Results 1 to 19 of 19

Thread: [Godkendt] Blamage søger optagelse i WoW (fra AoC)

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Default [Godkendt] Blamage søger optagelse i WoW (fra AoC)

Jeg spiller AoC med Semper Danica i forvejen med en char der hedder Blamage Demonologist level 80

Grunden til ansøgningen er, jeg savner at spille med min kone, og hun kan ikke lokkes til at spille AoC(som jeg stadig vil spille) men kun WoW. Vi har hver 3 level 70 og et utal af char på Shadowsong PvE-server i en lille rar og hyggelig guild Nordic Brotherhood, hvor folk elsker at levle nye char op. Der er bla. 4 spillere, der har mellem 7 og 9 level 70.
    NB har sjældent mere end 10 online, kun 1 gang har guilden været i raid. Det var Karazhan (nakkede 3 bosser J). Ellers har det været med Pick up groups og her fik vi mange dårlige erfaringer :-/ og droppede det helt.

Og min interesse for at queste/levle forsvandt, derfor var der kun battleground tilbage, som det jo kan ses af gearet på mine char. Det kun at have battleground at se frem til gjorde, at jeg helt stoppede med at spille WoW for 3 - 4mdr. siden.

Der kan vel spørges, hvorfor jeg ikke forlod NB til fordel for en større guild på samme server og derved fik nogle udfordringer i raid, men det kan jeg bare ikke - vi har spillet i laaaang tid og har mødtes irl, sidst hjemme hos os med god mad vin/øl og med køkkenet lavet om til PC cafe, hvor der kom et par folk helt fra Norge.

Men fungere uden et MMORPG´s kan jeg bare ikke mere, har brug for både de sociale forbindelser, der opstår mellem spillerne samt oplevelsene og kravene i spillet. Startede på AoC på Ymir og da Blamage var level 20 - 22 googlede jeg Dansk guild og Ymir. Til min overraskelse fandt jeg mange danske guild, læste og læste på forskellige forum og fandt frem til at jeg ville satse på Semper Danica og var heldig og kom ind, og det helt uden tanker om det kunne være en genvej til SD i WoW.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shadowsong&n=Koordinerethttp://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Shadowsong&n=Kogalskab

Vi har aldrig villet spille på en PvP-server, men er nu i gang og er selvfølgelig blevet nakket en del gange og har sq også tævet nogle, det faktisk spændende og det kilder lidt i nakken, da det jo ikke kun er mobs der skal holdes øje med out there……

Da min bedre halvdel ikke vil spille AoC og jeg kun har lyst til WoW ,hvis det foregår SD-regi er løsningen at vi på sigt joiner SD i World of Warcraft

Konen er lige så begejstret for den måde SD fungerer på som jeg, og vil lave en separat ansøgning hvis der bliver aktuelt.

Core raiders bliver jeg aldrig er for blevet rusten i tanke og handling, men raid og instance den del af spillet jeg savner mest.

Last edited by Magicha; 12-09-2008 at 10:05.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Bum bum... Jeg husker måske forkert, men du kan ikke rykke en char fra en PvE server til en PvP, så I vil i hvertfald skulle begynde forfra

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

SD Medlem Forum Adept

Var der ikke noget geil med at de havde ændret det.

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Quote Originally Posted by Shoc View Post
    Var der ikke noget geil med at de havde ændret det.
    Ikke så vidt jeg ved
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Jeg må have formuleret mig forkert jeg har startet en Druid der hedder Blamage atm i level 28 på Ravencrest, og nej man kan ikke flytte fra en PvE til en PvP server men godt omvendt, det er jo fair nok da det er vanskeligere at levle på en Pvp

Forum Senior Nilfen's Avatar

Things to Know Before You Start!

• The paid character transfer is not immediate and will take several days to complete because of the approval process involved. Your character will NOT be available for play during this time.
    • Honor rankings will continue to decay at the normal rate while the character is locked.
    • Each character you transfer costs 20 EUR. This covers the character's ONE-WAY TRANSFER to a new realm, a new account, or both at the same time.
    • Your character will not have any guild affiliation upon arrival at the destination realm.
    • Each character may only transfer once every month.
    • You will need to rename your character if his/her name is taken on your destination realm.
    • Characters on a Normal (PvE) or RP realm may not transfer to a PvP or RP-PvP realm.
    • If you already have a character on a PvP realm, you may not transfer a character of the opposing faction to that PvP realm.
    • Character transfers between accounts are subject to restrictions. Click here to learn more.
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Jeg synes det lyder som en fair deal, og ikke en "smart vej ind i SD WOW, uden om køen" - lyder sgu reelt nok, og flinke folk kan man altid bruge. Men vores kære ledelse har klart afgørelsen her.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Jeg syntes også det lyder fornuftigt.
    Jeg vil lade en WoW officer tage den endelige beslutning.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Jeg har kun positivt indtryk af Blamage fra tiden i AoC og hans opførsel der. Så det skal ihvertfald ikke være noget derfra der skulle stoppe ham
    Guildboss - Danish Legacy

Kommer der også en ansøgning fra konen? Eller er det kun Blamage der søger ind?
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Quote Originally Posted by Daikoi C. View Post
    Kommer der også en ansøgning fra konen? Eller er det kun Blamage der søger ind?

Ja hvis jeg kommer ind, kommer der en ansøgning fra konen
    Last edited by Blamage; 11-08-2008 at 20:16.

Synes ikke der skal lukkes nogle ind fra aoc afdelingen ind, før dette er blevet drøftet grundigt, da vi har ansøgningsstop.

SD Medlem Forum Adept

Quote Originally Posted by Daikoi C. View Post
    Ikke så vidt jeg ved
    nå så var det bare øregas jeg fik i hovedet af en :/

Quote Originally Posted by Boogie View Post
    Synes ikke der skal lukkes nogle ind fra aoc afdelingen ind, før dette er blevet drøftet grundigt, da vi har ansøgningsstop.
    Han er jo allerede i SD, så jeg kan ikke lige se hvorfor ikke. Ansøgningsstoppet er vel kun for at forhindre flere helt nye folk fra at komme ind.

Hans kone er godt nok ikke SD'er, men vi har jo en regel om at de nærmeste nemmere kan søge ind. Og jeg syntes derfor ikke at, hvis ledelsen tillader ham at komme ind i WoW afd., vi så lukker af for hende.
    -Largo, Megatokyo

Forum Acolyte

Jeg vil ikke sige god for denne ansøgning.

1. Vi har lukket ned for casual optagelse. Og hos mig er det alt casual. Med den undtagelse af familie.

2. Vi har haft det oppe at vende i wow ledelsen at vi ikke havde planer om at sige god for aoc'ere i wow. (heraf wow afdelingen er simpelhen blevet for står, og vi vil gerne lærer hinanden af kende)

3. At nyansøgere som raider skal være i guilden i over 5 måneder for ikke at blive kicked. Det vil sige at hvis de bliver optaget som trial og får member status, men efter 4 måneder siger jeg går casual. Jamen det kan vi ikke bruge til noget så kick. Vi har sagt man skal være i guilden 5-6 måneder for at blive regnet som et member der ikke bliver kick pga what ever, orsag der nu skulle være for at spille på et mindre niveau.
    Frille - Warlock
    Wofid - Druid - of doomkin/healer

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Der er ikke givet afslag eller godkendelse for denne "interne ansøgning".

Vi diskuterer dette i ledelsen og er endnu ikke helt enige.

Personlig mener jeg helt sikkert: er man optaget i SD, og har bestået TRAIL i et spil, så er man fuldt medlem i SD og har ret til at spille i alle spil.

Vi har jo også en regel: er man medlem i SD, og spiller på samme server som SD, må man ikke være i andre guilds end SD.

Blamage kom på trail i SD 10.06.08 - så han har bestået sin trail og spillet i alt 2 måneder med SD nu.

Vi skal forsøge at blive enige hurtigst muligt.
    Last edited by Ladydie4; 12-08-2008 at 7:20.
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Jeg afventer lige at vi får færdigdiskuteret dette på Ledelsesniveau, da der tilsyneladende er et par uoverensstemmelser i vores opfattelser af tingenes tilstand.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Så blev vi færdige og fandt en løsning som flertallet kan bakke op omkring.

Du skal være velkommen til at joine os i WoW Blamage. Find en officer ingame for invite.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Har givet invite ingame.
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb