Results 1 to 18 of 18

Thread: C yas

Forum Neophyte

Default C yas

Kan i have det rigtig godt !!

Nogen kan lide mig nogen kan ikke, det gælder vidst bægge veje, Men til dem jeg kendte bedst og havede det sjovt med ... TAK ... eller nej ... MANGE TAK.. det har været sjovt og tilsidst hyggeligt.
    Men jeg er altså kommet til et punkt hvor jeg syntes jeg kan ligeså godt være guild løs som at være en del af 200 SDère der bare går rundt og joiner PUG teams da vi ikke kan magte at gøre meget eller noget for hinanden. det eneste der tilsyneladende betyder noget i SD guild chat er lamme fremvisninger af tekst så som "DING" lvl 54 .... omg... underligt nok er der 10 der siger grats men ingen eller ganske få der gider hilse på hinanden.

Jeg har brugt meget tid på at signe op til raids ... ingen reply i lang tid ... KZ er nu passe` og har været det nogen tid...ZA sker sjældent og resten skal man jo være coreraider for at komme i betragtning til også selv om man har resist gearet.

Men nok om det beslutningen ligger mest på at jeg har brugt meget tid på det seneste på at få SD teams op og køre i det hele taget spurgt i guild chat om folk skulle bruge hjælp til noget ... om der var noget jeg kunne gøre for dem eller om folk gad noget overhoved... selvfølgelig har jeg fået masser af svar ...ja gider du slå min græsplæne .. min opvask kunne godt bruge en hånd ... kan du lave mad ...etc etc ...troede at folk på et tidspunkt kunne komme vidre men de lamme svar blev ved med at komme. suk!!

Jeg er nu exaulted med den nye Ø på Blackkali .. og der var ingen der gad lave q sammen med mig så derfor tog det en del tid (def tank sux til at slå ihjæl )...og ja jeg er blevet mere rig !! fedt ...ville sgu gerne have undværet guldt om jeg kunne have fornøjet mig med et par guild mates for dem

Jeg keder mig kraftigt og det hidser mig op at folk joiner en guild for at være inaktive "hvad fanden laver man i en guild som inaktiv" dem er der desvære mange af i SD.

Jeg har været medlem af SD siden starten af Starwars EQII og nu WOW blev enda smidt ud mellem starwars og eqII da jeg ikke er den store bruger af forum og overså en ny hjemme side tilmælding. heheh ja jeg er en super forum slacker.. men ingame er jeg med.
    Denne epoke er nu slut for mig ...jeg håber i har det godt med det i laver atm what ever det er.

jeg vil og har søgt nye græsgange og da jeg aligevel var sat som trial member lavede jeg et /gkick på mig selv ..

jeg har ingen hardfeelings over for nogen .. så skriv om i kan bruge mig, jeg er formentlig løsgænger et stykke tid.

farvel og lev vel

Kalimero rogue
    Bbam warlock
    Blackkali warrior
    Drassisor priest

SD Medlem Forum Adept Estrinoff's Avatar

Held og Lykke med at finde et nyt guild når du kommer der til.
    Det er ikk for børn, det er for nice!

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey Frank

Jeg er ked af at se dig leave SD. Men det er måske nok en go beslutning for dig.

For som man siger, "du ligger som du har redt"

Jeg synes du er en cool nok fætter, flink og hjælpsom, gode kvaliteter som en guildmate.
    Men du har altså en evne til at rage uklar med folk. Jeg ved ikke om det er temperament, om det er problemer med fundementale ting i SD, eller om du er ligeglad med at løse de konflikter du har kommet i ind imellem.

Du brokker dig over sammenholdet, at folk er for meget solo i SD.
    Jeg kan kun sige, at det er op til den enkelte selv at få det til at fungere med "de andre"..
    Nu er der mange ting i gamet som mange laver solo, men det gør det ikke nemmere, hvis man skaber sig selv et halvdårligt ry..

Og så er der lige raids... I April måned var der sat 60 raids op...
    Skal vi gå ind og se hvor mange du har signet op til??
    Min pointe er at jeg ser dig gøre en indsats i perioder hvor du er meget aktiv, og så er der perioder hvor du er væk?? Og uanset om det er CR raids eller de mindre, så er raidpladser primært til dem som signer rimeligt stabilt. Hvis du gerne vil raide mere seriøst, hvorfor er du så ikke blevet Core Raider? Spørg dig selv om det? Jeg kan garantere dig at det ikke er personligt, for med Kartagg i spidsen, så er den side 100% fair for alle. Så det kan reelt være 3 andre årsager: Skills, Gear eller Timing.. Jeg tror dit raiding problem er timing! - igen, hvis din aktivitet er svingende i perioder, hvordan kan du så forvente at få en fast plads?

Men jeg ønsker dig held og lykke derude.
    Du har søgt ind i IS for at få mere raiding... Beklager champ, men der tror jeg du skyder forbi. For det første fremstår du som rimelig clueless, når du ansøger på engelsk. IS er DANSK.. For det andet, så raider de mere hardcore, et niveau over SD. Så hvis du ikke kan klare at komme på SD CR holdet, hvordan skulle du så udfylde en plads i IS?

Jeg må indrømme at jeg er rimelig skuffet Frank. For jeg føler ikke du har tænkt dig om, og jeg synes ikke du har spillet dine kort ordentligt i SD. Du har været oppe og toppes med andre medlemmer om banaliteter, og skaffet dig uvenner, i stedet for at skaffe dig venner og løse problemerne. Og hvis du ville raide mere med SD, så havde du da gode chancer for at komme med på CR holdet da du flere gange var med i TK og SSC i en periode.

Men held og lykke
    Og tak for de gode tider jeg har haft med dig, det har sgu altid været hyggeligt.

mvh
    Jesper
    Last edited by wOOOOt; 05-05-2008 at 12:08.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Senior Nilfen's Avatar

Æv - kommer til at savne dig.

Kan godt følge dig i mange af de ting du siger og man kan undres over, at det er så svært at få en spontan gruppe op og køre.
    Personligt foretrækker at selv 5-mands instances er planlagt i forvejen, således jeg kan afsætte den tid det tager. Hvis jeg er online er det fordi jeg har noget at lave (profession, quests eller lign) eller fordi det lige er "hul" til en daily quest. Sådan tror jeg der er mange der har det - ikke kun i Semper Danica men også i andre guilds.
    Nu er det også den tid på året, hvor mange lider af wow-blues. Vejret er godt, og man har været det meste af casual content igennem. Tror det er vigtigt at gøre sig klart, at wow ikke er en vane, men en mulighed. Mange (og jeg siger ikke dig Kali) logger på fordi det er nemt og man måske ikke lige har andet at lave. Personligt har jeg altid noget jeg skal når jeg logger på - logger aldrig på fordi jeg keder mig (køb hus!).

Tror som sagt ikke, at det du gerne vil have og på det niveau (gear og skills) du vil have det, findes mange andre steder. Man kunne så overveje om man skal lave en raid-side til 5-mands instances (kunne jeg godt tænke mig!) - så har man mulighed for at planlægge sin dag og sit spil lidt bedre.

Håber du genovervejer din afsked og tror det sker lidt i frustration (kunne godt fornemme den i søndags). Du er en af dem jeg gerne ville spille mere med!

Mvh

Nilfen
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Tak for denne gan Kalimero.
    ærgeligt at se et så gammelt SD medlem forlade os.

Jeg melder dig ud på forummet.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

SD Medlem Forum Adept

kan du have det kali du er en whiner men en hyggelig en af slagsen

Kan du have det.

Forum Disciple

ja Kender godt mange af de ting du nævner omkring guild chatten i wow håber det bliver lidt bedre i AoC

Kan du have det godt

Officer Forum Adept Saxe's Avatar

Well held og lykke frem over. Håber du finder en guild efter din smag.

Forum Trainee Brambassen's Avatar

/wave - det har været hyggeligt at spille med dig =)
    Wow:
    Brambassen 70 hunter, Inactive
    Brambassine 64 warrior, Inactive
    Bramm 65 paladin, Inactive
    Eq2:
    Gnavpot 70 Bruiser, Inactive
    Brambassen, 50 Berserker Inactive
    Aoc:
    Bram, 2x Ranger, active

Råds Formand Forum Warden Shakazu's Avatar

NOOOOOOOO!!!

Det kan ikk være dit sidste svar det der... Hvem skal ellers tanke i daily heroics nu :'(?

Hvem skal ellers mobbe Raidmorder sammen med mig :'(?

Det sgu trist at se du går din vej, men kan du have det skide godt, og hvis du har brug for DPS kan du bare skrive

held og lykke, håber du finder det du søger.

vi snakkes min ven du har jo mit nummer vi har kendt hinanden siden starten på UO og altid være i venskabelig konkurrence specielt i eq hvor du bare var top 5 serverwide =) mod top 3 =) ej pis vi snakkes min ven =) du har mit nummer

mic

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Ha det godt. Håber at du finder de udfordringer du søger.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Ja.. mit motto har altid været ærlighed.. Og jeg havde egentlig besluttet mig for IKKE at skrive i din post, da jeg sikkert ikke ville have noget som helst pænt at sige. Nu hører jeg så at du på vt sidder og trasher mig! At jeg er årsagen til at du forlader SD... At jeg har demoted dig til trial og generelt arbejdet imod dig bla bla bla!!!!

Ohh... alle bør venligst se bort fra at jeg OGSÅ er officer, for dette er min personlige holdning som kommer frem.. Jeg er officer, men jeg er også menneske og personlige anklager forbeholder jeg mig retten til at forsvare mig imod!

Sur Maggie post incomming.....

Ved du hvad Kalimero.. Du ligger som du har redt.. Du er sikkert en fin fyr irl, men dine sociale skills ingame mangler.. Du mangler situationsfornemmelse som ind i helvede og ofte laver du nogle stunts som man enkelt skal være retarderet for at gøre eller blot være dig! Hvad angår det raid jeg kickede dig fra, der var det fordi DU pointerede at hvis andre fik lov til at rulle på et specifikt plate item, så GAD du ikke tanke for os... vi havde en paladin med på raidet, som kunne tænkes at kunne bruge dette item også da han samlede tanking gear. den holdning hører ikke hjemme på mine raids.. Ja faktisk hører den slet ikke hjemme i SD.... Jeg sagde farvel og tak, og vi fortsatte uden dig... Btw.. Itemet droppede.. paladinen havde faktisk bedre og de blev afaik disset.

Sjovt nok fik pågældende paladin i tiden efterfølgende nogle rigtig rigtig nasty tells fra en level 1 alt.. mærkeligt nok.....

Så siger du at JEG har demoted dig.. gu har jeg ej.. Men jeg havde gerne gjort det ud fra den brainfart du foretog dig ved at ansøge hos IS mens du stadig var medlem af Semper Danica. For det første... IS er dansk... At du poster på engelsk til dem, viser bare hvor situationsforladt du egentlig er.. For det andet.. som allerede skrevet.. kan du ikke med tid/skills/timing kæmpe dig ind på SD CR Team, så kommer du aldrig aldrig ind på IS raidteam.. Mig en gåde, at du overhovedet forsøger... Måske du skulle skyde lidt lavere.. og vælge en anden guild end IS.. For det tredje.. Måske hvis du fokuserede på én char at du havde større chance for at komme med på raids, istedet for at raide i flæng.. og igen. Hvor tit har du signet op?

Ansøger du hos en anden guild mens du er i SD, så er det ned på trial indtil vi har undersøgt hvad der sker. Det var ikke mig der gjorde det, men det var kun fordi jeg ikke havde været på forum i næsten 2 dage.. Og FYI., så forsvarede jeg dig din lille ...... Sagde at selv ikke du kunne finde på at søge ind i en anden guild imens du var i SD. at nogen måtte havde noget at udsætte på dig, og forsøgte at frame dig. Især fordi ansøgningen var på engelsk. Jeg troede simpelthen ikke på det...

Og så hører jeg at du mener det er MIG der har sendt pms til IS omkring dig.. Det hører jeg så nu... Jeg var ikke engang klar over nogen havde sendt pm's... Men min personlige holdning er så at IS er bedre stillet uden dig.

Og lol.. du sidder på VORES vt en sen aften og disser en SD-er, ydermere en officer.. mens der sidder adskillige SD-er i kanalen og lytter på. Troede du ikke jeg ville få det at vide?

Igen.. komplet mangel på situationsfornemmelse og social skills..

Held og lykke derude Kalimero, håber du finder en guild hvor du kan begynde forfra, og måske tage ved lære af den lektie du har lært i SD.
    Last edited by Romulus; 05-05-2008 at 16:49.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

EDIT Romulus: Har rettet lidt i maggies post, så wOOOOt's post er ikke aktuel længere.

EDIT wOOOOt: Har rettet lidt i rettelsen, for at få teten i min egen post, og siger OK til det Romer - good move champ!
    Last edited by wOOOOt; 05-05-2008 at 16:57.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Har rettet lidt i Maggie og wOOOOt's posts.

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Som man råber i skoven får man svar.

Er man selv meget negativ og kommer med overfusninger af andre medlemmer, så falder chancen for at de gider groupe med også. Skælder man et medlem ud for at have rullet på en item i Karazhan som også gerne selv ville have haft, så mister man andres respekt. Du har opført dig direkte svinsk overfor nye medlemmer og forventet at du alene pga din ancientet i SD skulle have meget større rettigheder dem.

Jeg håber du tager din egen indgangsvinkel til tingene op til revision når du joiner en ny guild. For hvis du kører den negative stil med konstant brok og skælden ud, så tvivler jeg på at et medlemskab andetsteds vil holde længe. Men hvis du tager ved lære af resultatet af dine egne handlinger, så er en frisk start i en ny guild måske en meget god ting.

Held og lykke fremover.
    Guildboss - Danish Legacy

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Der kommer ikke noget mere konstruktivt ud af den her tråd.

Tak for din tid i SD. Held og lykke fremover.

Tråd låst
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012