Results 1 to 6 of 6

Thread: zyrinasan shadow priest(i øjeblikket) igen igen

Default zyrinasan shadow priest(i øjeblikket) igen igen

http://forum.semperdanica.dk/showthr...rinasan&page=2

Hej gutter og gutinder.

For ca. 1 år siden droppede jeg ud af SD efter en af mine gode venner og sd medlem gik hen og døde og jeg skulle ligge lidt afstand fra det hele.

Men nu er jeg back og klar i hovedet igen, spørgsmålet er så bare om i vil have mig tilbage.

Er pt. lvl 70 shadow specced, men har da healing gear og kan overtales til at respec holy hvis det er det i mangler. i toppen linkede jeg min gamle thread hvor der også står lidt om mig da i nok har glemt mig i mellemtiden. nåmen det var vel det håber i kigger på den.

code of condukt stadig ok. nyt gear vil jeg linke i en update om lidt da det llige skal laves.

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Hej Zyrinasan,

Jeg husker kun gode ting omkring din tid i SD og om dig som person. Da du forlod os har du så vidt jeg kan se ikke lavet nogen afskedspost, men det er også forståeligt nok pga omstændighederne.

Vi mangler ikke holy priests, men kunne så vidt jeg ved godt bruge en god aktiv shadowpriest på raid teamet. Hvad er din ambitioner omkring at raide?

Thumbs up til din genansøgning herfra, men når det handler om genansøgninger er det altid Woot der træffer beslutningen så vi skal lige høre fra ham.

Mvh Reyven
    Guildboss - Danish Legacy

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey Zyrix.

Du skal være velkommen tilbage.. Seen's bortgang var et shock for os alle, og jeg forstår godt du bare blev væk. No hard feelings..

Kom ind på Ny trial igen, og så håber jeg du vil være med til raids, en prist eller sp er altid go at ha med.

wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Default takker

jeg er glad for i forstår min hurtige leave, uden et ord, og jeg glæder mig allerede til nye trials takker

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Jeg har meldt dig ind på forummet.

Velkommen tilbage
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Default raid aktivitet.

jeg regner med at raide 3 gange ugeligt om aftenen hvis det kan lade sig gøre. mit gear er ikke noget at råbe hurra for lige pt. shadowgear +485 damage

http://eu.wowarmory.com/character-sh...st&n=Zyrinasan