Results 1 to 8 of 8

Thread: Frim søger ind til SD

Forum Apprentice Neorim's Avatar

Default Frim søger ind til SD

Hej

Jeg er en dreng på 17 (18 midt i januar), der meget gerne vil søge ind i jeres guild.

Min main er en Warrior (Frim), som jeg har spillet på næsten fra WoW udkom. Da jeg har gået i skole er det selvfølgeligt begrænset hvor meget jeg har kunnet spille, men noget er det dog blevet til. Min Raid erfaring begrænser sig primært til Karazhan som protection tank. Jeg har været i Gruul og Magtherions Lair et par gange, hvor vi har clearet disse instances (dog som DPS/off-tank).

Min char kan i finde her:

http://eu.wowarmory.com/character-sh...lnazzar&n=Frim

I disse dage er han primært equipped med PvP gear for at få tiden til at gå. Jeg har det meste af gearet fra Kara, dog ikke tier 4. Jeg mangler desuden et par items fra HC.

Privat er jeg i år startet på HTX, hvilket jeg selvfølgeligt bruger en del tid på når jeg ikke lige spiller WoW.

Jeg har hørt om Semper Danica gennem min far (Desiato) som jeg selvfølgeligt savner helt vildt efter vi splittede fra Sacred Sin.

Min guild historie er: Jeg startede med at komme i en større guild, takket været min far, der hed Cobras. Nogle af officererne herfra dannede Sacred Sin som jeg og min far fortsatte i. Guilden gik det desværre i opløsning. Da jeg så startede på HTX mødte jeg en, der også spillede WoW, som var i gang med at samle nogle folk til et ny guild. De fandt dog hurtigt ud af at de var mere til PvP end PvE. Dette var alle ikke interesseret i, så en række spillere herfra dannede guilden Incapable, der kørte fint med nogle få men sjove Kara runs og da også hver uge til sidst. Efter lidt tid havde guildmasteren desværre givet lidt op med selv at finde nok folk til et guild, der kunne køre 25 mands raids, så han valgte at guildet skulle merge med en anden guild. Dette kom dog aldrig til at fungere ordentligt, synes jeg og to af mine venner (Keanuut og Bangosaurus der måske også søger ind her), så vi leavede.

Jeg ved at jeg ikke opfylder alderskravene, men håber I kan se stort på den 1½ måned jeg mangler for at kunne opfylde det. Jeg mener selv jeg er i stand til at opføre mig modent.

I første omgang vil jeg bare gerne ind, men på længere sigt vil jeg gerne raide (jeg har kigget min far over skuldrene og ville ønske at jeg var med)

Frim er på nuværende tidspunkt på Balnazzar, men jeg flytter ham selvfølgeligt hvis jeg får chancen for at komme i Semper Danica.

Jeg har BS og Mining 375. Til BS har jeg Dirge, Fel Edged Battleaxe, Hand of Eternity og Black Felsteel Braces som jeg kan lave.

Jeg har også læst alle regler og forstår CoC.
    Last edited by Neorim; 03-12-2007 at 20:58.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Ret go ansøgning, velformuleret.

De 1½ måned kan jeg sagtens se ud over, da din far er en af vores medlemmer. Så skulle vi beslutte at give dig en plads, så kan vi jo altid bede Desiato om at gi dig stuearrest hvis du ikke opfører dig ordentligt.

Du nævner et par kammerater. 1 17 årig kan jeg leve med, men flere i flok giver mig ticks og andre nervøse trækninger hehe ;p j/k.. Bare lige så de ikke søger ind og regner med at din anbefaling hjælper dem særlig meget ;o) Du har famlile i SD, det tæller meget til din fordel. Det har de ikke (så vidt jeg ved)

Det er Reyven, og sergeants der afslutter din ansøgning. Nu er du ikke på RC, så vi kan ikke spille med dig, så trial vil nok blive skærpet hvis du kommer så langt.

GL

mvh
    wOOOOt
    Last edited by wOOOOt; 03-12-2007 at 21:20.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

de venner jeg snakker om er omkring 20 år... men jeg er den yngste af os 3

jeg ved ikke om jeg fik sagt der tydeligt nok men jeg er mere end villig til at flytte vis jeg er har en mulighed for at komme ind. jeg flytter nok aligevel eftersom mine 2 venner flytter.

btw det med stuerasten skal han nok være med på
    Last edited by Neorim; 03-12-2007 at 21:43.

Forum Apprentice Zinjal's Avatar

Så syntes jeg du skulle flytte hvis SD, er en guild du vil have din fremtid i. For som wOOOOt skriver så har du familie i sd og det tæller godt til din fordel.

Men GL med din ansøging fra mig.

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Jeg kan godt lide Desiato og hans holdning til spillet, så jeg stoler på han har givet det videre til dig

Så hvis du flytter til RC er du velkommen på trial i SD. Jeg skal dog sige med det samme at du ikke skal regne med at komme med på ret mange raids da vi har mange gode raidaktive warriors i forvejen.

Desuden så kan jeg gentage hvad Woot skriver omkring dine venner, hvor vi vil behandle deres ansøgninger seperat og derfor ikke kan love at de også får medlemskab.

Hvis det er acceptabelt, så skriv her når du har flyttet server og så får vi klaret en guild invite.
    Guildboss - Danish Legacy

Det lyder godt... jeg regner med at flytte i morgen, Onsdag d 5 December, da jeg gerne lige vil have mine Arena Points
    og angående mine venner så flytter de server lige meget om de kommer ind eller ej.
    det med raids så kommer jeg jo bare med på dem jeg kommer med på, så spiller jeg bare noget PvP

Jeg er glad for, at det ser ud til at min søn kan komme med i SD. Så er familie-hyggen sikret .

Mht passende straf ved upassende opførsel har jeg altid masser arbejde i hus og have til rådighed. Så en passende sanktion bliver ikke noget problem.

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Låst....