Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 45

Thread: Farvel SD

Officer Forum Warden

Default Farvel SD

Ja, dette er jo så mit farvel til SD.

SD har været som et hjem for mig online i snart 2 år. Jeg blev taget ind i varmen, allerede inden jeg blev lvl 60, og det var jeg sku meget glad for.

Men for mig mangler der noget nu. Venskab er en utrolig vigtig ting for mig, og når man ikke føler man har lov til at forsvare et venskab, ja så er det så ikke så fedt mere.

Det der fik mig til at træffe min endelige beslutning om at leave, var da jeg sad på VT sammen med dem jeg spiller med hele tiden, og diskuterede hvor unfair en behandlig Caeris havde fået. Senere kommer der så en officer ned, og siger han har fået afvide vi havde bagtalt Lazee. Det finder jeg mig ikke i. Jeg har min gode ret til at sige min mening om en situation der er opstået.

Wootah, Kartagg og Holger. I skal have mange tak, for den måde i har fået SD til at kører på. I har virkelig gjort et godt stykke arbejde. Og har så stor respect for den overskud i har vidst. I har haft rigtigt meget se til, og i har virkelig gjort det godt!

Ragz, Darkbrian, Stanley, Swupster, Roqos og sikkert en masse andre som jeg ikke lige kan komme på nu. <3 <3 <3 <3
    I har virkelig været en fornøjelse at game og snakke med.

Mange tak for en fed tid SD <3

Håber vi stadig kan have det sjovt sammen, selvom jeg ikke befinder mig i SD mere.

/Gadrielz

PS. Lazee hatten af for dig, at du kan have det godt med at manipulere og lyve over for folk som tror de er dine venner. Men dig er jeg virkelig glad for jeg ikke skal være i guild med mere. Jeg kunne fortsætte, men nej, du er ikke flere linjer værd!

Forum Disciple wh00's Avatar

For fanden da! Nu må det da stoppe det her... Ked af at se dig gå Gadrielz, men forstår dit valg 100%. Skriv hvis du mangler en healer el. dps ti llidt sjov ind imellem. Og gl med hvad du finder frem til..

-Chrane

Officer Forum Adept Saxe's Avatar

Manipulere. Hmm oki. For det første sad jeg og lyttede med da i snakkede om en sag som efter min mening skulle ventes med at blive kommenteret på før i kendte begge sider af historien. Og ja ss blev sendt til officer fordi jeg ikk gad se på det mere. Et billeder siger mere en 1000 ord. Og vis du leaver på lille et grund lag hvis der overhovedet var et så be my guest. Men du skal ikk leave for min skyld. Den her sag begynder at tage en drejning som OVERHOVEDET ikk er sd værdigt. og gider ikk kommentere den mere da der åbenbart er folk der kan finde ud af at smide med sten uden at tage en konsekvens. Jeg har haft nogle VIRKELIG dårlige dage her på sidste med mange ideotiske whispers og folk der ønskede jeg gquitet som gør min lunte er meget kort pt. Men er ked af at se at du leaver SD gadrielz. Men gider ikk at have du bruger mig som grund.

GL frem over.

Officer Forum Adept Saxe's Avatar

Quote Originally Posted by Gadrielz View Post
    Ja, dette er jo så mit farvel til SD.

Det finder jeg mig ikke i. Jeg har min gode ret til at sige min mening om en situation der er opstået.
    Selvfølgelig har du det. Men pas på med den måde du udtrykker den på bla med at kalde mig "dum inde i" altså.. det kan jo ikk misforstås. Jeg følger virkelig jeg er blevet tråt og sparket på i den her sag. I har kun hørt en vesion af den sag. Jeg regnede med kun burde forklare mig til officerne for at holde det her internt så ingen andre skulle involveres. Skulle hilse fra Teeth og sige det her burde ikk komme så vidt som det er blevet. Men ja vil ikk starte en dis i din afskeds tråd.

Igen GL frem over.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Ej nu må i sgu tage jer sammen en gang - blive uvenner over en skide account...

Jeg kan kun ryste på hovedet af det her...
    Last edited by HolgerDK; 13-09-2007 at 6:50. Reason: manglede noget
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Forum Convert

God vind fremover Gadrilez!
    Tidligere Boardnick: Phisch

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

jeg er godtnok træt af at se dig forlade SD gadrielz... især på det grundlag
    Du er en kanon dygtig raider og rigtig hyggelig at være på vt med..

Jeg forstår udemærkede godt jeres frustration og vrede over hvis en anden spiller har behandlede jeres ven dårligt ( det aktuelle forløb er rodet og alt for dumt... ingen af de involverde har gjort de rigtige ting.. og skulle alle tre skamme sig). Men du m å også forstå at vi blive nødt til at stoppe folk i at tale skidt om en person på vt.
    Især hvis det kommer fra respekterede dygtige spiller e som f.eks dig som folk lytter til.

jeg vil virkeligt håber du vil overveje at blive i SD og forsøge at få løst problemerne..

ps Lazee... dine bemærkninger gavner ingen i den her tråd... har du ikke noget konstruktivt at skrive så zip it !!!
    Last edited by Stålkaninen; 13-09-2007 at 5:23.

Forum Adept

Quote Originally Posted by Kartagg The Warrior View Post
    jeg er godtnok træt af at se dig forlade SD gadrielz... især på det grundlag
    Du er en kanon dygtig raider og rigtig hyggelig at være på vt med..

Jeg forstår udemærkede godt jeres frustration og vrede over hvis en anden spiller har behandlede jeres ven dårligt ( det aktuelle forløb er rodet og alt for dumt... ingen af de involverde har gjort de rigtige ting.. og skulle alle tre skamme sig). Men du m å også forstå at vi blive nødt til at stoppe folk i at tale skidt om en person på vt.
    Især hvis det kommer fra respekterede dygtige spiller e som f.eks dig som folk lytter til.

jeg vil virkeligt håber du vil overveje at blive i SD og forsøge at få løst problemerne..

ps Lazee... dine bemærkninger gavner ingen i den her tråd... har du ikke noget konstruktivt at skrive så zip it !!!
    Nu kender jeg overhovedet ikke situationen, og ønsker heller ingen indblanding. Men jeg mener da det er enhvers ret at forsvare sig selv Kartagg, og synes bestemt ikke Lazee siger noget groft, han ønsker ham ovenikøbet held og lykke.

Gadrielz, er ked af at se dig leave, men håber du finder det der giver dig spilleglæden tilbage.
    God vind fremover /wave
    Jeg har ikke diskussioner, JEG HAR RET!

Forum Senior Tala's Avatar

Gadri <3

Bliv i SD please!

Hvis du alligevel vælger at leave, så har jeg kun 2 ting at sige:

Hav' det rigtig godt mate!
    don't be a stranger!

Tala/Razta
    LoL: OdenseMafia (EU West)

????????

Stoffer, du er 33,33% grund til jeg er i SD
    WoW:
    Culpa: Tankadin
    Stanly: BE Rogue
    Thazarc: Moo Warrior
    Stanley: Moo totemcaster
    Urakthar: Orc Warrior

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Quote Originally Posted by Kartagg The Warrior View Post

Ej Kartagg den er vist ikke helt fair.
    Ud fra den sidste linie i afskedsposten er det vist kun fair, og jeg ser ikke noget slemt i det Lazee skriver.

Imo har i sgu været nogle kegler alle 3 !
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Jamen seriøst Gad... Overvej lige sagen en gang mere. Vil savne at have dig med på raids thats for sure. Få talt om jeres problemer og så få det ud af systemet.

Kender ikke omstændghederne bag dette andet, end en kort bemærkning i GC om en account der ikke var betalt, og om man kunne forlange at få den tilbage selvom den havde fået bedre gear.. ?

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Forum Convert psykes's Avatar

Nu har vi mistet 2 members over det her, og officerne bliver ved med at sige, åhh den dumme "ting" men i vil ikke forklare hvad den ting er... det er fandeme fucked..

Lige nu har vi en netto afgang af raiders i stedet for tilgang.. suk.

GLHF gadrielz, håber du findet er godt nyt sted at spille.
    Furyhorn 70 Tauren Warrior *Storm Herald motherfucker*
    Bloodfury 70 Bloodelf Mage *10/48/3* FIRE
    Psykes 70 UD Rogue

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Jeg vil rigtigt gerne kunne fortælle præcis hvad der er sket, for hvis jeg vidste det 100% sikkert så kunne jeg også udpege "skurken". Men lige nu prøver jeg stadig at få stykket sammen hvad der reelt er sket og der er flere sider af sagen.

Gadrielz, jeg er ked af hvis vi skal miste dig som medlem pga det her. Jeg håber du vil genoverveje det og lige give det nogle dage til vi har styr på hvad der virkelig er sket.
    Guildboss - Danish Legacy

Banned Forum Initiate

Hvis du leaver pga. en historie du ikke kender 100% så synes jeg det er dumt, MEGET dumt....

Jeg synes du skulle tage og høre min og runes del af historien før du leaver..

og igen! jeg synes du er en mega flink person som passer godt ind i SD på mange måder, rigtig mange måder, men der er også nogle få sider af dig jeg ikke bryder mig om.

Men synes du skal tage og trække den post tilbage og så lige finde ud af med dig selv om det virkelig er det rigtige at gøre!
    Last edited by Lille-Teeth; 13-09-2007 at 9:09.

Forum Adept Fever's Avatar

Come on guys!

Forum Initiate

Nu bliver en afskedspost IGEN lavet om til "blame-the-idiot" post. Jeg kan give jer en endelig forklaring på hvad der er sket hvis i ønsker, men det bliver udenfor public forum, for jeg tror mange er reelt ligeglad med hvad der er sket. Pm mig hvis det er

Forum Adept Vala's Avatar

Gadrielz, hvad end der er sket, så løses der i virkeligheden intet ved at forlade guilden. Jeg har endnu ikke alle detajler i denne sag, så vil udelukkende appelere til at du besinder dig og bliver og får løst sagen på fornuftig vis i sammenarbejde med os andre.
    A fear of heights is illogical. A fear of falling, on the other hand, is prudent and evolutionary.

Forum Convert Uhrsakar's Avatar

Gadrielz trist at se dig smutte over noget så småt som en account, men du bestemmer jo selv, tak for de gode gamle 1337 raids Held og lykke fremover!
    When Timothy Leary first started speaking out in the sixties people didn't understand what he was trying to say, some people
    didn't want to understand him, the establishment wanted to kill him, they wanted to suppress him, squash him like a bug, we
    always want to kill what we do not understand, all he was trying to say was that we need to realize our inner harmony, to see
    things in a different way, to truly be free...

Electric religion

- Nevermore

Officer Forum Warden

Det skal lige prioteres at jeg overhovedet ikke var indblandet i den trade af account.

Og det er heller ikke den eneste grund til et leave. Men det var det der fik bægeret til at flyde over.

Jeg er en person, som står ved mine venner og forsvarer dem til hver en tid. Og det forbeholde jeg mig altså retten til.

Men denne tråd er ikke en diskutions tråd om hvorvidt hvem der er den "skyldige". Det er en farveltråd.

/Gadrielz

Forum Initiate

Quote Originally Posted by Gadrielz View Post

Men denne tråd er ikke en diskutions tråd om hvorvidt hvem der er den "skyldige". Det er en farveltråd.

/Gadrielz

/Signed

SD Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

Jamen håber du har taget den rette beslutning, GL med det hele...
    Spilkoordinator i GW2, Jay.5604

SD Medlem Forum Adept

GADRIELZ FOR HELVEDE gees det her er jeg satme godt nok ked af nu må du jo godt smide mig på ignorer for real

Forum Disciple

aner ikke en dyt om hvad der sker her men farvel farvel.

Forum Adept

Held og lykke derude.