Results 1 to 16 of 16

Thread: Here we go.. Kinetic/Vinello stopper..

Forum Initiate

Default Here we go.. Kinetic/Vinello stopper..

Hej alle i SD, det er med stor tvivl og "bekrymring" at jeg skriver det her, mest fordi jeg ikke aner hvor, jeg gerne vil hen med WOW. Jeg har igennem længere tid funderet over om glæden ved WOW ville vende tilbage hvis jeg skiftede guild eller om den var helt forsvundet og jeg kom længere og længere væk fra WOW. Jeg stiller mig tit det spørgsmål om jeg overhovedet gider det her mere.. For jeg er et så stort konkurrence mennesker at jeg altid gerne vil være den bedste, men jeg må også indse at der altid vil være en masse som er bedre end én selv, og talent kommer ikke helt af sig selv, det skal udforskes og bearbejdes!

Jeg har altid gerne ville prøve at opleve det at være coreraider eller noget der ligner det og være med helt fremme i toppen af killblows, men da jeg også ved at det vil kræve utrolig meget tid og koncentration. Vil jeg aldrig kunne komme til det mere, da jeg nu er far og de små unger har det jo med at bestemme om de skal have tid og de kan sgu ikke bare lige vente 30 minutter eller 2 timer som ens kæreste/kone kan

Det andet er jeg også gerne vil være gladiator, men der er mine skills langt fra og de kommer nok hellere ikke i nærheden... Så det må jeg også indse ikke bliver i min tid i WOW jeg oplever det.

Semper Danica, som jeg har været medlem i snart et stykke tid nu, har jeg oplevet MC, ZG, AQ20, BWL, KZ, Gruul og det er vidst hvad jeg har formået at deltage i. Jeg synes det var super sjovt at raide pre TBC, selvom jeg ikke var med i CR gruppen og måtte nøjes med alt runs i MC mv. Jeg husker stadigvæk på Kinetic min wlock i sin tid, var med til MC og jeg var en kæmpe fan af Essiins og hendes warlock da hun var i Empire det var tider man kunne "beundre" en char. I dag er epic en almindelig ting som green gear var pre BC.

Siden da kom BC, og jeg har været i KZ utallige gange, og synes også det er meget skægt, ikke at jeg mangler items derinde fra, men så længe raidet kører godt og uden wipes så tager jeg gerne en tur eller 2.

Hvad der skal ske med den kommende tid i WOW for mit vedkommende, tjaa det kan jeg ikke engang selv svare på lige nu. Men jeg tror jeg vil være guildless for en rum tid og se hvad fremtiden ellers bringer af ting og sager.

Mange tak Semper Danica for de stunder i har givet mig, og held og lykke fremover. Måske får man raid lysten tilbage og jeg en dag smider en ansøgning til SD igen.

Vi snakkes ingame

Kinetic // Vinello

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Mange tak for din tid i SD Kinetic.

Jeg melder dig ud på forummet. Du er altid velkommen til at smide en ansøgning igen hvis/når du savner os for meget

Hav det godt

/Kirneh
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

SD Medlem Forum Adept

Slacker kan du hygge dig champ vi skrives vel nok ved.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Gl fremover Kin
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Disciple

held og lykke fremover

Officer Forum Adept Saxe's Avatar

dammit kin.. :< Hmmff kommer til at savne at spille med dig. Men skriv endelig ingame hvis du kommer tilbage engang ! GL fremover !

Forum Warden Corningstone's Avatar

nooooooooes!

Er ked af at se dig smutte , fanger dig derude! (count on it!)

mucho love!

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Jeg forstår ikke hvad det er du kan foretage dig unguilded som man ikke kan i SD, men det er naturligvis dit valg.

Held og lykke fremover!
    Guildboss - Danish Legacy

SD Medlem Forum Acolyte Ragz's Avatar

Held og Lykke fremover

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Sørgeligt....

Håber dig alt bedst :P

Forum Learner

trist at se dig bukke under... det har været fun at spille med dig... håber ikke at du stopper helt da wotlk kommer snart... eller det håber jeg... hehe men vi ses nok der ude i den store wow verden... du er velkommen til at skrive hvis det er...

hilsen Sonny

P.s: held og lykke ude i det unknow´en :P

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Quote Originally Posted by Reyven View Post
    Jeg forstår ikke hvad det er du kan foretage dig unguilded som man ikke kan i SD, men det er naturligvis dit valg.

Held og lykke fremover!
    Man kan søge andre steder hen uden at møde kritit for det

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Quote Originally Posted by Duncanous View Post
    Man kan søge andre steder hen uden at møde kritit for det

Er der andre steder?
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Er der andre steder?

Forum Initiate

Held og lykke fremover!
    Det er ikke så meget det at være unguilded, men hvis man er ved at brænde ud, må man foretage sig nogle valg, fuldstændig som med et rigtigt job.. Er du ved at gå død i det, jamen så er det tit og oftet naturligt at forsøge noget nyt. Dog skal man ikke se unguilded som at være arbejdsløs

Da jeg ikke decideret ønsker at være i en guild lige for tiden, det er mest for at beslutte hvad jeg egentlig har lyst til.. Skulle man forsøge en af de nærmest ikke eksisterende PVP guilds, da det er det jeg synes kunne være sjovt, med noget lidt mere fokuseret premade.. Stoppe med at spille den char man nu har, rogue / priest og forsøge en anden vej osv.

Hvorfor jeg så netop valgte at forlade SD, er også at jeg ikke følte jeg kunne bidrage noget til SD andet end et par instances og måske et casual KZ run her og der, og I ikke kunne yde noget for mig som gjord at jeg blev "glad" i WOW, så det var naturligt..

GL champ....