Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33

Thread: Melfice - Resto Shaman - søger ind som casual

Forum Convert Melfice's Avatar

Post Melfice - Resto Shaman - søger ind som casual

Lidt om Melfice:

Jeg fik Melfice for cirka 4 måneder siden af en ven som ikke ville spille mere, og det var cirka på samme tid jeg gav min mage (lvl 70) og warrior (lvl 62) væk til en ven på Suntrider.
    I løbet af de 4 måneder jeg har haft Melfice har jeg lvlet ham til lvl 70 og så holdt jeg en lille pause, men det var nok fordi jeg ikke havde fundet mit rette element altså healing.
    Da jeg begynde at heale med Melfice syntes jeg en helt ny verden åbnede sig i wow, siden jeg altid har spillet dmg classes og det var nok derfor jeg stoppede/holdt pauser flere gange, men nu da jeg har fået Melfice aka healer syntes jeg spillet er blevet sjov på ny, der er en smule mere udfordring i at være healer, og jeg kan se hvordan det er at være healer. Kan huske de gange i MC som min warrior hvor man kom til at blame healers, og nu er jeg selv i det sted.

Char navn: Melfice

Class: Shaman

Spec: http://www.wowhead.com/?talent=hZxZEcxtAestcd (Resto)

Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sh...rest&n=Melfice

Søger ind som Casual (indtil jeg før bedre gear)

+ healing: 1346

Mana per 5: 106 in combat

Spiller gerne 8 timer om dagen, men når jeg er på arbejde ryger der gerne 3-4 timer fra den dag L

Skal lige siges at jeg er medlem af Amateur Extraordinaire, men har snakket med min GM om at jeg ville ansøge til Semper Danica og han sagde det var ok at jeg lige blev til der kom et svar.

Lidt om personen bag Melfice:

Jeg hedder Jakob Tønnersen, er 17 år gammel og flyder 18 den 1. maj så der er ikke så lang tid til.
    Bor i Vårø, ligger på Tåsinge, syd for Fyn (Svendborg)

Jeg startede på Ravencrest fordi jeg havde lyst til at spille sammen med nogle gamle venner fra Suntrider, Talasibet, Frille og Archomental og så har jeg da også fået lidt nye venner på serveren, har da snakket en del med Aggrovated.
    Jeg går på HTX i svendborg i 2.g, hvor jeg er på fysik A, matematik A linjen som med tiden bliver lidt kedeligt, men man skal jo igennem det :P
    I min frited bruger jeg lidt tid på at arbejde på en Shell tank som opfylder, men i er et par personer som skal deles om vagterne så har ikke så mange.
    Eller kan jeg lide at se Anime (Japansk tegnefilm) som jeg bruger en go del af min tid på, hvis jeg ikke skal andet.
    Bland andet skal jeg også til at svømme igen, men det er kun om eftermiddagen lige efter skole.

Jeg acceptere CoC og de andre regler som jeg har brugt lidt tid på at læse igennem, samt alle de apllys jeg har læst J

Håber at høre fra jer

Edit:

Har alle Hc keys og har også Kz key
    Last edited by Melfice; 09-12-2007 at 22:33. Reason: Ændret på healing og mp5 igen ;)

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Flot ansøgning, og respekt for at du har fortalt din nuværende GM at du søger ind i en anden guild.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

SD Medlem Forum Disciple Doomgrip's Avatar

Hvis du søger ind som casual skal du have anbefalinger fra medlemmer af SD. Prøv at spille sammen med nogen fra SD, og få dem så til at skrive i denne her tråd. Du kan evt. /join SemperDanica som er en kanal til dette formål. Ind imellem er det mest ikke-SD'ere som er de aktive i den kanal, men så må du tage direkte kontakt med SD-medlemmer med henblik på at spille sammen. Held og lykke.

Joinede /SemperDanica for et par dage siden, har bare ikke lige haft så meget tid til at gå i instance skulle nemlig bruge honor så jeg kunne skifte mine skuldre ud.

Men vil lige tage kontakt til nogen her de næste par dage, og nok os lige signe op til et par raids.
    Last edited by Melfice; 03-12-2007 at 11:55.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Snakkede med Melfice på vt for et par dage siden - han lød som en fornutig ung mand (det er dog ikke altid et plus når vi andre er så fucked op :-P)
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Vi kører et rimeligt casual KZ run i aften kl 19, hvor vi mangler en healer *wink wink*

Ja tag og join os i aften. Kan du holde wOOOOt oppe når han AOE'er har du "the skilz" :-D

Forum Senior Tala's Avatar

Hej Jakob

Jakob er en af de personer som jeg er rigtig glad for at begyndt at spille igen, og er kommet til Ravencrest. Vi har spillet sammen, siden ca. ½ år efter releasen, på Sunstrider, i en Guild det hed For Elune and Eternity, sammen med Frille og Dalka/Archomental, med en Guild Master der var ca. ligså nazi og humørsvingende som MR. MINUS 50 DEEKAYPEE!!. Var sku great fun! Og så har vi bare spillet sammen, lige siden.

Jakob vil passe rigtig godt ind i SD, en mere rolig og nede-på-jorden type findes der nok ikke i verden.

Som Holger også nævner, er han tit på VT, så der er også rig mulighed for at lære ham at kende

Peace

Tala
    LoL: OdenseMafia (EU West)

Forum Senior Tala's Avatar

Quote Originally Posted by Kirneh View Post
    Ja tag og join os i aften. Kan du holde wOOOOt oppe når han AOE'er har du "the skilz" :-D
    Ingen kan holde wOOOt oppe når han AoE'er, ikke engang Vala på en god dag
    LoL: OdenseMafia (EU West)

Quote Originally Posted by Razta View Post
    Ingen kan holde wOOOt oppe når han AoE'er, ikke engang Vala på en god dag

Bare rolig, det vil aldig være det afgørende punkt, - at wOOOOt dør til trash er også efterhånden blevet en tradition
    Sry for off topic

Kan desværre ikke komme i Kz i aften, er safed (æv æv)

Prøvede at tage kontakt til nogle stykker SD's her til aften var bare uheldig at folk skulle i Kz eller Arena. Men jeg prøver da bare igen i morgen

Forum Acolyte

Som razta skrive har jeg spillet meget sammen med Melfice, han er en rigtig cool type. Synes især han skal ind i SD, da han lige er typen her til.

Ellers rigtig god ansøgning glæder mig til at se dig i SD . Skal nok kun misbruge min magt alt for meget.
    Last edited by Frille; 03-12-2007 at 22:21.
    Frille - Warlock
    Wofid - Druid - of doomkin/healer

Forum Warden Corningstone's Avatar

Super cool ansøgning tbh Skal nok huske på dig hvis vi mangler en healer til et eller andet sted =)

Quote Originally Posted by Corningstone View Post
    Super cool ansøgning tbh Skal nok huske på dig hvis vi mangler en healer til et eller andet sted =)

Lyder godt.

Quote Originally Posted by Melfice View Post
    Skal lige siges at jeg er medlem af Amateur Extraordinaire, men har snakket med min GM om at jeg ville ansøge til Semper Danica og han sagde det var ok at jeg lige blev til der kom et svar.

Et lille spørgsmål til sd's angående dette, vil i hellere have at jeg smutter fra dette guild mens jeg har min ansøgning kørende

Hey Melfice,

Godt at se du ansøger og en god ansøgning du har fået strikket sammen.
    Jeg har ikke kendt Melfice særlig længe men har da kørt lidt quests og haft en del whispers kørende med ham og han virker som en super flink fyr som jeg helt sikkert mener bør have en chance i guilden som tryout.

- Aggrovated

Tak for alle de dejlige ord

Forum Warden Corningstone's Avatar

Var i HC mech med Mel, super cool run, hyggeligt, og den eneste major fuckup der blev lavet var sgu af mig =S

Thumbs up, cool fyr med skillz, selvom geared hænger lidt bagefter =)

Forum Convert

Var i heroic MT med ham her og overall syns jeg han virker som en rigtig flink gut :> meget snaksagelig og ligetil! udover det så syns jeg fanme også han gjorde det med healing godt på trods af hans gear

Helt klar SD materiale så thumbs up herfra helt klart SD materiale
    Når osten er god er alting Jaaaaazzz...

Forum Convert Dalka's Avatar

Hey. Godt run i KZ idag!
    Har kendt Melfice siden min tid på Sunstrider for laaang tid siden, så det er godt at se flere kendte ansigter på RC.
    Han kan finde ud af at spille shammy, og selv om gearet ikke er super endnu, gjorde han det godt.
    Kunne se at han brugte pots og hvad ellers høre til - så det er thumps up herfra...

Healing var også god, og vi fik da et perfekt maiden kill
    Last edited by Dalka; 05-12-2007 at 21:18.
    Inactive:
    Diablo 3
    Star Wars The Old Republic
    World of Warcraft
    Guildwars 2

SD Medlem Forum Trainee Missingangel's Avatar

Var i KZ med melfice her til aften, og det gjorde han ganske udmærket... han ku da hjælpe til at holde de vigtigste i live (mig :P) og han var da ganske hyggelig og sørgede for at spørge til totems osv...
    Lagde mærke til at han endnu ikke har rundet de 18, men synes at der i dette tilfælde nok vil være værd at gøre en undtagelse.. vi mangler altid healers, og at ha en hyggelig gut som ham som healer ka da kun gå godt
    Stort PLUS fra mig

Ja, det gik faktisk godt i KZ i aften (de største fuckups stod undertegnede vist for, når der lige skulle sættes targets og vi pludselig havde body-pulls...) Jeg vil gerne have dig med på vores KZ healing team. Faktisk havde vi for en gang skyld forbavsende få deaths på aoe pulls.
    Cocio bliver nok lidt knotten, hvis du outroller ham på en af de healing maces, der dropper derinde (du bliver i så fald ikke den første ) Thumbs up herfra.

Quote Originally Posted by Mighty Knight View Post
    Cocio bliver nok lidt knotten, hvis du outroller ham på en af de healing maces, der dropper derinde (du bliver i så fald ikke den første )

Hvis han har prøvet at få den længe, skal den da være hans først ellers må jeg jo bare lave en /Roll 1-1 :P
    Last edited by Melfice; 05-12-2007 at 22:17.

Det gik rigtig godt i går. Både hyggeligt samt rent spilmæssigt.
    Kan kun sige god for Melfice !