Results 1 to 6 of 6

Thread: Desiato, lvl 70 holy priest

Default Desiato, lvl 70 holy priest

Hej Semper Danica

char info:

Navn: Desiato
    Class: Priest
    Talent Build: holy (21/40/0)
    Professions: Enchanting & Tailoring (skill 375 for begge profs)
    Gear: se http://eu.wowarmory.com/character-sh...anas&n=Desiato
    IRL navn: Erik

Jeg vil hermed gerne søge om trial i Semper Danica. Som I kan se er jeg pt. medlem af Sacred Sin på Sylvanas. Desværre er aktiviteten i denne guild så godt som ophørt, hvorfor jeg søger nye græsgange.

Efter en del surfing er jeg faldet over Semper Danica (jeg kender ingen i SD), hvor særligt følgende ting tiltaler mig:
    • Jeres alders/modenhedskrav, der også afspejles i jeres CoC og regler, som jeg har læst. Da jeg er 41 år opfylder jeg jeres alderskrav * 2 .
    • I er en dansk guild.

Jeg har tidligere været medlem af Cobras (også på Sylvanas). En række af officererne fra denne guild brød ud og dannede Sacred Sin (begge guilds var rene danske guilds). Cobras var primært en hygge guild (vi lavede kun en smule ZG). Sacred Sin blev ret hurtigt en raiding guild. Jeg har således været med til at cleare Karazhan (- Nightbane) mange gange. Herudover var vi lige begyndt i Gruuls Lair, da jeg fik brug for en WoW pause. Jeg var i denne periode class leader for Priests i guilden.

Her efter nogle måneder har jeg igen fået raiding lysten tilbage.

Desiato har altid været min main. Jeg har således en del erfaring med at spille med ham, selvom jeg selvfølgeligt er en smule “rusten” efter et par måneders pause.

Som person er jeg stille, rolig og omgængelig.

Mit arbejde tager en del tid. Jeg vil derfor realistisk kunne raide 2-3 gange om ugen.

Ved positive tilbagemedinger på denne ansøgning flytter jeg selvfølgeligt med det samme min char til ravencrest.

edit: 42 år gammel kan jeg se :-)
    Last edited by Desiato; 10-09-2007 at 16:05.

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Hej Desiato,

God ansøgning du har skrevet, og det virker som om du vil passe fint ind i SD.

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan dine ambitioner er raid-mæssigt? Altså hvor meget tid du har lyst til at bruge på det og hvad du forventer SD kan tilbyde dig på den front?

Hvis du har mulighed for at komme på vores Ventrilo vil jeg gerne have en snak med dig der. Evt i aften efter kl 21 når vi lige har været et smut i Gruul's lair. Du kan finde VT info på vt.semperdanica.dk
    Guildboss - Danish Legacy

Jeg prøver at kigge ind på vt efter 21 i aften.

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Lidt mere info om hvem du er irl ville også være lidt rart

Ok her er smule mere info om mig IRL:

Jeg er som sagt 42, bor i nærheden Horsens sammen med min store (næsten voksne) søn. Det var oprindeligt ham der introducerede mig til wow (I dag overgår jeg ham både mht gear og antal lvl 70'ere, og da han i dag er startet i kara med hans nye guild, bliver jeg næsten nødt til at geoptage raidingen :-)).

Jeg arbejder til dagligt, som jeg kan forestille mig nogen stykker af jer også gør med software udvikling.

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Jeg har taget en god snak med Desatio på VT her til aften og vi har fundet frem til at han nok vil passe fint ind i SD, samt at SD passer meget godt på det han søger i en guild.

Derfor har vi aftalt at han flytter server til Ravencrest ASAP for at komme ind på trial i SD. Målet er at han bliver Core Raider men da han lige har holdt pause fra raids i en periode har vi aftalt at han muligvis lige starter blødt op med et par Karazhan raids. Jeg håber dog vi ser ham i SSC osv snarest muligt.

Så velkommen til SD, Desatio

Jeg låser tråden her. Hvis du har spørgsmål eller er klar til guildinvite tager du bare fat en tilfældig SD'ere og hører dem hvilke officerer der er online.
    Last edited by Reyven; 10-09-2007 at 20:40.
    Guildboss - Danish Legacy