Results 1 to 4 of 4

Thread: slope of expectation (Matcher ogs mmorpgs)

Forum Apprentice

Default slope of expectation (Matcher ogs mmorpgs)

Jeg kunne ikke lade vre med at poste den her. Jeg er igang med at skrive min masters som civilingenir, og har arbejdet med en proces som faktisk flger den her kurve meget godt.

Man tror i starten at man har lsningen p alle problemer i hele verden, men efterhnden begynder det at g ned af bakke, og man kan ikke realisere alt det man gerne ville. Til slut i processen efter man har vret helt nede, fr man del elementer til at fungere og ender med et resultat som ikke var s lovende som man egentlig troede bare mneder tidligere.

Jeg tror at denne kurve er meget almindeligt for alle mulige processer og udviklingsopgaver, herunder udviklingen af mmorpgs. Jeg har lst reviews efter review af forskellige spil, som hver isr lover guld og grnne skove. Men nr man s har hentet spillet flopper det i forhold til hvad de lovende, og kun har en brkdel med. Jeg hber at det som de har beskrevet i AoC svarer overens med det sidste forlb p kurven, s man ikke bliver for skuffet.

N, bare et lille inlg inden jeg skal igang med at dokumentere hvorfor min proces ikke virker i mit projekt altid en god mde at nyde det varme vejr p.
    Attached Images Attached Images
    Retired from mmorpgs, not coming back anytime soon

Living the wild life as an reallfe engineer.

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Kunne man ikke ogs sige at den passer rigtigt godt en players hype? I starten hvor spillet lige er announced, er man vildt spndt, s gr der noget tid hvor der ikke kommer noget nyt ud og s til sidst kommer der mere og mere info ud Dog ville jeg ndre den til at den stiger meget mere hen mod release.

Spore anyone?
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

SD Medlem Forum Warden Skiz's Avatar

tror min kurve er den inverse af den du poster bare fordi jeg er saa evig pesimistisk
    The diffrence between insanity and genius is measured only by succes
    My mind has left, my body follows

SD Medlem Forum Senior Noggs's Avatar

Den lyder sgu rigtig.... Sdan arbejder jeg ogs...
    S gr jeg igang med mit spil - eller prver da
    "Are you threathing me Master Jedi?"
    Fac Venatorem Captivum

[Signature overflow error]