Results 1 to 19 of 19

Thread: Zura/Zvutnirk takker af i SD

Forum Learner Zura's Avatar

Default Zura/Zvutnirk takker af i SD

Eventyret "Semper Danica" stopper her for mig. Jeg har været member i ca 2 år, men to be honest er der ikke noget der trækker i mig længere. For mig går min hovedtid i WoW med PvP og arena, og på dette plan er der for få der er engagerede og ved herom. Når man skriver en post med tips og advice mht pvp får man selvfølgelig svar osv, men alligevel sidder jeg rigtig rigtig ofte med fornemmelsen af at det ikke rigtig "siver" ind alligevel - at det ikke nytter noget og at der er for få der ved noget om PvP i SD.

Jeg joinede Semper Danica i sin tid for at få muligheden for at raide i Molten Core, ZG osv da jeg på daværende tidspunkt var mest interesseret i raiding, og set i bakspejlet har jeg da helt sikkert været tilfreds med den raiding jeg har haft med SD, både på min rogue Zura og min tidligere Bloodelf Priest Zvutnirk. Men tiderne skifter og interessen for pve er, i hvert fald for nu, forduftet. For at vende tilbage til pvp og arena-delen, er SD bare ikke det rette længere for mig. Der er for mange casuals og sociale der gør sig kloge på noget de ikke har forstand på, og det er sgu en smule deprimerende selvom det sikkert er i bedste ånd.

Dertil synes jeg at SD som guild har udviklet sig siden for 2 år siden i en lidt uheldig retning, selvom der sikkert ikke er nogen at blame det for - Jeg synes at kvaliteten af members er trådt i baggrunden, mens kvantiteten røget i vejret. Og om dette skyldes værdier eller CoC osv skal jeg ikke kunne sige, men det er i hvert fald fakta at der ikke er grænser for en SD'ers skill og kompetencer, hvis man "bare er kommet ind som social". Når spillere jeg kender hellere søger efter randoms til en heroic fremfor at spørge i GC, er der desværre noget galt og kvaliteten er ikke længere som den burde være. For mig at se er tagget "Semper Danica" ikke længere det kvalitetsstempel det førhen har været.

Slutteligt har jeg aldrig været i en anden guild end Semper Danica før, og to be honest kunne det være spændende og godt at prøve en anden måske engelsktalende guild, snakke med nye guildies etc. Jeg takker ikke af i SD med any "hard feelings" at all - jeg er sgu stadig Zura/Zvutnirk, og i skal stadig være mere end velkomne til at spørge mig efter at fikse bannere eller avatars el. lign.

Held og lykke fremover og vi ses i Wotlk!
    Zvutnirk/Zura/Zyra/Ocraie/Benjamin
    EALIER: Zvutnirk(Bloodelf Male Priest), Zura(Undead Female Rogue) - World of Warcraft - Sold
    NOW: Zvutnirk (Undead Male Mage) - Slackpvp'ing - 400+ res - Vengeful Gladiator's Spellblade

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Ses derude Zvut!!!

Hygge!

Forum Disciple wh00's Avatar

GL Zvut!

SD Medlem Forum Senior

GL out there.

Kan nemt se hvad du mener og giver dig ret. Pas på dig selv og /w colthuus/coltswarlock/deica hvis du needer lidt dps/heal x
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer når jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

Forum Warden Corningstone's Avatar

Kan følge dig i det du skriver, men er alligevel ked af at se dig gå

Du ved at du skal være velkommen til at holde mine RPskillz uptodate!

<3 Mucho LUV!

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Sikke mange der syntes kvaliteten ikke er god nok i SD.
    Ærgeligt i ikke har højere tanker om jeres medguildies.

Nå men held og lykke der ude, og tak for din tid i SD !
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

SD Medlem Forum Acolyte Ragz's Avatar

ffs Benja, men forstår dig jo udemærket godt og ved du har tænkt på det før..

Held og Lykke

Vi snakkes !

Forum Acolyte

GL m8. Håber du finder hvad du søger.
    Frille - Warlock
    Wofid - Druid - of doomkin/healer

ses m8, er ret ked af du smutter, da dun er en af dem jeg brugt mest tid med i SD. skidt dag.

SD Medlem Forum Adept

Den kom sku som en overraskelse, jeg er meget ked af at se dig smutte. Må lige få add'et dine alt char's på min friend list.

Udover det kan jeg udemærket følge dig i hvad du mener.

Officer Forum Adept Saxe's Avatar

Skod . Well Det har været en hyggelig tid med dig i SD, Du er nok en af dem jeg har spillet mest sammen med.

Jeg kan godt forstå dit grundlag og man kan stadig spille sammen, man har bare ikke samme guild chat.

Det har været en super hyggelig tid! Vi snakkes ingame benno

/Nelz

Forum Convert Lunst's Avatar

Zura, så kan du bruge tiden på at booste mig på min low lvl druid hehe ^_^

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Held og lykke fremover.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Forum Senior Tala's Avatar

selvom jeg ikke wow'er for tiden, vil jeg stadigvæk ønske dig held og lykke derude, du er stadig en cool dude, ligemeget hvilken guild du er i mester!

Tala
    LoL: OdenseMafia (EU West)

SD Medlem Forum Apprentice Flagg's Avatar

Jeg er ked at du tager afsked, specielt i denne ferietid, hvor billedet af SD er svækket. Hvis du mener der er rigelig gang i den i andre guilds, så håber jeg du finder dem, men personligt mener jeg ikke det skaber vækst i SD når man rykker videre, og så er det forståeligt at SD udvikler sig uheldigt... -Det er ikke din skyld det går sådan, overhovedet, men du har været et aktivt medlem og en god raider, og det irriterer mig at se dig gå.
    Jeg havde håbet på et forslag til et PVP event eller lignende, i stedet for en afskedspost...

Men anyway, GL Z

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Ked af at miste dig Zura, og jeg synes du gør en fejl, det er den forkerte periode.. SD kommer til at ændre sig meget i WOW når WOLTK kommer, der kommer mange tilbage og der kommer liv i gaden. Lige nu skal vi jo bare igennem sommeren.

Men respekt for dit valg, og siden flere skriver de forstår dine grunde, så håber jeg ledelsen lige bider mærke i årsagerne.

GL derude
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Disciple

Farvel.

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Er ked af at se dig gå - og ked af der er så mange, der "udemærket forstår dig".

Hvis så mange føler der er for lidt PvP i SD og at for mange "casuals" ikke er "gode nok" til at spille med, så gør det mig trist. Man vil ikke "spilde tiden" på at hygge med SDer - men hellere finde randoms.....

Hvis mange tænker sådan, ja så har SD virkelig ændret sig. For før i tiden brugte de fleste gerne tiden på at hjælpe andre SDer, frem for at rende med randoms.
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Lady - det er fordi det kræver erfaring, gear og at man har sat sig ind i taktikker til arena hvis vil man undgå at blive steamrollet hver gang man zoner ind til en arena kamp.

Og der er virkelig intet hyggeligt i at wipe hverken i arena, BG's eller instances fordi folk "hygger" og ikke bruger hovedet.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.