Results 1 to 23 of 23

Thread: Jubas søger ind som aktiv raider

Default Jubas søger ind som aktiv raider

Hej SD

Mit navn er Nikolaj jeg er en fyr på 20 år der bor i Sønderborg.
    Min character er Jubas som er en lvl 70 troll hunter der lige er transfered til ravencrest fra bladefist. Jeg er en meget aktiv raider og bruger enlig en stor del af min tid på wow (raid addict). Ser mig selv som en erfaren hunter der har clearet kara, gruul, kazzak, lootreaver og lurker below. Og mit gear svarer enlig også til det i kan jo tjekke min profil på armory (ved ikke om den stadig står under bladefist serveren). Jeg valgte at skifte realm da jeg gerne ville prøve noget nyt og gerne også dansk. Og det skal da heller ikke være en hemmelighed jeg har lagt en application hos invicem sensus, MEN det var fordi at IS var den eneste guild jeg kendte før jeg flyttede og kendte en IRL m8 derfra. Fik dog et nej fra dem, men valgte alligevel at skifte realm.

Nu må i ikke tro at jeg ser jeg som en nødløsning på en guild, slet ikke! så har heller ikke tænkt mig at prøve at ansøge andre steder hvis jeg får et ja her ved jer.
    Har snakket lidt med duticyaa her idag ang hvor langt i var kommet raid mæssigt og kan forstå på ham det er stort set det som jeg folod på bladefist og derfor mener jeg også jeg ville passe godt ind hos jer når jeg applier er det self som raider og ikke som casual eller noget pvp halløj, det er ikke lige mig det med pvp.

Mine professions er Herb/alch og sørger ALTID for at have pots med til raids også food buffs så vidt det er muligt er ikke cook så kan ikke lave dem selv og derfor kan det være jeg mangler food buffs af og til.

Er en flink og moden person sys jeg da selv og er altid glad for at hjælpe andre m8's i guilden pånær boosts til alts:P gider jeg sku enlig ikke bruge min tid på!

Er MM specced med 7.5k hp og 7.2k mana har 23.53% crit og 2078 ap selvbuffed og det svarer til 340 dps ca.

Hvis i vil vide mere er i mere end velkommen til at kontakte mig ingame håber på snarlig reply og et ja

//jubas//

Default Jubas

Ups... så jeg har lavet en fejl... ikke 340 dps men 330... sry!!!

Banned Forum Initiate

Hvis du søger ind som raider, så er du det forkerte specc hehe, ej, det ser fint ud, men jeg vil forslå dig at specc BM

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Hej Jubas,

Jeg vil bede dig læse følgende tråd og svare på om du mener det er noget du vil passe ind i.

http://forum.semperdanica.dk/showthread.php?t=15837

For at få et indtryk af dig på raids vil jeg gerne have dig med på et par stykker, så du kan oprette en profil på vores signup side og melde dig til her:

http://raid.semperdanica.dk
    Guildboss - Danish Legacy

Default Jubas

Hej igen...

Jeg kunne udemærket se mit selv på jeres CR team eftersom jeg har clearet sammen som jeres top team self kan jeg jo ikke forlange som helt ny at komme direkte med... men kara er ved at være tja.... booooooring:P mangler dog et par få loots derfra prince og crone ellers intet...

Og vil med glæde melde mig til jeres raids så i kan se hvad jeg har at byde på.. så det tror jeg jeg vil gøre med det samme... og hvad specc angår skal jeg da nok respecc hvis det er et krav, men ellers er jeg ret tilfreds som det ser ud nu

har signet ind på jere php raid site... men skal lige have en godkendelse af en admin/officer for at jeg kan melde mig til

Banned Forum Initiate

Det er ikke et krav, bare et godt råd :P - BM er Ze crazy specc

Forum Convert

I Semper Danica er der ingen krav omkring specc når det kommer til raiding - Det er også derfor vi stadig har mages der er forvirret (frost) og som tror på at de kan WIN ZE DEEPEEEES som arcane uden 2/5 t5

Scorch ftw

Ontopic:

Snakkede jo som sagt med Jubas tidligere og han virker som en der har SD potentiale

Thumps up so far herfra
    Når osten er god er alting Jaaaaazzz...

hehe takker for de venlige ord duticyaa og Lille teeth... jeg ved godt bm er nice specc... men helt seriøst så skulle DU prøve MM det er altså også ret nice dps.... :P men ja.... hver mand sin smag

Hey drenge og de piger der er:P tusind tak for fedt raid på voidreaver of mag.... det var rigtigt hyggeligt

Banned Forum Initiate

Jeg har skam prøvet MM, og BM giver altså 100% mere skade.. eller.. giver MEGET mere skade..

prøv det, tror du vil blive positivt overrasket!!
    Last edited by Lille-Teeth; 18-09-2007 at 22:03.

tja lille teeth... må sku på trods at min enorme stædighed give dig ret:P det beviste ragz da for mig at Bm er så meget mere bedre til dmg.... så jeg respeccer ASAP og førsøger at nakke ragz i dps :P eller ihvertfald oppe mig en del

Banned Forum Initiate

Sig til hvis du skal bruge hjælp til ''Taktik/macros'' osv. så står mig og ragz klar til at hjælpe dig

SD Medlem Forum Acolyte Ragz's Avatar

Du gjorde det fint i The eye + Mag i aften, dog må du gerne oppe din Dmg, som teeth siger så skriver du bare så giver vi gerne nogle råd med på vejen.

Mit indtryk, samt det jeg hørte fra vores hunter CL Ragz er også helt klart at du spiller fornuftigt og er aktiv hele vejen. Men din DPS halter lidt i forhold til hvor en hunter bør ligge.

Så jeg vil klart opfordre til at du kigger på et BM spec som de erfarne gutter anbefaler og så signer op til nogle flere raids.

det vil jeg så gøre.... ved ikke hvorfor jeg har rendt rundt med den indbildning at MM er langt bedrre dps:S ... nå men jeg respeccer og signer op igen drenge

Du søger som aktiv raider men vi har ikke set dig så meget på raids endnu. Er det pga du laver noget andet lige de dage vi raider eller hvad er grunden? Jeg kan f.eks. se du har canceled din signup til imorgen.

SD Medlem Forum Acolyte Ragz's Avatar

/bump er du stadig aktiv søgende, Jubas? Kan du ikke lige komme med en status på det ?

ja jeg er stadig aktiv søgende og reyven ja der kom desværre noget vigtigere irl personligt håber du forstår.. men håber stadig på en plads i SD

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

har haft en snak med Jubas.. vi skal lige se ham på et raid mere går det godt så trial imo

så kartagg har meldt mig til raided på søndag

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Velkommen til SD som trial.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Marquis of the Board Barahir's Avatar

husk at melde folk ind

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝