Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28

Thread: Polyphemus søger ind som casual!

Forum Learner polyphemus's Avatar

Default Polyphemus søger ind som casual!

Halløj derude.

Efter at have spillet på Ravencrest et halvt års tid har jeg nu valgt at prøve lykken med en ansøgning hos SD. Jeg har en IRL ven på serveren, der er medlem hos jer (Oseali), hvilket er en af grundene til at jeg søger ind hos jer som casual gamer. Derudover har jeg groupet med nogle stykker af jeg i diverse outlands instances og generelt er mit indtryk af jer rigtig godt.

Hvis jeg skal sige et par ord om mig selv, så er jeg en gut på 23 år efterhånden, og jeg bor i Aalborg, hvor jeg også studerer til civil ingeniør. En af mine største interesser udover studierne og min kæreste, er spil – både brætspil og computerspil (især wow selvfølgelig). Jeg mener selv, at jeg kan bidrage til SD med et godt grin nu og da, og derudover er jeg også typen, der gerne giver en hjælpende hånd. Til sidst mener jeg også, at jeg har en masse erfaring fra wow, som jeg kan dele ud af.

Jeg er tidligere raider på alliance siden men raider ikke længere, hvorfor jeg søger ind i SD som casual gamer og mine forventninger er mest at gå i heroics i ny og næ, måske lidt KZ/ZA raiding og selvfølgelig at blive en del af en social guild. Jeg tilbringer ca. to timer om dagen i Azeroth/Outlands plus det løse. Min main på ravencrest er Polyphemus - en lvl 70 tauren warrior (er først lige dinget 70). Lige lidt mere info om krigeren:

Navn: Polyphemus (lvl. 70)
    Race: Tauren
    Class: Warrior
    Spec: Fury, men bliver ændret til prot så snart jeg er gearet lidt mere op.
    Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sh...t&n=Polyphemus

Jeg er som sagt først lige blevet lvl 70 på ravencrest, så han er ikke imba gearet endnu, men satser stærkt på det bliver bedre snarligt så han kan komme i heroics. Udover ham har jeg en druid på serveren, som også så småt er ved at blive voksen (læs: lvl. 39). Af tidligere guilds kan jeg ikke rigtig nævne nogle. Har ikke været i nogen "ordenlige" guilds på serveren eftersom det er svært før man når lvl 70, men håber meget at SD skal blive min første og eneste ordentlige guild på serveren :-)!

Som nævnt tidligere har jeg været hardcore raider på alliance siden, som mage, hvorfra jeg har en masse erfaring. Endte dog med at blive wow-a-holic og tog mig derfor et par måneders pause. Smider lige lidt info om min gamle char:

Name: Bigtasty
    Server: Skullcrusher – Ally
    Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sh...her&n=Bigtasty
    Raid erfaring: -Karazhan (Cleared)
    -Gruul’s lair (Cleared)
    -Serpentshrine Cavern (Cleared)
    -Tempest Keep (Op til kael’thas)

Til sidst skal jeg huske og sige at jeg har læst CoC og regler og er indforstået med dem. Ellers var det vidst alt for denne gang. Jeg ved godt, at i har lukket for invitationer pt., men da jeg har en god ven i guilden, prøver jeg nu alligevel. Håber at høre fra jer.

Mvh
    Jesper Jensen

Forum Apprentice

Jeg bliver vist nød til at skrive i denne tråd og anbefale min gode ven til SD. Han er som han selv skriver med på at hjælpe en hel del, hvilket jeg har udnyttet på det kraftigste med at få min low lvl priest alt op i lvl

Ellers kan i se hans tidligere erfaring med spillet er rigtig stor, hans tidligere guild var vist nok psykopater og spillede ca altid Jeg ved at Jesper vil passe godt ind i SD, og jeg håber at der er plads til ham.

Jeg ved at han har spillet med nogle stykker undervejs, bla Qualon som eftersøgte en tank til en instance en aften. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg ellers skal skrive i tråden, sidste gang jeg anbefalede en til SD var i DAoC
    Last edited by Oseali; 13-01-2008 at 18:04.
    Retired from mmorpgs, not coming back anytime soon

Living the wild life as an reallfe engineer.

Må hellere lige skrive tak for opbakningen :-)!

Kan se blizzard ikke er alt for hurtige til at opdatere armory. Der står jeg stadig er med i guilden Orangee, hvilket jeg ikke er! Leavede fordi den var for inaktiv ^^.

/poly

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Ah, jeg tror jeg så dig nede i Shadowmoon igår. Synes nok jeg havde set det navn før, men det blev vist ikke til andet end at vi lige rendte det samme sted og nakkede mobs i et par minutter. Så det er her fra tråden jeg genkendte navnet
    Guildboss - Danish Legacy

Det kan godt passe. Jeg så vist også dig rende forbi da jeg var igang med at høste noget fel iron .

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey han hedder Jesper - et klart plus i min bog. Hvad synes du Jesper?
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Det ved jeg snart ikke, Jesper.

Lad os høre hvad Jesper og Jesper siger.

Mvh Jesper
    Guildboss - Danish Legacy

Jeg har groupet med poly i Shattered Halls og må sige at han klarer det fint. Flink og rar person med tjek på at tanke. Meget tålmodig mand (ventede på at jeg hentede friske batterier i Kvickly til min mus som var løbet tør midt i en boss fight ).
    Kan klart anbefale Poly som Sd'er.

Hehe det kan jeg godt huske brix . Ja det gik da ganske udemærket da du først fik din mus op og køre .

Forum Trainee

i min bog er det også et kæmpe pluds at du hedder Jesper.
    Jesper Rox.
    eller hva siger i andre Jesperer ??

Forum Apprentice

hehe, okay.. en ansøgning der er blevet til en Jesper fanclub, didn't see that one coming

SD Medlem Forum Disciple hqx's Avatar

Har også været i instance med multimusen - Ingen problemer, høflig fornuftig - og virker ikke totalt blank på området tanking

Thumbs up.
    I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it.

Hehe.. Man skulle da næsten tro det stod i optagelsekravene at hedde Jesper gg. Men jo Jesper rox idd . Og forresten tak for de pæne ord til brix og hqx !
    Last edited by polyphemus; 14-01-2008 at 17:56.

Forum Greenhorn

Default kanon warrior

Synes lige jeg vil smide et par ord til denne ansøgning.

Gruppede med Poly igår i SL da jeg skulle ha kz key piece. Han er en hyggelig fætter der klart har styr på hans char. Han tankede kanon og vi rendte igennem instance lynhurtig.

Han virker super fornuftig og jeg kan kun sige "thumbs up" herfra.

Håber at se dig i SD og gerne på et par HC runs med min priest )

Chaqet / Chantell

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Jeg vil da også gerne lige give mit besyv med da jeg var med ham og Chantell som healer i SL i aftes. Det gik meget smertefrit og jeg kunne praktisk talt holde ham oppe med hots igennem hele instancen og dps'ede det meste af tiden i stedet for.
    Han har styr på hans tanking så der er i hvert fald ikke noget at komme efter - virker der ud over også som en meget flink fyr

Håber der er plads til dig i SD. Held og lykke.

Edit: Ok, så der var måske en dot under 2. bossen, men retter det alligevel lige til HOTS! Happy?
    Last edited by Talnox; 15-01-2008 at 13:50.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Hehe tak til chaget og kalarak ! Ja det var et imba run.. Har da aldrig set 3rd boss gå ned så hurtigt .. Imba dps!

/poly

SD Medlem Forum Disciple hqx's Avatar

Hvorfor dotter du din egen tank Kalark?
    I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it.

Forum Warden Corningstone's Avatar

Talnox er en ond ond priest.. går og dotter tanks.. pffft..

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Quote Originally Posted by Corningstone View Post
    Talnox er en ond ond priest.. går og dotter tanks.. pffft..
    Every chance I get...Muhaha.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Hehe hvad skal man også bruge HoTs til når man har DoTs ^^

Forum Apprentice

Øh.. Plejer der ikke at komme en udtalelse fra Reyven eller kartagh om hvad han skal gøre som ansøger og alt det der.. Kunne jo nok være meget rart at han fik en udmelding, ved at han prøver at spille så meget som muligt med SD. Bare så han ved hvor han står.

SD Medlem Forum Warden Skiz's Avatar

som formand af SD's "ned med alle jesper klub" vil jeg godt pointere at jeg syntes ikke at jesper skal ind i SD...og at vi skal smide de andre jespereerererere ud!
    men okay, hvis han er osealis ven kan det nok lige gå.
    så kan jeg altid prøve at få ham smidt ud når han er kommer ind sammen med alle de andre jespererer
    The diffrence between insanity and genius is measured only by succes
    My mind has left, my body follows

Hehe Skiz... Jeg antager du ikke hedder Jesper!? . Ellers lige en opdatering fra min side. Siden jeg skrev ansøgning er der sket en del med mit gear. Det er blev forbedret en del og jeg er begyndt at køre heroics. Desuden mangler jeg kun BM så er jeg klar til Karazhan.

/poly

SD Medlem Forum Warden Skiz's Avatar

nej undskyld poly, men vi har en navne tråd på vores interne forum. hvor det vidste sig vi havde lidt for mange jespere...det er intet personligt...udover at du er osealis ven..men det betyder vel kun at du har kunne holde ham ud...hvilket er et plus i min bog! ;P
    jeg stemmer for vi sparker oseali ud og får plads til ham her!
    The diffrence between insanity and genius is measured only by succes
    My mind has left, my body follows

Hejsa.. Smider lige en en update mere :-). Jeg er nu blevet attuned til KZ, og havde mit første run der på denne char med en random guild. Jeg fungerede som MT/ Raid leader! Guilden var der for første gang men vi fik da taget de to første bosser. Gav også lidt phat loot ^^. Generelt har jeg fået forbedret mit equipment meget, og det er nu en blanding af ene rares og epics. I er meget velkomne til at kigge på armory igen. Håber at høre fra jeg snart .

/poly