Results 1 to 23 of 23

Thread: [Godkendt] Starswifter ansøger

Default [Godkendt] Starswifter ansøger

Hej SD

Mit rigtige navn er Morten Sørensen og er 19 år, men på grund af mit online nickname (Starswifter, i kan finde mig overalt med det navn ... MEGET få steder hvor det ikke er mig), så bliver jeg oftest kaldt Star, Stjernesniffe (nej, ikke en referance til noget ... ) eller bare Sniffer. Til dagligt studerer jeg på DTU ... og hvis man skulle være i tvivl, så sætter jeg skole højere end wow! Har mig en 70 elemental specced shaman som main, samt flere alts (som aldrig er kommet højere end 30).

Til mine tidligere erfaringer med dette spil, så har jeg kun været i meget få guilds. Da spillet udkom, startede jeg ud med en lille hyggeguild sammen med folk jeg havde spillet cs med i flere år. Vi blev derefter opslugt af Fear. Efter noget tid da guilden blev splittet, så mergede vi med ANSI.
    ANSI har så været den guild jeg rigtig har følt mig hjemme i, og også den jeg har været længs tid i. Har overlevet både en magtsyg raid leader og den måde han fik smadret guilden på. Blev der helt til ANSI blev lukket. Dernæst var jeg i Empire (da det kom op igen) til den gik helt ned.
    I ingen af de guilds har jeg været specielt aktiv/overhovedet ikke med hensyn til raiding. Lavede en lille smule mens jeg var i ANSI, men det eneste jeg nogensinde er kommet helt igennem er MC og Onyxia. Derfor vil min ansøgning også være rettet mod den mere sociale del af SD, aka søger ind som casual.

Mine forventninger til SD er simple, nogle hyggelige mennesker at snakke/lave underlige ting med. Normale instances og pvp/arena er jeg også interesseret i. Desuden kunne det også være underholdende at raide en smule de mindre raids (kz ... længere når jeg nok ikke).

Jeg er klar over hvilke tætte bånd ANSI og SD har haft igennem diverse spil, så der er lidt der skal leves op til fra begge sider. So far, så er mit indtryk af SD godt, og jeg vil da selvfølgelig prøve at imødekomme denne venlighed. Når jeg har spillet/snakket med folk fra SD, så har det været hyggelige mennesker. Og nu hvor ANSI er opløst (i wow), så kender jeg da også nogen som er kommet med i SD Breeze og Androk/Priestie har jeg spillet sammen med siden ANSI hverfald.

Mens jeg læste jeres CoC, bemærkede jeg noget underholdende:
    13. If you have to steal, remember to thank the victim later - Like I now thank ANSI for their code of conduct, which I liked very much.
    Så var det ikke så underligt jeg synes den CoC virkede lidt bekendt. Accepterede dengang i ANSI, og accepterer den selvfølgelig også nu.

Har VT installeret og klar, og så lige et link til min armory: Starswifter (ved ikke hvorfor den siger jeg er i Empire, men den har jeg forladt for et stykke tid siden).
    Desuden, min helmet stinker langt væk, og den VIL blive skiftet så snart blizzard får opdateret arena points ....

Lige for god ordens skyld vil jeg lige nævne, at jeg KLART har intentioner om at spille Warhammer online når det kommer. Deres pvp (eller RvR som de kalder det) ser meget lovende ud. Håber da på at se/joine SD i warhammer, det bliver sikkert hyggeligt

Tror efterhånden det var det hele ... skriv endelig hvis der er noget jeg har overset. Kan udvide på stortset alt ... så bare spørg løs.

Best regards,
    Starswifter
    Last edited by Magicha; 10-05-2008 at 6:40.

Forum Convert Melfice's Avatar

Hey Starswifter.

Var i instance med Starswifter den anden dag, hyggelig fyr med styr på class.
    Vi havde en god stemning i gruppen og det gik sku fint nok :P
    Håber det blir til noget.

::Thumbs up::

- Melfice

Forum Acolyte Breeze's Avatar

Hey Star!

Jeg har kendt star siden ANSI som han også selv påpeger, og har efterfølgende spillet arena, bg og lidt random world questing med ham. En flink fyr der især her på det sidste har manglet en god guild at være i, med folk der gider at spille et par instances engang imellem, køre noget premade BG og generalt bare kunne snakke med nogen.

Det var vist desværre også mig som ikke fik ham hevet med i SD fra starten af da ANSI lukkede i wow, da jeg er ved at blive gammel og glemsom - men bedre sent end aldrig vil jeg nu sige!

Så i kan roligt tage ham ind som casual og få en hyggelig gut at spille med.

Alt godt og held og lykke

Forum Initiate

En kanon og hjælpsom fyr, som helt sikkert vil være et aktiv for sd's casual afdeling. Varme anbefalinger herfra!
    Hackie lvl 80 Warrior
    Slackie lvl 80 Mage
    Priestie lvl 80 Priest

Forum Recruit

Fik spillet noget premade pvp med star idag og han virker som en afslappet flink gut!

Efter en hyggesnak med en GM, så fik jeg endelig mine arena points ... så er endelig den lykkelige ejer af Vengeful Gladiator's Mail Helm

Har fået spillet en smule med SD folk ... selv efter et par hints, så er det kun Hunden der har skrevet her inde, tak for det
    Som Hunden nævnte, så spillede vi noget premade ... var hyggeligt, og tror næsten jeg har fundet SD's største grinebidder (Mollockbaall)
    Også tak til Melfice, Breeze og Priestie for en kommentar her inde.

Forum Neophyte

Ja tak vi spillede premade

Vi fik røvfuld da Starswifter var med, sidenhen vandt vi alt

Dog var han kun med til det første hehe...

Men han virker som en dejlig stille og rolig type...

P.S Molle hader virkelig de rogues
    ----UNDER CONSTRUCTION---

Forum Recruit

Fik spillet med star i Arca (normal)
    Det gik fint intet slack eller andet.
    Har styr på sin char og omgivelserne..

... var nu stadig interessant at styre whispers, plus spamme lightning bolt med det tempo som vi havde

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Hej Starswifter. Din ansøgning har ligget lidt stille siden du postede den.

Så jeg vil gerne bede om en update på om du stadig ønsker at joine SD, og om du har fået lavet nogle group runs med nogle SD'ere?
    Guildboss - Danish Legacy

Ja, den har ligget lidt stille ... havde lige en vigtig rapport der skulle overståes.
    Har kørt lidt pvp med nogle sd'ere, kan dog ikke huske hvem ....
    Ønsker stadig at joine SD, og har ofte prøvet at få startet en gruppe gennem jeres offentlige channel. Men når man prøver, så får man oftest intet svar, eller også ikke nok folk til en instance.
    Vil nok heller ikke lave så meget instance den næste uges tid ... man føler sig rimelig handikappet med kun en touchpad at styre med (glemt musen der hjemme) Deltager dog gerne i en instance eller pvp, på trods af touchpad, hvis nogen vil have mig med.
    Last edited by Starswifter; 28-01-2008 at 11:29.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

/mooooooooooooooooooooooo
    Starswifter var lige med inde og sige hej til Nightbane. Var vist fin dps, og han døde da ikke... Medmindre vi andre gjorde.. Hehehe

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Forum Greenhorn Gong's Avatar

Hej swifter så ham på Nightbane.

Din præstation var ganske ok, middel.
    Ok formuleret ansøgning, kan godt lide når folk gør mere ud af det.

Dit gear, ganske fornuftigt til et socialt invite, som du selv siger med normal / hc / pvp, da dit gear er mest pvp minded.

Men tommel op herfra minder som en hyggelig fætter
    If Its Red Its Dead....
    WoW: Gongwarrior (74), Stenerpriest (70), Stenerdin (70), Weedform (70) , Gongshock (70), Gongknight (80) & TPD (80).

Quote Originally Posted by Magicha View Post
    /mooooooooooooooooooooooo
    Starswifter var lige med inde og sige hej til Nightbane. Var vist fin dps, og han døde da ikke... Medmindre vi andre gjorde.. Hehehe
    Ja .... der var jo nogen som besluttede sig for vi skulle wipe ....
    Mmmm .... repair bills .... dejligt

Quote Originally Posted by Gong View Post
    Hej swifter så ham på Nightbane.

Din præstation var ganske ok, middel.
    Ok formuleret ansøgning, kan godt lide når folk gør mere ud af det.

Dit gear, ganske fornuftigt til et socialt invite, som du selv siger med normal / hc / pvp, da dit gear er mest pvp minded.

Men tommel op herfra minder som en hyggelig fætter
    Prøvede da hverfald at gøre den fyldestgørende (hader det ord ....), da også derfor der er blevet rettet lidt i den et par gange (selvom jeg aldrig bliver helt tilfreds ...).

Nåja.. Og hold de slibrige jokes for jer selv hvis i er i selskab med Starfniser.. medmindre I vil have et billigt grin

One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

kender starswifter fra en del runs før han ansøgte.
    hyggelige fætter, altid hjælpsom..
    ser primærst starswifter som en social spiller, men en som jeg tror vil falde godt ind i SD.
    da det er den sociale/hyggelige del du skal ind i er den endelige beslutning i reyvens hænder..
    bliver du afvist så er det ikke fordi du ikke passer ind, eller spiller dårligt, men fordi vi simpelthen ikke har plads til flere members i SD

Tager det heller ikke som en katastrofe, hvis jeg ikke bliver accepteret ... havde i forvejen ikke forventningerne for højt oppe da jeg skrev min ansøgning, fordi der var det rekruteringsstop.
    Var da egentlig holgerdk der fik mig overbevist om at prøve alligevel (havde spurgt hvornår det stop blev ophævet)

Forum Acolyte Kizza's Avatar

hej..

kan se din ansøgning stadig er åben men der er ikke sket så meget i den.

er nysgerrig for at høre hvordan tingene står til.

Quote Originally Posted by Kizza View Post
    hej..

kan se din ansøgning stadig er åben men der er ikke sket så meget i den.

er nysgerrig for at høre hvordan tingene står til.
    Har været i SD et par måneder nu ... de slackers har bare ikke lukket min ansøgning og noteret jeg faktisk var kommet ind

Hmm. Sorry... Det gør vi lige noget ved

hehe, synes nok din armory profil så lidt underlig ud med Semper Danica som guild og det hele :P

1-0 jeg kom ind efter lock posten hoho.

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Næh Fisker, den er bare aldrig blevet låst. Sådan noget slack
    Guildboss - Danish Legacy