Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 37

Thread: pivpiv søger som social

Forum Greenhorn pivpiv's Avatar

Talking pivpiv søger som social

Pivpiv / holyguru

Irl. Dennis Hansen
    Age. 24
    From. Karlslunde

Ja som sagt er jeg en fyr på 24 som søger ind som social da jeg ikke har den syge tid til at spille
    da jeg lige er blevet far.. men en 6-8 timer om dagen bliver det da til....
    Jeg er blevet opfordret til at joine guilden af zebb da han mener jeg er en flinker fyr... og så kan jeg vel hjælpe med de char jeg nu har....

Pivpiv..... Rogue... Letherworking 375 / skinning 375 ...combat spec.....
    Holyguru... shadow priest.... tailoring 375 / alchemy 375.... shadow spec....

Er for nylig spec shadow med priest så har ikke det insane gear men hvis i vil bruge ham som healer har jeg et rimelig okay gear.....

Mine hobby's er WOW / kæresten.... som jeg er så heldig også spiller....

Jeg kender som sagt nogle af de folk som der er i SD da de er gamle kollegaer og det kunne sku være griner at spille og snakke med dem igen....

Guild's jeg har været i ..... Instance coffe / Control Alt Delete / Cohesion.... og ja skulle have søgt ind før alle de har guild's men har ikke rigtigt ville da jeg mener ikke og have kunne leve op til jeres standard i gear og raid attendence.... men jeg håber at kunne joine og lave lidt progress i de forskellige raid instances....

Jeg er inforstået med jeres regler og lige ledes....
    Hvis der er spørsmål eller andet der mangler på min ansøgning så skriv.....

WoW is the game and it will never end....... Pivpiv / Holyguru
    (Dennis DTW hansen) " intern joke "
    Lev livet mens du har det men gør det i gennem Wow...

Forum Learner

endelig kom dagen hvor du fik dig taget sammen til at søge... det er en fryd for øjent... det er super lækkert at du søger savner virkelig at spille sammen med dig, får da spillet lidt men ikke som i gamle dage... hehe

jeg har spillet sammen med Dennis siden at jeg startede wow for godt 2 år siden... og der har været mange sjove stunder... men dengang spillede han hunter...

han er en hyggelig, sjov og rigtig go spiller og ja hva kan man sige uden at lyde som en 14 årig skole pige med et crush på ham...

men jeg ville enlig bare lige sige at jeg er glad for at det er dejlig at se dennis endelig søger ind, er over bevist om at han er et kæmpe plus for SD dåbe spil mæssig og soisalt...

det var bare lige det jeg villle....

stavefejl er gratis

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Dengang da team Zebb & Gnaw stadig trådte sine barnesko i KZ, havde vi store problemer med at skaffe healers, Heldigvis for os trådte Holyguru (dengang healing spec) til og hjalp os gevaldigt. På baggrund af op til flere KZ runs kan jeg 100% stå inde for at han kender priesten som healer.
    Socialt var han også med på VT, kom med indput når der var brug for det og til tider jokes (mest på Zebbs bekostning) når der var tid til det.

112% i orden for at tage et udtryk fra en reklame.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Der er garanteret nogle der vil spørge efter det her link =)

http://forum.semperdanica.dk/showthread.php?t=12060
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

Talking pivpiv

Ja det er godt nok en gammel ansøgning og ja det tog sin tid før der blev svaret men der havde rogue classofficer vidst også rimelig travlt men ja det er en dag eller mange siden jeg skrev ind til jer sidst............. Og jeg takker for de fine ord fra asas............. men nu må vi se om i gider have en som mig med i guilden men man kan jo kun forsøge at komme med... ;D
    Pivpiv.....
    Og så glemte jeg lige http://eu.wowarmory.com/character-sh...crest&n=Pivpiv
    og http://eu.wowarmory.com/character-sh...est&n=Holyguru

Pivpiv / Holyguru

SD Medlem Forum Adept Zebb's Avatar
    Byen hvor det er sankt hans næsten hver dag

Jeg har flere gange prøvet at få pivpiv til at prøve lykken hos os. Han søger ind som social spiller men har potentialet til at blive en stabil CR.
    Dennis er et meget sympatisk menneske der hjælper hvor der bliver bedt om det. Grådighed ligger ikke i hans ordbog som fremgik af de mange gange hvor han tilbød sin hjælp til Team Zebb i kz, som beskrevet oven for. Han passede på loot som SD members kunne bruge også selvom det var en upgrade for ham. Ikke mange ville gøre sådanne.
    Dennis er en af mine rigtige gode venner og jeg kan give ham thumb up fra mig fordi jeg kender ham så godt som jeg gør.

Zebb out
    - I have NEVER gone to bed with an ugly women. I have woken up with a few tho
    - I'm never wrong. I once thought I was wrong, turns out, I was mistaken.

SWTOR: Zleepwalker (healer) Znowflake (dps)

/Bump

Ser meget gerne Pivpiv/Holyguru som en del af SD familien.
    Jeg ved han er en nær ven af Zebb og jeg er ham taknemmelig over for den store hjælp han gav team Zebb / Gnaw i KZ da vi ikke kunne få nogen andre healers til at hjælpe os.
    Han brugte pots og buffs, men rullede ikke på loot med mindre der ikke var nogen SDer der ville have det. det skal lige siges at vi ikke havde bedt ham om at pass på noget loot, det var noget han gjorde på eget initiativ.

fackts.
    Har en tæt ven i guilden, (ser omtrend mig selv som en mere), han er hjælpsom, og han kender sin class (hvilke dog ikke har den store betydning da han ikke søger ind som CR)

imo... Gief G-inv. hellere i går end i morgen.
    WoW

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

virker som en god spiller, og en som flere holder af..
    men casuals er ikke rigtigt mit bord..
    endelig afgørelse er Reyvens bord her

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Der er så indtil 3 venner, som har talt godt for dig.

Meh har du også andre SDer, som du har spilelt med?

Bed dem lige smide en kommentar så

Hvad med dine gamle mates som f.eks:
    -evers /mage
    -maxtrix /warlock

Har du også kontakt med dem endnu?
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

jeg har dtadig en lille smule kontatk til evers men det er ikke meget maxtrix har jeg ikke snakket med meget længe men hvis han stadigh er en del af familien så kommer der nok nogle gamle minder på bordet (dhl) men jeg takker for de pæne ting skriver om mig og ja jeg kender da min class men det burde man næsten også efter ca. 300 timers spille tid i wow men der er jo self. ebay typer.... hehe ...

"stadig" er åbentbart et meget svært ord på mit tastatur hehe.....

Forum Trainee

Quote Originally Posted by Ladydie4 View Post

-evers /mage
    -maxtrix /warlock

Ja, jeg kender ham også, fra dhl. Det var tider dengang man arbejdede der
    Jeg har desværre ikke lavet nogle runs med ham i meget lang tid, lige bortset fra et enkelt Gruul run (ikke SD run) hvor jeg synes at han klarede det helt fint, var i hvertfald ikke hans skyld at vi havde nogle wipes, men derudover har jeg ikke lavet nogle 5 mands run med ham, så kan ikke snakke så meget med hvad det angår
    Men derudover kan jeg da lige indskyde at jeg synes han er en flink fyr, og jeg er da ret sikker på han vil passe godt ind i SD.
    "jack of all trades, master of none"
    Formerly know as "Perevers" :-)

Forum Neophyte Legends's Avatar

Thumbs up Gammel Kollega

Pivpiv din gamle svinger, der var du... ja jeg er afsløret, er ikke på boardet så tit... det kniber med
    tiden, som jeg prioriterer til ingame tid.

Jeg har arbejdet sammen med Pivpiv ved DHL før i tiden, han er sgu en flink fyr, klart SD materiale, hjælpsom og venlig!

Der er "go" herfra.

Held og lykke med din App ven.
    [Best regards Demonhatch]

"With great power comes great responsibility..."

Ja nu kan jeg sku huske alle de gamle dreadmist ja det var sku en tur i Stormwind raid sidst hehe....... nåhh mrn ja hvad kan jeg sige jeg er sku glad for alle de gode kommetarer til min ansøgning håber at vi kan få en masse god tid sammen hvis det er mig som at det er som at der kommer ind i semper ( mig som at der er inde i robert dølhus)..... men ja jeg kunne sku ikke huske alle de navne men jnu de dukker op så kan jeg godt se der er flere man kender end man troede hehe..... men jeg må indrømme at jeg vidste ikke om alle var i guilden stadigvæk da jeg hørte at i havde en del der smutte for en tid siden........ Og som en lille tilføjelse så har jeg spillet en del sammen med blackbearmom for hun var jo min gamle guildmaster bedre halvdel...... whitelion.......nåhh men nok om det, Reyven se at få din små fingre i gear og skriv at jeg er tosset om til at joine jeres guild :P

Forum Neophyte Icekiss's Avatar

Har kendt pivpiv Gennem mange år personligt. Han er typen der får en til at grine på de forkerte tidpunkter og også når man har brug for et grin. Manden har et stort hjerte og jeg syntes sagtens at han ville passe fint ind hos SD's sociale rum. Så som der blev sagt, lad os få ham ind og lege med os andre..

Icekiss...

One kiss is enough.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Quote Originally Posted by Ladydie4 View Post

-evers /mage
    -maxtrix /warlock

Det er stadig kun dine gamle venner der skriver.. Har du haft nogle grupper med resten af SD? vi er trods alt ca 120-130 stykker, så det burde være muligt!

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Nu er SDer noget af det sværeste at få til at skrive noget som helst i ansøgninger... Som jeg har skrevet tidligere var vores ven her i starten en del at team Zebb / Gnaw. men der er ingen af dem der dengang løb med os som har skrevet.
    Det er beklageligt men sandt.

Jeg vil gerne opfordre alle der var med os i KZ i starten sammen med Holyguru om at skrive et par ord. Meget gerne om hvordan han fungere socialt med os andre da hans player skills (hvile dog heller ikke fejler noget) er ligegyldige i en social ansøgning.

Go go go... skriv et par ord, man dør ikke af det, og det betyder meget for Magicha at i gør det.
    WoW

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Hahaha.. Nu er det altså ikke kun MIG det betyder meget for. For hele SD's skyld er det en god ide at vi hører fra andre end lige jeres lille klike, om han er SD materiale

Dennis søger ind som social, men hvis han kun kender jeres humor, bliver han pænt skræmt væk første gang han er i gruppe med en af os bitches eller holgertyper.. You know what im saying?

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Forum Greenhorn Gong's Avatar

Jeg kender pivpiv, fra vores tidligere Guild, Cohesion.

Som han selv beskriver det, så har han kone og barn, og søger om socialt invite.
    Fin fyr frisk, humoristisk, virkede ikke til at have meget tid til wow og det er jo klart med en lille og kone, men når han var online, specielt når vi var en 3 stk der farmede om natten så havde vi altid en god griner.
    Kan kun anbefale ham.
    Spiller osse godt i instances om det er på hans rogue eller priest, selvom det ikke er gældende i en social ansøgning.
    If Its Red Its Dead....
    WoW: Gongwarrior (74), Stenerpriest (70), Stenerdin (70), Weedform (70) , Gongshock (70), Gongknight (80) & TPD (80).

Quote Originally Posted by Reyven
    Trods dette rekrutteringsstop modtager vi for tiden ofte 2-3 ansøgninger om dagen! Mange fra spillere der løst kender et par SD'ere, har groupet lidt med nogen eller lignende. Desværre har vi ikke plads til at tage alle ind, og derfor må jeg lige præcisere at ovennævnte undtagelser gælder kun familie og nære venner.
    Man må da sige han lever op til dette krav. Så er det ikke ligemeget hvad-end folk der blot har mødt ham en enkelt gang ville sige ?
    Last edited by Zebb; 08-02-2008 at 10:22.

Forum Senior Fedania's Avatar

Vores rekruteringsplitik har mig bekendt altid været, at det ikke er nok, at venner anbefaler. Det er naturligvis en god start, men vi er nødt til at sikre os, at det er folk, der falder i hak med hovedparten af spillerne i det pågældende spil.

Vores rekruteringsstop betyder, at alle, der ikke har familie og nære venner i SD bliver afvist med det samme - dem med familie og nære venner er ikke garanteret en plads, men har lov til at ansøge og vise, gennem grupper med SD'ere ud over deres venner, at de passer ind.
    Last edited by Fedania; 08-02-2008 at 12:07.
    SW:TOR toons: Fedania (Bounty Hunter) in Danish Legacy
    Tons of retired Rift, AION, AoC and DAoC toons.

Ja men det er fandens svært når SD'er ikke skriver i en ansøgning.
    Kan jo skyldes at dem der var med ikke kan huske det længere. Jeg kan da ikke huske hvem jeg raidede med den gang tilbage
    Last edited by Zebb; 08-02-2008 at 14:33.

Forum Senior Fedania's Avatar

Jeg ved godt, at det kan være frustrerende som ven at se, at der ikke sker noget i en ansøgning. Men pivpiv må være lidt mere opsøgende til at gruppe med SD'ere og presse på for at få kommentarer her i tråden bagefter.
    SW:TOR toons: Fedania (Bounty Hunter) in Danish Legacy
    Tons of retired Rift, AION, AoC and DAoC toons.

Okay jeg syntews de venner som jeg kender og har spillet med kæmper en brag kamp for at få mig ind men jeg kan se at det ikke lykkes helt jeg spillede med Mollockbaall den anden dag kl. 2 om natten han var super cool og jeg har spilletmed de fleste jeg kender fra tidligere job og hvis de nu ikke var venner ville jeg åbentbart have en større chance for at komme ind men jeg er rimelig ked af at der er så høje krav for at komme ind jeg syntes af men ærlige mening det er er lidt skræmmende når jeg har 4-8 gamers der siger god for mig som gamer og ikke bare som ven at jeg har nitte chance for at joine ...... beklager hvis jeg træder nogen over tærende med det jeg skriver men jeg syntes det er forkert at jeg skal kunne huske hver semper medlem jeg har spillet med gennem tiden jeg har godt nok spillet med mange men kan ikke huske deres navne og gider ikke sidde og digte på nogle som nok heller ikke kan huske de har spillet med mig.... men det er jeres afsluttende ord der gælder..... håber i overvejer det lidt mere men jeg er sku lidt træt af at vente det er som sagt et spil og ikke et job jeg er ved at søge ind til..... Og jeg kan godt tage folk som Holger, bliver ikke skræmt jeg har selv været Guildmaster (`CAD )og ved hvad der bliver sagt hvis tingene ikke er iorden.....
    Men håber snart at få et klart svar fra en der bestemmer i Semper Danica........

Forum Warden Corningstone's Avatar

Quote Originally Posted by pivpiv View Post
    Okay jeg syntews de venner som jeg kender og har spillet med kæmper en brag kamp for at få mig ind men jeg kan se at det ikke lykkes helt jeg spillede med Mollockbaall den anden dag kl. 2 om natten han var super cool og jeg har spilletmed de fleste jeg kender fra tidligere job og hvis de nu ikke var venner ville jeg åbentbart have en større chance for at komme ind men jeg er rimelig ked af at der er så høje krav for at komme ind jeg syntes af men ærlige mening det er er lidt skræmmende når jeg har 4-8 gamers der siger god for mig som gamer og ikke bare som ven at jeg har nitte chance for at joine ...... beklager hvis jeg træder nogen over tærende med det jeg skriver men jeg syntes det er forkert at jeg skal kunne huske hver semper medlem jeg har spillet med gennem tiden jeg har godt nok spillet med mange men kan ikke huske deres navne og gider ikke sidde og digte på nogle som nok heller ikke kan huske de har spillet med mig.... men det er jeres afsluttende ord der gælder..... håber i overvejer det lidt mere men jeg er sku lidt træt af at vente det er som sagt et spil og ikke et job jeg er ved at søge ind til..... Og jeg kan godt tage folk som Holger, bliver ikke skræmt jeg har selv været Guildmaster (`CAD )og ved hvad der bliver sagt hvis tingene ikke er iorden.....
    Men håber snart at få et klart svar fra en der bestemmer i Semper Danica........
    Der er ingen der "bestemmer" i SD, eller der er ikke et enkelt individ der "sidder på magten".
    Problemet er at vi har omkring 160 aktive SD WOW spillere, så der skal nok et par "good guy-stempler" fra nogen du ikke kender irl eller har spillet med over en længere periode =) Det er ikke fordi vi vil være besværglige, det er bare en forholdsregl der sørger for at du kommer til at passe ind i guildet.
    Det er ret fustrerende at ansøgningerne tager så lang tid at behandle, men gode ting kommer til dem der venter =)
    Jeg er selv på en break atm, men ellers skulle du have været meget velkommen til at hive fat i mig, og vi kunne ha været et smut i en heroic eller noget =)

Hang in there, big guy =)
    //Connie