Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 39

Thread: Inc fra Bloodfeather serveren

SD Trial Forum Trainee Sinath's Avatar

Default Inc fra Bloodfeather serveren

Ok den her ansøgning kræver lidt historie.

Yes vi er 2 gutter fra Aalborg der via skæbnens ironi er kommet i snak med Badtothebone. Vi er begge faktisk gamle Ravencrest spillere fra dengang spillet lige udkom, men det var dog på Alliance siden, og det er da vildt så nostalgisk det er at rende ind i en SD spiller. Gud vi hadede jer Men efter at have nået lvl 60 fandt vi ud af vi ville være nogle farlige horde gutter og flyttede overtil Shadow Moon, hvorefter vi senere migrated med vores guild til Magtheridon da den server blev oprettet. Efter en masse god tid der begyndte folk at forsvinde til andre spil og vi besluttede derfor at flytte til Bloodfeather serveren hvor Ziduac havde nogle irl kammerater der spillede. DETTE var dog en kæmpe fejl, aldrig har vi oplevet en mere inaktiv og guddommeligt dårlig server. Her er det så jeg render ind i Badtothebone på Statoil i Svenstrup hvor vi begge arbejder, og vi får snakket en del om WoW og han forslår at vores rejse måske sku ende på Ravencrest

Sinath:

Mit navn er Mads Trier og jeg er 23 år gammel og bor i Svenstrup syd for Aalborg. Min char hedder Sinath og her er et armory link:

http://eu.wowarmory.com/character-sh...ather&n=Sinath

Jeg spiller utroligt meget pvp, men er heller ikke ræd for at raide instances. Min personlige erfaring går fra karazan til SCC + 1st boss i Zul'Aman. Jeg er ikke klar over hvorvidt i ser mit raid gear eller pvp gear via linket. Men forskellen ligger i trinket, pants + head. PVE er full epic pånær "Abacus of the Violent Eye" og jeg ligger ca på 1800 atp og 29 crit. På nuværende tidspunkt venter jeg bare på s3 hvor jeg har sparet 75k honor og ca. 5k arena points sammen til og så er det epics en mass

Jeg søger primært ind i SD for det sociale og casual raiding og forhåbenlig en masse PVP + sjov og spass På nuværende tidspunkt spiller jeg ca. 8 timer+ om dagen da jeg går og venter på at sku starte på uni til efter jul. Men normalt vil jeg nok spille 6 timer om dagen mindst. Jeg vil ligeledes kunne håndtere de fleste raid tidspunkter så længe det ikke bliver latterligt sent

Med hensyn til jeres regler og COC kan jeg sagtens stå inde for dem og overholde dem. Det kan måske virke underligt med denne ansøgning inden vi overhovedet er flyttet server endnu, men vi ville gerne høre om der var en chance for en plads inden vi trak VISA kortet frem. Jeg står desuden som medlem af guildet GWI, men dette guild er et nedlagt Guild hvori vi blot er nogle få tilbageværende members der snakker lidt i g-chat inden vi flytter videre.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Rigtig god ansøgning.
    Jeg kan godt forstå at i lige vil høre hvordan landet ligger inden i skifter server.

Jeg kunne godt forestile mig at der kunne blive plads til en så aktiv spiller med så godt gear, men det vil jeg lade Kartagg styre.

Hvis han siger go for det skal vi se en ansøgning fra hver af jer og ikke en samlet.
    Samtidig kommer alle på trial i starten så vi lige kan se om folk passer sammen :-)

Held og lykke med ansøgningen
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Forum Initiate

Fortsættelse af Sinath + Ziduac
    Ziduac:

Hey hey , mit navn er Anders og jeg er 24, alt for tæt på 25 , kommer fra Aalborg. Har 4x level 70ere(heriblandt UD priest,tauren druid,Orc warrior og UD mage), 2x64 (NE druid og BE pala) og så det løse men ham jeg gerne vil have med i SD er min druid Ziduac. Her er armory link :
    http://eu.wowarmory.com/character-sh...ather&n=Ziduac
    og allakhazamlink http://wow.allakhazam.com/profile.html?2402907 så I kan se mit tank gear i bags

Han er feral, er MT med ham i det nuværende guild på bloodfeather, men det er gået rimeligt dødt, så det kan ikke varer længe før det bliver disbanded . Han er exalted med alle lvl 70instance factions pånær violet eye.

Jeg søger ind i SD for det sociale, og for at kunne raide kara eller andet en gang imellem. Jeg vil gerne kunne raide meget mere, men eftersom jeg arbejder deltid, læser til lærer og har kæreste på så er det begrænset hvor meget tid jeg kan sætte af til wow. Men jeg spiller mellem 2-6 timer om dagen Hvis jeg får raids at vide i god tid, så kan jeg også være med til 70% af gangene.
    Og jeg kunne også godt tænke mig at komme væk fra lagfeather. Selvfølgelig hvis jeg falder godt på plads på ravencrest, så flytter jeg da os de andre 70ere. Men vil lige se tiden an først, har bare brugt over 2000 kr. på flytninger af chars, så jeg må være en af de store sponsorer til blizzard
    Mht til regler og CoC, så var der heller ikke nogle jeg studsede over, de virker jo som de skal være.

Vi glæder os til at høre fra jer

Paladin of the Board Magicha's Avatar

hej I to...Lige en kort bemærkning. I skal helst søge i hver jeres tråd. Jeg tror ikke at SD nogensinde har taget en "pakkeløsning" ind, hvorfor vi gerne vil have at I hver især har en tråd som vores medlemmer kan skrive feedback i, så Ziduac jeg vil gerne opfordre dig til at lave en ny post.

Når det er sagt, så ved jeg at lige præcist en feral druide, kunne vi nok godt tænke os at se i aktion i SD. En decideret kommentar til dit gear tror jeg vi venter med til du har din egen tråd.

Derudover vil jeg lige opfordre jer til at kigge på Semper Danicas Wiki (i vil nok hurtigt opdrage at jeg promoverer denne praaaaagtfulde side, hver gang jeg har muligheden for det) hvor I kan læse en hel masse mere om SD. Der er lidt historie, der er instancetips, en hel del om vores proffessions samt om vores afdelingen i andre MMo's.

held og lykke med jeres ansøgning/-er!

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Forum Initiate

okay, jeg laver en ansøgning for mig selv så

Forum Apprentice Zinjal's Avatar

Nu hvor i er 2 som kender hinanden og vil søge ind sammen i samme guild dog i hver sin ansøgnings tråd, bliver jeg nødtil at spørge.
    Hvordan vil landet ligge hvis Ziduac ikke bliver optaget i guilden?

vi regner nok at flytte char over under alle omstændigheder, og hvis det skulle gå sådan at i kun godtog en af os, ville det ikke være en katastrofe. Håbet er selvfølgelig at dette ikke sker og i har plads til os begge

Forum Initiate

hehe jeg ender nok med at flytte en char over på ravencrest alligevel, for at tjekke hvor mange PUGs er der og hvordan folk ellers er gearet og hvordan spiller de. Vi spillede jo på magtheridon hvor alle folk var epicliderlige, og kunne finde ud af deres class. Der var ALTID en lfg til alle dungeons, uanset hvad klokken var slået. Det er langt fra tilfældet på bloodfeather, hvor alle fatter hat og briller og der er næsten ingen grupper til dungeons. Så I får mig nok at se alligevel.

Men ja som Zid siger så er bloodfeather simpelthen ikke til at holde ud pga inaktivitet og uduelighed. Det er stort set umuligt at få samlet en god gruppe til heroics da folk fatter hat og briller. Nu må vi se om vi kan få overtalt nogle flere af vores PVP kammerater til at følge trop, for de flyttede med os da vi flyttede til BF

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Hej begge to,

Jeg er umiddelbart positiv over for begge ansøgningerne, men jeg kigger nærmere på det efter arbejde idag.
    Guildboss - Danish Legacy

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Quote Originally Posted by Sinath View Post
    Men ja som Zid siger så er bloodfeather simpelthen ikke til at holde ud pga inaktivitet og uduelighed. Det er stort set umuligt at få samlet en god gruppe til heroics da folk fatter hat og briller. Nu må vi se om vi kan få overtalt nogle flere af vores PVP kammerater til at følge trop, for de flyttede med os da vi flyttede til BF
    Gief more SD PvP

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

yes, så fik jeg lige overtalt de resterende af pvp gutterne til at flytte med. Det bliver dog først til d. 31. Så skal der sku ownes på RC

Forum Warden Corningstone's Avatar

Det lyder fandme herligt :P
    Glæder mig til at se jer i aktion =)

I får nok nogle flere ansøgninger, jeg kan fx se at Snubi allerede har smidt en op, men jeg laver lige en post over hva folk det er der migrater og håber på en trial Nogle af dem har flere chars så jeg skriver deres char navne og derefter deres rigtige navne, da jeg ikke lige tør dikterer hva de migrater med.

Snubi (Warlock 70), Snaab (Warrior 70) - Jens

Snuer (Paladin 70), Tribaal (Shaman 70) - Rasmus

Ourak (Warrior 70), Rockyou (Hunter 70) - Mikkel

Ziduac (Druid 70), Zewark (Warrior 70), Zidwak (Mage 70), Krawez (Priest 70) - Anders

Sinath (Paladin 70), Drenei (Mage 70) - Mads

Muligvis:

Karlkowa (Shaman 70), Coldwizz (Mage 70), Healsonwheel (Priest 70) - Kalle

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Hej Sinath,

Jeg beklager jeg ikke har fået kigget på jeres ansøgninger igår. Jeg vil lige bede vores erfarne druids kigge på dit gear og komme med deres mening omkring det i forhold til raids, men jeg synes det ser fornuftigt ud.

Derudover vil jeg sige at vi pt er ganske åben for rekruttering så dine venner der migrater er også meget velkomne til at kigge forbi. Men jeg kan ikke love at allesammen kommer i SD, så jeg håber I har forståelse for det hvis vi f.eks. finder det nødvendigt at afvise et par af dem.
    Guildboss - Danish Legacy

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Sinath View Post
    I får nok nogle flere ansøgninger, jeg kan fx se at Snubi allerede har smidt en op, men jeg laver lige en post over hva folk det er der migrater og håber på en trial Nogle af dem har flere chars så jeg skriver deres char navne og derefter deres rigtige navne, da jeg ikke lige tør dikterer hva de migrater med.

Snubi (Warlock 70), Snaab (Warrior 70) - Jens

Snuer (Paladin 70), Tribaal (Shaman 70) - Rasmus

Ourak (Warrior 70), Rockyou (Hunter 70) - Mikkel

Ziduac (Druid 70), Zewark (Warrior 70), Zidwak (Mage 70), Krawez (Priest 70) - Anders

Sinath (Paladin 70), Drenei (Mage 70) - Mads

Muligvis:

Karlkowa (Shaman 70), Coldwizz (Mage 70), Healsonwheel (Priest 70) - Kalle
    Hvis de folk ellers er flinke og fornuftige, og spiller godt, så er det classes vi godt kan finde plads til i SD. Er de PVP eller PVE? Et par PVE pallys ville være meget velkomne. Men alle skal skrive deres egne ansøgninger, og selvfølgelig vil vi kigge på og tage lidt hensyn til at i er venner.

mvh
    wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Det er en god blanding. Jeg ved at jeg selv er både meget pvp og pve, det samme med Ziduac, men jeg får lige de andre gutter til at lave seperate ansøgninger ligesom Snubi. Dette var kun tænkt som en sammenfatning så i vidste hvem der hørte hvor til

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Der er gået for meget information om alt muligt andet end lige din ansøgning Sinath i den her tråd. Det er helt fint, for der er god information. Jeg vil dog godt have at du laver en nu ansøgning som kun omhandler din optagelse i SD. Jeg ændre overskriften på den her tråd. Så kan du kopiere dit første indlæg ind i en ny ansøgningstråd som har dit navn som titel.

Held og lykke med den
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Forum Trainee

ok der vidst lavet 2 af dem her, men jeg bliver nødt til at spørge igen: Hvad er sammenhængen mellem dit gear og dit spec? hvilket spec regner du med at spiller med mest?

Husk at armory den viser hvad man sidst havde på, se min seperate ansøgning for forklaring

Hey Gutter

Hvis i er en flok der søger ind i SD samlet, så lad os lige mødes på VT, så kan i få stillet en masse spørgsmål, og jeg kan lige lære jer lidt at kende.

Så find ud af hvem der er søger samlet, og så finder vi en dato vi mødes på VT og snakker om tingene.

mvh
    wOOOOt
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)

ok jeg får lige aftalt noget

Super

I skal stadig søge hver for sig, men jeg vil gerne snakke med jer som gruppe.

w

Det er bare i orden, jeg får lige aftalt en dag eller flere hvor vi alle har tid og så poster jeg den her. Så må du lige afgøre hvilken der passer dig bedst.

Er der en chance for at i har tid i aften ved 22 tiden. Jeg skal selv på arbejde til kl 21, men vil umiddelbart tro alle gutterne er online på det tidspunkt og klar til et møde.