfylde en core-raider status i SD.
    På ugentlig basis kan jeg raide mindst 4 gange hvis det er nødvendigt. Det er gerne lørdag aften og enten tirsdag eller torsdag jeg tager fri på.

Jeg har oprettet mig på raidsiden, men kan ikke tilmelde endnu.

/Aggro

Det skal ikke være noget du føler dig tvunget til, men fordi du har lyst til at være med på at breake nye raid instances og være med flere gange om ugen.

Jeg vil gerne have en snak med dig på VT omkring dette. Er du online i aften?

Quote Originally Posted by Reyven View Post
    Det skal ikke være noget du føler dig tvunget til, men fordi du har lyst til at være med på at breake nye raid instances og være med flere gange om ugen.

Jeg vil gerne have en snak med dig på VT omkring dette. Er du online i aften?
    Ja jeg er online hele dagen og aftenen, fanger dig lige på et tidspunkt
    at raide meget er aldrig noget jeg har følt mig tvunget til. Jeg er et konkurrencemenneske hele vejen igennem og vil altid være den bedste
    Last edited by Aggrovated; 10-09-2007 at 15:13.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

NICE - vi to skal have nogen dueller :-D
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Quote Originally Posted by HolgerDK View Post
    Det er så her det er fordelen at have flere forskellige chars, det er dog kun Sualken der er ok pvp geared, så ham kan du da godt få lov til at prøve kræfter med...

SD Medlem Forum Elder

Dont Know, But i like him

Ihvertfald ud fra tonen osv i ansøgning
    Druids are PvE

Forum Acolyte

Nå det er vel også på tide at jeg lige for skrevet her.
    Jeg har lavet rigtig meget PvP og arena med Aggrovated. (på alle hans chars).
    Han kan virkelig finde ud af at spille sine chars det er dejligt.
    Han er en frisk fyr oog klar til at give en hånd hvis man virkelig needer ham til et eller andet.
    Synes selv han passer godt ind i SD.

Så thumbs up her fra

Frille - give more shadowpriests
    Frille - Warlock
    Wofid - Druid - of doomkin/healer

Vi har ikke lige fået snakket på VT, men hiv fat i Kartagg eller undertegnede ingame så du kan få en snak med en af os.

Få girdle of rumination og spellstrike pants. Det ville sgu være en upgrade som jeg lige kunne se det. Din plus damage ligger vist umiddelbart lidt lavt.

Men det ved jeg ikke det store om, så jeg vil lige komme med en anden comment.

Du skal simpelthen have styr på din computer. På raidet idag var der alt formeget tvivl om hvor du lige var henne af i verden. Så var du der, så var du der ikke osv.
    @ Tarren Mill.
    Militi - Level 85 druid.
    Gladning - Level 85 Hunter.
    Ledning - Level 85 Warrior.
    Galdning - Level 80 Priest

Quote Originally Posted by Kajak View Post
    Få girdle of rumination og spellstrike pants. Det ville sgu være en upgrade som jeg lige kunne se det. Din plus damage ligger vist umiddelbart lidt lavt.

Men det ved jeg ikke det store om, så jeg vil lige komme med en anden comment.

Du skal simpelthen have styr på din computer. På raidet idag var der alt formeget tvivl om hvor du lige var henne af i verden. Så var du der, så var du der ikke osv.
    lige lidt til forsvar >

min +dmg er på +1008 når jeg buffer +15% shadowdmg... det er vel meget pænt, ud fra hvad jeg fandt ud af i går så var det ca. 100dmg mere end Kizza.

Ang. mine disconnects så er de lidt svære at lave om på...Jeg har før oplevet noget i samme stil men det forekommer kun i raids og der kommer kun store spikes der forårsager disconnects, jeg går ud fra det er en form for spidsbelastning når for mange ting kører og det blev da også en del mere stabilt da jeg tog alle mine addons af og stillede ned for mine video-options (fandt dog ud af at de lave visuelle effekter først viste Arcane bolts 4yards før de ramte mig, deraf grunden til jeg døde i første try på VR) Mit internet og VT kørte fint uden lag så jeg blamer lidt Blizzard, men skal nok til næste raid have en mere trimmet opsætning.

Forum Acolyte Kizza's Avatar

Var med på ssc raid igår og der var aggrovated også med og jeg kan sige så meget at jeg synes han gjorde et godt stykke arbejde.. selvom der var et par disc.. lå han stadig fremme på dps meter.. han virker flink og har da også styr på sin class.. så jeg vil godt sige go for ham..

Quote Originally Posted by HolgerDK View Post
    2 blev det til... begge gange måtte Holger bøje sig i støvet

... Muahaha ...
    Last edited by Aggrovated; 25-09-2007 at 8:26.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by TraX View Post
    Klaus er en fin fyr, havde æren af at være i militæret med ham
    han spiller sin priest godt og jeg kan i hvert fald sige god for ham, selvom det sikkert ikke vægter så meget, men anyways :P

Gl m8
    Alle ex SD'ers mening vægter, specielt når den kommer ærligt og konstruktivt.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Senior Tala's Avatar

Jeps, holdte også lige et ekstra øje på Aggro igår. selvom jeg kender ham, har jeg aldrig raidet med ham. Så vil lige poste min raid opfattelse af Aggro. Det meste af tiden på trash lå du utrolig højt, og også på bossfights gik det ok. Dog er mængden af diconnect ikke acceptabelt. Og er med til at du mange gang gik fra at have kæmpet dig højt på damagemeter til at falde meget. Du burde lige kigge på hvor meget plads du giver dine addons. For giver du dem for lidt, opstår der et memory problem, og wow lukker ned/diconnecter.(dette konkluderer jeg, da det åbenbart virkede fint da du ikke kørte med addons.)

Hvis du får styr på dine addons, spår jeg en lys fremtid for dig i raiding med SD, for du har skillsne, og du har damagen.

Tala//Razta
    LoL: OdenseMafia (EU West)

Quote Originally Posted by Xclipse View Post
    lige lidt til forsvar >

min +dmg er på +1008 når jeg buffer +15% shadowdmg... det er vel meget pænt, ud fra hvad jeg fandt ud af i går så var det ca. 100dmg mere end Kizza.
    Det er heller ikke fordi jeg vil klandre dit gear på nogen måde. Men for mig var det bare to åbenlyse upgrades. Og man kunne jo sige at 1050 shadow dmg er bedre end 1001 dmg. Moor laz0r hands. Moor facemeltin'. :P
    @ Tarren Mill.
    Militi - Level 85 druid.
    Gladning - Level 85 Hunter.
    Ledning - Level 85 Warrior.
    Galdning - Level 80 Priest

Hej Aggrovated,

Du er vist klar til en måneds trial i SD. Jeg håber at se dig på en masse raids i den måned og derefter

Fang en officer online for guildinvite.

Mvh Reyven