Results 1 to 13 of 13

Thread: [Godkendt] Genansøgning fra Nilfen

Forum Senior Nilfen's Avatar

Default [Godkendt] Genansøgning fra Nilfen

Goddag igen Semper Danica.

Efter lang tid uden at spille sammen med jer i Semper Danica, søger jeg nu tilbage i guildet.
    Jeg forlod jer for et meget lille års tid siden (afskedstråd her: http://forum.semperdanica.dk/showthread.php?t=14367) i forbindelse med det lille jordskælv der ramte. Min lyst til at spille WoW forsvandt og druknede i en del arbejde i rl.

Lidt før jul overtalte et par af mine rl-venner mig til at starte op igen og vi har spillet fast en gang om ugen i vores ”tirsdagsklub”. Jeg flyttede Nilfen til Ravencrest for at kunne bruge hans enchanting/herb skills og samtidig kunne jeg også spille lidt med nogle andre gamle venner fra et gammelt guild. Jeg har længe gået og tænkt på at søge tilbage til Semper Danica, af mange grunde; men primært fordi det er det bedste guild jeg har været i – i samtlige (få) online spil jeg har spillet (og har faktisk fulgt med på forum siden jeg stoppede med WoW). Jeg har fortalt mine venner at jeg søger tilbage til Semper Danica og da jeg har snakket varmt for guildet kan de selvfølgelig godt forstå det (prøver stadig at lokke 20+ danske spillere til Ravencrest!)

Jeg søger tilbage som casual. I har et rigtig godt raiding team og deres skills kan jeg slet ikke konkurrere med, heller ikke selvom jeg nu har lært at overleve Nightbane!!
    Skulle i mangle en healer på et run er jeg selvfølgelig klar –jeg burde være gearet til SSC mindst. Ellers håber jeg på lidt ti-mands, lidt heroics og en masse hyggelige stunder. Pt er jeg shadow-specced med n00b gear men har været healer fra dag 1 i WoW (speccer selvfølgelig det guilden mangler mest). Min tirsdagstoon er også blev level 70 og kan derfor flytte en paladin med skulle der mangle en i en gruppe.

Kan stadig stå inde for det jeg skrev i min første ansøgning (http://forum.semperdanica.dk/showthread.php?t=13074) og kan desuden tilbyde en del viden om øl (Midtfyns Stout=stor glæde og lykke). Min armory profil er at finde her: http://eu.wowarmory.com/character-sh...rigos&n=Nilfen
    Da i har rekruteringsstop ved jeg godt at det ikke er sikkert at i har plads til mig - derfor håber jeg også i forstår, at jeg venter med at lave server-transfer - jeg søger ikke ind i andre guilds på Ravencrest - har aldrig gjort det og har ikke tænkt mig at gøre det.

Evt. spørgsmål besvares beredvilligt og efter bedste evne. Dog må der påregnes en del inaktivitet i besvarelserne i de periode OB er at finde på tv!

Mvh

Nilfen
    Last edited by Magicha; 30-08-2008 at 7:50.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Jeg kan kun krydse fingre for at du får lov til at komme ind igen. Du har altid været cool og hjælpsom.

SD MANGLER CASUAL HEALERS til 5 og 10 mands... Så er du frisk på at holde os i live igen, så er et respec klart at foretrække. Rekrutterings stop eller ej, så ser jeg dig gerne i SD igen, både fordi du er en flink person, og også fordi vi altid mangler healers til de daglige hygge.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

omg Nilf... Gief Nilfen... Håber du har fået styr på alting, sgu godt at se dig søge tilbage i rækkerne igen.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

SD Trial Forum Acolyte Ragz's Avatar

Hey Nilfen,
    Jeg husker dig kun for noget godt, især fordi vi var på KZ team i gamle dage sammen..
    Så håber du kommer ind igen

Hilsen Ragz

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

hmmm dette er i sidste ende Reyvens bord...
    men
    - du forlod os på en pæn måde. (mener hermed at du skrev en pæn afskedspost, og at du ikke gik med expired folkene)
    - du blev efter expired og forsøgte at gøre en forskel
    - folk var glade for dig
    - du har stadig mange venner i SD

jeg synes ikke det ser dumt ud.. men som sagt Reyvens bord

Forum Learner Zirania's Avatar

helt sikkert! give nilf back

Persuasion and manipulation are the keys.

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Hej Nilfen,

Jeg er enig i de ting Kartagg skriver og er derfor positiv overfor din genansøgning. Dog vil jeg godt lige sikre mig at dem der evt har noget at sige for eller imod lige får en chance for det. Så der kommer lige til at gå et par dage inden vi du får svar. Håber det er ok med dig

Mvh Reyven
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Senior Nilfen's Avatar

Revyen: Det er helt i orden - så kan jeg nå at få lagt det sidste gulv i vores nye hus

Og ellers tak for de replies jeg har modtaget indtil videre. Det varmer på en snegrå mandag

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

gief more nilfen!
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Enig, du leavede på en cool måde. Ser gerne dig med Sd tag igen.

Forum Senior Tala's Avatar

Hej Nilfen, vi spillede jo en del sammen, og du er og har altid været en cool fætter imo. Thumbs Up for Nilf her fra!

Tala
    LoL: OdenseMafia (EU West)

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Hej Nilfen

Herfra helt klart også et ønske om at du kommer med igen!
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Der er ikke en eneste der har haft noget skidt at sige om Nilfen, så ingen tvivl om at han skal ind i SD igen.

Velkommen tilbage! Fang en officer eller sergeant ingame for invite.
    Guildboss - Danish Legacy