Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 44

Thread: [Godkendt] [Dimser] AoC SD -> WoW SD

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

Default [Godkendt] [Dimser] AoC SD -> WoW SD

Jeg har haft en store fornøjelse at rende ind i SD i AoC. Desværre er der ikke ret meget at fordrive tiden med i AoC, hvorfor jeg er begyndt med lidt WoW igen.
    Mine toons er desværre Arathor Alliance side (Holy priest main, samt et par hunter alts). Min guild Requiem er lidt længere fremme i progression end SD (cleare BT helt og er i gang med SWP). Men SD er så unik en guild (seriøs og alligevel hyggelig) at jeg har valgt at starte forfra på Ravencrest.

Jeg er pt kun lvl 30 priest, så jeg søger ind som social member.

/vinkelyde Dimser
    Last edited by Magicha; 19-09-2008 at 20:36.
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

jeg kan varmt anbefale dimser fra aoc og spiller hun ligeså godt i wow som aoc er hun en kanon spiller så klart tomlen op herfra

SD Medlem Forum Adept

Imo er hun med i SD, derfor acces i WoW også.

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

God erfarring med WoW
    Super spiller i AOC
    Ser ikke noget problem i hun ikke også skulle fungere godt i WoW.
    Der er dog lige det med din trial periode.....
    Last edited by Kebra; 29-08-2008 at 20:03.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Dimser, du har registreret dig på forum den 2/8-08, og jeg hard erfor et par spørgsmål.

Først skal jeg lige gøre klart at døren ikke står pivåben blot fordi man spiller med SD tag over hovedet i en anden afdeling. Der er nogel ting der skal være iorden.

Du har spillet AoC i ikke engang en måned med SD? Er din trial så overhovedet overstået derovre? [Edit. kan se du fik Trial den 8/8-08]

Har du planlagt at fortsætte med at spille AoC sideløbende med at du ønsker at levle din lille priest med et Semper Danica tag over hovedet?

Derudover er det altid dejligt at se endnu en kvinde søge ind hos os
    Last edited by Magicha; 29-08-2008 at 20:02.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Forum Senior Fedania's Avatar

Maggie - du har ret i, at Dimsers trial ikke er overstået endnu. Men jeg forstår også godt Dimsers ønske om at være i et spil hvor der rent faktisk sker noget. For lad os nu være ærlige - selvom vi officielt forsøger at holde ud til slutningen af oktober, så er der på en god aften kun en håndfuld spillere online.

Dimser kunne godt ha' ventet en uge med denne ansøgning, og så ville hendes godkendelse af trial blot have været en ren formalitet, da hun til fulde har levet op til alt hvad SD står for i den tid AoC har været noget værd. At hun ønsker at fortsætte samarbejdet som SD fremfor at søge en anden guild ser jeg som en positiv ting - som du selv siger, så kan vi jo ikke få kvinder nok (du ved, hvis det det ladies night nogensinde skal blive til noget, så skal vi jo ha' fundet en erstatning for mig med det ikke-eksisterende tempo min leveling har )
    SW:TOR toons: Fedania (Bounty Hunter) in Danish Legacy
    Tons of retired Rift, AION, AoC and DAoC toons.

Jeg ved det godt, men jeg har en flok mennesker som står på nakken ove rmig, grundet de åbne sluser for causals, og jeg skal kunne retfærdiggøre et spilskifte. Det gør jeg bl.a. ved at folk som et absolut minimum har overholdt deres trial i ét spil, hvorefter vi vurderer ud fra officerers etc bemærkninger om der er tale om en Free-runner eller ej.

Derfor er det IKKE sådan at fordi du er medlem i et spil så er der automatisk fri adgang til WoW. Vi har nemlig rekrutteringsstop i WoW, og efterhånden rammer vi cap IGEN ingame i WoW, og det er jo ligesom et problem vi kan tage og føle på.

One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Dimser's oprindelige ansøgning hvis man lige vil have lidt mere info om hende:

http://forum.semperdanica.dk/showthread.php?t=20367
    Guildboss - Danish Legacy

Jeg forhørte mig hos en SD officer om det var muligt for mig at joine SD WoW (føler mig en lille smule Palle på en helt ny server)- og fik at vide jeg poste her. (ja jeg er typen som spørger først og gør som der bliver sagt )

Mht AoC ; Vi har et par hyggelige AoC raids som jeg joiner når jeg har mulighed for det. Derudover er faktisk ikke andet at lave end at gather til guild byen ... med da de fleste aktive skifter over til Warhammer eller går tilbage til WoW, syntes jeg faktisk det er spild af tid.

/Dimser

Den rigtige procedure er ganske rigtigt en post på forum, jeg ville nok ikke lige have placeret den i "Gamle members"

Forstå mig ret Dimser.. Der er rimelige mange medlemmer i AoC, og hvis I alle søger over i WoW.. Ja.. Det kan ganske enkelt ikke lade sig gøre. I forvejen har vi en del members som har sat deres wow accounts på standby og afventer wotlk, så der kommer nok en 10-15 members og starter deres accounts op igen. jeg kan ikke huske hvad vi fandt ud af at cap var i guild, men lad os sige den er 450.. Vi har pt. 160 accounts i SD WoW, og vi er da et par stykker der har mere end én, men vi skal da nok være 100 aktive medlemmer i SD WOW, og det ER svært at "kende" alle. Det var aldrig meningen at vi skulle være ukendte for hinanden og havde en trillion små kliker, men det er tendensen hvis vi er for mange.

Så som du kan se, så er der mange ting at overveje her. Vi har taget to AoC-ere ind nu, og du er måske den tredje. Hvor mange står der ellers på spring? Jeg må på en eller anden måde sikre at vi ikke bliver for store og udvandede.

Nå.. inden det bliver for negativt. Join /semperdanica kanalen ingame, og se om ikke der er nogen der gider lege med dig. Blamage har bl.a. en druide, og hvis du siger du er pige og SD AoC-er så bider der nok et par boosters på krogen sig til hvis du mangler nogle tasker eller lignende så ser vi også på det. Vi skal i hvertfald nok gøre vores til at du føler dig velkommen på RC!

Forum Greenhorn Lacroix's Avatar

Jeg mente at det var personen og ikke hvilket spil man spillede der var afgørende for om man kunne være medlem af SD.
    Er man accepteret medlem i et spil...bør man også være medlem af et andet spil.
    medlemskabet bør være person baseret...ikke om man pt.som char passer ind....

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

Quote Originally Posted by Lacroix View Post
    Jeg mente at det var personen og ikke hvilket spil man spillede der var afgørende for om man kunne være medlem af SD.
    Er man accepteret medlem i et spil...bør man også være medlem af et andet spil.
    medlemskabet bør være person baseret...ikke om man pt.som char passer ind....
    Læs nu lige Maggie's posts igen...

Jeg har så snakket noget med tivia og dimser og jeg ser ikke at de skulle være et problem for os. snarer tværtimod....de er flinke folk med hjertet det rigtige sted....begge folk der har spillet mmorpg siden det allertidligste mmorpg til nu og er super flinke at snakke med.
    vi taber intet ved at tage dem med.

Lacroix. Du skal læse min post:

Forstå mig ret Dimser.. Der er rimelige mange medlemmer i AoC, og hvis I alle søger over i WoW.. Ja.. Det kan ganske enkelt ikke lade sig gøre. I forvejen har vi en del members som har sat deres wow accounts på standby og afventer wotlk, så der kommer nok en 10-15 members og starter deres accounts op igen. jeg kan ikke huske hvad vi fandt ud af at cap var i guild, men lad os sige den er 450.. Vi har pt. 160 accounts i SD WoW, og vi er da et par stykker der har mere end én, men vi skal da nok være 100 aktive medlemmer i SD WOW, og det ER svært at "kende" alle. Det var aldrig meningen at vi skulle være ukendte for hinanden og havde en trillion små kliker, men det er tendensen hvis vi er for mange.

Så som du kan se, så er der mange ting at overveje her. Vi har taget to AoC-ere ind nu, og du er måske den tredje. Hvor mange står der ellers på spring? Jeg må på en eller anden måde sikre at vi ikke bliver for store og udvandede.
    Forstå mig ret. Jeg er sikker på at alle AoC-ere er fine mennesker, men vi HAR ikke plads til dem alle sammen i SD WoW. Derfor beder jeg Jer respektere at jeg forsøger at holde styr på sluserne, til vores alles gode. Så sent som i aftes Lacroix sagde du at du endelig var begyndt at snakke mere fast med en del SD-ere, havde vi været færre havde du nok være bedre integreret, og det samme gælder for flere andre i guilden.

Jeg og officerne i resten af Semper Danica er enige om at man som medlem af et spil, som hovedregel er medlem af alle spil, men vi har faktisk rekrutteringsstop i SD WOW, hvilket ændrer vilkårene en smule.

Hver gang du eller andre vil have en ven eller en SD AoC ind i SD WoW, så tænk lige over det. HVORFOR har vi rekrutteringsstop? Fordi vi har gamle medlemmer som logger ind og ikke kan genkende halvdelen af de member som er online. Det er også fordi vi har en del members som har sat deres accounts på standby og afventer WotLK. Der kommer vi til at se en del medlemmer starte op i WoW igen, og dem skal der mere end andet være plads til. For mig er de mere vigtige end spiller der migrerer fra AoC. Det ærger mig iøvrigt lidt at Wootah ikke er hjemme, for jeg VED at han ville kunne forklare dette bedre end mig

Nå. Dimser.. Jeg har bedt Blamage holde lidt øje med om du kommer online Derudover er Kebra jo aktiv i WoW igen også, så ham kender du nok også. Og nå ja.. DoomStone.. også gammel AoC-er.. Han char hedder nu Doomedmage og jeg sikker på at han garanteret godt vil give dig et lille boost hæhæh (men sig ikke det er mig der har sagt det! Damn jeg håber ikke han læser denne post)

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Jeg tror nu at både Dimser og jeg selv forstår reservationen mht WoW. Lige nu er jeg startet på det igen som afveksling til AoC (og det er mig der spiller Tivia som Lacroix snakker om.)

Man kan vel lave et komprimis her. Vi ser tiden an med AoC, og hvis det ikke dur for Dimser (hun bliver mere glad for WoW, eller har nået sin grænse med FunCom's idiocy.) Man kan jo sagtens spille med SD uden SD tag på i WoW. Der er jo en lille chat-channel osv. Så kan man også lære de WoW-members der er, at kende.

Jeg kan dog ikke tale for Dimser, men jeg ville da nødig se hende forsvinde fra AoC (forudsat at spillet kommer til at køre fornuftigt.) Derudover så skal man jo have det sjovt, og hvis hun har det i WoW så håber jeg at hun kan være med hos SD der.
    Death Star...I like the sound of that!

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

En af betingelserne for SDére der søger optagelse i WoW kan være at de kun har en char med i SD og resten i Zerger Danica, det er selvfølgelig forskelsbehandling men p.t. et fair krav (jeg har ingen problemer med at skulle efterleve det) når der ses på de problemer det kan give at integrere nye spillere samt loftet på max 450 char i en guild.

btw. Dimser og Tivia whisper hvis i skal have noget hjælp.

uanset om vi er 100 eller 400 eller mere vil jeg altid snakke mere med nogen end med alle. Det har man bare ikke tid til når man er er online.
    Jeg ved godt det ikke er 'politisk korrekt' men det er nu sandheden. Jeg bryder mig ikke særligt om 'kliker' men vi finder jo personer vi snakker bedre med end andre.

Jeg kunne rigtig godt lide vores samtale igår om 'stones' Maggi og jeg følte at, jeg kunne, at vi kunne snakke godt sammen. Det var rart. Og tak for de sten jeg fik fra SD bank. Det vil hjælpe mig meget.
    Last edited by Lacroix; 30-08-2008 at 14:19.

Sw00sh ... lvl 50

/smile Dimser

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Magicha View Post
    Lacroix. Du skal læse min post:

Forstå mig ret. Jeg er sikker på at alle AoC-ere er fine mennesker, men vi HAR ikke plads til dem alle sammen i SD WoW. Derfor beder jeg Jer respektere at jeg forsøger at holde styr på sluserne, til vores alles gode. Så sent som i aftes Lacroix sagde du at du endelig var begyndt at snakke mere fast med en del SD-ere, havde vi været færre havde du nok være bedre integreret, og det samme gælder for flere andre i guilden.

Jeg og officerne i resten af Semper Danica er enige om at man som medlem af et spil, som hovedregel er medlem af alle spil, men vi har faktisk rekrutteringsstop i SD WOW, hvilket ændrer vilkårene en smule.

Hver gang du eller andre vil have en ven eller en SD AoC ind i SD WoW, så tænk lige over det. HVORFOR har vi rekrutteringsstop? Fordi vi har gamle medlemmer som logger ind og ikke kan genkende halvdelen af de member som er online. Det er også fordi vi har en del members som har sat deres accounts på standby og afventer WotLK. Der kommer vi til at se en del medlemmer starte op i WoW igen, og dem skal der mere end andet være plads til. For mig er de mere vigtige end spiller der migrerer fra AoC. Det ærger mig iøvrigt lidt at Wootah ikke er hjemme, for jeg VED at han ville kunne forklare dette bedre end mig

Nå. Dimser.. Jeg har bedt Blamage holde lidt øje med om du kommer online Derudover er Kebra jo aktiv i WoW igen også, så ham kender du nok også. Og nå ja.. DoomStone.. også gammel AoC-er.. Han char hedder nu Doomedmage og jeg sikker på at han garanteret godt vil give dig et lille boost hæhæh (men sig ikke det er mig der har sagt det! Damn jeg håber ikke han læser denne post)
    *thumbs up*

Jeg mener vi har fin plads til casual og hyggespillere. IMO bør begræsningen hedde at de godt kan få SD tag, men de får ingen raid garanti, og deres trial udvides til de dinger 80 i WOTLK.

Alle vores AOC spillere har kæmpet imod AOC strømmen, op ad bakke for at holde SD kørende. De har måske ikke været her så længe, men de har gjort en fin indsats, og er nogle fine SD'ere imo.

w

PS.. Ville det btw ikke være en fordel også at få styrket "raider rangen" så der måske kan laves rene "raider" raids?
    Last edited by wOOOOt; 07-09-2008 at 9:19.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Sw00sh! .. så er jeg kommet til Outlands.

Hvis nogle laver en instance, hvor der kunne blive plads til en lille priest, ville det være dejligt hvis jeg fik et tell

*cheers*

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Du har sgu pæn fart på..

Et godt råd er at du selv fanger SD ingame. Hvis du ikke har fået tag endnu, så lav en /who semper og find nogen på din lvl.. Der er som regel et par alts på vej op.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Adept Blamage's Avatar

Har været med Dimser level 61 i Ramparts normal, hun har 100% tjek på den healing, få gange har jeg været i så kyndige healerhænder
    Nu må hun snart sluses ind i WoW-SD.
    • Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounded by assholes. :-)€

Damn.. Du har sgu fart på. Prøver du stadig at hive fat i de dovne SD-ere i WoW og få groupet lidt med dem?

Forum Adept

Uden at tage stilling til om Dimser skal ind eller ej, så lad mig forklare de diskussioner vi havde da AOC startede op.

SD starter op i AOC, en del var tidligere WOW spillere, men der blev rekrutteret en masse nye til AOC, hvilket jo er kanon for AOC delen. Allerede på det tidspunkt var wow delen af SD ret fyldt og flaget blev rejst og man sagde at der ikke kunne være tale om en automatisk overflytning til WoW delen.
    Nogen mente endda at folk kunne spekulere i at joine SD-AOC for så efter trial at komme til at spille WOW med SD flag.

Nu starter WAR så op, og der bliver sikkert ligeledes rekrutteret en masse nye til WAR-SD. Og når så det også flopper :P, kunne der opstå lignende situation.

Min egen holdning til situationen er, at jeg mener ikke vi er blevet overrendt af folk fra AOC, men der er da kommet en del nye ansigter hen over sommeren, men mon ikke der er plads til en til?
    EVE:Majaharet,Khaan,Monique,Khayman
    GW2:Khaan Memnoch,Maja Meklare
    PS2:Khanan|D3:Khaan#2104
    Inaktiv:Rift:Maja,Khaan|AoC:Maja,Khanan,Majaharet, Mother|SW:Maj'a,Khaan'noch,Mhemnon,Van'yel
    DC:Khaan,Maja|WoW:Maja,Khanan,Sicarii,Lorvarian|EQ 2:Ahida,Khaan,Majaharet,Vanthyel

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Dette er ikke en diskussion der skal tages på det åbne forum.

Men nej. Vi rekruttere ikke i WAR før vi ved om spillet har lænegere holdbarhed eller ej.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012