Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 38

Thread: [Godkendt] Zarino (lvl70 Feral druid)

SD Medlem Forum Learner

Default [Godkendt] Zarino (lvl70 Feral druid)

haløjsa alle sd'ere

jeg hedder jesper og kommer fra kolding... er 24 år (bliver 25 i juli måned)

er udlært industriteknikker, og arbejder i en mindre virksomhed... ellers styrketræner og cykler jeg en del i min fritid, de kloge hoveder siger jo det er sundt

jeg har spillet WoW siden ca. et halvt år efter udgivelsen, så det er blevet til en del tid

Har stortset kun spillet på zarino og dete r først nu jeg er ved at tage mig sammen til at lvl en alt op, som er en warlock.

Pre tbc var jeg i guildet oni som i nok kender nogle af jer, men blev desvære kicked da tbc kom, pga at jeg på dette tidspunkt stod som casual og dem var der så ikke plads til til trods for at jeg havde ligeså mege atendence som de andre, men er der ko intet at gøre ved

har været i guildet hottie hamsters, men der er jeg så lige blevet kicked.... fik at vide at det er fordi de havde for mange feral druids og at jeg ikke var aktiv nok... skal siges at jeg har været der en uge og sidste uge havde jeg meget overarbejde ( sker engang imellem) og det var åbentbart ikke iorden selvom jeg havde sagt det.

pre tbc spillede jeg som resto druid i oni, og har erfaringer med alle instances der, undtagen nax, men da tbc kom besluttede jeg mig for at gå feral og har ikke fortrudt det... var som at begynde på en ny char.

i tbc har jeg ikke den vilde 25 mands erfaring andet end gruul hvor jeg har været en gang, det eneste jeg egentlig har raidet er kz.

vil gerne ind i sd fordi jeg savner at være i et guild, syns det er ved at blive kedeligt ikke at være i et ordentlig guild. og kender shoc og silvadead i guildet. jeg savner det sociale i en guild og jeg savner at raide sammen med en masse andre guildies og se progress... men nok mest det sociale.

ved ikke helt hvad kategori jeg vil se mig selv som, for nogle uger er jeg super aktiv og andre uger er jeg knap så aktiv, men det bliver som regl til en del timer foran skærmen.

Ang min druid, så har jeg rimelig godt gear, næsten fuld epic tank og dps gear, men i kan da lige kikke her
    http://eu.wowarmory.com/character-sh...crest&n=Zarino

jeg har self læst jeres værdier og syns det lyder godt.

til sidst vil jeg lige sige at jeg har søgt ind i SD før... første gang måtte jeg trække den tilbage da jeg ikke kunne spille et stykke tid og anden gang var fordi jeg joinede oni... ved godt at det sansynligtvis trækker ned, men kan kun sige at jeg denne gang mener det 110% seriøst

håber i nyder min roman og hvis der mangler noget så sig til hehe
    Last edited by Magicha; 02-07-2008 at 20:37.

Hey Zarino...

Få joinet /semperdanica ingame og få grpet med nogle sd'er, og be dem skrive her i din ansøgning så vi kan få dannet os et billede af hvem du er Ved der kører en del kz hold og en del heroics... raids er vist lige pt på standby pga. somerferie eksamener und so weiter...

hvad din raid erfarring angår er den jo ikke vildt stor så tror du har den bedste chance for at ansøge som casual, da CR focus lige pt ligger i BT/MH

held og lykke med din ansøgning

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Kan da tydeligt huske Oni Vi raidede MC sammen i starten af WoW!

Vi er helt sikkert ikke en Guild, der smider folk ud pga inaktivitet - vi har plads til casuals - semi-hardcore og hyggespillere så vel som hardcore core-raiders.

Du kan jo prøve at signe op til et par raids på: http://raid.semperdanica.dk/

Så skal dem du kommer afsted med bare huske at skrive et par venlige ord

Held og lykke med ansøgningen.

PS - Tjek lige vore ANSØGNINGS INFO - VIGTIG - SKAL LÆSES! og læs regler og værdier!
    Last edited by Ladydie4; 09-06-2008 at 18:43.
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

SD Medlem Forum Adept

Jeg ved jesper har læst værdier og reglerne for SD

Står også lige under hans armory link

Skal også lige siges at Jesper/Zarino er en af mine rigtig gode RL venner.

SD Medlem Forum Learner

så vil jeg da igang med at groupe med jer

Har været på Oldschool raid med zarino her i dag hvor vi var i bwl det var rigtig hygge.. dog kan jeg ikke rigtigt sige mer... ikke noet negativt men 1. vi sad på expireds VT, hvor de snakker engelsk og Essin fører ordet med hård hånd:P og 2: Et oldschool raid kan man ikke rigtig bruge til at vudere en på samme måde da det er mer pjat spas og løjer end det er noet andet..

Men kan sige han er en hjælpsom gut da uden videre hjalp mig igennem attunement til bwl sammen med noen andre.. og den slags er jo et kæmpe + som jeg ser det

zarino, hvis du undre dig hvem jeg er så er det treebeer da crazy druid har ikke samme ingame nick som på Forum..
    Last edited by Jubas; 09-06-2008 at 23:20.

SD Medlem Forum Learner

ye ved godt det var dig og er altid frisk på at give en hjælpende pote

var sku meget skægt at gi den lidt gas i bwl igen, dælme længe siden jeg har været derinde

yeah old school raids FTW

SD Medlem Forum Learner

yir det er mega nice

kom lige i tanke om noget jeg glemte..... Har VT og har også SD på vt, da jeg har været en del i kz sammen med shoc og silvadead

har joinet sd chat, men ser ik ud til der er den vilde aktivitet men prøver bare at skrive derinde.
    har også lige signet mig til gruul raid på torsdag.

SD Medlem Forum Learner

kan se jeg er blevet godkendt til gruul imorgen... nice

men har dog et lille problem... ville lave en profil på jeres dkp side, men der står at mit navn er brugt, kan det passe? for mener da bestemt ikke at jeg før har lavet en profil der

SD Medlem Forum Learner

hvis jeg kikker på member listen på dkp siden ser det heller ikke ud som om jeg står der

SD Medlem Forum Adept

det er fordi du bliver først oprettet når du får dkp.

What he said...

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Jep.. De eneste der er oprettet i dkp systemet, er folk der allerede HAR raidet med os. Så du må vente til du har været med på raid. Skal dog lige sige at raidet i aften ligner et /random roll run, da vi er ret blandede. Det er jo sådan at 80% skal være SD-ere for at vi benytter SD-DKP.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

SD Medlem Forum Learner

ahh okay Så kan jeg bedre forstå jeg ikke kunne finde ud af det :P

SD Medlem Forum Learner

var fedt at være med på et ordentlig gruul/maggie run har været med på et par pug runs som er endt helt galt.

SD Medlem Forum Learner

syns det kan være meget svært at finde nogle til group på sd chatten, så hvis der er nogle der mangler en feral drood til et eller andet, så sig endelig til

er først online imorgen eftermiddag/aften, da jeg er hjemme ved min bedre halvdel hehe

SD Trial Forum Acolyte Ragz's Avatar

Hey Zarino.

Hvordan står det til ? Har du stadig svært ved at finde nogle at grp med eller ?
    Ellers hold os lige updated herinde

mvh
    Ragz

SD Medlem Forum Learner

Default :)

hey

ja det er ikke specielt nemt at finde nogle at groupe med, men må bare prøve at se om jeg ikke kan få mig signet til noget kara eller noget

Forum Warden Corningstone's Avatar

Har set Zarino aktivt lede efter grupper, men på lidt dumme tidspunkter (for mig ihvertfald :P)

ellers thumps up for aktivitet =)

SD Medlem Forum Learner

ja jeg er mest online om aftenen og der raider i jo tit, men her i aftes/nat var jeg da heldig at finde en gruppe så det kan da lade sig gøre :P men som sagt så må jeg lige få meldt mig til nogle flere raids og ellers søger jeg bare stadig på sd channel... er både på den med zarino og også med min alt zariana, så jeg kan holde udkik efter folk som skulle ha brug for tank/dps

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Nå.. jeg tog den hårde tjans igår og tog i 2 x BM og en HC SL med 4 ansøgere. Zamoth, Zarino, Fley og Agge.. Det var nogle hårde timer, ikke mindst fordi vores klassefordeling måske var lidt skæv. Vi manglede i hvert fald noget CC i SL. hehe. Det gik dog.

Zarino løste sin del af opgaven til UG, og hans tanking skills fejler i hvertfald ikke noget. Kan ikek helt huske det Zarino, men har du prøvet at være med i MH på et afbud eller noget?

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

SD Medlem Forum Adept

Kan godt svare på den her som RL ven af Zarino men han har ikke sat en pote andet end i HC instance's og karazhan.

Edit nå ja han har også været med i gruul/mag ahem
    Last edited by Shoc; 21-06-2008 at 16:23.

SD Medlem Forum Learner

som shoc siger så er det kun blevet til HC kara og Gruul/mag

var hyggeligt at spille sammen med jer, også selvom det tog lidt længere tid end vi måske havde regnet med hehe

Forum Trainee

Hey Z, godt at se du endelig søger ind.

Jeg har lavet et hav af HCs og KZ raid med Zarino, og der laver han sku et godt stykke arbejde (tror dog han skylder mig ca. 2K gold i repair cost... haha)

/Silva
    Where there is dead....
    there is

Silvadead 85 Holy Priest
    Ogly 85 DK Unholy DPS
    Silverbow 85 Hunter
    Harryp 85 Elemental Shaman
    Silvana 85 Retri & prot. Pala
    Ucanthide 85 Arcane mage
    Thidleninja 85 Lock
    Dreamtrance 81 Boomkin