Results 1 to 4 of 4

Thread: Zalasar trækker sig

Forum Greenhorn

Default Zalasar trækker sig

Hej Alle

Jeg har det seneste år ikke været meget aktiv i SD. Dette ikke pga jeg ikke kan lide at spille med nogen af jer, men simpelthen fordi wow for mig har været en hygge som jeg kunne dele med dem jeg kender IRL, som også var medlem i SD. Jeg har ikke meget tid til WOW da jeg læser HD Afsætning om aften, spiller golf (med Stormen som regel) og ellers plejer familien.

Når nu en del af de folk jeg normalt spiller med, når jeg nu en sjælden gang er online ikke mere befinder sig i SD, vil jeg trække mig og give plads til mere aktive spillere. Jeg har haft det virkelig fedt i SD. Har ikke lært så mange at kende IRL, da jeg aldrig har kunne komme til de sociale arrangementer.

Jeg håber SD kører på. Der er masser af ånd og gå på mod i denne guild og selvom der er mange ting at holde styr på og håndtere mht. splittelse og andre ting, så tror jeg klart at SD vil bestå.

Jeg ønsker alle held og lykke fremover. Det kan jo være at der en gang bliver tid til at spille lidt mere igen. Enten WOW eller andre spil og så er det vel ikke utænkeligt at man kunne finde på at søge ind i SD igen, især når man ved hvad SD står for både ingame og IRL.

Farvel og tak for denne gang og alt held og lykke fremover SD.

Zalasar

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Hej

Tak for den tid du har været i SD, hils Stormen
    Jeg melder dig ud af SD groups.

Mvh.

Romulus

Forum Disciple

god vind!

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Ses på den anden side :-)
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.