Results 1 to 22 of 22

Thread: [Godkendt] Darkempress - ansøgning

Forum Trainee Darkempress's Avatar

Default [Godkendt] Darkempress - ansøgning

Hej SD

Jeg hedder Jette Pedersen og er nået alderen 22år. Jeg er bosiende i Knabstrup sammen med kæresten Jesper (Kilmanchan).
    Jeg arbejder jeg som social og sundheds hjælper aftenvagt, og min fritid bruger jeg på WoW/venner og på at få vores hus sat lidt i stand

Jeg arbejder et rul der hedder 5/2 og har derfor 5 aftener fri hvor jeg har rig mulighed for at spille

Jeg søger ind i SD som casual spiller for at spille sammen med nogle hyggelige gutter og gutinder (Heriblandt Sonny og missingangel) og evt komme med i lidt instance/lave dailys

Jeg er lige dinget lvl 70 med min retri pala og er derfor ikke vildt gearet men det prøver jeg at gøre noget ved

http://eu.wowarmory.com/character-sh...&n=Darkempress

De 5 værdier:
    Er jeg 110% inforstået med og jeres regler godkendt

Ved ellers ikke lige hvad jeg skal skrive men hvis der mangler noget så spørg endelig
    Last edited by Magicha; 30-08-2008 at 20:50.

Forum Learner

hej jette...

så kom den endelig... dejlig at se... som jesper sikket har gjort opmærksom på så er der http://raid.semperdanica.dk/wow/ hvor du kan melde sig til raids og SD kanalen i chatten hvor du kan gøre opmærksom på dig selv... hvis du søger en gruppe til en instance eller sådan... hvergang du har gruppet med nogen fra DS så lige minde dem på at du er ansøger og hvis de ville være så søde at skrive på din ansøgning så vi kan få dig med i SD... hehe

men ellers så er jesper der jo så kan han hjælpe dig lidt med hva du kan gøre for at optimere din ansøgning for at der flest mulig kan få skrevet på den... så håber jeg at du får en masse til at skrive på den så du også kan komme i guilden og hygge med alle os andre...

men held og lykke med ansøgningen

hilsen Sonny

Jamen tak for hjælpen Fedt du lige gad at smide et par ord.

Ohh ja og så var jeg med kort i KZ den anden dag, som dps til at nakke Nethespite, hehe blev vist lidt til grin over at skulle ligne en dps´er (ikke swupster ) men jeg har brede skuldre og så længe det bare er spas så er jeg med på den.
    Det gik vist godt lå dog nr shok på damaged meter men hørte pænt efter og døde ikke.
    Last edited by Darkempress; 15-08-2008 at 17:22.

SD Medlem Forum Trainee Missingangel's Avatar

Hey Jette.
    Nice at se din ansøgning langt om længe..
    Det er så min længe ventede svigerinde.

Her er tale om en super flink tøs, der altid er frisk på at hjælpe, og så ku det jo være at vores "Kz ladies night" snart kunne blive til noget..

Med hendes gode humør, syge humor, velvilje til at hjælpe og familie i guilden så er hun klart SD-materiale

Mange tak for de venlige ord hehe det med KZ ladies night det lyder lige som noget for mig. Ja svigerinden det er mig , eller kommende som du skriver, for nu skal han jo lige på knæ først

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Du må straks ud og gruppe med nogle flere SD-ere. Og husk at plag dem for at skrive i din tråd

Vi var lige kort sammen oppe i Terokka rog summone Terokk, men jeg mener nu ikke det er nok til at jeg kan bedømme hverken det ene eller det andet. Det eneste jeg kan konstatere er at du da ikke kan vær ehelt tovlig, når nu Kilmanchan kan holde dig ud

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Hehe ja det var super hyggeligt og man må sige at både du, conq og fléy har humor

Nå efter en påmindelse... hmm, slack

Cong og jeg skulle have det sidste rep med skyguard og manglede en healer til 8 mini bosser. Dark sprang til, til trods for hun ikke lige kunne finde det før hun fandt den rigtige mount... hihi. Og ikke havde healer speck. Om Dark kan heale... Tja tjo, hmm jo det tror jeg hun kan meget bedre når hendes gear er lidt bedre.

Efter det skulle vi nakke den store boss 3 gange, med 15 min vente tid i mellem på respawn.. boooring. Der gik det meget bedre for dark, da hun nu skulle give skade i stedet for at heale. Var ikke den vilde skade, men igen, tror det er gearet der gør det. Men hvad kan man sige hun er jo kun lige dinget 70.

Få gruppet lidt med os, så du kan få bedre gear. Hvilke HC kan du komme i? Så skal jeg tænke på dig når vi drager afsted =)

Men var dejligt dark gad hjælpe og super hyggeligt på vent, specielt i de lange vente tider.

Takker for de pæne ord=) og ja du måtte lige ha´ hjælp med hukommelsen.
    Når men ja det var super hyggeligt at gruppe med jer og på vt. Det var ikke lige den vilde healling jeg kunne give nej, men kunne da holde jer oppe. det gik en del bedre med dps´en selvom gearet ikke lige er det helt vilde
    De HC jeg kan komme med i er:

Hellfire Citadel
    Coilfang Reservoir
    Auchindoun
    Så hvis i drager af sted så tænk meget gerne på mig og endelig også hvis i står og mangler en dps til normal instance
    Last edited by Darkempress; 21-08-2008 at 15:30.

Hold da op man skulle overveje at blive healer istedet hehe dem mangler i godt nok tit Men det der med healing er vist ikke lige mig

hey J.
    godt lille hygge run, det gik jo som det skulle, du/i skriver bare hvis i har brug for lidt hjælp igen.

M.v.h.
    Zuloboy

Ja det var hyggeligt og så fik revosonic oven i købet det tank bælte han gerne ville have så det kunne ikke være bedre

Forum Greenhorn

Var i Ub med Dark i aften, det gik rigtig godt, som hun selv skriver mangler hun lidt gear mæssigt men det skal nok komme. Hun virker som en hyggelig gutinde og lytter til de ting der bliver sagt og fortalt.
    Jeg kan kun sige thumbs up herfra

Og dark sig til hvis du skal ha hjælp til nogle runs eller noget. )

Chaqet

Tak for posten. Ja det gik rimelig godt fik trukket lidt arggro et par gange men man lære jo af sine fejl.
    Fik mig en trinket (argussain campass) . Dejligt! Men super hyggeligt på vt. Og tak jeg skal nok lige tænke på dig hvis jeg skal bruge noget hjælp til et eller andet, hvilket er meget muligt

Når så er man endelig blevet honored med de forskelige factions, så nu er jeg klar på alle HC instance Wuhuuu....
    Så har jeg også fået gjort lidt ved gearet det er i hvertfald ikke helt green mere

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

Quote Originally Posted by Darkempress View Post
    Når så er man endelig blevet honored med de forskelige factions, så nu er jeg klar på alle HC instance Wuhuuu....
    Så har jeg også fået gjort lidt ved gearet det er i hvertfald ikke helt green mere

Endelig :P så skal man ikke til at udvælge hvilke instances at have dig med i! :P

Ej, spøg til side, har været med Dark i et par normale instances (kom vi nogensinde i en HC?) og det var sgu meget hyggeligt... Du skal have gjort noget ved dit gear! men det ved du også godt, men det er ikke viiiiildt vigtigt når det er som casual du ansøger! he he...

Jeg tør godt give thumbs up til Jette

/Scar

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Jeg var også med Darkempress i et par instances og som der tidligere er sagt, så mangler der en del gear da dps ikke var det vilde, men hun virker meget flink og er hyggelig at spille med, så SD material er der i hvert fald. Thumbs up.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Quote Originally Posted by Manics View Post
    Endelig :P så skal man ikke til at udvælge hvilke instances at have dig med i! :P

Ej, spøg til side, har været med Dark i et par normale instances (kom vi nogensinde i en HC?) og det var sgu meget hyggeligt... Du skal have gjort noget ved dit gear! men det ved du også godt, men det er ikke viiiiildt vigtigt når det er som casual du ansøger! he he...

Jeg tør godt give thumbs up til Jette

/Scar

Takker for i lige gad kigge forbi og smide et par :P man skal bare holde jer lidt i ørende hehe
    Ja manics vi var i Auchindoun og det gik vist fint fint. Kom godt nok til at trække lidt arggro fordi man lige var lidt for hurtig til at slå på mobet inden Kalarak gjore det hehe.

Ej hvor det typisk så blev man lige pillet ned af sejers skamlen af Kilmanchan over man kunne komme med i alle HC instance hehe jeg mangler lige at være honered med Keepers of time Når men man må jo bare ud og lavet rep!

Når ja forresten så er jeg også i fuld gang med en Shadow priest som jeg stærkt regner med bliver specc om til healing så snart den er dinget lvl 70. pt er den kun lvl 33 så der går jo nok lidt. Men hvad så er der også en healer på vej det mangler i jo også tit hehe

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Hej Jette. Fang en officer eller sergeant ingame for en invite.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them