Results 1 to 8 of 8

Thread: Kalarak, 70 Mage sger ind.

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Default Kalarak, 70 Mage sger ind.

Hejsa Folkens,

S er det tid til at vi sger ind igen, da der desvrre var afslag sidste gang vi sgte ind.

Jeg hedder Martin og er 27 r gammel. Jeg bor i Astrup i nrheden af Skjern, vestjylland. Jeg bor sammen med min kreste (Heidi aka Chaqet), min datter Jennifer og vores 2 hunde. Vi er lige vendt tilbage til WoW efter en god 5 mneders pause.

Jeg vil gerne sge ind bde som casual og som raider. Der vil lige g et par uger inden jeg er helt up-to-speed da min mage ikke er 100% raid klar endnu. Det kan nogle hardcore instance ture gre meget ved og jeg er heller ikke bleg for at arbejde for det.

Jeg har en hunter som jeg tidligere har spillet som main og som jeg ogs ansgte med sidste gang, som har noget bedre gear og alt det pjat, end den mage som jeg nu sger ind med, men jeg sger ind med min mage da det er min main nu. Jeg skifter ikke main hver eller hver anden dag. Har skiftet main da TBC udkom og skifter nu tilbage til den der var main pre-TBC, bare lige s I ved det

Min raid erfaring gr til og med Karazhan og alt hvad der bevger sig derinde. Da det er 5 mneder siden jeg sidst har spillet er en genopfrisker sikkert ndvendig, men det skulle ikke vre noget problem.

Jeg ser mig selv som vrende en frisk fyr med god humor som samtidig kan tage tingene serist. Jeg hjlper meget gerne folk der har brug for det, hvad enten det vre sig en instance, raid eller en combine af en eller anden art.

Af tidligere guilds har jeg vret i BloodLords, Core, IS og Departed. BloodLords blev oplst og Core blev dannet, men blev ogs oplst kort tid efter. Jeg forlod IS af personlige rsager og da jeg ikke lngere flte at det var det rigtige guild for mig. Jeg har dog stadig mange venner i IS. Derefter var jeg med til at starte Departed som gik godt i et stykke tid, vi kom til enden af Karazhan efter rimelig kort tid, men guildet faldt s senere sammen.

Jeg kender/kendte mange folk i SD, men da det er 5 mneder siden jeg spillede og ved at SD brd i 2 dele, er jeg ikke helt 100% sikker p hvem der er hvor lngere, men det betyder heller ikke s meget, da jeg gerne tager mig tid til at lre mange flere at kende. Jeg har ogs mange gange fr spillet med SD members, bde p min mage pre-TBC og p min hunter i TBC.
    Min main er flgene

Kalarak, 70 fire mage.
    Har pt omkring 450-500 +dmg, men arbejder stadig lystigt p nyt gear og hber det vil g op inden for overskuelig fremtid. Jeg mangler lige mine 4 key pieces for at kunne komme i Karazhan men regner med at have dem lavet frdig i lbet af de nste par dage.

Ud over det er det grind grind grind for mit vedkommende s jeg lige kan f alle mine heroic keys og yderligere forbedre mit gear der igennem. Spiller nok ca. 5-6 timer om dagen og oftest lngere i weekenden, s omkring 50 timer i ugen er ikke urealistisk.

Jeg vil ikke spamme jer med mere pjat ud over at jeg har lst og forstet SDs Regler/CoC og finder dem yderst rimelige.
    Hber jeg kan komme i nogle instances med jer og at I vil overveje et trial membership.

Martin/Kalarak

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Hej Martin

Tak for ansgningen, for god ordens skyld har jeg fundet din tidligere ansgning frem. Link neden for. Jeg er ikke lngere aktiv i WoW, Reyven og Kartagg str for rekuteringen, de skriver sikkert ogs noget har nr de finder tid til det..

Mvh.

Dennis aka. Romulus
    http://forum.semperdanica.dk/showthr...ghlight=Chaqet

For lige selv at smide en opdatering ind, s har jeg haft et par runs med nogle folk fra SD i de sidste par dage og det var sgu fun...noget slack for det var midt om natten, men hygsomt. Har ud over det ogs fet min Karazhan key og key til HFC Heroics. Er rimelig tt p de sidste ogs

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Har rendt lidt rundt med Martin p min shaman. Dingede 70 med hans hjlp. Behagelig p vt og altid frisk p lidt hjlp til gankers Har ikke s stor erfaring med hans skills p magen m jeg dog erkende.

martin jeg skal ogs her opfordre dig til at prve at fange mig hvis du mangler noget dps til en instance. Mangler rep runs p bde min DW shaman og min mage.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chro
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Edit: Havde misfortolket det

Men jeg kmper da en brav kamp for at f alle mine heroic keys, velvidende at jeg kun skal vre honored ved 2.3. Men vi m da lige f fikset nogle instances s vi kan hjlpe hinanden
    Last edited by Talnox; 22-10-2007 at 17:59.

Forum Trainee

Var med Kalarak i SL for 5 min siden, og han spillede rigtig godt, og lavede rigtig god damage (faktisk mer end mig), og havde styr p sheep. thumps up herfra
    "jack of all trades, master of none"
    Formerly know as "Perevers" :-)

Forum Initiate Zrnces's Avatar

var sammen med kalarak og chaget i bf heroic havde ingen priest eller lock, s der var nada shadow ressist eller banish, men med alle ods mod os klarede vi det, pisse fedt n det burde vre umuligt med den grp vi havde.. syns han klarede det fint
    // zrnces

Forum Acolyte Kizza's Avatar

jeg har givet kalarak invite sammen med hans kreste..

de begge har gode kommentarer til deres ansgning..