Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 41 of 41

Thread: EU servere?

Vi har bestemt at vi spiller US i SD og det bliver der ikke ændret noget ved med mindre blizzard tvinger os til andet.

Så vidt jeg husker vandt us version også selvom der er worldwide release.
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Forum Learner

Quote Originally Posted by anduz
    Vi har bestemt at vi spiller US i SD og det bliver der ikke ændret noget ved med mindre blizzard tvinger os til andet.

Så vidt jeg husker vandt us version også selvom der er worldwide release.
    Kan du give en forklaring på hvorfor?
    Main: JMP - Level 60 Undead Priest - 32/19 shadow/disc - No trade.

hvis du tænker på forskellige release tider er vi alt for utåldmodige og det er jeg bestemt også selv.

Hvis du tænker på et worldwide release hvor de deler eu versionen op så der kommer engelske franske og tyske servere samtidig med de amerikanske har det nok noget at gøre med erfaringer fra tidlige eu versioner.

Nu ser det ikke ud til eu versionen kommer samtidig med us og det giver bare endnu mere grund til bekymringerne.

Vivendi står bag udgivelsen af DAOC og det er nok den værste historie nogensinde i mmorpg land hvis du tænker på opdeling af versionerne. Vivendi udgiver også blizzards spil og selvom de ikke har så meget indflydelse ved vi jo ikke hvor skidt det går, indtil nu ser det ikke ud til EU teamet har specielt meget styr på noget som helst.

Men det er først og fremmest at der ikke er nogen af os der har lyst til at vente

Personligt stemte jeg for at vi godt kunne vente et par måneder og så spille i EU versionen men siden har jeg egentligt lidt fortrudt for jeg tror sq ikke jeg kan vente :P og siden har EU teamet jo bare lagt grund for bekymringerne.

Men lad os se vad der sker, blizzards ansatte har jo åbentbart udtalt at det slet ikke er muligt at spille på us serverne som europæer til de events der har været i denne månede.

WoW Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Så vidt jeg kan huske stemte jeg for EU hvis de kom nogenlunde samtidig, men hvis vi skal vente flere måneder er jeg mere stemt for US.

Det giver så bare os det problem at vi har mellem 6 og 9 timers tidsforskel fra US til Europa. Set fra den vinkel vil jeg næsten vente på en EU version for at kunne spille sammen med andre europæere. Og tyskerne er jo ikke dårlige til engelsk, det er kun franskmændene der ikke fatter beskeden :wink:
    HolgerDK Stærkodder Shocknorrís Brewsleet
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Forum Learner

hvis du tænker på forskellige release tider er vi alt for utåldmodige og det er jeg bestemt også selv.

Hvis du tænker på et worldwide release hvor de deler eu versionen op så der kommer engelske franske og tyske servere samtidig med de amerikanske har det nok noget at gøre med erfaringer fra tidlige eu versioner.

Nu ser det ikke ud til eu versionen kommer samtidig med us og det giver bare endnu mere grund til bekymringerne.

Vivendi står bag udgivelsen af DAOC og det er nok den værste historie nogensinde i mmorpg land hvis du tænker på opdeling af versionerne. Vivendi udgiver også blizzards spil og selvom de ikke har så meget indflydelse ved vi jo ikke hvor skidt det går, indtil nu ser det ikke ud til EU teamet har specielt meget styr på noget som helst.

Men det er først og fremmest at der ikke er nogen af os der har lyst til at vente

Personligt stemte jeg for at vi godt kunne vente et par måneder og så spille i EU versionen men siden har jeg egentligt lidt fortrudt for jeg tror sq ikke jeg kan vente :P og siden har EU teamet jo bare lagt grund for bekymringerne.

Men lad os se vad der sker, blizzards ansatte har jo åbentbart udtalt at det slet ikke er muligt at spille på us serverne som europæer til de events der har været i denne månede.
    Jeg kan godt følge dig i flere af tingene, men det river slet ikke i dig at du ikke kan være med til raids og den slags? Du kan godt ja, men det er klokken prut dansk tid jo. En af de ting jeg tror der bliver rigtig fedt ved WoW bliver raids og PvP generelt. De tider vi kommer til at spille, bliver de tidspunkter hvor der er totalt dødt.

nogle tyskere er ikke dårlige til engelsk men engelsk er ikke et obligatorisk fag i tyskland særlig længe så der er en stor del af den tyske spiller skare der er talentløst dårlige til tysk præcis som den franske

men ikke nok med det mange af de tyske spillere vælger simpelthen at ignroere engelsk selvom de er i en gruppe som er half half sidder de og bræger løs selvom ingen andre fatter et kuk.

Jeg har ikke helt så dårlig erfaring med franskmænd, der ofte er temlig dårlige til engelsk men i det mindste forsøger.

Quote Originally Posted by _JMP_
    Jeg kan godt følge dig i flere af tingene, men det river slet ikke i dig at du ikke kan være med til raids og den slags? Du kan godt ja, men det er klokken prut dansk tid jo. En af de ting jeg tror der bliver rigtig fedt ved WoW bliver raids og PvP generelt. De tider vi kommer til at spille, bliver de tidspunkter hvor der er totalt dødt.
    Raids er normalt ikke et problem på east coast da de normalt starter ved 10 tiden her også i weekenderne. Det er et stort problem på west coast servere men dem kan man jo bare undgå

Udover det har vil vel 80+ spillere i wow så jeg er overbevist om at vi sagtens kan stable nogle raids på benene uden at være afhængige af så for færdeligt mange andre.

Forum Learner

Quote Originally Posted by _JMP_
    Raids er normalt ikke et problem på east coast da de normalt starter ved 10 tiden her også i weekenderne. Det er et stort problem på west coast servere men dem kan man jo bare undgå

Udover det har vil vel 80+ spillere i wow så jeg er overbevist om at vi sagtens kan stable nogle raids på benene uden at være afhængige af så for færdeligt mange andre.
    Det har du ret i, i kan nok stable det på benene selv, det tænkte jeg ikke lige på. Men hvis man tænker på kæmpe raids hvor det ikke kun er SD medlemmer, kan kl 10 da ikke være rigtigt, det er klokken 4 om eftermiddagen, og det kan jeg ikke forestille mig skulle være det tidspunkt de gjorde det på. Det må da være ved 8-9 tiden, US tid altså.

Det er begrænset hvor mange mennesker der er istand til at starte gode raids som også sidder og spiller hele natten i amerika, ofte er det jo voksne mennesker der har børn og jobs der sidder som guild leaders på de gode guilds. Hvis de starter et raid klokken 9 deres tid slutter det ihvertfald ikke før en 2-4 timer senere. Det er meget normalt med raids om eftermiddagen der så forsætter gennem det tidspunkt hvor vi i danmark sidder samlet og spiser, problemet er først når du begynder at snakke west coast for så ksal du lægge nogle flere timer til og så bliver det pludseligt rigtigt sent.

Forum Learner

Det er begrænset hvor mange mennesker der er istand til at starte gode raids som også sidder og spiller hele natten i amerika, ofte er det jo voksne mennesker der har børn og jobs der sidder som guild leaders på de gode guilds. Hvis de starter et raid klokken 9 deres tid slutter det ihvertfald ikke før en 2-4 timer senere. Det er meget normalt med raids om eftermiddagen der så forsætter gennem det tidspunkt hvor vi i danmark sidder samlet og spiser, problemet er først når du begynder at snakke west coast for så ksal du lægge nogle flere timer til og så bliver det pludseligt rigtigt sent.
    Okay. Så der er stor forskel på west- og eastcoast? I så fald kan det måske alligevel godt betale sig. Og som sagt er lag jo ikke noget problem.

Forum Learner

Jeg er personligt selv nået frem til den konklusion, at jeg vil prøve en WoW East cost server, og hvis det er helt umuligt at være med i samfundet så vil jeg købe EU...
    Level 85 Priest
    Level 85 Mage

Forum Trainee

jeg synes umiddelbart, at det er en dårlig idé, at vi spiller på US servers. tror simpelthen ikke, at det vil komme til at fungere ordentligt med de store raids og sådan..

Det ville et eller andet sted os være federe, hvis vvi kunne slagte nogle andre danske guilds..! 8) Jeg vil ihvertfald helst lemlæste danske gnomer..

WoW Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Jeg kan ihvertfald komme med en altoverskyggende grund. TFO skal (deres alder taget i betragtning) med stor stor sandsynlighed spille på EU servere. Og det er en af de guilds vi skal SMADRE så meget at de ikke tør nærme sig os mere :twisted: :twisted: :twisted:
    HolgerDK Stærkodder Shocknorrís Brewsleet
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Snup nogle kiks..

For det første har jeg set flere andre danske guilds der også vil spille US version.

For det andet kommer der masser andre europæerer til US serverne.

For det tredie, så er der ikke kun 2 tidszoner i verden (US og vores) der er alle dem indimellem hvor man kun spiller 1-3 timer forskudt.. F.eks i Daoc spiller jeg tit med en Australsk guild, og også med Japanske. I Daoc har jeg spillet US server i 3+ år. Har været med på alle store raids, og kun følt jeg måske får glip af få større ting ind imellem, som så alligevel bliver gentaget en anden dag hvor jeg kan.

For det fjerde og rimeligt afgørende.. WOW er lavet så de største ting skulle kunne klares med 4-5 grupper.. Så i guilds som SD, der får vi ikke problemer med at kunne raide alt selv. Og set i PVP perspektiv, ja så bliver vi nok blandt de største og stærkeste guilds der spiller i vores tidszone - ikke helt skidt når vi raider den anden side, og deres defences er halveret. Betyder bare længere raids og færre wipes..

For det femte, så er det ofte i weekenderne at de sjove ting sker, og der kan de fleste (alt andet lige) spille senere og så alligevel være med til US events.

Bare lige en lille opremsning af de ting jeg ser som positivt ved US server. :wink: Der er da selvfølgelig også fordele ved EU servere, jeg kan bare finde flere ulemper ved dem også. Senere release, forsinkede updates, tyskere og franskmænd, bare for at nævne nogle få. (Har intet imod tyskere og franskmænd IRL, det er kun sprog barrieren i MMO's)

mvh
    wOOOOt 8)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Trainee

wOOOOt du har ret :wink: ..

OK. min eneste grund til EU er, at jeg gerne ville smadre nogen af mine venner der skal spille alliance.. De er så pisse irriterende at høre på ..!

Ville virkeligt nyde at splitte en af mine "gnomvenner" i to med min tohåndsøkse.. :twisted: Men det blir der ikke noget af.. skidt pyt, federe at være i en ordentlig guild :P

best regards

Forum Learner

Så kan jeg godt se fordelene i det. Jeg troede bare det med tidsforskellen havde meget større betydning. Det var mest det der holdt mig fra at vælge US. Jeg hopper med på US vognen 8)