Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 36

Thread: [Godkendt] Agge, L70 Shadow priest sger casual spot

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

Default [Godkendt] Agge, L70 Shadow priest sger casual spot

Hej Semper Danica!

Jeg har en lvl 70 shadow priest jeg godt kunne tnke mig at hnge ud med SD med.
    Her er et link til min armory profil. Ser ud til siden har lidt problemer, men den kommer vel til at virke p et tidspunkt.

Mit navn er Christian. Jeg er gift med Malene (Fly) og er 33 r.

Min tid i WoW startede engang i betaen, som jeg kom med i, da jeg er medlem af SUN. Jeg har spillet aktivt lige siden. Fr WoW har jeg spillet diverse andre MMORPG, ssom DAoC, SB og CoH. I min tid i WoW har jeg spillet en del forskellige classes og mener selv jeg har ret godt styr p det meste.

Jeg startede med at spille hunter, som jeg ogs raidede en del med. Da TBC udkom rollede jeg en paladin og fik overbevist guilden om at palatanks rent faktisk kunne bruges til raids. Med min pala har jeg tanket i kara, za, gruul, mag, tk og ssc. Bde som offtank og maintank.

Som Malene har skrevet i sin ansgning er SUN stoppet i WoW og vi str nu og savner nogen at spille og hnge ud med. Da min priest har ret ringe gear har jeg ingen planer om at komme med i strre raids lige med det samme, men vi kunne da godt tnke os at komme i gang med at raide aktivt igen.

Vi fandt jer da vi oprindeligt jo startede p RC og derfor stadig har lidt kontakter her. Magicha anbefalede at vi kiggede p jeres guild og efter at have bladret rundt p jeres forum og studeret jeres regler og vrdier, m vi indrmme at det kunne tyde p at SD netop er den type guild vi sger og kan passe godt ind i. Vi sger ikke bare en guild at komme langt med, men mere en med god stemning, hvor det sociale ogs tller.

I frste omgang har vi joinet jeres channel og vil prve om ikke vi kan gruppe med nogle af jer. Kunne ogs vre fedt at tage en tur med jer i Kara, s vi holder je med jeres raid side.

Det var alt for nu, men sprg endelig hvis der er noget jeg har glemt.
    Last edited by Magicha; 02-07-2008 at 20:34. Reason: Armory llink

Forum Disciple Stlkaninen's Avatar

hej Agge
    Nu er det Magicha der er recruitment officer for casuals.. MEN nr nu der str en shadowpriest og banker p s skal jeg da lige kigge med
    jeg kan ikke se din wow armory profil af en eller anden grund.. men som main raid leader kan jeg fortlle at vi MEGET mangler S-prisets.
    s hvis du har planer om engang (gerne i en ikke S fjern fremtid) planlgger at raide ogs.. s skal du bare fange nogle grupper og evt signe op til nogle raids p vores raid side (se links i min subtext) s vi kan se dig an

Hej Kartagg
    Ja. Armory virker ikke endnu. Vil tro det er fordi vi lige er flyttet herover p RC, men kan se at Fleys nu virker, s vil tro min ogs snart gr.
    Er ikke s lang tid siden jeg er skiftet til shadow, s mit gear er rigtig skod. Jeg har dog styr p hvad jeg skal have og vil tro jeg kan farme det p en 2-3 ugers tid. Jeg mangler Spellcloth hood, Belt of Blasting (som jeg gerne skulle f i dag), et par drops fra Mgt, lidt badge rewards (110 badges, har 60) og s lige 20k honor s jeg kan f Merciless vben p onsdag.
    S skulle jeg vre i nrheden af 1100 shadow damage og begynde rent faktisk at vre til nytte.
    Er meget opmrksom p jeres raidside. Vil gerne i Kara efter et par drops og ikke mindst badges.
    Jeg skal nok hurtigt blive gearet op, og s m vi jo se hvordan det gr.

Forum Warden Corningstone's Avatar

men warlock er spellcloth tailor atm (hjalp en guildie med at lave spellcloth hurtigere^^), s hvis du mangler noget spellcloth s hiv fat i Solveij eller Corningstone =)

Og jeg kan crafte hood'en.

Wootah (mage) kan lave belt of blasting, men han er ikke s meget online. (han er dog til at f fat p)

Derudover krer Hackie engang imellem nogen ret s effektive AV premades hvor du hurtigt lan skrabe noget honor sammen, og min lille druide vil meget gerne med i MGT

S mangler vi bare at f dig hooked p raiding

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Hey :P

F gruppet med os :P

/join semperdanica

Uhh en SUN spiller! det er jo en anbefaling i sig selv.

mht Armory s skriver de jo i login at Armory er under maintaince s derfor er det ustabilt.

Men held og lykke med din ansgning

Hej Corning. Det lyder godt med det spellcloth. Priserne er jo helt vilde her. Jeg har materialer, s jeg vil holde je med dig.
    Fik blte i gr. Meget nice.
    Er din druid tank?

Hej Swupster. Tak for det. Har joinet jeres channel. Virker faktisk som om jeg er en af dem der skriver i den mest.

Quote Originally Posted by Agge View Post
    Hej Swupster. Tak for det. Har joinet jeres channel. Virker faktisk som om jeg er en af dem der skriver i den mest.
    Ahh :P

Jeg har haft nogle kedelige lange vagter p arbejdet. Derefter lige hjem p raid s har selv ikke set s meget til den channel i en uges tid

Paladin of the Board Magicha's Avatar

N.. jeg tog den hrde tjans igr og tog i 2 x BM og en HC SL med 4 ansgere. Zamoth, Zarino, Fley og Agge.. Det var nogle hrde timer, ikke mindst fordi vores klassefordeling mske var lidt skv. Vi manglede i hvert fald noget CC i SL. hehe. Det gik dog.

P ingen af de fire damer og herrer havde jeg ret mig at sige om deres sociale skills. Jo alts Agge og Fleys unger skal lre at det IKKE er ok at streame mens mor og far er i instance. Derudover glde rjeg mig til at I begge to har mikrofon igen

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chro
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Forum Warden Corningstone's Avatar

Quote Originally Posted by Agge View Post
    Hej Corning. Det lyder godt med det spellcloth. Priserne er jo helt vilde her. Jeg har materialer, s jeg vil holde je med dig.
    Fik blte i gr. Meget nice.
    Er din druid tank?

Min druide er sgu det hele :P har 1600healing, 211mp5 eller 15k hp, 25k armor og ca 30%dodge s jeg kan nsten alt! :P

Glder mig til at gruppe lidt med dig =)

SD Medlem Forum Senior

Var i settekk og SP med bde agge og fley. Var faktisk meget meget positivt overrasket. De har begge skill laver ikke fuckups tvrtimod s gr de de ting man br shackle og poly.

Lyder ogs til begge 2 at vre rigtig flinke selvom jeg ikke kunne snakke vildt pga dragen ellers ville vgne og FD/HS intet virker.

Agge gogo f lidt begge gear og join nogen raids du virker sgu til at have styr p det shadowgejl :-) og vi 5 CR locks skal boostes hehe
    PS copy ftw i begge post.
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer nr jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

Forum Acolyte

Jeg var p run sammen agge, fly og colt. Og de to ansgere gjorde det fint. Colt healede og jeg tankede. S der var ingen probs. Men hvad fanden de kan jo heller ikke lave nogen nr colt og jeg er der. Hvis der er et wipe er der ingen tvivl om at det er team slack der str bag.
    Frille - Warlock
    Wofid - Druid - of doomkin/healer

Gruppede lidt med Agge igr...

U SUCK!

fint get :P

SD Medlem Forum Trainee Missingangel's Avatar

Var i Kz med agge i onsdag (totalt slack ik at have skrevet fr :P) han gjorde det, ud fra hva jeg ku se, udemrket.. havde selv problemer med bde at styre min threat, og forsge at fange fly p dmg, s lagde egentlig ik rigtig mrke til s meget. Men gogo, fortst med at ta med i kz, rart at se at der er nogen der spiller p trods af sommeren :P

Thumps up herfra, super hyggelig tur..
    Last edited by Missingangel; 27-06-2008 at 16:21.

YO!

Ja s blev Agge indviget i KZ med undertegnet som replacement leader p Team Bl mis.

Agge flger godt med, men man ka godt se p det Agge skriver at, hans udtagelser er underlagt Flys TFFEL! hehe

Agge lrte det med Shadowword death p den hrde mde ved Prince hehe :P

mht damage kan man godt mrke at det er nyt med Shadow, men der er ogs plads til upgrades :P

Agge var os med i HC MgT gik finno :P

/ud af Flys skygge! (2 mics)

Hey!
    Havde faktisk mic i kara. Var bare sjldent brug for at sige noget. Runnet gik jo fint.
    Var faktisk totalt grinneren med det med SW: D p Prinsen. Havde inden vi tog af sted punket mig selv med at jeg skulle huske ikke at bruge det spell p Prinsen. Men s prvede vi det med at stille os p plen og var pludselig out of range med min Mind Flay og s var SW: D jo et af de f spells jeg kunne bruge og s glemte jeg lykkeligt alt om hvor farligt det var.
    Men vil tro det var min lektie til at jeg aldrig glemmer det igen.

Anyways. Kan godt se at en shadow priest aldrig kommer som #1 p damage meter, men er vel heller det man er der for. Nu mangler jeg desuden kun 4-5 stykker gear, fr jeg er ved at vre tilfreds. 900 spelldamage nu. (Fanme fedt jeg fik den robe i gr. Klart det stykke gear af det jeg manglede jeg tnkte ville vre svrrest at f!)

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

h - du er i SUN nu eller har jeg misforstet noget der?
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Quote Originally Posted by HolgerDK View Post
    Han er unguilded p RC, i hvertfald. Ved ikke med hans andre chars. Men som det mske kan lses imellem linierne, s er SUN vist ikke s aktiv mere..

One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Quote Originally Posted by HolgerDK View Post
    Ja, bde Agge og jeg er i SUN. Men SUN spiller ikke wow mere og kommer nppe tilbage igen, da de nu spiller aoc, som virker til at vre et spil der passer bedre til strste delen af SUNs members.

Men da Agge og jeg gerne vil fortstte i wow har vi sgt ind i SD. Guild of sun er stadig p Dunemaul, men er nok mest de slackere der ikke har giddet flytte deres char eller dem som bare er stoppet med at betale til wow. Som skrevet tidligere, var der mske 5 online om dagen =(

Vi har ikke flyttet alle vores chars endnu, da det koster en del at skulle flyte alt. Men det vil sikkert komme med tiden, hvis der bliver brug for dem, eller lysten for at spille dem igen dukker op.

Det ville ogs skabe mere forvirring i vores ansgnings periode hvis vi spiller alt for mange char. Tror det er en god ting folk lige lre os at kende p en char =)

Det er helt rigtigt som Fley skriver at vi stadig er i SUN.
    SUN er ikke en traditionel WoW guild lavet til dette ene spil, men en mere et spille-fllesskab der har eksisteret i mere end 10 r.
    Det er derfor ogs helt accepteret at nr guilden bevger sig videre til et nyt spil, m dem der vlger at blive selv bestemme hvad de vil i det gamle.

Det er situationen nu for SUN i WoW. SUN spiller ikke lngere officielt WoW, men er nu en AoC guild. Derfor kan vi andre gre som vi vil.

De eneste aktive members i guilden p Dunemaul er skaldte 'Raidmemebers', dvs. folk der kun er en invitet til at joine midlertidigt i WoW. Jeg har stadig et par characterer i guilden for at kunne bevare navnet der. Men kan da ogs tnkes vi vlger at disbande den.

I m meget gerne skrive, hvis i fler der er problemer med denne tilgang, da vi s m vurdere hvad vi s skal gre. Vi har valgt at gre det p denne mde, da vi mener det ville vre forkert at holde det hemmeligt.

Heysa Agge...

Ja lovede dig at smide en kommentar efter vi var i HC mech igr. sys det var hyggeligt og fun og ingen der vr trtte af de forskellige wipes vi havde humret forblev hjt og folk spillede sdan set fornuftigt. du sad med p VT men som jeg kunne forst det ikke snakke, da din dame havde ninjaded den??? nvm.. hyggelig fyr og dygtig SP. s thunps up herfra!

Jeg har rimeligt svrt ved at se hvordan i kan godkende vores vrdier som medlemmer af SUN - specielt nr man tager den her episode i betragtning: http://www.guildofsun.com/Webnodes/e...+Magic+Crystal (jeg ved godt den er gammel - ikke destro mindre har SUN ikke ndret holdninger siden da)

Mig bekendt har SUN ikke ndret deres/jeres CoC som jeg ikke rigtig kan se forenet med SDs vrdier.

Edit: rettet "CoC" til "vrdier".
    Last edited by HolgerDK; 29-06-2008 at 14:01.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Jeg kan da godt fortlle dig, hvordan vi kan forholde os til jeres vrdier i SD.

SUN har et rimeligt lst regelst, som du selv har linket til:

Sun has almost 100 members, and basically we have 2 requirements.
    • You must be a good player
    • You must have a pvp mentality.
    Regarding the Wow pve environment we have 2 rules.
    • We dont ninja loot in groups, and in general do our best even if its a pickup group.
    • We dont fuck with members from allied guilds.

S om hvorvidt jeg ville scamme folk eller opfre mig efter f.eks. jeres regelst som member i SUN, er op til mine egne personlige vrdier. Fordi du er member af SUN er det ikke ensbetydende med du skal g og scamme folk, delgge deres pvp events eller hvad SUN nu er kendt for lige for tiden.
    Men vil i samme ndedrt sige, at strstedelen af de folk jeg kender i SUN er absolutte sjove og flinke mennesker, har mdt en del af dem irl da vi mdes to gange om ret til jul i dk og om sommeren p en rejse til syden. (for dem der ikke er fattigrv)

Men m da nok erkende jeg er lidt skuffet over at fle mig skret over en kam!
    Ved ikke hvor meget jeg skal sidde her og argumentere for mine egne vrdier, men ved da jeg ikke bakker op omkring at scamme folk. Tror nok mere jeg er den anden grft, og har da vidst ogs givet en del ud til folk i denne guild. (ja bare kald det fettervs tillg! Og nej du fr ikke 5000g magi, hihi =))

Jeg ser mig selv som en pige med god humor, god rv og et godt stort hjerte. (kan dog vre mine begreber er placeret lidt i forkert rkkeflge)
    Men vil da opfordre dig til at gruppe lidt med os eller tage en snak med os p vent, s du kan lre os at kende, og s kan du jo ud fra det dmme vores vrdier retmssigt =)
    Last edited by Puzle; 29-06-2008 at 19:49.

Det med Bonebreaker lang tid siden. Min anke mod SUNs vrdier er, at det s vidt jeg har kunne forst p nogen andre medlemmer af SUN (f. eks Daszoeb - staveplade...) og ved at lse rundt omkring p SUNs hjemmeside, er ok at vre en rv mod andre s lnge man ikke gr det mod ens guildmates.

Og da i har valgt at vre medlemmer af SUN m i jo kunne st inde for de vrdier. Og det kan jeg ikke rigtig se forenet med at vre medlem af SD.

SD Medlem Forum Senior

Quote Originally Posted by Fley View Post
    Jeg ser mig selv som en pige med god humor, """god rv""" og et godt stort hjerte. (kan dog vre mine begreber er placeret lidt i forkert rkkeflge)
    En pstand som denne skal bakke op af pics! det er et krav for at komme i SD
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer nr jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

Holger, som jeg skrev til dig i en PM, og s jeg vil tillade mig at quote her

Mener du forivrigt ikke at man som enkeltperson kan vre uenig i en CoC/vrdi, men dermed stadig godt leve efter den, da det forventes af en? Vi har set det i SD, s man kunne jo formode at der i SUN har vret enkeltpersoner som ikke har get en for enkelte punkter, men har valgt at acceptere dem, ligesom vi har / haft haft folk som har mtte acceptere at de ikke kunne ganke samme personer i timevis og generelt opfre sig ordentligt.
    Jeg har svrt ved at se hvordan du kan sige at fordi de har vret medlem af en guild, s gr det dem til lige s drlige mennesker som enkeltpersoner som har trukket guildens rygte ned.. Skal jeg hoste "Demon" her ?