Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33

Thread: Pre-order WoW?

Forum Learner

Default Pre-order WoW?

Kan de betale sig at pre-order WoW? I så fald, er der nogen der kender et eller flere gode/billige steder at gøre det?
    Level 85 Priest
    Level 85 Mage

Forum Recruit

Jeg er pre-ordered på www.betafon.dk men du kan sikkert finde det billigere andre steder. :wink:
    JEG ER SWTOR ANSØGNING I SD - POST I MIN ANSØGNINGS TRÅD HER:
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...W-TOR&p=546191

www.swtor.com: Efniax

Forum Convert

Jeg ville nok holde lidt igen med at preordre, til man ved mere klart om hvornår spillet kommer. Men som sagt der er mange ting som stadig er lidt uklar, har lidt på fornemelsen at der måske kommer to versioner af WoW en US og en EU, da de søger efter personale til EU.
    Warhammer Online:

Skugnat level 17 Squig Herder Renown Rank 15
    Gilexan level 29 Disciple of Khaine Renown Rank 23

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Jeg venter selv med at pre-order, men kan man ikke vente, så ville jeg bestille en US version, da det er det SD har valgt at spille.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

jeg vil anbefale

http://www.cdromshop.com/cdshop/desc...626722124.html

317kr for wow + rundt regnet 70-80kr porto jeg tvivler på vi får det billigere her i danmark, de har samtidigt collectors edition og det er er selvfølgelig us

jeg har ikke selv prebooket endnu men jeg overvejer det da kraftigt for wow er et af de spil der er en rissko for bliver udsolgt i første omgang, selvom blizzard nu nok smider en del af sted.

der er selvfølgelig en lille rissiko ved at preorder i usa/canada og det er at man skal vente på at spillet kommer frem, hos cdromshop er det ret forskelligt hvornår spillet kommer dumpende nogle gange går der 2-3 dage andre gange er det 5.
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Den her er nu heller ikke helt dårlig...hvis altså det kommer til at holde stik:

http://www.dvdboxoffice.com/start.as...2D1%2E000+++++

World of Warcraft 62,95 Canadiske dollars (288 dk kr)

World of Warcraft - Collectors Edition 90 Canadiske dollars (412 dk kr)

Og så er der Free Worldwide Shipping oven i købet...

Forum Learner

Jeg venter selv med at pre-order, men kan man ikke vente, så ville jeg bestille en US version, da det er det SD har valgt at spille.
    Troede at du skrev inde på den der join SD i WoW-tråd at i spillede EU version med mindre den kom senere end US?

Btw. nice tilbud der crash...
    Level 85 Priest
    Level 85 Mage

Forum Convert

Quote Originally Posted by Zat00
    Troede at du skrev inde på den der join SD i WoW-tråd at i spillede EU version med mindre den kom senere end US?

Btw. nice tilbud der crash...
    Yep Zat00, men Blizzard har jo også valgt at udsende WoW senere I EU. Big mistake IMO, men de har vel en eller anden plan med det.

Jeg synes også det er et ret godt tilbud....faktisk lidt for godt til at jeg rigtig tror det holder....men hey....det kan da være....jeg håber det da ihvertfald.

Forum Convert

tror der kommer en ekstra regning på så, det kommer nok til at koste mere, så de annulere bare jeres preorder og så skal i bestille det igen til ny pris hehe
    Warhammer Online:

Skugnat level 17 Squig Herder Renown Rank 15
    Gilexan level 29 Disciple of Khaine Renown Rank 23

Blizzard har da ikke offentligt gjort at de laver eu release senere. Grunden til at eu beta kommer efter us er fordi der aldrig har været planlagt en lukket eu beta, men derimod kun stresstests af de europæiske servere. På grund af en masse gråd og tiggen på fora besluttede de dog at lave en eu beta.

Selvom US står til release allerede i august og eu står til release i december hvis du ser på de uofficielle release dates så er det ikke noget blizzard har meldt ud. Og mon ikke august er en umulig relesae date for et spil der kun er halvt igennem beta og ikke er begyndt på stresstests.

Om der bliver worldwide release eller ej er jo ikke godt at vide, om der kommer eu version eller bare mulighed for at vælge eu servere i latinletters version er der jo realt ingen der ved endnu.

Det er rigtigt at det har været diskuteret på battlenets foras og der har været udmeldinger i flere forskellige retninger fra blizzard folkene men informationerne ændre sig, på et tidspunkt lå der er en post hvor de skrev at korea + us release ikke var worldwide release senere har der været posts hvor der står der bliver 3 versions men de udkommer nogenlunde samme tid.

Jeg tror der kommer en eu version eftersom de har sat folk til at skrive en tysk og fransk version for de bønder kan jo ikke engelsk men det eneste der rigtigt kan sætte det på plads er jo tiden, fakta er dog at det er blevet besluttet at SD spiller us så det er jo egentligt lige meget

Forum Learner

Hvor kunne det dog være dejligt, hvis blizzard kommer med en helt fast og afgørende release date...
    Level 85 Priest
    Level 85 Mage

Forum Learner

Quote Originally Posted by Zat00
    Hvor kunne det dog være dejligt, hvis blizzard kommer med en helt fast og afgørende release date...
    Tro på det :P

Jeg kan godt se at det må være svært. Det er aldrig sjov at sætte en dato på noget. Der er mange der ikke arbejder godt under stress, og det resulterer i at der bliver sjusket. Det er netop det jeg tror Blizzard er bange for, og derfor tager de sig god tid, og leverer noget der er 100% færdigt i stedet for en halvfærdig vare fyldt med fejl og mangler. Jeg har ikke noget imod at de udsætter det. Jeg ser det på den måde, at jo mere de udsætter det, jo bedre bliver spillet.
    Main: JMP - Level 60 Undead Priest - 32/19 shadow/disc - No trade.

Forum Initiate

Hvis de skal holde den kvalitet, som der altid er i deres spil, skal man jo bruge tid....
    Blizzard laver ting der er værd betale for, lad dem skabe endnu et mesterværk, som vi vil nyde i lang tid...

SD Medlem Forum Warden Skiz's Avatar

problemet er sq lidt at hvis de kommmer med en dato skal man leagge 1 år overi, hvis de skal følge deres traditioner med release datoer pA andre spil
    The diffrence between insanity and genius is measured only by succes
    My mind has left, my body follows

Guest

Ja, i har altså meget ret, a,g. tvivlen om WoW udkommer... Men jeg satser mine sparsomme penge på at US-WoW udkommer først....

Så, jeg har bestilt p ebgames.com...

Forum Apprentice

WoW kommer til Jul. Det gør sku snart alle større spil, for så kan små børn ønske sig dem og udviklerne tjener flere penge....
    Klik på billedet for at se items!

[img]http://www.pvpede.be.nyud.net:8080/armory/sig.php/70825kKxve.png
    [/img]

- Life is simple.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Znyp
    WoW kommer til Jul. Det gør sku snart alle større spil, for så kan små børn ønske sig dem og udviklerne tjener flere penge....
    You wish...

err

I wish...
    "Santa, i have been a good boy!.." "Uhm, please define good?"
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Guest

Quote Originally Posted by Znyp

tror sgu ikke rigtig på det, men jeg håber du har ret.

jeg kan ikke se hvorfor de skulle udskyde det længere men det er jo så blizzard :P

GM Wow Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Tjah - jeg ved ikke om man kan kalde den beta de bruger til Stress Testen stabil for den er nok crashet en 6-8 gange for mig...
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Forum Learner

Quote Originally Posted by HolgerDK
    Tjah - jeg ved ikke om man kan kalde den beta de bruger til Stress Testen stabil for den er nok crashet en 6-8 gange for mig...
    De har selv skrevet at de bevidst lagde halvdelen af deres servere ned, for at få flere folk ind på få servere, for at få dem til at blive mere overbelastet. Det må da være et tegn på at når alle serverne er oppe, er der ingen problemer. Jeg tror at de har fået nogen rigtig gode resultater efter deres stress test. Jeg syntes ikke lag har været så slemt.
    Main: JMP - Level 60 Undead Priest - 32/19 shadow/disc - No trade.

Guest

Lad os nu lige holde topic her

Quote Originally Posted by HolgerDK
    6-7 crashes på en uge og 2 gange maintainence i første stresstest :P swg retail crashede 9 gange for mig første dag + dayly 2 timers downtime maintainence :P

og så tilbage til topic

Guest

Jeg har pre-ordered fra cd-rom shop hvor det blev 90.3 can $, men sidder nu i et problem jeg satte det til at betale med mit visa dankort og det kørte fint igennem men for et par dage siden fik jeg så et nyt da de blev udskiftet med chip kort, og det andet blev lukket. Hva så? for jeg mon det stadig eller ska jeg preorder endnu engang.

1. jeg preorder og måske kommer til at sidde med 2games.
    2. jeg lader være med at preorder og sidder helt uden et game :/

Nogen der ved om transaktionen stadig kan gennemføres selvom kortet har ændret udløbs dato.