Results 1 to 24 of 24

Thread: Missingangel - Casual ansøgning

SD Medlem Forum Trainee Missingangel's Avatar

Default Missingangel - Casual ansøgning

Hej Semper Danica.

Først lidt om mig selv:

Jeg hedder Christina og er 22 år.. Jeg bor sammen med min kæreste (Sonnynielsen), og arbejder til hverdag fuldtid på en tank, hvilket giver nok at se til i øjeblikket..
    Jeg er en frisk og livlig pige der aldrig siger nej til at hjælpe, og altid er frisk på lidt sjov og spas..

Så til spillet:

Jeg blev i sin tid grebet af at sidde og se min bror spille com, og det førte til at jeg selv begyndte at spille lidt... og det har så senere hen ført til at jeg dårligt kan undvære min com, for det er jo faktisk hyggeligt at sidde og spille wow, og snakke med en masse nye mennesker..

Jeg spiller hovedsaligt på denne Troll Rogue lvl 70, men er også så småt ved at spille min mage op... bare for sjov, for at have lidt afveksling så jeg ikke kører død i det..

Jeg har ikke den store erfaring med instance's og absolut ingen erfaring med raids, men det skulle gerne komme med tiden.

Nå, men hva angår min rogue:

Først sætter jeg lige et link til armory :
    http://eu.wowarmory.com/character-sh...n=Missingangel
    Jeg er udmærket godt klar over at mit gear ikke er meget værd, men jeg har klaret mig indtil nu, og gør da hvad jeg kan for at skaffe nyt og bedre..

Jeg synes selv jeg spiller den ok, men man kan jo altid lære noget nyt..

Jeg har max i skinning og 356 i leatherworking, og hjælper med glæde, både med mats og crafting.

Jeg mangler P.T. kun en tur i BM, så er min kara-key klar... Ikke at jeg forventer at komme med på den første, den bedste tur, men som med alting hen ad vejen...

Jeg er i øjeblikket medlem af Control alt delete, for den sociale del, Men jeg søger hos jer dels fordi sonny er SD'er, og så fordi semper-folk altid er utrolig flinke til at hjælpe, og flinke at snakke med.
    Jeg har snakket med guildmaster om min ansøgning til SD, og den var fin med ham.

Jeg har spillet lidt sammen med både Evers og Blackbearmom, og fik lidt hjælp af et par andre i Old Hillsbrad den anden dag, og må indrømme at man skal lede længe efter flinkere mennesker.. Fuld respekt til at det åbenbart er generelt for hele SD.

Har læst sådan ca alt der er skrevet angående ansøgninger, der iblandt regler og COC, og den er i vinkel med mig... gode manerer og hygge er vejen frem..
    Jeg har VT og og headset med mic (virker desværre kun på deltid i øjeblikket).
    Har join'et den fælles semper kanal, så jeg kan følge lidt med i hva der sker..

Hmm, jeg tror jeg vil holde her.. Er der noget i vil vide er i ganske velkommen til at spørge.

Mange hilsner og hygge

Missingangel / Christina
    Last edited by Missingangel; 10-10-2007 at 15:44.

Ser fint ud held og lykke herfra Christina

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Hej.

Håber du spiller bedre end Sonny for ellers står det skidt til :P hehe
    pøjpøj med ansøgningen :P

Forum Learner

Default HA HA

jeg spiller da ikke så skidt igen efter min egen mening...

håber da at min kommende kone kan komme med i guilden da det jo er htggeligst at være i samme guild så føler den ene sig heller ikke helt uden for... hehe

Nu ved jeg godt du er "casual" men hvis du kunne tænke dig at maksimere din damage, så kan jeg varmt anbefale et lidt andet spec, noget i retning af

http://www.wow-europe.com/en/info/ba...00000000000000

Du mister din "sikre" crit på ambush, som jo ellers er meget sjov i ny og næ, men dine backstabs gør en del mere ondt Og husk at bruge slice n dice :P
    The very existence of flame-throwers proves that some time, somewhere, someone said to themselves, "You know, I want to set those people over there on fire, but I'm just not close enough to get the job done."

Ingame: Phobic

Det var da værd at prøve, men skal jo også have det til at passe sammen med min spillestil :P Men mange tak for rådet..

Har iøvrigt en forespørgsel om hjælp til en tur i BM, så jeg ka få min kara-key..

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

tjoo.. som du selv skriver så er du ikke raid matriale endnu med dit værende gear.. (jeg kigger mest på de ansøgninger der omhandler raiders)
    men din ansøgning er god og du har familie i Guilden så mon ikke
    det bliver kizza eller reyven der giver det endelige svar, men det vil bestemt hjælpe hvis du får nogle folk til at skrive i den her tråd når du har lavet runs med dem.. så ved vi også om du passer ind i guildet

Det var bestemt også min plan, da jeg ved det er vigtigt, så er i fuld gang med at fange et hold, så jeg ka få lidt anbefalinger :P Men tak for de pæne ord

Så går jagten ind... hvem som helst der har lyst til et run, i skriver bare, jeg er altid frisk

Forum Greenhorn snakeeye's Avatar

var en tur med missingangel i BM spillede flawless hvilket sonny kunne lærer lidt af hehe
    Pjalte Deathnight lev 80 (450 miner,450 BS)- ALT
    Cociolight Druid lev 80 (450 miner , 450 enginer) - ALT
    Buppel Paladin lev 80 (450 miner , 450 JC ) - MAIN
    Snakeeye Mage lev 74 (410 tailor, 420 ench) - ALT
    Deatheye priest holy lev 80 (450 tailor, 450 ench )- Alt

Mange tak for de pæne ord, Snake...
    og med hensyn til Sonny, så lå han på det forkerte specc. til det han skulle, og så ville det vælte for de fleste :P

Og en tur i BM kan jo kun betyde en ting.. Min Kara-Key er hjemme... så der kom jeg et stykke længere op af stigen...
    Last edited by Missingangel; 11-10-2007 at 20:11.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

I forbindelse med at Holi og jeg trollede rundt i Nagrand på vores alter, så jeg mit snit til at trække missing med i gruppen. Seføli for at have lidt backup i tilfælde af alliance men også får at se hvor hjælpsom hun var

Hun sprang seføli til med det samme, og det varede ikke mange sekunder før Slackersonny også dukkede op. Pokkers vi ikke rendt ind i nogle kamplyste alliances der.

Missing.. Som med alle tøsebørn der søger ind i SD, vil jeg på det kraftigste opmuntre dig til at søge nogle gruppe med af os andre kvindfolk. Dvs Kizza, Blackbearmom, Lady, Kartagg (hehe), Corningstone (anden ansøger), Doik, Loulou og mig selv. Jeg har sikkert glemt nogen men det må jeg tage konsekvensen af når jeg kommer online senere i aften.

Uhuh... Jeg glemte seføli Holiran... *hides from incomming holimadness*
    Last edited by Magicha; 12-10-2007 at 9:11.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Hvis kartagg ellers har tænkt sig at give Sony medlemsskab i guilden ser jeg ingen grund til ikke at få Missingangel ind allerede nu.

Selvfølgelig skal de 2 lovers da være i samme guild
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Har været afsted med Missing og Sonny igen idag.. Hyggeligt som altid, ikke en finger at sætte på hendes spil.

One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Btw... Sonny blev optaget som reelt member igår.. Så er der vist åbnet for sluserne for Missing eller hvad ??

Mange tak maggie.. du får det jo til at lyde som om jeg er total imba dps... men uanset hvad, så var det en fed tur.. har førhen ikk rigtig gidet tage med på runs, for det har altid været ingen snak, og bare derud af.... men det er længe siden jeg har moret mig så meget her i spillet som sammen med dig, Fraladin, Dextors og Sonny.. det var nær gået op i hat og briller, men vi tog da det hele...

og med hensyn til mit specc, Bamzen, så har jeg lavet det om så det ligger meget op af det du har lavet, og det virker jo ganske fint... det har ihvert fald gjort det sjovere...

SD Medlem Forum Adept

Syntes du gjorde det helt fint, dog vil jeg gerne se dig sappe lidt mere.

P.S. et godt julegave ønske. headset

ja for pokker. I to skal have hvert jeres headset !!!

Så har jeg fulgt maggie's anvisning og fundet et gammelt headset frem, og fået justeret lyden på sonny's mic, så nu ka vi begge kan være med i snakken, og helt uden larm.. altså lige bortset fra når vores flok af hvalpe slås :P

FAN-FUCKING-TASTIC!!! Glæder mig til at høre din stemme (nej.. det er ikke et datingbureau, men Angel ved hvad jeg mener! Håber jeg.....)

Forum Warden Corningstone's Avatar

Men ved vi andre det? :P

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Quote Originally Posted by Missingangel View Post
    Så har jeg fulgt maggie's anvisning og fundet et gammelt headset frem, og fået justeret lyden på sonny's mic, så nu ka vi begge kan være med i snakken, og helt uden larm.. altså lige bortset fra når vores flok af hvalpe slås :P
    Sonny burde kunne finde den guide Doomgrip har postet på memberforummet til autojustering af volume på vt - den er super, og det virker skide godt.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Forum Learner

det var ikke vt den var gal med det var selve computeren, og det har jeg ikke en pind forstand på.. hehe men så er det jo godt at kæresten har... hehe jeg kan lige strække det til at starte maskinen og wow... hehe alt andet har jeg folk til.... hehe

Forum Adept

Quote Originally Posted by SonnyNielsen View Post
    mening...

min kommende kone

Kun mig der ser advarsels tegnene ?? Tror de har skumle planer om at vælte regimet i SD

GL med ansøgningnen, Sonny viste sig jo at være flink, så gætter på det samme gælder dig
    Jeg har ikke diskussioner, JEG HAR RET!

Mange tak, thorholy... og, tja, vi har planer om at blive gift engang næste år, når der er penge til det..

Og her slutter min ansøgning da jeg i aftes blev antaget som trial... men mange tak for alle de pæne ord og GL der er kommet....