Results 1 to 18 of 18

Thread: Ziranes søger ind

"Hi, my name is _____" Ziranes's Avatar

Default Ziranes søger ind

Flere kvinder i SD høre jeg.

Jamen her er jeg

Min søster Icekiss spiller i jeres guild og det ville glæde mig at kunne komme til at spille med en gang danske spillere. Udover Icekiss kender jeg også Zebb.

Jeg hedder Sheila er 25år og har spillet wow i snart i 2 år. Jeg har dog i den tid spillet alliance som hunter på eonar.
    Nu tog jeg så valget at starte forfra og spille sammen med dem som jeg kender og holder af.
    Jeg spiller som bloodelf mage.

Jeg søger ind som Casual spiller.
    CoC og regelsæt er læst og forstået,

Håber i vil tage mig ind i varmen i denne kolde jule tid.. Det er trist ikke at have en guild at hygge sig med
    Last edited by Ziranes; 09-12-2007 at 11:10. Reason: Typo

Forum Learner Zirania's Avatar

Mega OT herfra, men fedt navn ;o Det ligger sku ret tæt på ad mit, må man sige..

Held og lykke med ansøgningen

Persuasion and manipulation are the keys.

SD Medlem Forum Adept

troede faktisk også lige det var zirania der ville igang igen O.o men held og lykke med ansøgningen.

Argh Shoc, jeg ville nok stave mit eget navn rigtigt, hvis det skulle komme så vidt :P Og nu skal vi nok lade ansøgning være ansøgning, sry for OT

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

hej med dig Ziranes
    well ja nye medlemmer (uanset køn) er altid velkommne især hvis det er familie.

men vi har nogle krav til ansøgere iblandt disse er L70 og det er du ikke nået til endnu

hold os informerede om din levelling og join evt vores fælles chat kanal /join semperdanica

SD Medlem Forum Adept Zebb's Avatar
    Byen hvor det er sankt hans næsten hver dag

Quote Originally Posted by Kartagg The Warrior View Post
    hej med dig Ziranes
    well ja nye medlemmer (uanset køn) er altid velkommne især hvis det er familie.

men vi har nogle krav til ansøgere iblandt disse er L70 og det er du ikke nået til endnu

hold os informerede om din levelling og join evt vores fælles chat kanal /join semperdanica

Er dette nogle nye krav ?
    For jeg har set flere casual spillere komme ind. Heriblandt Ameg og min kone Icekiss.
    Jeg kan kun sige god for Ziranes hvis det betyder noget i denne sammenhæng
    Last edited by Zebb; 09-12-2007 at 13:45.
    - I have NEVER gone to bed with an ugly women. I have woken up with a few tho
    - I'm never wrong. I once thought I was wrong, turns out, I was mistaken.

SWTOR: Zleepwalker (healer) Znowflake (dps)

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

For at undgå misforståelser, så vil jeg anbefale Ziranes at vælge et andet forum navn, og hvis hun bliver accepteret, så ville jeg også foreslå navne skift ingame, da dette nu er en mulighed. Det er så åndsvagt at ha flere medlemmer der hedder næsten det samme.
    Det er et forslag!

For det andet, quinde eller ej, så så jeg gerne en mere uddybet ansøgning. Tag og læs lidt af den info der står som stickys i ansøgningsforummet. Vi bedømmer dig ikke pga dit køn, men indholdet af din ansøgning og din personlighed ingame.

Skriv også gerne lidt om hvad du søger i WOW sammen med SD.. Er det hardcore raiding, eller hygge i guildchatten mens man samler blomster i barrens..

Har du VT klar med mic, armory på din char osv.

mvh
    wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Ved at reglerne altid har været at man skulle være lvl 70 uanset om det var på social eller raiding status man søgte.. men mener bestemt også at der altid har blevet lavet undtagelser for dette når det drejede sig om famillie til eksisterende members. Og det må man sige gælder for Ziranes med både hendes søster (icekiss) og dennes mand (Zebb) i guilden.

Med hensyn til navnet ser jeg ingen grund til at ændre det eftersom Zirania er stoppet med at spille WoW.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Aphraates View Post
    Ved at reglerne altid har været at man skulle være lvl 70 uanset om det var på social eller raiding status man søgte.. men mener bestemt også at der altid har blevet lavet undtagelser for dette når det drejede sig om famillie til eksisterende members. Og det må man sige gælder for Ziranes med både hendes søster (icekiss) og dennes mand (Zebb) i guilden.

Med hensyn til navnet ser jeg ingen grund til at ændre det eftersom Zirania er stoppet med at spille WoW.
    Nu er WOW ikke SD's eneste spil, og Zirania er stadig medlem, og har imo førsteret til navnet, og dem der ligner 95%'ish.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Hej Ziranes,

Som ven af et par nuværende SD'ere der søger ind som social member er du godt på vej ind i guilden. Der er lige to ting jeg vil sige omkring ovenstående.

1. Det er korrekt at vi slækker på lvl kravet når der er tale om kæreste og RL venner, så det er ikke nødvendigt du bliver lvl 70 først. Dog vil jeg gerne se et par kommentarer fra SD'ere du har groupet med, udover Zebb og Icekiss, for at være sikker på du også passer ind i det sociale.

2. Vedr. navnet så er det ikke et krav du skal lave det om, men det kunne være en god ide for at undgå forvekslinger. Det ser ikke ud som om Zirania har noget imod at jeres navne ligner hinanden, så det er op til dig selv om du vil lave det om.

Mvh Reyven
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Adept Vala's Avatar

Zirania! Nr. 1.!
    A fear of heights is illogical. A fear of falling, on the other hand, is prudent and evolutionary.

<3 Vala. Tak for tanken Woot, og du har også ret Reyven. Jeg har ikke det store imod at du hedder hvad du hedder - men hvis det skaber misforståelser kunne jeg måske godt se problematikken. Så, du har bolden Ziranes og det er op til dig, hvad du gør

Uddybning.. Hvad mere er der at fortælle. Til dagligt arbejder jeg på Glostrup Hospital som kontorassistent og er sammen med famile og venner når tiden tillader dette.
    Jeg spiller wow fordi Zebb og Icekiss fik lokket mig med til at spille dette. Som jeg har skrevet før er det "casual" jeg søger ind som. Skal gerne spille lidt instances og hygge ingame med min søster, da jeg mest er på når hun også er, og dem der nu måtte være i min nærhed når jeg spiller.
    Når tiden kommer ville jeg gerne prøve at komme med på de små 10 mands runs men nok aldrig de helt store 25 mands raids.
    Det er mere det sociale en raid der trækker for at kunne få lov til at lege med SD.
    Jeg vil med glæde spille med SD og joiner gerne jeres kanal. Jeg ændre gerne mit forum nickname for ikke at skabe board misforståelse.

Men jeg vil helst gerne beholde mit eget nick ingame da det har fået betydning for mig.

Armory findes her: http://eu.wowarmory.com/character-sh...rest&n=Ziranes

Jeg har seneste VT og et godt headset til at snakke i.

Mvh.
    Ziranes
    Last edited by Ziranes; 10-12-2007 at 17:06.

Forum Convert

ellers kunne du jo bare hedde : ælnvaerugfisag : hvis det ikke er taget

lol det lyder sgu som navnet på et stykke tysk værktøj hvis man prøver at udtale det
    (i pwn at random name making)
    Last edited by Crazy J; 10-12-2007 at 23:03.

Forum Warden Corningstone's Avatar

Crazy, du sutter løg til namemaking :P

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Har fået løbet lidt med Ziranes på min hunter. .. der var frost når der skulle være frost og der var sheeps når der skulle være sheeps. .. intet at sætte en finger på der.

Thumbs up herfra.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

Mange tak. gør mit bedste

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

hmmmm jeg ser ingen grund til yderligere ansøgning
    hun vil gerne spille med SD, hun har venner og familie i SD, hvis hun er ringe kan vi altid kicke hende og blame Zebb.. der er en udtalelse om at hun kan spille sin character.

hvis ikke lige der er en officer der brokker sig højlydt (Holger Gælder ikke, han brokker sig altid) så vekommen til SD Trial
    fang en officer ingame og få guild tag