Results 1 to 25 of 31

Thread: [Godkendt] Orkinok ansøgning til SD's WOW-gren

Threaded View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
    Forum Initiate

Talking [Godkendt] Orkinok ansøgning til SD's WOW-gren

Hejsa ærede SD-members

Mit navn er Peter Frost, jeg er 25 år og bor i Næstved. Mit daglige arbejde består i at være afd.leder i TP Musikmarked i Ringsted.
    Min main er en ork warrior med navnet Orkinok. http://eu.wowarmory.com/character-sh...rest&n=Orkinok
    Desuden har jeg et par alter, hvoraf den "største" er min lock Rottington på lvl 55, som jeg stille og roligt spiller i outland.
    Erfaringsmæssigt vil jeg beskrive mig som lidt af en rookie, da jeg kun har spillet wow i knapt et halvt år.
    Jeg er på det seneste blevet rigtig lun på pvp, og er ved at opdatere Orkinoks gear i den retning. Desuden har jeg de sidste uger været en fast dps melee på Team Mañana i KZ, hvilket altid er nogle hyggelige og spændende runs. Det er helt klart dps-delen som fanger mig mest, (som de fleste vil jeg tro..) men vil da godt forsøge mig med at tanke hvis det er nødvendigt.
    Jeg har snart været med i mange instance-runs med Nik, Jeanette og Anders. (Mighty Knight, Doik og Filur), som hver gang har været rigtig hyggeligt og lærerigt. Anders kender jeg privat, da han er min svoger, og han er grunden til at jeg begyndte at spille og siden fået mig med sammen med andre SD'ere. Desuden kender jeg Barahir og McMillian, gennem Anders.
    Jeg har stort set kun spillet fps-spil, men nu tager wow al min tid foran computeren!

Jeg søger ind i SD som casual idet jeg primært spiller for hyggens og underholdningens skyld, ca 20 timer pr. uge.
    Jeg vil også finde mig rigtig godt til rette i guilden, da de indtryk jeg foreløbig har fået indikerer en flok modne, hyggelige og hjælpsomme mennesker!
    Jeg har læst regler og Coc, og de falder mig som helt naturlig opførsel.

Jeg håber jeg har været godt rundt i alle hjørner af info om mig som spiller og person.

På forehåbentligt snarligt reply.
    Peter/Orkinok
    Last edited by Magicha; 03-06-2008 at 7:52.