Results 1 to 25 of 25

Thread: Ziduac(Druid) søger ind i SD

Forum Initiate

Default Ziduac(Druid) søger ind i SD

Hey hey , mit navn er Anders og jeg er 24, alt for tæt på 25 , kommer fra Aalborg. Har 4x level 70ere(heriblandt UD priest,tauren druid,Orc warrior og UD mage, alle er attuned til kara og kan klare næsten alle heroics), 2x64 (NE druid og BE pala) og så det løse men ham jeg gerne vil have med i SD er min druid Ziduac. Her er armory link :http://eu.wowarmory.com/character-sh...crest&n=Ziduac
    og allakhazamlink http://wow.allakhazam.com/profile.html?2480668 så I kan se mit tank gear i bags

Han er feral, er MT med ham i mit nuværende guild på bloodfeather(Like we give a toss), men det er gået rimeligt dødt, så det kan ikke varer længe før det bliver disbanded . Han er exalted med alle lvl 70instance factions pånær violet eye. Jeg har været med at farme kara op til prince, og har været med til gruul og magtheridon, men dog ikke på farmstatus.

Jeg søger ind i SD for det sociale, og for at kunne raide kara eller andet en gang om ugen, mindst en gang i løbet af 14 dage. Jeg vil gerne kunne raide meget mere, men eftersom jeg arbejder deltid, læser til lærer og har kæreste på så er det begrænset hvor meget tid jeg kan sætte af til wow. Men jeg spiller mellem 2-6 timer om dagen Hvis jeg får raids at vide i god tid, så kan jeg også være med til 70% af gangene.
    Og jeg kunne også godt tænke mig at komme væk fra lagfeather. Selvfølgelig hvis jeg falder godt på plads på ravencrest, så flytter jeg da os de andre 70ere. Men vil lige se tiden an først, har bare brugt over 2000 kr. på flytninger af chars, så jeg må være en af de store sponsorer til blizzard
    Mht til regler og CoC, så var der heller ikke nogle jeg studsede over, de virker jo som de skal være.

Tja jeg kender desværre ikke nogen af jer endnu, men det håber jeg at jeg kommer til. Ellers spiller jeg en del med Sinath (anden ansøger) både i pve og pvp

Jeg glæder mig til at høre fra jer
    Last edited by Ziduac; 26-11-2007 at 17:54. Reason: Har opdateret mine links eftersom jeg er flyttet til RC nu :)

So long, and thanks for all the fish

Default Tak for sidst

En hyggelig gut der kender sit wow fed humor.
    Har godt nok ikke kendt ham i lang tid i IRL, men en fed personlighed.
    Håber i tager godt imod ham

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

hejsa Ziduac
    jeg har kigget lidt på¨dit gear det er ikke det vildeste jeg har set, men heller ikke det ringeste

vi kan formentligt godt bruge en god druide tank mere i SD, både i kara, men også på de lidt størrere raids.. men du skriver at du kun regner med at kunne være med ca en gang hver 14 dag... dette er naturligvis helt forståeligt, da IRL er vigtigere end Indgame, men omvendt vil en spiller der kun kan være med en gang hver 14 dag nok ikke blive prioriterede sælig højt til de raids (de spillere jeg genrer ser i Magtheridon og Gruuls lair er dem der skal geares op til en aktiv indsats i Serpent shrine cavners og The eye).

normalt lader vi folk få trial når der er kommet nogle gode andmeldelser vedr spille stil og skills fra andre spillere... det er jo lidt svært hvis din druide stadigvæk er på en anden server...
    så jeg kan faktisk heller ikke garantere dig en trial hvis du flytter over på ravencrest, men hvis du spiller godt, og joiner nogle SD runs så er der dog ret god chance for at får trial efter kort tid

edit.. har lige set i er en helt grp der regner med at komme over på ravencrest... jeg trro Wootah og et par stykker af os andre lige skal have en snak med jer på vt.. det er vist mest overskueligt på den måde
    Last edited by Stålkaninen; 25-11-2007 at 1:56.

Forum Initiate

ja selv tak for sidst badtothebone, Det var bare ærgeligt at vi ikke fik nogle øl og et par slag pool efter filmen eller et eller andet , men det må vi jo bare gøre om igen når hitman kommer

kartagg the warrior: jeg skrev også hvis jeg får raids at vide i god tid, dvs en uge før, så kan jeg nok være med i 70% af raidsene.
    Eftersom jeg arbejder næsten hver torsdag fra 16-21 i bilka,så er mit største problem hvis jeg ikke kan få afsat min kæreste hos en eller anden Så hun føler ikke HELE tiden at WOW er vigtigere end hende

Jeg skal nok flytte den over, så I kan se mig an på skills og det sociale

Ellers så glæder jeg mig da til vi kan få snakket på vt

Forum Warden Corningstone's Avatar

Quote Originally Posted by Ziduac View Post
    mit største problem hvis jeg ikke kan få afsat min kæreste hos en eller anden Så hun føler ikke HELE tiden at WOW er vigtigere end hende
    Det kender jeg godt :P Et lille råd; tag en WoWfri hygge-kæreste aften engang i mellem, det hjælper på det

SD Trial Forum Trainee Sinath's Avatar

hmmm tror jeg ku lære lidt af det. Vil afprøve d

Det kræver træning :P Meget træning!

Forum Initiate

Quote Originally Posted by Corningstone View Post
    Det kender jeg godt :P Et lille råd; tag en WoWfri hygge-kæreste aften engang i mellem, det hjælper på det
    hehe har taget dit råd til eftertanke og har netop bestilt en gave i 2 års dag med min kæreste. En lille tur til Paris med 3 overnatninger. Fra d. 1/12 til 4/12 Det bliver feeeeeeedt

Haha, der er fandme nok kvalitet i det til 2ugers konstant gameing!!
    Og det kommer fra en tøs!!

*suk* Paris =D

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Corning du er for nem.. Jeg kender hardcore tøser, der giver deres kæreste en ekstra oplevelse på sådan en tur, at det er ham der kommer hjem under tøflen, og står for opvasken de næste 14 dage ;p

Anyway
    Hej

Fik snakket med 3 af jer igår på VT.. Det var sgu hygsomt nok!
    Vi blev enige om at jer som vil søge ind, i flytter chars over. Så mødes vi lige ingame, spiller lidt sammen, og så får alle en ginvite, medmindre i præsenterer noget uventet negativt, så ændrer det ellers positive indtryk jeg har fået. Til den tid tager vi lige jer alle samlet på VT, og får det formelle overstået.

mvh
    wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

hehe har taget dit råd til eftertanke og har netop bestilt en gave i 2 års dag med min kæreste. En lille tur til Paris med 3 overnatninger. Fra d. 1/12 til 4/12 Det bliver feeeeeeedt

Ja bare der er internet på hotellet og du tager den bærbare med skal det jo nok blive en fin tur...
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Corning du er for nem..
    nej jeg er da ej
    Jeg vil også til Paris :P det er da den herligste by! Og det er ikke noget med at nogen skal bestemme over noget i et forhold, Jesper :P Det er jo (eller burde være) et teamwork^^

Anyway, glæder mig til at lege med disse bloodfeather gutter, det kan være at SD bliver ligeså kendte i BG's som de er på RC blandt allys :P (Og det har jeg fra en pålidelig kilde!)

//Corning, longing for Paris..

Forum Neophyte

Szadek, Ziduac, Nosweat, zyrisanian(eller hvordan det staves) og jeg var en tur i skettis for at hjælpe med at nuke terokk.... Vi kan pointere at vi ikke kan ligge en finger på hverken skills eller godt humør over VT på Ziduac... Hans mindset vedr. at "dræbe" allies er også et lækkert et... - de skal jo bare dø ... Så

Totalt thumbs up herfra!
    ----UNDER CONSTRUCTION---

Forum Acolyte ghorghor's Avatar

yea

szadek: "lad dem rende, gider ikke blive jumpet mens vi er på terokk"
    Ziduac: "DE SKAL DØØØØØØ"

cool fætter som kan heale lige så godt som mig hehe

thumbs up

Quote Originally Posted by ghorghor View Post
    cool fætter som kan heale lige så godt som mig hehe
    omg we're doomed
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Ja det var en meget hyggelig lille afstikker. Af der så røg en flok alliance med oven i hatten gør det jo kun bedre.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

argh kom nu op servere så jeg kan transfer! Man går jo glip af alt for meget spas!

Jeg kunne ikke være mere enig^^
    Ser frem til at spille med jer gutter, og det kunne være at jeg kunne lokke en af jer til at være personal bodyguard når min pally skal ned i gankelthornvale *nogde nodge*

SD Medlem Forum Adept

Var lige en tur i HC SP med ziduac, hvor jeg et godt indtryk af ham. God humor og han kan bestemt tanke dejligt at se.

Så hvis resten af gutterne kører samme stil, så har jeg ingen problemer i at sige thumbs up.

Godkendt til trial.

De andre må komme når de er klar.

w

Forum Initiate

Mega fedt! Mange tak ! jeg har lige en masse ting jeg skal have ordnet inden turen til Paris, og for at gøre det hele meget værre, så havde vi tyveknægte på besøg på vores toilet natten til idag. Vi har toilet på gangen, og vi bor på 1. sal og normalt er der låst til opgangen. De stjal min barbermaskine (håber de får pest af den, og enhver idiot ved at man også barbere hår FLERE steder med en barbermaskine der har trimmerfunktion :P), en masse dyre parfumer,deodoranter,tandbørster og til sidst vores badevægt!. Så vi skal ha købt en masse nye ting og sager lige før rejsen.

Men som kort afslutning siger jeg mange tak for trial og jeg glæder mig helt vildt, men jeg kommer nok først online på tirsdag-onsdag når vi er kommet tilbage fra Paris.

Vi snakkes in game!
    Last edited by Ziduac; 30-11-2007 at 11:48.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

De stjal min barbermaskine (håber de får pest af den, og enhver idiot ved at man også barbere hår FLERE steder med en barbermaskine der har trimmerfunktion :P)
    To... much..... info.....

Men held og lykke med pariser turen og tillykke med trial!

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

anders har især rigtig meget røvskæg............ det ska sku trimmes dagligt

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Godkendt til trial.

De andre må komme når de er klar.

w
    Da Ziduac er godkendt til trial låser jeg tråden og melder ham ind i SD groups.

Fang en officer ingame for guild invite hvis du ikke allerede har fået det.
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Adept Vala's Avatar

Godkendt som fuld member, tillykke.
    A fear of heights is illogical. A fear of falling, on the other hand, is prudent and evolutionary.