Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 37 of 37

Thread: pivpiv søger som social

Forum Adept

Ansøgninger tager den tid ansøgninger skal tage. Desuden er rekrutterings stoppet jo en faktor med stor betydning. Det er skam ikke fordi folk ikke tror på at du er en flink fyr, eller en god spiller, men du søger som casual, derfor kan det tage lidt tid, mens de mennesker der tager endelig stilling til ansøgningen har tid, da de pt måske har lige rigeligt nok at tænke på, og få styr på.

Desuden er din ansøgning ikke den der har kørt længst, min egen var også lang, det kommer som sagt alt sammen an på så mange forskellige ting. Så det eneste man kan er at væbne sig med tålmodighed, og skrive en lille reminder i sin ansøgningstråd i ny og næ. Og det er en ganske udemærket periode til at få flere SD'ere med i groups og så få dem til at melde ud her.

Hellere lange ansøgnings perioder, end at skulle stå som bussemand og /gkick folk fordi der blev draget forhastede konklusioner.

Mvh. Thorholy

EDIT: Btw så er det ansøgernes eget ansvar at melde ud til de folk de grouper med, at man har en ansøgning kørende Da der efterhånden er rigtig mange hangarounds i semper kanalen, er det svært at vide hvem der er ansøger og hvem der bare synes de finder gode grupper i den kanal.
    Last edited by Thorholy; 10-02-2008 at 1:59.
    Jeg har ikke diskussioner, JEG HAR RET!

Forum Senior Fedania's Avatar

Som Thorholy siger, så handler det ikke om, at vi kræver, at du kan huske alle du nogensinde har spillet med. Vi kræver dog, at du aktivt søger grupper, at du aktivt fortæller dem, at du er ansøger og at du aktivt beder dem ligge en kommentar i din ansøgningstråd.

Og før du kommer med standardsætningen "det er bare for meget tiggeri at skulle bede om den slags" så overvej lige, at næsten samtlige spillere i SD har været igennem nøjagtigt det samme.
    SW:TOR toons: Fedania (Bounty Hunter) in Danish Legacy
    Tons of retired Rift, AION, AoC and DAoC toons.

Forum Greenhorn pivpiv's Avatar

nu er det så lige et lille spørgsmål til Fedania .. Spiller du wow ???
    Og jeg væbner mig med en masse toldmodighed men ville bare godt høre fra en der bestemte lidt mere... så jeg havde noget at kunne forholde mig til hvis han skrev jeg skulle spille med nogle flere eller om jeg skulle imp- mit gear eller andet .... så gør jeg det gerne men håber ta høre for en der kan tage en beslutning og ike bare komme med en mening......
    Lev livet mens du har det men gør det i gennem Wow...

Ja, jeg spiller wow på min lvl 50 shadow priest, når jeg ikke leger i DAoC (hvilket ikke er så meget for tiden).

Ansøgninger til SD er delt i 2 kategorier - raider og social. Hvis man søger ind som raider, så bliver man vurderet på sit gear og sin personlighed - som social bliver man (stortset udelukkende) vurderet på sin personlighed - om man passer ind i SD.

Jeg kommer ikke med en mening om hvordan det fungerer, men præsenterer dig for fakta. At du venter på at høre fra en der kan tage en beslutning er naturligvis dit eget valg. En officer eller sergant vil komme med nøjagtig samme vurdering, nemlig at du skal bevise, at du passer ind i SD før du bliver lukket ind. Hvis du er så opsat på at høre det fra en anden, kan jeg da godt punke til Reyven og bede ham skrive i tråden - vil det gøre dig mere tilfreds at høre fra ham?

Ja det ville ikke genere mig det ville være rart men en mening fra en offcer eller guilldmaster men jeg kan da godt forstå i skriver fakta til mig men jeg syntes i prøver at nedstemme at jeg ikke er potentiale for jer og det forstår jeg ikke helt spil med mig lær mig at kende og skriv når jeg har flere der skriver jeg spiller oki syntes jeg ikke det kan være rigtigt fordi de er venner samtidig så har deres mening ikke nogen betydning men kun hvis en helt anden fra semper som ikke lige er gammel kollega eller ven skriver så er jeg god nok forstår ikke helt memingen bag det... men ja det ville være rart men en officers mening eller som sagt en mening fra han / hende der skal tage den endelige beslutning.... så kan jeg ligesom tage den derfra.... ;D

Quote Originally Posted by pivpiv View Post
    men jeg syntes i prøver at nedstemme at jeg ikke er potentiale for jer og det forstår jeg ikke helt spil med mig lær mig at kende
    Jeg tror du misforstår. Jeg har på ingen måde dannet mig et indtryk af, hvem du er og hvad du står for at holdninger (ud over at det er lettere belastende at læse dine flere linjer uden punktum-posts ). Jeg kan ikke vide, hvordan du er, før jeg har gruppet med dig, hvilket ikke er så sandsynligt, da jeg er super slowleveler.

Men som social ansøger må man da forvente, at du er social. Det betyder imø at du opsøger hyggeligt samvær med de folk du gerne vil være guildies med, hygger dig med dem på instancerun og bagefter "tvinger" dem til at skrive en post her i tråden. Jeg siger ikke, at dine venners mening ikke tæller, men derimod at de ikke tæller mere end vi andres. Så pt har du hvad - 10 ud af 150-200 medlemmer der siger, at du passer perfekt ind. Jeg foreslår blot, at du sørger for, at den procentdel vokser ved at lave ting med andre SDere også
    Last edited by Fedania; 10-02-2008 at 14:09.

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Dine venners ord har stor betydning. Hvis du ikke havde RL venner i guilden havde vi afvist og lukket ansøgningen for længst.

Vi forventer at du grouper med andre SD'ere end lige et par nære venner. Hvis du skal joine guilden skal det jo netop ikke være for så kun at spille med Zebb og et par enkelte andre, men for at spille med en masse andre SD'ere også.

Så der er kun en vej frem og det er at få groupet med nogle flere SD'ere og vise dem at du passer ind. Det burde dine venner som er i guilden i forvejen kunne hjælpe med at få klaret.

Ja, vi stiller hårde krav til ansøgeres egen indsats. Måske er det derfor SD nu har overlevet som guild i mere end 5 år og pt er den ældste guild på Ravencrest der har været aktiv hele vejen igennem.
    Guildboss - Danish Legacy

Oki jeg kan se at jeg er gået lidt fejl af din mening Fedania du virkede bare i starten som om at jeg ikke skulle gøre m ig noget håb om SD... men min fejl og forkert opfattelse.....
    Reyvenjeg takkerm for din skrivelse og jeg tager den til efterretning ... jeg har signed til et raid på søndag "weeee jeg får lov til at spille for kæresten" til et lille KZ run så ser vi om der er nogle SD medlemmer der gider skrive en lille note herinde.... =)

SD Medlem Forum Adept Zebb's Avatar
    Byen hvor det er sankt hans næsten hver dag

Vi havde pivpiv's shadow priest med i KZ. Selvom der på starten af raidet og i slutningen af raidet at folk godt måtte holde øje og skrive et par ord skete der ikke noget. Jeg ved ikke om det er fordi der ikke er noget at sige om pivpiv eller om det er ren slack fra raiders side.

Zebb out
    - I have NEVER gone to bed with an ugly women. I have woken up with a few tho
    - I'm never wrong. I once thought I was wrong, turns out, I was mistaken.

SWTOR: Zleepwalker (healer) Znowflake (dps)

Thumbs up

hejsa SD.
    jeg kender pivpiv/holyguru fra instance coffee og fra samtaler på skype og vt. en helt igennem en hyggelig gut. jeg syntes, at han spiller sin priest og sin rogue godt. jeg kan ikke andet sige ok herfra. han hjalp i kara med sin rogue, han skulle have hjulpet med sin priest , men desv var safed. så han istedet for kom med sin rogue.

Så thumbs up herfra.

jeg håber du kommer ind, dennis

blackbearmom

Forum Initiate

Nu var han med i det raid som Zebb pointere og må være ærlig og sige at hans dps var low. Ved godt hans gear var lidt en blanding mellem dps og healing gear men nu søger han heldigvis ikke ind som CR så dps'en er noget der kan arbejdes på hen ad vejen.

Han kunne finde ud af at shackle så hellere ingen problemer der, og han var ikke skyld i nogle wipes :P så hellere ingen problemer derfra.

Så kan ikke skrive noget negativt om hans ansøgning. Så kan godt sige god for ham som social member.

BUT CRY ME A RIVER han rollede og vandt t4 headpiece kan jeg stadigvæk /cry en hel stormflod over men var nok mere sur på mine personlig /roll 100 som var konstant under 20 i det raid! og så generelt vores loot system i KZ :P but i surlive var mit sidste faste raid.
    Last edited by Kinetic; 21-02-2008 at 8:19. Reason: staveplade.dk søges

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Jeg vil gå ind her og sige at jeg syntes jeg har set nok i den her tråd. Du har gidet at gøre en indsats for at komme ind, og har spillet både med venner og i KZ.

Så velkommen til SD.
    Find en officer ingame der kan invite..

Reyven må så give mig bøllebank hvis han ikke er enig :-)
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012