Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42

Thread: Kilmanchan/Revosonic ansøgning

SD Medlem Forum Apprentice Revosonic's Avatar

Default Kilmanchan/Revosonic ansøgning

Hej SD´s

Mit navn er Jesper Larsen,er 21 år og bor sammen med kæresten i Knapstrup.

Dette kan man vel kalde en genansøgning til at joine SD, da jeg tidligere har været i jeres rækker.

Vil lige sige med det samme at jeg søger ind som casual member.
    Jeg søger ind da jeg nu igen er begyndt at spille på sådan et plan at jeg gerne vil kunne tage lidt instances med nogen man kender, har det sjovt med og snakker med fast.
    Derudover er to jeg kender igennem længere tid kommet ind i guilden. Her snakker jeg om Missingangel og Sonnynielsen, som henholdsvis er min søster og hendes bedre/værre halvdel.

Min ansøgning er for min Mage, Kilmanchan, da han er den jeg har på 70. Jeg har også en warrior på lvl 64, Revosonic, som jeg arbejder hårdt på at få op på 70. Indimellem er jeg også at finde på Wupang (70 lock) denne char er dog ikke en jeg selv har lvl op!

Jeg ved ikke så´n lige hvad jeg ellers skal tilføje, men hvis der er noget i vil vide, kan i bare skrive!

Oh yeah, jeg accepterer selvfølgelig CoC til fulde!

/Kilmanchan
    Last edited by Revosonic; 10-01-2008 at 1:33.
    Revoo - Holy Pala
    Revosonic - DPS Warrior
    Wupang - Warlock

SD Medlem Forum Trainee Missingangel's Avatar

Tja, kan jo af gode grunde ikke gøre andet end at sige god for ham, da han er min bror... men også fordi han er en hyggelig gut, altid frisk på at game når tiden tillader det (altså når kæresten er på arbejde :P)
    Han gør hva han kan for at hjælpe, og gir en et godt grin til gengæld...

Nå, men uanset hva, så får du et stort held og lykke med herfra, og håber at vi snart bærer samme guild-navn..

Forum Learner

ja jeg må hvis også heller sige go for ham selv om han ikke kan bestemme sig for om jeg er en bedre eller være halvdel til christina(missingangel) hehe

man kan finde mange forskellige former for spiller og jeg er sikker på at jesper er en dedikeret gamer... jeg hader virkelig at skulle skrive om folk jeg kender som søger ind fordi jeg ikke rigtig kan formulere mig på en måde så min pointe kommer ind.... så jeg fatter mig i korthed og lige som missing håber at han kan få en chance fordi jeg tror bestemt godt at han ville kunne falde til i SD og så er det altid dejlig at have folk man kender irl fra starten af og ikke først lære den at kende til en fest eller sådan selv om det HELT bestemt er sjovt...

men håber at han kan få en chance selv om inv til guilden er midlertidig stoppet...

Sonny/Gnr

stavefejlene er stadigvæk gratis....

Har lige en tilføjelse til din ansøgning da jeg ku se du havde glemt det.. her er et link til armory til Kilmanchan... alle blir bedt om det, og må jo hellere hjælpe dig lidt på vej :P
    http://eu.wowarmory.com/character-sh...t&n=Kilmanchan

Forum Learner

når men jeghar så været i BM med kilmanchan´en og tja det gik jo som jeg forventede... skide godt... okay deter måske også den nemmeste instance men alligevel det gik godt... ingen fejl fra jesper han prøvede at nakke adds men pala tanken var meget hurtig over dem... men hans dps var fin i forhold til mig og nomed som lå forholdsvis 1 og 2 så var jesper en skarp nr 3 på mit dmg meter...

ved godt at min mening måske ikke tæller meget da han er irl til mig og missing men ville lige give den alligevel.. hehe

Forum Acolyte SkyPrey's Avatar

Jeg var med i BM sammen med Sonny og Kilmanchan.

Jeg var godt nok ikke på vt, men i party chat forgik det stille og roligt og han virkede god til sin class.

Har intet negativt på nogen måde at sige, var en rigtig hyggelig tur, som gik nemt og hurtigt, føler han ville passe godt ind i SD rent umidelbart.
    Gaming rig :
    Corei7 860
    GeForce 460 GTX 1,6 GB
    16 Gb DDR3 Ram
    24" BenQ HDMI Monitor

Jeg må også takke for en hyggelig tur. Dog fandt jeg ud af bagefter at jeg allerede havde lavet KZ questen (ja goddag god hukommelse :S).

Jeg må også hellere klargøre, at jeg ikke længere er i Empire, selv om der står det på Wow-armory.

/Kilmanchan
    Revoo - Holy Pala
    Revosonic - DPS Warrior
    Wupang - Warlock

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Quote Originally Posted by Kilmanchan View Post
    Hej SD´s

Mit navn er Jesper Larsen,er 21 år og bor sammen med kæresten i Knapstrup.
    Hmm.. Du mener den lille flække Knabstrup lige ved Mørkøv? Har boet på Skolevej

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Forum Learner

ja det er lige der de bor... de har lige købt hus der... hehe

Quote Originally Posted by Magicha View Post
    Det er nemlig helt rigtigt. Bor lige ved siden af det der engang var en DK tank!
    Revoo - Holy Pala
    Revosonic - DPS Warrior
    Wupang - Warlock

Forum Warden Corningstone's Avatar

Neej, du er svogeren :P

Hej med dig =)

Quote Originally Posted by Magicha View Post
    Du skulle vel ikke kende nogen der hedder Allan og Rikke???
    Revoo - Holy Pala
    Revosonic - DPS Warrior
    Wupang - Warlock

Forum Initiate

Knabstrup WOOT IS THAT!

/forum troll off.

Quote Originally Posted by Kilmanchan View Post
    Du skulle vel ikke kende nogen der hedder Allan og Rikke???
    Nej.. Men Mikael og Michelle. Min eks og hans kone.. Eller.. nu er de jo sepererede så bare Mikael..

One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Forum Warden Corningstone's Avatar

Quote Originally Posted by Kinetic View Post
    Knabstrup WOOT IS THAT!
    Det er vidst en mindre flække =) mener der ligger et stutteri hvor opdrætten af Knapstruppere (Pippi-heste) startede =)
    Og så er det Maggies gamle hjem :d

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Thumbs up

Hey.

Var i Strat med Kil igår var hygge :P og en tur i Heroic Sethekk idag..... lidt mere focus på curses og sheeps men udover det, super hygge!

Forum Learner

Quote Originally Posted by Swupster View Post
    Hey.

Var i Strat med Kil igår var hygge :P og en tur i Heroic Sethekk idag..... lidt mere focus på curses og sheeps men udover det, super hygge!

ja det var hyggelige var med begge steder og hvis healingen så også havde været der så fedt run godt man har venner der kan heale.. hehe ej det er gas.. men jesper skulle hvis bare lige ind i det ved ikke lige hvor meget hanhar spillet instances på det sidste... xD

Kilmanchan var med Team Mighty i KZ i aftes. Vi var lidt langsommere end vi plejer; men vi havde på den anden side to spritnye dps'ere med, som sjovt nok nok ikke helt har samme gear, som de slacker CR's vi nogle gange har med, så det er fint nok. Så vidt jeg ved, lå han fint på dps (normalt holder jeg kun øje med threat, hvor han lå fint) og undgik de store hjerneblødninger (så som at trække agro på bosser) så thumbs up herfra

Quote Originally Posted by Corningstone View Post
    Det er vidst en mindre flække =) mener der ligger et stutteri hvor opdrætten af Knapstruppere (Pippi-heste) startede =)
    Og så er det Maggies gamle hjem :d
    ved godt det er totalt offtpic.. Men min eks arbejdede faktisk på Knabstrup Gods.. Og det i en periode hvor der for første gang i 50 or so, var knapstuppere på godset.. Og jeg var med til at passe dem. hehe. knabstrup er på sin vis en fed by, hvis man interesserer sig for historie og heste. Der ligger noget der hedder Dorotheaslyst, som hver år er vært for DM i noget køresport ting, samt diverse kåringer etc.

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Quote Originally Posted by Mighty Knight View Post
    Kilmanchan var med Team Mighty i KZ i aftes. Vi var lidt langsommere end vi plejer; men vi havde på den anden side to spritnye dps'ere med, som sjovt nok nok ikke helt har samme gear, som de slacker CR's vi nogle gange har med, så det er fint nok. Så vidt jeg ved, lå han fint på dps (normalt holder jeg kun øje med threat, hvor han lå fint) og undgik de store hjerneblødninger (så som at trække agro på bosser) så thumbs up herfra
    Var også med på det run - og synes Kilmanchen klarede sig fint.

Jeg var en af de nye DPSer og må sige vi døde meget lidt. Det er jo ikke kun fordi vi holder igen med damage, hvis Treath bliver for høj, og fordi vi havde gode healere med, det er også fordi vores tank stod fint og holdt aggro godt.

Jeg tager med Maggi på onsdag - det passer mig nemlig meget bedre at starte tidligere. Det er skam ikke fordi jeg ikke vil raide med Kil :-)

Tumbs up herfra som Casual i SD!
    Last edited by Ladydie4; 21-01-2008 at 11:55. Reason: upser
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

så, kære officerer, er det tid til at der sker lidt her.. altså, han har fået lidt folk til at skrive (selvom de fleste af dem han har været i kz med vist har glemt det), han er min bror, og bør derfor ha en sandsynlig chance, og så er han jo medlem af den berygtede "Jesper-klub".... gogogo, gief inv til ham :P

Forum Convert Melfice's Avatar

Var med Kilman i kz til aften han klarede sig fint, lå nr 1 på dmg og holdt sig fra threat udover når han sku AoE

Thumbs up!

SD Medlem Forum Disciple Doomgrip's Avatar

Jeg var i KZ med Kilmanchan. Der er ikke noget at udsætte på hans spil i et raid. Han glemmer heller ikke at buffe og decurse som, ahem, host, nogen mages nogen gange gør, host.

Kilmanchan gør helt klart et positivt indtryk.

Quote Originally Posted by Melfice View Post
    Var med Kilman i kz til aften han klarede sig fint, lå nr 1 på dmg og holdt sig fra threat udover når han sku AoE

Thumbs up!
    Ja se det troede jeg alligevel ikke, men ok det jo fint

Fik også samlet nok badges sammen til ny wand, Carved Witch Doctor's Stick.
    http://www.wowhead.com/?item=33192
    Revoo - Holy Pala
    Revosonic - DPS Warrior
    Wupang - Warlock

Forum Greenhorn

Kan oxo sige god for Thunder/Kilmanjohn!
    Han kan i hvert fald ramme skalde... :P
    Geron - 70 Warrior
    Venim - 70 mage