Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 33 of 33

Thread: Pre-order WoW?

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Jeg syntes du skal ringe og spørge din bank.

Jeg tror dog ikke den vil virke. De gennemføre først transaktionen når de sender dig spillet. Og i det øjeblik eksisterer dit kortnummer ikke mere.

Men det er kun et gæt. Ring til banken, og forvent ikke din "standart" bankdame kan svare på det...
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Guest

oki vil jeg prøve takker kirneh.

Socialt Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Jeg har tænkt mig at bestille EU Collectors Edition via SoftXchange til 375, de har også almindelig EU-version til 317 kr. De har sat datoen til d. 15 November, men nu får vi at se :wink:

WoW forudbestillingssiden
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Guest

Tror ikke WoW bliver så forsinket som i går og tror De har lige skudt EU open beta afsted ( stress test ) hvilket er final test inden de går gold.

Jeg er ret sikker på at det komme i Dec

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Quote Originally Posted by Sunraise
    Tror ikke WoW bliver så forsinket som i går og tror De har lige skudt EU open beta afsted ( stress test ) hvilket er final test inden de går gold.

Jeg er ret sikker på at det komme i Dec
    Open EU Beta ???? Som i jeg kan spille wow nu ??

EDIT: Nahh, jeg tjekkede lige hjemmesiden. Der står ikke noget om open beta, men kun closed beta.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Guest

hehe ja hvor har du de oplysninger fra sun, eu closed er lige startet, open us er ik engang startet på signup. Det ville da undrer mig at de 12dage efter starter går i eu open.

Guest

Hmm kan godt være jeg fik bytted rund på open og closed. Mener bare der stod open beta snart startede

Forum Learner

Quote Originally Posted by Sunraise
    Hmm kan godt være jeg fik bytted rund på open og closed. Mener bare der stod open beta snart startede
    Open beta begynder snart, det er rigtigt, men det er desværre US . Men det må da være et tegn på at EU open beta heller ikke er såååh langt væk fra mine klamme hænder :P

-Peace :twisted:
    Level 85 Priest
    Level 85 Mage

Page 2 of 2 FirstFirst 12