Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 30

Thread: [Godkendt] Tilbage til SD som causal og klar til WAR

SD Medlem Forum Adept Estrinoff's Avatar

Wink [Godkendt] Tilbage til SD som causal og klar til WAR

Hej SD!

Jeg leavede SD for at raide, dette skyldes at der på tidspunktet var meget lille chance for at få plads på SD's raid team. Jeg har siden den dag haft en god tid i SaH, men jeg følte hele tiden der manglede noget selvom jeg var omgivet af gode venner. Det er helt sikkert at man kommer til at savne det sammenhold og den atmosfære der er omkring SD så jeg har valgt at søge tilbage.

Lidt om mig siden jeg leavede SD.

Jeg har fået en del raiderfaring og nåede næsten at cleare hele BT inden SaH's GM valgte at lukke guilden mens jeg var på ferie.
    Som Officer i SaH var jeg også med til at leade og administrer guilden og derfor var jeg selvskrevet til næsten alt hvad der blev lavet af raids osv.

Jeg har over sommeren besluttet mig for at jeg til at starte med ikke vil spille WotLK og i stedet starte på WAR hvor jeg håber at se mange af de gamle DAoC'ere

Jeg bruger lige nu tiden på lidt forskelligt, det bliver både tid til WoW, Warcraft 3, dod:s og lidt WAR beta.

-

Jeg spillede min Warlock Estrinoff det meste af SD tiden, men skiftede til min Mage inden jeg forlod SD.

Min Armory Profil - http://armory.wow-europe.com/charact...rest&n=Scrions

Min første ansøgnings post - Ja den var altså ikke lige til at finde, men jeg joinede først SD i DAoC omkring 1/8-2005 og hoppede over i WoW ca. 1½ måneded inden TBC udkom.

Min afskeds post - http://forum.semperdanica.dk/showthread.php?t=17952

Jeg accepterer selvfølgelig stadig COC og alle de andre regler som SD har :P

Mvh.

Estrinoff
    Last edited by Magicha; 30-08-2008 at 12:42.
    Det er ikk for børn, det er for nice!

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Jeg accepterer selvfølgelig stadig COC og alle de andre regler som SD har :P
    men har du læst dem?

Quote Originally Posted by Kebra View Post
    men har du læst dem?
    Jeg læste dem da jeg joinede SD i gamle dage, men jeg må indrømme at jeg siden hen kun har fulgt min sunde fornuft og ikke læst op på reglerne, men hvis de er blevet ændret markant vil jeg nok være nød til at læse dem igen.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Grundideen bag dem er ikke ændret. Men udformningen er ændret en del.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Forum Senior Fedania's Avatar

Jeg kan fuld ud stå inde for Estrinoff som et herligt menneske, som jeg har savnet i SD. Jeg er heller ikke i tvivl om, at han har læst vores regler og værdier, og at han til fulde både kan og vil stå inde for dem.

Jeg håber Estrinoff får endnu en chance i SD, for hans årsag til at leave var for så vidt fair nok; hvis man vil raide og der ikke er udsigt til at få chancen i SD, så må man jo overveje om et guild skift vil opfylde ønsket om raid uden at man mister for meget i forhold til venskaberne i SD.

Estri - du får fra mig, også selvom jeg ikke helt ved, om jeg skal prøve WAR i håbet om at bringe de gode gamle DAoC dage tilbage igen
    SW:TOR toons: Fedania (Bounty Hunter) in Danish Legacy
    Tons of retired Rift, AION, AoC and DAoC toons.

Forum Senior Wacky's Avatar

Jeg ser gerne Estri tilbage i SD. Vi havde et rigtig godt sammenhold i DAoC, og håber vi kan få det igen i WAR.

Derudover har jeg gravet lidt i arkivet og fandt din gamle ansøgnings tråd:

Quote Originally Posted by Estrinoff View Post
    Hey SD folk

Jeg hedder Casper, jeg er 21 og bor i Lynge.
    Som de andre nye personer i jeres guild, kommer jeg fra "Church of Dawn" og har spillet DAoC i de sidste 2-3 år.
    Jeg har tidligere snakket med en af de spillere i har/havde fra Lynge omkring at joine.
    Jeg har næsten kun spillet albion og var så småt begyndt at blive træt af det, så det kunne være sjovt at spille overpowered hib i stedet.

Jeres CoC og de andre regler lyder helt fint og jeg glæder mig til at spille med jer.

Her kan i se de chars jeg har spillet(har også en del ligegyldige BG chars)

http://www.camelotmonkey.com/showcha...user=Estrinoff

Jeg har ikke rigtig vidst hvad jeg skulle spille, men har lavet en Bard til at starte med. (Estrinoff)

MvH. Casper / Estrinoff

P.S Til hverdag læser jeg til Datafagtekniker på TEC i Ballerup
    WoW: On hold - Wakki the Priest, Wolky the Warlock
    Retired DAoC & WAR GM - SD member forever

SD Medlem Forum Adept

Estri er total nab og ikke til at holde ud

Ej ind med ham, han er sku helt fin.

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Quote Originally Posted by Estrinoff View Post
    Jeg læste dem da jeg joinede SD i gamle dage, men jeg må indrømme at jeg siden hen kun har fulgt min sunde fornuft og ikke læst op på reglerne, men hvis de er blevet ændret markant vil jeg nok være nød til at læse dem igen.
    Så skal du helt sikkert lige læse dem igen, for vi har afskaffet 90% af SD's regler og erstattet dem med 5 værdier istedet. Intentionen og budskabet bag dem er uændret, men de bør stadig læses.
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Acolyte

tja jeg kunne ikke lide den må du leavede SD wow på så jeg vil sige nej.
    Frille - Warlock
    Wofid - Druid - of doomkin/healer

jeg må desværre tilslutte mig frille, synes det virkede som om at sd intet betød for dig da du leavede.

Quote Originally Posted by Frille View Post
    tja jeg kunne ikke lide den må du leavede SD wow på så jeg vil sige nej.
    Quote Originally Posted by Atmos View Post
    jeg må desværre tilslutte mig frille, synes det virkede som om at sd intet betød for dig da du leavede.
    SD betød og betyder meget for mig, men da SD ikke kunne tilbyde det som jeg ønskede på et given tidspunkt så var jeg nød til at tage det valg.
    På det tidspunkt jeg besluttede mig for at raide var der flere forskellige ting som talte imod min chancer for at raide med SD.
    Specialt var det at SD raided på dage hvor jeg ikke kunne og derfor ville jeg have meget svært ved at holde mig som CR. (Tirsdag og Torsdag)

Forum Senior Fedania's Avatar

Quote Originally Posted by Frille View Post
    tja jeg kunne ikke lide den måde du leavede SD wow på
    Jeg vil egentligt godt ha' dig til at uddybe den her udtalelse Frille. Er der forkert at indse, at man ikke har en chance for at komme til at raide med SD, og så træffe en svær beslutning om at søge chancen et andet sted? Hvis det er forkert, hvordan skal man så få chancen for at raide? Eller siger du egentligt, at enhver som har lysten til at raide, men som ikke har tiden/evnerne til at raide med SD simpelthen bare skal få andre lyster istedet og glemme alt om, at WoW er rettet imod raiding?
    SW:TOR toons: Fedania (Bounty Hunter) in Danish Legacy
    Tons of retired Rift, AION, AoC and DAoC toons.

Forum Acolyte

det var nok noget med at han tog x antal SD'ere med over i en anden guild. Og det var via et lukket karahold. Og at han ikke kunne raide med SD. Altså han deltog på 2 eller 3 runs også leavede han med begrundelse at han ikke kunne komme med selvom han var med på 2-3 runs lige i stregm da han var begyndt at signe.
    Frille - Warlock
    Wofid - Druid - of doomkin/healer

Forum Greenhorn

Jeg ser meget gerne Estri tilbage i SD. Forstår også hans valg i at leave SD dengang han gjorde, kan ikke se hvad der er galt i indse at chancen for at raide med SD var minimal. Håber snart at se dig med et SD tag igen.

Det med at der ikke var chance for at raide ved jeg nu ikke. Tror ikke jeg rigtig så estri signe til nogle 25 mands raids. Måske 2-3 gange som frille skriver. Så forstod ikke hvorfor det lukkede kara hold ikke gav den et skud og prøvede at signe før de konstaterede at de ikke var velkommende på raid holdet.

Forum Convert

Hej SD.

Inden jeg begynder vil jeg gerne understrege at jeg ikke taler på Estri’s vegne og at jeg ikke har nogle planer om at ansøge tilbage til SD. Jeg har fuldstændigt opgivet at spille på en EU server i hvilket somhelst spil. Jeg synes det er på tide der bliver lagt nogle kort på bordet med hensyn til Estri’s, phq’s og mit guildhop over til SaH.
    Venligst noter at dette er mine tanker, mine holdninger og mine konklusioner.

Vi kommer alle 3 fra SD’s nedlagte DAoC afdeling. For dem af jer der var i SD dengang der blev spillet DAoC ved I godt at SD’s DAoC afdeling var en lille og meget venskabelig social kreds af mennesker, hvor de fleste af dem kom fra guildet ”Church of Dawn”. Vi spillet meget sammen, afholdte fester, LANs og andre sociale begivenheder, kun for DAoC afdelingen.

Da DAoC begyndte at dø hen så vi hen mod WoW, og hoppede over i SD’s WoW afdeling.

Dem af jer der har spillet i SD DAoC ved hvad jeg mener, når jeg siger at det på intet plan var det samme. Det er ikke for at nedgøre de folk der spiller WoW eller guildet, men sammenholdet var på ingen måde det samme som i DAoC. Man kan kigge tilbage og måske konkludere at vi var meget forkælede i DAoC afdelingen, og at vi ikke lagde nok arbejde i at lære folk at kende fra WoW. Men det ligger i fortiden.

I starten var det meget kaotisk, vi spillede ikke rigtigt sammen, phq og estri tågede lidt rundt og jeg havde endnu større problemer med at finde tid til at spille, da jeg har et natarbejde.

For at redde trådene ud og for at finde en dag hvor vi kunne spille sammen og for at få hyggen tilbage i spillet, oprettede vi Team Yoz, newbie Karazhan holdet der skulle forene Chua, Estri, Phq, Skod, Norit, Harz, Jeo, Elfix og Fedania (og galada, men han SKULLE LIGE gøre damen gravid, damn you!).

Godt så…. Set tilbage var Team Yoz en fejl. I selvviske forsøg af at holde en fast spille dag hvor jeg kunne få lov til at spille sammen med mine venner, blev det i stedet til et helvedet. For at gøre en kort historie lang….
    - Røvrendt af SkumB og Bade
    - Var nød til at bytte og købe nye karakterer for at kunne komme igennem KZ
    - MANGE MANGE MANGE timer hvor vi sad og spammede trade, general og guildchat efter folk fordi dem der havde signet op ikke gad komme.
    Nej… det var ikke sjovt, vi blev alle sammen gradvist mere og mere frustreret. Vi begyndte at snerre af hinanden, blive sure, have skænderier og logge i arrigskab. I sidste håb om at få det til at fungere prøvede vi at lave holdet fast og lave aktiv rekruttering for at kunne stille op med 10 mand.

Team Yoz blev til sidst brændt ud. Men lysten til at spille sammen var større end nogensinde, for mit vedkommende.

Bottomline er:
    Jeg arbejder meget… Det ved DAoC afdelingen godt, det ved mange fra WoW også. Jeg har kun hver onsdag fri. Det er en prioritet for mig at tilbringe den sammen med mine venner.

Estri fandt SaH som passede med mine arbejdstider og rykkede mig derover.

Estri kunne godt have raidet med SD
    Phq kunne godt have raidet med SD
    Jeg var fucked.

Jeg kigger tilbage på SaH raids og tiden efter jeg forlod SD tagget i WoW for at få et andet, som den bedste tid i min WoW karriere. Det har ikke en skid at gøre med at forlade SD… det er har noget at gøre med at genfinde SD.

Jeg er træt af at Semper Danica er et guildtag over hovedet. Det er ikke hvad SD handler om for mig. Semper Danica handler for mig om fællesskab, venner, social, vanvittig åndsvag snak, fester og bindegalskab sjov PvP.
    Jeg erkender jeg ikke har SD tagget længere. For mig var SD en storhedstid for mig. Ligesom 3 år på gymnasiet. Lærte en masse, drak en masse, mødte en masse mennesker, gjorde en masse dumme ting og jeg vil for evigt bære minderne med mig, hvorhen jeg går. Kontakterne har jeg stadig.

Jeg nægter at erkende at da jeg joinede SaH at jeg så ikke var en SD’er mere. For det var sgu som at dreje uret et år tilbage dengang vi spillede DAoC.

Walloftext by

Chua
    Kristof
    Sakatumi
    Nni
    Neeku
    Draky
    - Grunt of Semper Danica since 2004.

PS - Det var meget hårdt slid Estri og phq gik igennem for at kunne have en dag om ugen og være social med mig. Jeg er ked af at for at kunne spille med mig at I har lukket dørene for dem.
    Jeg er for evigt i deres gæld
    Last edited by Chua; 28-08-2008 at 15:36.
    DAoC Monkey - PvP extraordinary
    WoW Active -
    CoH Bot !

Jeg synes de omstændigheder Estri forlod os under er ok til at han skal have en chance mere. Det der betyder meget for mig er at han er ikke en af dem der skred da vi havde brug for dem, eller en af dem der skabte en krise ved at smutte fra os. Han ødelagde ikke noget for guilden ved at forlade os. Han smuttede heller ikke for at joine en guild der var langt foran os så han kunne komme på easymode gennem raids, men joinede derimod nogen der var igang med at kæmpe med samme ting som os. Så det var ikke bare en genvej til nemme raids og easy loot.

Derudover har han jo altså været en god SD guildmate igennem mange år, kun lige med det her lille smut til SaH.

Så selvom jeg ellers er kendt som en af de mere skeptiske overfor at tage guildquitters tilbage, er min mening at han skal have en chance mere

P.S. Estrinoff, du må meget gerne lige bekræfte at du har læst de nye værdier der har erstattet reglerne og at de er gode nok. Bare sådan lige for en ordens skyld.

Quote Originally Posted by Chua View Post
    Hej SD.

Godt så…. Set tilbage var Team Yoz en fejl. I selvviske forsøg af at holde en fast spille dag hvor jeg kunne få lov til at spille sammen med mine venner, blev det i stedet til et helvedet. For at gøre en kort historie lang….
    - Røvrendt af SkumB og Bade
    - Var nød til at bytte og købe nye karakterer for at kunne komme igennem KZ
    - MANGE MANGE MANGE timer hvor vi sad og spammede trade, general og guildchat efter folk fordi dem der havde signet op ikke gad komme.
    Nej… det var ikke sjovt, vi blev alle sammen gradvist mere og mere frustreret. Vi begyndte at snerre af hinanden, blive sure, have skænderier og logge i arrigskab. I sidste håb om at få det til at fungere prøvede vi at lave holdet fast og lave aktiv rekruttering for at kunne stille op med 10 mand.
    Når du nu siger røvrendt, så vil jeg godt lige forklare hvad der rent faktisk skete. Da team Yoz startede blev vi spurgt om vi havde lyst til at joine holdet, for på sigt at starte et ZA hold. På dette tidspunkt manglede boogie eller jeg højst et drop fra KZ og vi var godt i gang med at få SSC/eye gear. Vi raidede med team Yoz i over en måned selv om vi intet manglede der fra fordi vi synes det var pisse flinke mennesker og vi havde det utroligt sjovt på de runs. Da ZA så bliver released er team yoz på igen måde klar til ZA og der vil gå mindst en måned før det er i nærheden af realistisk at de kan tage bare første bossen. Boogie og jeg bliver spurgt om vi vil joine Team Nightcrawlers, da dette hold var blevet fucked fordi der blev lavet en regl om at der ikke måtte køres ZA på tværs af andre guilds. Vi informerede team yoz om at vi stadig godt ville køre karazhan med dem, men at det blev på de dage hvor vi ikke kørte ZA. Nåede dog kun at forklare halvdelen af situationen til team yoz før jeg fik et møjfald af flere af spillerene på holdet, hvorefter samarbejdet fuldstændig stoppede, da de for det første ikke gad at snakke med os mere, og både boogie og jeg synes deres måde at reagere var latterlig. Det var ikke fordi vi ikke gad spille med team yoz, men når det eneste tidspunkt chua kunne spille på var en onsdag, så var det ikk fordi der var mange brikker at flytte rundt på. Men ja hvis det er at røvrende jer så det fair nok, men måden og sproget i brugte på at forklare jeres holdninger til os på var sq en anelse barnlige. Foruden at vi ikk nåede at forklare jer hvad det hele gik ud på ....

\\ SkumB

P.S. Nu hvor ord som "røvrendt" begynder at komme på banen fra flere sider vil jeg opfordre alle involverede til at læse den allerførste af SD's værdier der hedder "Respekt for andre" og som bl.a. inkluderer at man taler og skriver til hinanden med respekt selvom man er uenige.

Forum Convert

Det var skam ikke for at skrabe i et gammelt sår eller instigere drama jeg skrev "røvrendt". Min lange post er mine holdninger, observationer og konklusioner.

Det var hvad jeg følte.

Lige nu er det vand under broen og vi er forhåbentligt alle kommet videre

EDIT: Kommentar til SkumB's post -
    Ja I fik møjfald, men nu kender I også skodmunk og I kender vistnok også Estri. Det var lidt et chock for dem begge at I forlod Yoz, jeg tror bare der blev udvekslet for mange onde ord i kampens hede.
    Vi havde mildest talt også lidt svært med at erstatte jer

Håber det er et overstået kapitel.
    Last edited by Chua; 28-08-2008 at 16:39.
    DAoC Monkey - PvP extraordinary
    WoW Active -
    CoH Bot !

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

Wink

Jeg ser gerne Estri tilbage i SD... Personligt anede jeg ikke en kæft om hvad der skete på team Yoz osv. er egentlig også ret ligeglad...

At estri tog x antal spillere med over i SaH tror jeg ikke er ret meget hold i, men venner der boller er venner der holder (har jeg hørt) så det var da kun naturligt at der fulgte nogle gode IRl mates med...

Det jeg bare gerne vil vide Estri, er om du vil smutte fra SD igen, hvis du ikke får raid pladser? eller har du skruet ned for raidnivauet?

/Scartissue aka Manics

SD Medlem Forum Adept

Damn ante slet ikke i var sådan nogen drama queens drenge husker sku kun good times i team YoZ

Quote Originally Posted by Reyven View Post
    P.S. Estrinoff, du må meget gerne lige bekræfte at du har læst de nye værdier der har erstattet reglerne og at de er gode nok. Bare sådan lige for en ordens skyld.
    De er nu genlæst og forstået, selvom nogen ville mene at loyalitet er lidt på kanten da jeg jo har forladt SD en gang så regner jeg ikke med at det skulle blive et problem.

Quote Originally Posted by Manics View Post
    Det jeg bare gerne vil vide Estri, er om du vil smutte fra SD igen, hvis du ikke får raid pladser? eller har du skruet ned for raidnivauet?
    Jeg regner ikke med at raide ret meget, specialt ikke på CR plan.
    Men hvis i skulle stå og have en plads en gang i mellem hopper jeg da gerne på hvis jeg ellers har tid, det kunne jo være meget rart lige at få Illidan strøget af listen.

- Estri

PS. Stavefejl er gratis :P

Synes Estri skal ind, helt klart Estri for PRES eller noget :P

-Esteban
    Untaught 80 Druid
    Pliny 80 Paladin

SD Medlem Forum Adept Swup's Avatar

Estri har sku altid været en hjælpsom og flinker fyr.

Ser også gerne Estri back