Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28

Thread: [Godkendt] 70 mage Fly sger casual spot

Default [Godkendt] 70 mage Fly sger casual spot

Hey

Jeg hedder Malene og har tidligere i min wow karriere vret medlem af Semper Danica (tilbage i 2005 var det vist). Dengang hed jeg Malutte og spillede holypriest. Det var tilbage i de gamle MC dage. Jeg har forsgt at finde min gamle profil, dog uden held. Derudover var jeg i tvivl om hvorvidt jeg skulle lgge min ansgning her, eller i det almindelige ansgningsforum. Nu prver jeg lykken her, i hb om at nogen kan huske mig fra dengang.

Min mand spillede i SUN og havde gjort det i mange r. Da jeg fik muligheden for at blive medlem af SUN valgte jeg at gre dette, da vi s kunne raide sammen og jeg derudover ogs kunne komme til at kende dem fra SUN, som vi mdes med irl et par gange om ret.

Men da SUNs main spil er blevet AoC, og vi ca. er 5 online hver dag, er det blevet lidt kedeligt. Mener at en stor del af det at spille WoW er det sociale i det. Jeg kender Magicha fra gamle gamle dage og talte med hende om at sge ind i jeres guild igen.

Jeg er 31 r og gift med Agge, som ogs sender en ansgning. Vi har to kngte p hhv 6 og 12 r. Fritiden gr med vores mastiff, hus, have, biler og hvad der nu ellers er i vores lille familie. Og ikke mindst WoW =) Hvad der eller er mere at sige om mig, hmm.. Jeg elsker at se Beverly og Melrose, hehe men hele min tv-serie samling skal jeg nok lade vr at nvne her. Trust me, nr jeg siger i nok skal kommer til at kende mig, da en af mine forcer, hvis man kan kalde det det, er jeg taler meget.
    Jeg sger ind som casual til at starte med, men hber at komme med raid teamet nr der er plads og brug for mig.

Min main er Fley, bloodelf mage:.
    http://eu.wowarmory.com/character-sh...st&n=Fl%C3%A9y

Alt Lille, troll hunter:
    http://eu.wowarmory.com/character-sh...t&n=Lill%C3%A9

Jeg har vret igennem alle 10 mands raids, fet Gruul og Magtheridon, SSC 5/6 og var s smt begyndt p TK Men s kom der releasedato p AoC, og SUN stoppede mere eller mindre med at raide, efter som de vidste de var videre i et andet spil inden lnge. Jeg har erfaring med at raide bde med min hunter og mage, men vil helst spille min mage og glem ikke jeg kan jo lave buffet og buffe =) hehe

Har studeret jeres regler & vrdier og det er bare gogo =)

Men hber jeg hrer fra jer, ellers skal i nok hre fra mig!
    Last edited by Magicha; 02-07-2008 at 20:33.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Tror din ansgning bliver flyttet til "nye ansgere" da det er en evighed siden sidst, og jeg kan i hvertfald ikke huske dig. Men GL =)
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men flger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 str den p Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Som wOOOOt skriver er det temelig lnge siden, og jeg husker dig heller ikke.

jeg flytter ansgningen til ansgninger for nye members.

held og lykke med den.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Det er helt fint, vidste bare ikke lige hvor jeg skulle poste den =)

Men vi ses senere ingame.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Hej Malene

Ja jeg kender Malene/Malutte fra gammel gammel tid.. Helt tilbage til dengang, hvor nr kresten havde mistet interesse i at forklare en de samme BENLYSE ting igen og igen, s var det godt at rende ind i et andet pigebarn der havde lidt strre forstelse for tingene.

Malene guidede mig igennem de frste svre uger p min main degang som var en lille kr shaman ved navn Pjulle. Nu hvor man er blevet s meget strkere og klogere ikke mindst er det dog gldeligt at ENDELIG se dig komme tilbage til RC, og forhbentlig ogs SD.

Jeg skal huske at sige at du skal lave en /join semperdanica ingame (hvilket jeg dog tror du allerede har gjort), og s se at f gruppet med nogle sd-ere. Kig evt p http://raid.semperdanica.dk og se om der er nogle karazhan raids du kan vre med til. Har du problemer med at oprette dig s sprg ls.

Held og lykke med det Malene

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chro
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Forum Disciple Stlkaninen's Avatar

Quote Originally Posted by Magicha View Post
    Malene guidede mig igennem de frste svre uger p min main degang som var en lille kr shaman ved navn Pjulle.
    hmm well nr vi tnker p hvor Noob Maggie var da vi lrte hende at kende.. s tror jeg ikke Fley skal vre uddannelse Sergeant

nej serist en fin ansgning..
    join som maggie siger vores flles channel og evt sign op til nogle raids (se i min subtext link til raid signup siden) s ser vi om du er en af de spillere der passer rigtig godt sammen med os

Hehe tak for de fine ord. =) Har joinet semper channel, det var jo der vi fandt gruppen til i aften.

Har ogs lavet en profil p raid siden og skal nok f skrevet mig op til raids.

Men er frst i dag jeg har fet min laptop tilbage fra rep. Kan s fortlle det ikke kan betale sig at smide dip i sin brbar, da det koster et nyt motherboard. BAH, ingen penge til nye tv-serier i denne mdr!!! *suk*

Paladin of the Board Magicha's Avatar

N.. jeg tog den hrde tjans igr og tog i 2 x BM og en HC SL med 4 ansgere. Zamoth, Zarino, Fley og Agge.. Det var nogle hrde timer, ikke mindst fordi vores klassefordeling mske var lidt skv. Vi manglede i hvert fald noget CC i SL. hehe. Det gik dog.

P ingen af de fire damer og herrer havde jeg ret mig at sige om deres sociale skills. Jo alts Agge og Fleys unger skal lre at det IKKE er ok at streame mens mor og far er i instance. Derudover glde rjeg mig til at I begge to har mikrofon igen

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chro
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Hey GL med din ansgning :P

Quote Originally Posted by Swupster View Post
    Hey GL med din ansgning :P
    Takker =)
    Lad os gruppe s du kan f et indtryk af mig!
    Jeg er exalted med alle foruden Keepers of time. S gi mig et w hvor du mangler rep eller drop, s er jeg frisk =)

SD Medlem Forum Senior

Var i settekk og SP med bde agge og fley. Var faktisk meget meget positivt overrasket. De har begge skill laver ikke fuckups tvrtimod s gr de de ting man br shackle og poly.

Lyder ogs til begge 2 at vre rigtig flinke selvom jeg ikke kunne snakke vildt pga dragen ellers ville vgne og FD/HS intet virker.

PS copy ftw i begge post.
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer nr jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

Ja, hvis det er tilladt for os ansger at give kritik tilbage. Vil jeg tilfje det var super runs vi havde i gr, dejligt at spille med rutinerede spillere, som alle ved hvad skal, s kan man jo n en del runs p en aften =)

Quote Originally Posted by colthuus View Post
    Lyder ogs til begge 2 at vre rigtig flinke selvom jeg ikke kunne snakke vildt pga dragen ellers ville vgne og FD/HS intet virker.
    Mener dog du kan lre lidt af agge . Jeg fik argoet ham med ind i seng og s benyttede Agge flgende macro:

/ kiss
    / hug
    / cast fd
    / sleep
    / cast imune to all

Jeg har fra tid til tid prvet alle respec og trust me han er imune til frost, arcane og fire. Fire kan dog virke en gang i mellem, hvor han s bare kort tid efter bubbler =)
    Last edited by Puzle; 22-06-2008 at 9:51.

Forum Warden Corningstone's Avatar

Quote Originally Posted by Fley View Post
    Ja, hvis det er tilladt for os ansger at give kritik tilbage. Vil jeg tilfje det var super runs vi havde i gr, dejligt at spille med rutinerede spillere, som alle ved hvad skal, s kan man jo n en del runs p en aften =)

Mener dog du kan lre lidt af agge . Jeg fik argoet ham med ind i seng og s benyttede Agge flgende macro:

/ kiss
    / hug
    / cast fd
    / sleep
    / cast imune to all

Jeg har fra tid til tid prvet alle respec og trust me han er imune til frost, arcane og fire. Fire kan dog virke en gang i mellem, hvor han s bare kort tid efter bubbler =)
    LOLOLOLOL

Fley, du er PRICELESS pga den kommentar! Gief run med agge og dig! (jeg har en healer druid der vil med i any hc!)

Forum Acolyte

Jeg var p run sammen agge, fly og colt. Og de to ansgere gjorde det fint. Colt healede og jeg tankede. S der var ingen probs. Men hvad fanden de kan jo heller ikke lave nogen nr colt og jeg er der. Hvis der er et wipe er der ingen tvivl om at det er team slack der str bag.
    Frille - Warlock
    Wofid - Druid - of doomkin/healer

SD Medlem Forum Senior

Quote Originally Posted by Fley View Post
    Vil jeg tilfje det var super runs vi havde i gr, dejligt at spille med rutinerede spillere, som alle ved hvad skal, s kan man jo n en del runs p en aften =)
    HAHA Kartagg se jeg kan heale give spots !!!
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer nr jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

Gruppede lidt med Fly igr...

U SUCK!

fint get :P

SD Medlem Forum Senior

Quote Originally Posted by Swupster View Post
    Gruppede lidt med Fly igr...

U SUCK!

fint get :P
    Swup som tank omg havde jeg ikke vret der som healer s ville jeg SLET ikke tnke p hvad der var sket

SD Medlem Forum Trainee Missingangel's Avatar

Var i Kz med Fly i onsdag (totalt slack ik at have skrevet fr :P)
    Super gang dmg du langede ud.. det var jo vildt at se at du trak sdan fra.. og table og buffs var afsted fr jeg havde en chance for at finde knappen :P
    Dit gear er ogs super nice, du ska nok bare ha en smule mer hit (Siger de kloge)

Og folk der siger at man ingenting kan p raids med fire-speccs, de har tydeligvis aldrig vret med dig :P

Thumps up herfra til en imba fire-mage

Hey

Mht hit, jeg har to st tj, s jeg skifter ved hver boss. man skal have 164 hit ved bosserne fra 10 mands og op efter. Men det er langt fra hvad man behver i hit p trash mobs, s er lidt spild af dps og have hit nr vi bare rydder frem til bosserne =)

Det var et super run, hyggeligt det gik fremad

Men er da glad der endelig er kommet en post op omkring vores lille raid, troede helt jeg var glemt.. hehe
    Last edited by Puzle; 30-06-2008 at 23:00.

YO!

Ja udover at Fly troede hun kunne outdamage min pallatank s er hun sku fin :P

Der blev lagt nogle god damage ud ( alts efter mig )
    Hvis der var var tvivl om noget blev der spurgt inden vi startede med en boss / sted.
    Et plus er os at Fly er ldre end mig. hehe

Ud over det KZ run i onsdags var vi i HC MgT gik fint, udover at Flys familie ninjaer mit offspec loot!

/giv den gaaaaaaaaaaaaaaaaaas!!!!

Hey Fley..

Du var da vist ogs med i mech igr hva:P? hyggeligt run med en lidt for stiv treebeer til at slacke rundt!! ej skide hyggelig pige der, som kan finde ud af at spille sin class.

Thumps up herfra

Forum Convert Melfice's Avatar

en drunk jubas... liek OMG!

(Hej, heeej, heeeeeeej, hey, hej!)

Forum Disciple Stlkaninen's Avatar

Quote Originally Posted by colthuus View Post
    HAHA Kartagg se jeg kan heale give spots !!!
    overvejer at slette hele trden her da den jo tydeligvis er fyldt med lgn...

men alts jeg var p run med Fley igr i 4 instances og det gik rigtig godt.. I old hillsbrad var jeg dog lidt betnkelig da jeg l over hende i dps (med min L69 hunter) men de senere runs havde jeg svrt ved det og hun l foran i dps.
    desuden var hun god til CC der var altid (eller... s lnge hun levede) sheep p hendes ml.
    dps var som sagt acceptabel og hun lavede ingen tydelige fuck-ups

jeg ser gerne Fley i SD, men det er i sidste ende Maggies beslutning om du skal have trial.. men grnt lys fra mig

Quote Originally Posted by Kartagg The Warrior View Post
    men alts jeg var p run med Fley igr i 4 instances og det gik rigtig godt.. I old hillsbrad var jeg dog lidt betnkelig da jeg l over hende i dps (med min L69 hunter) men de senere runs havde jeg svrt ved det og hun l foran i dps.
    Det var nu kun 2 runs, mgt og Sv HC... Er endnu ikke blevet slet af en 69 hunter =)

Men vil da gerne udfordre dig i old hilsbrad, da det er den eneste faction jeg ikke er exalted med endnu... hehe

Men ellers tak for de fine ord
    Last edited by Puzle; 02-07-2008 at 16:07.

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Der er jo allerede utroligt mange positive tilbagemldinger i denne trd.

I virker som et hyggeligt par - selvom jeg m indrmme, at jeg heller ikke kan huske Malutte.

Var du med dengang med Newt i MC?
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan lses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb