Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 39 of 39

Thread: [Godkendt]Avlstyren - Resto druid sger optagelse

Jeg var i kz med en fyr kaldet Bialar. Han sagde han var gammel SD'er og at han ville smide en anbefaling herinde (hvilket han desvrre ikke har gjort efter mere end en uge ;S).

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Mja. Det nytter heller ikke s meget at det er eks-sdere der anbefaler dig.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chro
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Hej Anders,

du sger ind den 25/5.. idag skriver vi den 12/7, og du har fet to SD-members til at kommentere din ansgning. Resten er faktisk bare fyld og undvendigt pjat.

Du virker som en okey fyr, og jeg HAR set du har vret aktiv i /semperdanica, men det er bare ikke nok.

Efter aftale med Ragz fr du n uge til og med 19/7-08, til at f gruppet med nogle SD-ere, og elelrs vil vi afvise din ansgning ud fra manglende grundlag at bedmme dig p.

One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

SD Medlem Forum Trainee Missingangel's Avatar

Var med undeadbarbie og team bl mis i Kz her til aften, og det gik fint nok..
    Der sku huskes lidt p buffs p trods af 2 priest's, men dmg var ok, men ku godt ha vret lidt bedre.. men fin gut ellers.. Spurgte hvis der var tvivl, og ellers krte det rimelig smertefrit :P
    se at f signet til lidt flere raids, s vi ka lre dig lidt bedre at kende, om ik andet krer team bl mis hver onsdag..

Forum Warden Corningstone's Avatar

Quote Originally Posted by Missingangel View Post
    Var med undeadbarbie og team bl mis i Kz her til aften, og det gik fint nok..
    Der sku huskes lidt p buffs p trods af 2 priest's, men dmg var ok, men ku godt ha vret lidt bedre.. men fin gut ellers.. Spurgte hvis der var tvivl, og ellers krte det rimelig smertefrit :P
    se at f signet til lidt flere raids, s vi ka lre dig lidt bedre at kende, om ik andet krer team bl mis hver onsdag..
    Han l sgu da over Apharthes (fuckernavn at stave til..)

Hyggelig fyr, siger ikke s meget, gief flere runs s man kan f mere indtryk =)

Var i HC sp Med undeadbarbie.

Han er en flink fyr og lavede ikke nogle fuck ups. Vi var p vent ogs =)

Efter det gik vi en tur i Ramparts, men det blev kun til frste bossen, da de randoms vi havde med ikke gad mere.

Undead spillede godt, men glder mig til at spille mere med dig og til du fr lidt bedre udstyr, du kan altid tale med Agge omkring det hvi det er nogen tvivl =)

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

Yes. Virker som en fin fyr. Bemrkede ingen screwup fra hans side, var vist mest mig selv der tgede.

SD Medlem Forum Trainee Missingangel's Avatar

Var i Kz med Undeadbarbie i gr, og det gik jo egentlig udemrket.. du l fint p dmg-meter, nr alts du ku holde dig i live til det.. du ska passe lidt p din aggro.. men det ska vi vist alle til at lre, det var vist det der var skyld i de wipes vi havde... men ellers et fint run..

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

Vi havde tre wipes i gr og ingen var pga. overaggro imo.
    Men synes ogs Undeadbarbie gjorde det rigtigt godt i gr. Vi fulgtes meget ad, da vi jo begge var lige begrnset af threat.

Default abjjgnksbnkenbaeb WHAT THE FUCK!!!!!!!

Drenge og piger, ked af at fortlle at jeg desvrre er blevet hacked

Jeg har sendt en ticket til en gm om at f mine items etc. tilbage, men kan sku da ikke huske hvad jeg har af items p 3 lvl 70 characters osv.

Jeg hber dog ikke min ansgning til SD bliver frsset af denne grund. har trods alt fet min account tilbage.

Nogen der ved hvad der den mest almindelige rsag til hacked account er? Spyware?

SD Medlem Forum Acolyte Ragz's Avatar

Quote Originally Posted by anderskrebs View Post
    Drenge og piger, ked af at fortlle at jeg desvrre er blevet hacked

Jeg har sendt en ticket til en gm om at f mine items etc. tilbage, men kan sku da ikke huske hvad jeg har af items p 3 lvl 70 characters osv.

Jeg hber dog ikke min ansgning til SD bliver frsset af denne grund. har trods alt fet min account tilbage.

Nogen der ved hvad der den mest almindelige rsag til hacked account er? Spyware?
    Hey Anders

Det er jeg ked af at hre, det er jo trist nr sdan noget sker. Og vi lader din ansgning st du kan jo ikke gre for at din acc er hacket.

bare du lige kommer med lidt updates om hvordan det str til med at f den tilbage s gr det nok..

mvh
    Ragz

N jeg fik min items tilbage i dag, s er klar igen nu .

Skulle lige hre om jeg er klar til at joine SD eller om jeg har brug for flere heroics, kz, etc.?

SD Medlem Forum Acolyte Ragz's Avatar

Hey Anderskrebs

Mig og Magicha er blevet enige om at godkende dig til en mneds trial.
    S velkommen til

Fang en officer eller sergeant online for invite.

mvh
    Ragz

Forumnavn ndret til Undeadbarbie, efter aftale med Anders, da dte formentlig primrt vil vre denne han vil vre aktiv med.