Page 3 of 8 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 184

Thread: Farvelpost fra Naturesguide, Zura, Wrothgar, Ziran & Maldozo

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Jeg er blevet halvsyg og har et par unger der skriger.
    Men jeg har meget mere at sige i den her sag og vender tilbage snarest.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Quote Originally Posted by Persephone View Post
    Ihh det vidste jeg ikke.... Det er heldigt andre kan fortælle mig om den virkelige verden.
    Jeg skal da gerne indrømme at jeg har løjet mig 15år for at komme ind at se en film som 13-årig. Og at jeg er ret ligeglad om mine venner er 17 eller 30.
    Og at vi allesammen løj Fisker ældre for at have ham med på diskotek til en sommerfest. Skal han så også skældes ud?

Hvad der foregår på jeres interne board kan jeg af gode grunde ikke rigtig vide.
    Tak for dit utroligt værdifulde input. Jeg vil straks printe det ud og "scanne" det ind i computeren, ligesom i Kohberg reklamen.
    Guildboss - Danish Legacy

Marquis of the Board Barahir's Avatar

Lad nu være med at tale ned til hinanden.

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝

Forum Adept

Trist at I selv har haft lyst til at lyve så længe, og at I så i det mindste ikke støttede Zvut's melding da han meldte rent ud ved genansøgningen, men bare kiggede på at han fik en slagside.
    Tænk sig at størstedelen af SD har været glade for Jer. I har været gode spillere, flinke guildmates. Og stadig har i gidet at holde den slags hemmeligt. I skulle sgu bare have meldt det ud, chancen for at I fik lov at blive tror jeg havde været der. Men trist, så GL derude.

Synes dog ikke det er fair at "offentliggøre" et billede af folk der ikke selv har bedt om det, det er faktisk over min grænse, medmindre man selvfølgelig har deltaget i et IRL arrangement.
    Men billeder af mig poster jeg der hvor JEG ønsker de bliver set, f.eks. steder hvor bestemte mennesker har adgang, såsom min IRL omgangskreds. Så det kan jeg ikke støtte at det sker.
    At I er blevet "undersøgt" ved en simpel google search og derefter blevet busted, ja det er vist bare ris til egen røv, og ikke ligefrem noget I bør hidse Jer op over guys.

Thor
    Jeg har ikke diskussioner, JEG HAR RET!

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Quote Originally Posted by Reyven View Post
    Tak for dit utroligt værdifulde input. Jeg vil straks printe det ud og "scanne" det ind i computeren, ligesom i Kohberg reklamen.

Jeg er godt klar over jeg ikke kan sige din kæreste imod selv om hun er utroligt nedladende over for mig. Jeg undskylder ydmygest. [Sarcasm off - ligesom hende, hvis jeg må]

Jeg tror bare jeg forlader denne her debat. Min mening var at stille spørgsmåltegn ved hvor mange der har prøvet at lyve sig ældre og ikke at blive spyttet i ansigtet.
    Jeg har i øvrigt ikke TV.
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

Forum Disciple

DRAMA! - how I've missed you
    Det der online gaming! Jeg giver det et halvt år! TOPS!
    --------------------------------------
    You can't write Slaughter without Laughter.

Officer Forum Warden

Nu er den farveltråd nok ved at løbe lidt af sporet. Skal vi ikk bar lade folk sige farvel til de personer de har lyst til at sige farvel til?

Jeg vil da også gerne lige skrive igen, at jeg vil komme til at savne Zirania, Zura og Nature utroligt meget. I er personer som jeg har spillet og fjollet rundt sammen med i omkring 2 år. I er nogle af de gamle SD'er som man har masser gode tider med.

Og jeg må da ærligt indrømme at jeg ikk føler mig forarget over at i har løjet. Jeg har virkelig aldrig skænket jeres alder en tanke, for i har sku altid opført jer modent. Mere end mig selv og mange andre.

I er alle utrolig dygtige spillere, men fuck det. Det kan altid erstattes. Det kan jeres tilstedeværelse i SD ikke.

Massere <3<3<3 til jer, og held og lykke i fremtiden irl som i wow(Hvor vi jo nok snakkes sammen)

/Gadrielz

Forum Convert

Først vil jeg starte med at sige undskyld til Zirania. Tror det var mig, der var skyld i at tråden om dit gkick blev låst.
    Dernæst vil jeg så også lige sige: Det kan da ikke komme som den store overraskelse, at vi leger detektiver, hvis vi får mistanke om, at nogle lyver for os. Det er gjort før, og vil sikkert også ske igen

Men i skal da have held og lykke fremover.

Jeg er godt klar over jeg ikke kan sige din kæreste imod selv om hun er utroligt nedladende over for mig. Jeg undskylder ydmygest. [Sarcasm off - ligesom hende, hvis jeg må]

Jeg tror bare jeg forlader denne her debat. Min mening var at stille spørgsmåltegn ved hvor mange der har prøvet at lyve sig ældre og ikke at blive spyttet i ansigtet.
    Jeg har i øvrigt ikke TV.
    Jeg skal da gerne tage 2 minutter til at forklare hvor tåbeligt dit diskoteks eksempel er.

For hvis vi skal tage det eksempel så er situationen her jo at vores 5 "helte" har haft helt til at lyve sig vej ind på diskotektet. Der sker så det efter nogle timer at dørmanden opdager en af dem og smider ham ud. Hvorefter de fire andre forargede stormer ud af diskoteket og stiller sig udenfor for at råbe op om hvor urimeligt det er at dørmanden gik ind på diskoteket for at tjekke gæsternes alder.

Jeg er ikke tvivl om at ovenstående scene har udspillet sig foran mange diskoteker i virkeligheden, men det betyder sgu ikke jeg holder med de 4 idioter der står udenfor døren og råber om hvor dum dørmanden er. Det gør du så åbenbart og der må vi bare konstatere at vi er forskellige.

Jeg vil ikke se flere posts hvor I taler ned til hinanden.
    Jeg låser tråden, hvis det sker igen.

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Jeg siger ikke det er ok. Jeg siger jeg godt kan forstå deres motiv.
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

Forum Senior Fedania's Avatar

Hvad der foregår på jeres interne board kan jeg af gode grunde ikke rigtig vide.
    Alt hvad jeg referedede til står i hans genansøgning så vidt jeg husker - altså på åbent forum. Hvad der foregår på det interne board har du af gode grunden intet behov for at vide.

Hvorvidt man har prøvet at lyve sig ældre eller at lyve sådan helt generelt. Ja naturligvis, det tror jeg sgu ingen af os kan sige os fri for. Men for de fleste af os, der går grænsen når man gør det i 2 år. Hvis du hver dag i flere år lyver overfor dine bedste venner, dem du bruger tid med, så synes jeg sgu dine venner er i deres gode ret til at sige "dig gider jeg sgu ikke bruge tid med, når du ikke engang har været ærlig overfor mig". Og det er så ligemeget om man har sagt man er 2 år ældre, 20 cm højere, 100 kg lettere eller 1000% kønnere.

Sørgsmålet er egentligt ikke, om vi har prøvet at lyve i en eller anden sammenhæng - spørgsmålet er, om vi har været indstillet på at tage vores straf, hvis det blev opdaget. Jeg er selv i mine unge dage blevet smidt ud fra et diskotek fordi jeg ikke havde ID da jeg havde været udenfor og snave i en eller anden. Ja, det var pinligt og ærgeligt og jeg havde nærmest lyst til at tude. Men jeg tog da min straf og accepterede, at dørmanden havde ret i, at jeg ikke var gammel nok til at være der og at det var fair nok, at han ikke lod mig blive selvom jeg havde været indenfor tidligere på aftenen.
    SW:TOR toons: Fedania (Bounty Hunter) in Danish Legacy
    Tons of retired Rift, AION, AoC and DAoC toons.

SD Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Quote Originally Posted by Tineea View Post
    lige et mere så:

Hvad sker der så når de finder ud af det ?
    Se det er den bedste kommentar i hele tråden...it sums it all up.

S.

Forum Adept

Det er sgu godt nok trist opfoersel fra begge parter.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Quote Originally Posted by Thorholy View Post
    Synes dog ikke det er fair at "offentliggøre" et billede af folk der ikke selv har bedt om det, det er faktisk over min grænse, medmindre man selvfølgelig har deltaget i et IRL arrangement.Thor
    Nu må i sku allesammen holde op med det billede. For lige at slå det HELT fast med store jernspiger - det er et billede der ligger på en OFFENTLIGT HJEMMESIDE lagt op af dem SELV.

Vi har INTET offentligtgjort som ikke lå på nettet allerede (hvorfor græder de ikke over at Google's søgerobotter har gemt det billede for lang tid siden...)

Så kan det vidst ikke blive mere tydeligere
    Last edited by HolgerDK; 16-09-2008 at 20:08.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Quote Originally Posted by Naturesguide View Post
    Dette er en samlet farvelpost for Naturesguide, Zura/Zvutnirk, Wrothgar, Ziran/Zirania og Maldozo/Teethwalker. De følgende posts er skrevet individuelt, men vi har valgt at poste dem sammen.
    Jeg er edderspændt rasende lige nu.
    Jeg har det seneste stykke tid været utilfreds, med hvordan noget af ledelsen og andre har behandlet nogle af deres members på, men i aftes flød bægeret over.
    Jeg fik en besked fra Zvutnirk/Benjamin om, at Ziran/Filip vil blive kicked, og magicha har lavet detektivarbejde, og rodet rundt i på diverse profiler hun kunne finde på internettet.
    Det er ubehageligt at tænke på, at ”fremmede” roder rundt i ens personlige oplysninger, og jeg var frastødt på hans vegne, og over at SD overhovedet er gået så langt som at lave ID tjek på folk, endda uden at tage kontakt først.
    Magi fik en besked om at vi havde et medlem som var under 18.
    Vi undersøgte sagen via vores gode ven Google (Magi og mig). Der ligger links til en masse information som folk selv har lagt op.
    Derefter snakkede jeg med Magi om hun skulle tage kontakt eller jeg skulle.
    Magi ville gerne selv og det var helt ok.
    Hun brugte så 1.5 time !!! på MSN med at snakke med Zura. Jeg har loggen på en PM.
    Alt dette skete inden der blev meldt noget ud.
    Konklusionen var meget klar og der var ikke noget at diskutere.
    Så jeg gik hurtigt ind og fortalte hvad konklusionen skulle være og officerene var enige.

Jeg fik herefter at vide at jeg også var blevet undersøgt – Nu ved jeg ikke om sådan en undersøgelse overhovedet ville kunne lade sig gøre på mig eller om det overhovedet vil blive gjort, men jeg følte alligevel et ubehag. Tanken om at blive udspioneret, den manglende tro fra ens guild, er ikke noget jeg værdsætter.
    Ikke hvad jeg ved af.

Man kan måske sige det er på sin plads, da jeg faktisk ikke var 18 da jeg søgte ind hos SD, nu er jeg til gengæld over 19 – Dette har intet med min post at gøre. Det er ikke et forsøg på ”rense mit ry” in any way.
    Ja det kunne man godt ik ?

Jeg har gået og været sur over det hele dagen i dag, leget med tanken, om SD overhovedet var noget for mig længere – så finder jeg ud af, at Filip/Zirania yderligere bliver hængt ud, som et public offer, uden at have noget at skulle have sagt, uden overhovedet at få respons FRA DEM HAN SPILLEDE MED!
    Zura blev ikke hængt ud. Han blev meldt ud af guilden uden for meget pjat.
    Han havde da haft meget af sige. I sin lange samtale med Magi. Men ledelsen tog et valg uden at members fik noget at sige.
    Det sker faktisk af og til

Spillet er nu ødelagt for mig, hovedsageligt af dem der ikke spiller det. Eftersom jeg stadig står inden for dette, tager jeg den beslutning jeg tager.
    Nej det har du klaret helt selv. DU skal ikke klantre andre for dine fejl. Det lære du ikke noget af.

Dette er ikke en anklage mod samtlige members af SD, jeg elsker majoriteten af jer, og det mener jeg alvorligt – Der er blot nogen, der har lidt for meget magt, og lidt for meget at skulle have sagt, i ting jeg ærligt talt ikke synes vedrører dem nok.
    Nu er der 2 der har været mest fremme i skoene i den her sag. Magi og mig.
    Magi er officer i WoW og aktiv ingame. Jeg er GM for SD og sørger for at vi vedbliver at være den dejlige guild vi har været i snart mange år.
    Hvem er det præcis du mener ikke burde have noget af sige ?

Det er her jeg slutter, håber ikke posten vil blive låst, slettet eller lign i utide, da jeg mener alle SD’ere bør have lov til at deltage i samtalen, om ikke der var en ting eller to der burde være blevet gjort anderledes eller ej, vil mene alt andet ville være ensbetydende med at folk bliver ført bag lyset.
    Vi ses folkens!
    Tråden bliver låst hvis folk ikke kan snakke ordentligt til hinanden.
    Og så kan vi tage snakken op igen internt.

Og så min personlige mening til det hele.
    Det er utroligt som i føler jer som ofre selvom i er en gruppe der har løjet jer ind og snydt jeres venner.
    Det gik godt i lang tid. Tag det som en mand nu i stedet for at bliv tøssefornærmet.

Forum Senior Nilfen's Avatar

Til jer der siger farvel i denne afskedspost: Jeg ville egentlig gerne sige tak for den indsats i har gjort i Semper Danica - men jeg syntes egentlig ikke det er passende med den afskedssalut i giver.

Det står ret klart, at vi har været i to forskellige guilds, der dog har haft samme navn. At i føler trang til at fremhæve jeres skills som værende bedre end andres og at det er dét afsavn vi skal føle, viser egentligt at jeres opfattelse af guilden er en del anderledes end i hvertfald min og også mange andre over 18 år.

Jeg vægter ærlighed ufatteligt højt og er rigtig ked af, at i ikke meget, meget tidligere meldte klart ud om situationen - så kunne det være tacklet anderledes end at vi alle sammen, både jer og resten af guildet skal sidde og føle sig røvrendt nu.

Nå, lidt tak skal i da have. Så tak fordi det samlede afskedsindtryk i giver, trods alt bekræftiger de beslutninger der er blevet taget fra ledelsen.
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Quote Originally Posted by Zura View Post
    Legen slutter for mig før den er begyndt igen. SD er ikke længere mig, og jeg overstår ikke min trial. Der er flere ting jeg personligt ikke kan acceptere om som strider lodret med mine egne personlige værdier for hvordan man behandler folk. For det første sker det at jeg bliver invited tilbage efter lang tids diskussion i en 5 siders genansøgning, for så dernæst at være glad for at være tilbage. Herefter går detektiv-arbejdet i gang SELVOM Kirneh's udmelding var som følger:
    ”Jeg er dog meget imod at vi skal lave ID tjek på folk. Det vil jeg altså ikke være med til.
    At der er nogen der prøver at snyde sig ind. Well det er sikkert sket mange flere gange end vi har opdaget. Men sådan er der jo så meget. Finder vi ud af det må det få konsekvenser. Finder vi ikke ud af det. Well - så lever vi jo fint videre uden.”

Finder vi ikke ud af det, lever vi jo fint videre uden – hvad sagde du? Vi vil ikke tjekke op på ID på folk. Hvor modsigende er det så ikke lige at sætte Magicha i gang med at undersøge IP-adresser, emailadresser, google folk og finde frem til 15 ”udvalgte” som kunne være ”uldne”. Det er SÅ meget fail at udtrykke den holdning, så derefter at gå til ekstremerne og snage som det der.”
    Lige et par ting her. Jeg satte ikke Magi i gang med noget detektiv arbejde. Det er klarede hun helt selv. Hun er en stor pige.
    Jeg bidrag også til min del (bl.a. ved at finde infoen på classmates.dk).
    Og nej jeg vil ikke være med til at indføre id tjek. Et id tjek går jeg ud fra er et kopi af fødsels attest, kørekort, sygesikring.
    Men hvis vi finder ud af at nogle lyder vil jeg meget gerne finde frem til den info folk SELV har lagt på nettet.

Fik fik et tip om en håndfuld spillere som kendte hinanden og var under 18 da de søgte ind. Det blev så undersøgt.
    Hvordan kan du kalde det ekstremt ?

Men i fandt jo frem til Zirania, min bedste irlven. Godt gået. Godt detektivarbejde siger jeg bare.
    tak

Måske i også skulle rende land og rige rundt, møde hver enkelt guildie face to face, notere, bekræfte – jeps det var den person. Få tilsendt pas og kørekort, måske også få tilsendt kopier af sygesikringsbevis, bare som ekstra kontrol? Jeg kommer bare med forslag – der er masser af muligheder. Så kan i ligesom få renset ud én gang for alle og være en klinisk ren idealguild med ”dygtige” 18+ spillere uden en tank som Naturesguide, uden en dps som Zirania, og uden en som mig.
    Nej der er ingen af os der ønsker at køre rundt nogle steder. Jeg bruger flere timer dagligt og helt frivilligt på at lede en guild. Tror ikke jeg kan presse meget mere ind.
    Vores første priotet er ikke at have dygtige spillere som jer inde.
    Vores første priotet er at være en flok ligesindede, venlige modne gamere samlet. Det er derfor vi har levet i hvad. 6 år ?

Men nu er i fri for u18-people der har snydt, it's over. Men at smide Zirania ud efter den indsats han har leveret fordi han ikke stod frem som mig, og så derefter låse tråden som en slags lodret bjælke af censur og gøre ham ude i stand til at svare og sige farvel – Hvor er det bare ynkeligt. Og så dertil poste et 3-4 år gammelt Classmates-billede fra en 9.klasses fest for at udstille at ”sådan ser du ud og farvel og tak” - Det er for meget. Farvel.
    Er vi fri for u18 ?
    Det kan man jo ikke vide. Men jeg har ikke tænkt mig at indlede en klapjagt.
    For vi, som her, information om nogle members der er for unge undersøger vi det selvfølgelig. Husk på at det er ikke os der er gået i gang med at undersøge SD. Det er en person der har henvendt sig med informationen !

Jeg kender ikke Zirania så kan derfor ikke kommentere på hans indsats. Men den har da helt sikkert været god. Det betvivler jeg ikke.
    Men det ændre ikke på at han ikke har været ærlig over for os, og har valgt ikke at stå frem selvom mulighederne har været der.

Om billedet er for meget ? Det kan da godt være.
    Men hvis jeg lægger et billede på internettet af mig selv vil jeg da heller ikke blive sur hvis folk faktisk ser det ?

Du kom ind fordi members ville have det.
    Vi lagde det ud til folket som talte med hjertet i stedet for blindt at følge SD's regler.
    Det var rigtig flot syntes jeg.

Men efter den tur her har i nok lukket den bro for fremtidige folk der kryber til korset..

Forum Learner Zirania's Avatar

Hej igen alle. Det var da vildt som det stormer ind med forskellige indlæg. Til alle folk der har skrevet positivt, og dem der har skrevet ingame - much love! Det er sku rart.

En anden ting, jeg synes er lidt ærgerlig er, at det ser ud som om nogen kun har læst en eller to af postsne. Vi har trods alt skrevet dem individuelt - det ville være rart med nogle lidt mere specifikke kommentarer istedet for at skære alle formuleringer, alle statements, alle holdninger over én kam. Det kan godt være det bare er mig, men det ville være rart, synes jeg. Flere steder bliver vi set på en én person. Jeg kan til dels godt fortså det, da vi jo fremstår som en gruppe. Men vi har forskellige tilhørsforhold, vi har forskellige holdninger. Og selvfølgelig har vi også nogle ting vi er enige om, som det også fremgår. Jeg håber I vil genlæse det og måske komme med en mere individuel forklaring, hvis det kan lade sig gøre.

Peace (og jeg mener peace - lad os please ikke lukke tråden allerede), Zirania.

PS. Hvis den alligevel skulle blive låst, og jeg ikke fik udtrykt mig tydeligt nok så: Farvel allesammen, god vind i fremtiden! Det har været superhygge på mange måder, og jeg håber vi kan snakkes fremover også.

Persuasion and manipulation are the keys.

Quote Originally Posted by Wrothgar View Post
    Fair nok, lavinen er skredet – efter ivrig debat blev Zvut reinvited, kun for at det skulle starte en usmagelig razzia/eftersøgning sat i gang af ledelsen. Ved at lede efter ip-adresser fandt de så frem til at Zirania fra start havde løjet sig to år ældre – instant g-kick, på baggrund af en smule ubehagelige metoder, uden han på nogen måde har fået mulighed for at forsvare sig eller i det mindste kommentere hele forløbet.
    Vi har som sagt ikke taget alle medlemmer fra en ende af. Vi fik informationerne som vi selv gik ind og tjekkede.
    Min chef gjorde det samme inden jeg blev ansat. Velkommen til den moderne verden.

Synes det giver lidt dårlig smag i munden, og I behøver ikke at lede indtil I finder mig og kan poste et pænt lille billede længere – det skal jeg nok selv sørge for.

Jeg er 17. Jeg søgte ind i SD som 14-årig.

Når SD i dag bliver et par medlemmer fattigere, håber jeg at det får nogen til at tænke over aldersgrænsen på 18 år. Det burde ikke være en hemmelighed for nogen at Zvut, Zirania og Nature er langt bedre spillere end mange af de såkaldt modne SD’ere der hårdhændet forsvarer tanken om at 18-årige er så meget klogere.
    Hvis du tror at vi hiver folk ind fordi de er de bedste spillere har du ikke forstået meget af princippet i SD.
    Hvis det var det vi gik efter havde vores guild nok kørt som de andre hardcore guilds der kommer og går.
    For os er 18 års reglen vigtig.
    Ja der er da mange der er under 18 der er modne. Men der er bestemt også det modsatte

Hvad er aldersgrænser værd, når INGEN havde forventet at vi var yngre end det vi udgav os for? Hvorfor ikke vurdere folk på hvordan de spiller, og om de kan formulere en ordentlig ansøgning? Os der leaver i dag, er jo et stående bevis på at alderen kun er et tal – hvis tallet bliver skjult er der ingen der lægger mærke til at det mangler.
    Jeg er ikke enig i at alderen kun er et tal. Jeg syntes at i har bevist det i dag.

For mig er amnesti, som Wootah i dag har foreslået, alt for sent – SD er ikke længere et sted jeg har lyst til at være. Jeg ønsker jer held og lykke med det hele i fremtiden, og håber I bliver klogere end gestapo-lignende optagelsesmetoder og fastlåste ideer om aldersgrænser. Håber at møde nogen af jer ingame igen.
    Der bliver heller ingen amnesti.

Quote Originally Posted by Teethwalker View Post
    Hejsa SD!

Teethwalker/Maldozo/Lille-Teeth/Maaziah – ja det er sku mig! - forvirret?! :O

Det var sgu da utroligt det tog jer SÅ lang tid at finde ud af, og at det på det her tidspunkt betyder så ekstremt meget for jer at vi ikke var o.18, da vi joinede Semper Danica. For mig at se er det harmløst. Ved at smide Zirania ud har i opført jer lige præcis som i tror folk u.18 opfører sig.

Min tid i SD:
    Teethwalker: Teethwalker overtog jeg fra min storebror.
    Lille-Teeth: Ja, jeg fik i julegave en nice mic. Som jeg godt kunne tænke mig at bruge, så jeg valgte at leave guilden og join igen som en der var yngre så jeg kunne snakke med jer – go lol
    Maldozo: Ja, manglede sgu en Guild, så jeg joinede jer fordi jeg vidste hvor let jeg kunne nakke sådan et par eller 10 epixxx, sååh – easy mode ;D

Well. Hyg jer:
    Don't hate the player, hate the game!
    Nårh jo forresten.. Hvis magicha vil poste billeder så vil jeg også! 3 til 4 år gammelt dog!
    Ikke nogen kommentar ud over at jeg da er glad for at der er blevet ryddet lidt ud i dag

Quote Originally Posted by Corningstone View Post

NEJ, jeg syntes ikke det er ok at lave "eftersøgninger" af guildies når GM Kirneh har sagt at det er ikke ok, og dette kunne have været undgået.
    Blot for lige at priotere. Der er ikke nogen officere der har gjort noget jeg ikke ønskede.
    Jeg sagde nej til id tjek. At vi får et hint og tjekker sagen ved at søge på folks email på google har jeg ikke noget problem med.

Quote Originally Posted by Zirania View Post
    Peace (og jeg mener peace - lad os please ikke lukke tråden allerede), Zirania.

PS. Hvis den alligevel skulle blive låst, og jeg ikke fik udtrykt mig tydeligt nok så: Farvel allesammen, god vind i fremtiden! Det har været superhygge på mange måder, og jeg håber vi kan snakkes fremover også.
    bare rolig tråden bliver ikke låst, så længe folk respektere hinanden, og ikke går over stregen.

og selv god vind.

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|

Ja, tilbage til subjekt.

Naturesguide, du glemte en af vores værdier mens du var igang, nemlig denne:

- Ærlighed

Vi opfører os med ærlighed og troværdighed overfor andre spillere. Vi overholder de aftaler vi laver og de løfter vi giver. Vi forsøger ikke at snyde eller stjæle fra andre spillere.
    Det er nok med vilje det ikke lige er den du fremhævede, men jeg vil da gerne høre din forklaring på hvorfor du ikke mener den er relevant?

Derudover quoter du to andre værdier, som du desværre ikke har forstået. Det er mit ansvar da det er mig der har stået for at formulere dem oprindeligt og derfor beklager jeg de ikke er tydelige nok.

Lad os starte med "Viljen til succes". Det betyder ikke succes for enhver pris. Det her handler om at vi ønsker at være ambitiøse, men det over-ruler ikke de øvrige værdier så successen skal altså skabes indenfor de rammer det ellers giver. At du tror jeres afsked skaber et problem ved at i svækker vores raidstyrke er en smule naivt, for det overlever vi skam nok.

Den største misforståelse ligger i at du tror vi har gjort et eller andet for at ødelægge spillet for jer og derfor overtrådt den opsumering der ligger i værdierne. Her bliver du nok nød til at tænke grundigt over hvem det egentlig er der har gjort noget forkert. Hvem har skabt den her situation ved at opbygge en systematisk løgn for at få 5 medlemmer ind i guilden mod de regler vi har? Jeg håber egentlig ikke det har ødelagt spillet for dig, men hvis det har så er det selvforskyldt. Det er ikke os andre der har tvunget dig til at lyve.

Det allermest ærgelige her er at indtil den her tråd startede havde i faktisk muligheden for at komme ud af det her med æren i nogenlunde behold. Jeg skal ikke kunne sige om i kunne have beholdt jeres medlemskab ved at være ærlige og efter så lang tid tror jeg det egentlig ikke. Men i kunne have taget afsked med lidt mere respekt og modtaget det samme tilgengæld. I kunne have udvist selverkendelse nok til at indse det er jer selv der har skabt situationen, istedet for at lange ud i vrede som børn.

Men i valgte altså den barnlige exit hvor i fralægger jer ethvert ansvar for egne handlinger og giver os andre skylden. Ved at gøre det viser i bare at selvom i har haft held til at skjule det godt så er barnet i jer altså ikke helt blevet voksent endnu. At være voksen indebærer også at man tager ansvaret for sine egne handlinger og fejl.

Jeg ønsker jer alt godt fremover og håber i har lært noget af det her.

EDIT: Til Zirania. Ja, det er stor forskel på jeres posts og kontrasten er især tydelig mellem Teethwalker's og din. Havde i alle 5 udtrykt jer som dig ville det også have givet en del mere respekt den anden vej. Du lever op til den holdning jeg efterspørger i den her post, så det skal du naturligvis også have respekt for.
    Last edited by Reyven; 16-09-2008 at 20:37.

Forum Learner Zirania's Avatar

Reyven, jeg ved igen ikke om det bare er mig, men udtrykker jeg ikke både anger, dårlig samvittighed og respekt over for jer? Det var da i hvert fald tanken.

Persuasion and manipulation are the keys.