Results 1 to 8 of 8

Thread: Wora - 70 Warlock

SD Medlem Forum Convert

Default Wora - 70 Warlock

Hej SD!
    Her kommer lige en lille ansøgning til jeres guild. Jeg søger primært ind som hardcore raider, men da mit gear ikke er på SSC niveau endnu, forventer jeg selvfølgelig ikke at komme med der,så det vil nok være noget kara til at starte med. Grunden til at jeg søger ind hos jer, er at, det virker som en guild hvor man sagtens kan lave noget seriøs raiding uden at det bliver "nolifer" hardcore . Desuden kender jeg Skumb og Badedyret fra mit kollegie så det er bl.a. også derfor, at jeg søger ind hos jer.

Navn: Niels Stenkilde
    Alder: 21 år
    Ingame navn: Wora
    Class: Undead Warlock
    Level: 70

Lidt om min raid erfaring:
    Den første char jeg raidede med er en druide, der hedder Bettemor. Jeg var i en guild der hed Temporary, hvis nogle af jer husker den, hvor jeg downede alle bosser op til Huhuran i AQ40. Derefter spillede jeg Wora op på en anden server for at raide med nogle irl venner, hvor vi nåede at tage det meste af BWL. De besluttede sig dog for at spille på deres ally chars på Frostwhisper, og fik i den forbindelse konverteret mig til den "falske side", hvor jeg levelede endnu en druid. På Frostwhisper har jeg clearet hele kara + maulgar, hvorefter jeg stoppede lidt med at raide da min guild stort set blev disbandet pga manglende aktivitet.

Info om Wora
    Heroic keys: Alle
    Talent specc: 0/21/40 SB spam. Min build kunne muligvis forbedres en anelse, men blev lige nød til at prøv Conflagrate :cool:. Er selvfølgelig klar på en respecc hvis guilden har brug for noget andet.
    Played: 38 dage
    Gear: Lige for tiden arbejde jeg på at få forbedret mit gear gennem heroics, og en lille smule pvp.
    http://eu.wowarmory.com/character-sh...encrest&n=Wora

Hvad kan du tilbyde SD?
    Jeg er en meget dedikeret spiller i raids, og har ikke noget imod at wipe på nye bosser for at lære taktikker. Jeg har også rigtig meget erfaring med at raide, mest før TBC, men også efter, og jeg mener derfor ikke at det vil være noget problem, at jeg ikke kender alle bosserne i SSC. Udeover det vil i få en meget stabil spiller, muligvis ikke når det er eksamenstid, der altid møder op med pots osv. Det er svært at sige hvor mange timer jeg ca. spiller om ugen, men jeg er da online næsten hver dag.

Hvad forventer du dig af SD?
    Forventer at i er en guild der kører nogle seriøse raids, uden for meget slack, men hvor man stadig kan have det sjovt både i og udenfor raids. Selvfølgelig håber jeg da også, at få mulighed for, at få skiftet noget af mit gear ud på et tidspunkt. Udover dette håber jeg da også at der er nogle behagelige folk i guilden, da det jo er +18 guild, som ikke er bange for at give den gas i guildchatten .

Har læst og forstået jeres CoC.

Hilsen Niels/Wora

Kan sagtens sige god fra wora. Han bor som sagt på mit køkken på kollegiet, ca. 3 meter fra mig :P. Vi er en del på vores køkken som spiller wow på ravencrest(dvs. 5 ud af 10 ), så wora blev tilsidst nød til at bugge under fra presset, og lvl sin warlock på ravencrest, hvorefter jeg anbefalede ham at søge ind i SD. Så gl med din ansøgning og thumbs up her fra.

SD Medlem Forum Disciple Doomgrip's Avatar

Fin ansøgning. Det er officererne der tager stilling til din ansøgning. I mellemtiden kan du prøve at få nogle anbefalinger fra medlemmer af SD ved at spille sammen med dem. Du kan /join SemperDanica som er vores chat-kanal. Du kan også skrive dig op til vores raids på http://raid.semperdanica.dk/. Du skal oprette en konto som så skal godkendes af en administrator.

Forum Senior Tala's Avatar

Hej Wora

Fin ansøgning du har lavet .

Når du nu søger ind som Raider, er det først og fremmest dit gear der vil blive kigget på (og selvfølelig skills hvis du har gearet). Mit råd til dig er at få skaffet noget bedre gear. Hvorfor har du f.eks kun 1 proffesion? Du burde levele Tailoring up, og få dig Frozen Shadowweave sættet, og i samme omgang Spellstrike Hood og Legs. Jeg ved at Frille (range dps officer) vil sige det samme, at når vi skal have raiding Locks, snakker vi 1100+ spelldamage minimum, med Fel Armor, dvs. 1k+ unbuffed som det absolutte minimum. Så der er lidt vej endnu.

Men join /semperdanica, få lavet en masse runs, og heroics, med alle de dejlige nye badge items. Så kan du få lært nogle SD'ere at kende i samme omgang.

Håber du kunne bruge rådene.

Razta//Tala
    LoL: OdenseMafia (EU West)

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Ser fornuftigt ud. Jeg er enig med de andre, der skal lidt bedre gear på. Shadowweave er dyrt men godt til videre SSC og TK. Desuden så har 2,3 jo gjort opgradering nemmere med ret så godt gear for badges, og honor er blevet nemt at farme, så lav dine dailys i pvp og heroic. Og så sign op til vores raids, der kan du være heldig både at få testrun på Gruul og en plads i KZ.

Og så er det et plus, at du har gode venner i SD, så ok fra mig, når gear er forbedret lidt.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Convert

Har tænkt på at gå tailoring før, men det er vist aldrig blevet til noget, da jeg også godt vil have epic mount. Men whatever, har 4500g til at booste tailoring så jeg må klare mig med snegle mount lidt endnu. Laver bolts of linen cloth mens jeg skriver dette

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Det lyder godt. Jeg kan godt lide at se du er klar på at tage tailoring og få lavet de items der bliver anbefalet, så ud fra det vil jeg byde dig velkommen på trial i SD.

Jeg kan ikke love raidpladser, men vi har ikke så mange raidaktive warlocks for tiden, så mulighederne er der.

Fang en officer ingame for guild invite.
    Guildboss - Danish Legacy

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Skal nok huske dig nu Wora =)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.