Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 42 of 42

Thread: Kilmanchan/Revosonic ansøgning

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Doomgrip View Post
    Han glemmer heller ikke at buffe og decurse som, ahem, host, nogen mages nogen gange gør, host.
    Nix - vi skal ikke ha gode mages ind som kan sætte os andre slackers i et dårligt lys. Buff og decursing er overrated!

j/k godt han husker de andre pligter, for på raid der er vi ikke kun en bolt maskine, der er ikke noget mere irriterende end at være den eneste mage i raidet som buffer, specielt når der er 2-3 andre med.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Apprentice Revosonic's Avatar

Quote Originally Posted by venim View Post
    Kan oxo sige god for Thunder/Kilmanjohn!
    Han kan i hvert fald ramme skalde... :P
    Lad os bare sige at, jeg KUNNE ramme skalde, det er nok et par dage siden nu..

Og angående buff´s og decurse, fik jeg en lille oplæring da jeg var med empire i MC i gamle dage.
    Når RL sidder og råber at mages ikke gør deres arbejde ordentligt så må man vel tage det til sig, og med decursive kan det næsten ikke være nemmere.

/Kilmanchan
    Revoo - Holy Pala
    Revosonic - DPS Warrior
    Wupang - Warlock

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Jeg er imod..!!! Af den ene grund at han hedder Jesper.. Men skift navn til Anne, så får du en thumbs up fra mig!

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Forum Initiate

MORE jesper's! Jesper Danica ftw

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

Knabstrup ?? så kender du garanterede Maren Jørgensen... det er hende der har de store røde ko..
    ja og du ved helt sikkert hvem dennis er, hils ham endelig fra mig.. og sig tilykke med traktoen !!!

OMG keep to topic people !!!

Kilmanchan jeg kan ikke finde ud af hvornår og hvorfor du leavede SD oprindeligt... så forklar lige en gammel træt ko hvor jeg kan finde det, eller forklar det igen

???

Jo altså, jeg levede ikke guilden i og for sig, jeg stoppede brat med at spille. Regner med at jeg blev kicket på grund af inaktivitet i min trial tid.

Da jeg endelig var kommet ind i guilden startede irl livet at trykke med regninger og andet pjat, og jeg gik så i work mode for at få det hele til at hænge sammen. Fik også en lille reminder fra kæresten om at jeg enten kunne hjælpe til eller pakke mine ting (valgte så det første). Så jeg havde ikke tid til at sidde foran computeren. (tror jeg betalte gametime i 2måneder uden at sidde foran maskinen)
    Dette skete desværre meget hurtigt, så fik aldrig givet nogen grund til min pludselige forsvinding, hvilket jeg må beklage.

/Kilmanchan
    Revoo - Holy Pala
    Revosonic - DPS Warrior
    Wupang - Warlock

Forum Learner

okay comon han er i familie med mig og christina (missingangel) og han har da fået noget opmærksomhed om sin ansøning desværre er folk nogen slackers når de raider med ansøger og ikke skriver hvordan de er at spille med det kan jeg ikke gøre noget ved men jeg syntes det er vildt for ringe at folk ikke bare lige tager sig de 2 min det lige tager at skrive 5 linere om en ansøger... helt ærlig hvor svært kan det lige være!!!! har han ikke ventet længe nok på at komme inde efter hånden han er i familie med folk derer i guilden og det skulle hjælpe ham på vej, men hvis det ikke er nok så hedder han JESPER og han er en fornuftig ung mand...

Sonny out...

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Burde den her ikke være i "ansøgninger for gamle members?" og burde den ikke være ret simpel? tjek afsked, osv.. Vi har aldrig før kørt anbefalings-fest på gamle der søger tilbage.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Syns godt vi kan tage Kilmanchen ind på trail igen.

Du fik vist aldrik afsuttet din trail - men det kan du jo nå denne gang
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Forum Trainee Brambassen's Avatar

Quote Originally Posted by SonnyNielsen View Post
    okay comon han er i familie med mig og christina (missingangel) og han har da fået noget opmærksomhed om sin ansøning desværre er folk nogen slackers når de raider med ansøger og ikke skriver hvordan de er at spille med det kan jeg ikke gøre noget ved men jeg syntes det er vildt for ringe at folk ikke bare lige tager sig de 2 min det lige tager at skrive 5 linere om en ansøger... helt ærlig hvor svært kan det lige være!!!! har han ikke ventet længe nok på at komme inde efter hånden han er i familie med folk derer i guilden og det skulle hjælpe ham på vej, men hvis det ikke er nok så hedder han JESPER og han er en fornuftig ung mand...

Sonny out...
    synes ikke rigtig du kan kalde folk for slackers, bare fordi de ikke skriver i ansøgningen, fx jeg har da været på 2-3 raid med kilmanchan, men jeg er hunter, jeg har aldrig spillet mage før, så hvad ved om han spiller godt eller skidt? jeg ser et par sne kugler og noget arcane sjov fra mages side, andet ligger jeg ikke mærke til. så svært at bedømme.
    Wow:
    Brambassen 70 hunter, Inactive
    Brambassine 64 warrior, Inactive
    Bramm 65 paladin, Inactive
    Eq2:
    Gnavpot 70 Bruiser, Inactive
    Brambassen, 50 Berserker Inactive
    Aoc:
    Bram, 2x Ranger, active

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Burde den her ikke være i "ansøgninger for gamle members?" og burde den ikke være ret simpel? tjek afsked, osv.. Vi har aldrig før kørt anbefalings-fest på gamle der søger tilbage.

w
    Som sagt fik jeg aldrig afsluttet min trial(eller lavet afsked!),
    derfor mener jeg selv at jeg burde stå på samme bund som alle andre ansøgere.

Håber stadig stærkt på at blive en del af SD, især med søster og svoger i guilden også.
    Og så det storer sociale bånd jeg for indtryk af der er i guilden.
    Så for jeg måske også mulighed for at få noget godt ud af ham Sonny. (Har mere end en gang hørt hans navn i forbindelse med "slacker" og det kan man jo ikke ha )

/Kilmanchan
    Revoo - Holy Pala
    Revosonic - DPS Warrior
    Wupang - Warlock

Forum Learner

Quote Originally Posted by Brambassen View Post
    synes ikke rigtig du kan kalde folk for slackers, bare fordi de ikke skriver i ansøgningen, fx jeg har da været på 2-3 raid med kilmanchan, men jeg er hunter, jeg har aldrig spillet mage før, så hvad ved om han spiller godt eller skidt? jeg ser et par sne kugler og noget arcane sjov fra mages side, andet ligger jeg ikke mærke til. så svært at bedømme.

det jeg mener med slackers det er at hvorfor man ikke lige tager 5 min af en så hård wow dag lige at skrive... man har da en lille ide om hvordan classes skal spille da man jo raider med andre classes daglig så kan man da ikke undgå at man fanger bare en smule, eller sådan har jeg det... :P

f.eks. 1

"jeg groupede med kil og han lå fin på dmg meter og han var klar med div buff osv. han har også fint styr på at der skal decurses og så er han en hyggelig fætter på vt..."

efter min mening er det fino at skrive og det tager ikke alverdens tid... hehe

f.eks. 2

"jeg syntes at han er en hat og han fatter ikke en skid om noget og så er han altid sur på vt..."

det kunne man også skrive hvis man har fået en sådan opfattelse af en person...

når men nu er jeg også er hoppet på den med off topic men det var kun lige for at forklare mig selv brambassen... håber det afklarede hva jeg mente tidligere...

stavefejlene er stadigvæk en bonus og de er stadigvæk gratis

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Thumbs up

Hey....

Ja så kom Kil med i grp med mig :P

Vi var nogle runs i Normals igår hvilket gik fint! ik det vilde og sige til det. Rart man ikke er nød til at be om ting.

Vi var så i HC SP idag hvilket os gik fint! ingen unødig aggro fra Kil! Grats med boots! :P

KZ kom det til, Kil var nr 1 på dam over warlocks! finno finno!

:P

Ok fra mig, også fin på VT, dog skal Kil have respekt over for Swupper ! hehe

Han kan sku nogle trix ham kilma Han var vores AOE maskine i KZ på et tidspunkt og det gik da over al forventning.

-Esteban
    Untaught 80 Druid
    Pliny 80 Paladin

SD Medlem Forum Trainee

Skrive lidt om kilma. Hmm, var en tur med ham i BM og 1 af de der øer i netherstorm, hvad er der at skrive om en mage der lader mobs komme hen til min paly og lader dem slå på mig før han begynder at dps, han var god til ikke at overnuked gjore han vidste han hvor iceblock var.
    Han skulle lige lære at lade være med at sheepe når der er en paly med

Eda./Tornemet

Tak for alle de gode ord fra jer alle sammen.

Har de sidste par dage været på et par runs sammen med bla. Swup og Jinxid
    både normals og HC, som er gået over al forventning, både i henhold til loot
    og underholdning. Har været nogen af de sjoveste party´s jeg har været i længe.
    Især vores lille instant KZ run igår, sammensat af Doomstone, hvor det væltede ind med loot.

Quote Originally Posted by Edacou View Post
    Han skulle lige lære at lade være med at sheepe når der er en paly med

Eda./Tornemet
    Ja okay, prøvede i starten at gøre det nemmere ved at sheepe, men fandt da hurtigt ud af, at det var spild af tid. (Man skal lige vende sig til at det ikke er en random gruppe man er i)

/Kilmanchan
    Revoo - Holy Pala
    Revosonic - DPS Warrior
    Wupang - Warlock

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Jeg beklager din ansøgning er trukket lidt i langdrag, Kilmanchan. Men bedre sent end aldrig, så jeg vil byde dig velkommen tilbage til SD som trial member.

Fang en officer ingame for invite.
    Guildboss - Danish Legacy