Page 4 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 76 to 100 of 184

Thread: Farvelpost fra Naturesguide, Zura, Wrothgar, Ziran & Maldozo

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

men perse ok du har løjet for at komme ind som mindre årig på et diskotek... men så accepterede du jo også at du ville blive smidt ud hvis du blev konfronterede med din alder (selvom jeg ikke kan forestille mig et diskotek vil kyle en pige ud pga alder)

personligt er jeg rigtig ked af at have mistede 4 gode venner, fordi der blev gået stille med dørene.. var der spillet med åbne kort.. ja så havde det nok ikke gået så galt imo..

Maldozo/theeth... hvor gør det ondt når du skriver sådan... kan du huske de raids hvor du ikke turde og jeg snakkede med dig og opmuntrede dig og du bagefter klarede Mh og var pissestolt.. det var så fedt at se og høre hvor glad du var.. og hvor glad du var for at raide sammen med os..
    at du så vælger at slutte på den måde, det forstår jeg ikke....
    jeg så dig virkeligt som en ven, men det var vist ikke gengældt...

jeg ser stadig jer andre som gode venner, og tillader mig at stole på jer også i fremtiden hvis vi laver ting sammen

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Som den der tilsyneladende er den store skyldige i den her sag, så har jeg lige et par fakta vi skal have på bordet.

Nr. 1: Jeg skrev til Zura og Zirania at jeg ville anbefale dem af deres venner som havde løjet sig ind til at komme frem nu, stedet for at lave samme fejl som Zirania.
    at i valgte at lave sådan en her post istedet, med det ramaskrig til følge, det kan hverken jeg eller SD stå til regnskab for.

Nr. 2 Det var sådan set Naturesguide selv, der fortalte til Hackie at Zirania først blev 18 dagen efter og at Hackie meget gerne måtte sige det videre til en officer.
    Så... Vi reagerer på reelle tip, også selvom de måtte lyde usandsynlige, når nu naturesguide skulle forestille at være jeres ven.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Quote Originally Posted by Zirania View Post
    Reyven, jeg ved igen ikke om det bare er mig, men udtrykker jeg ikke både anger, dårlig samvittighed og respekt over for jer? Det var da i hvert fald tanken.
    Jo.. og Filip jeg tror på du mener det! Det er mere end hvad der kan siges om dine såkaldte venner, når man serbort fra Zura.

One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Reyven, jeg ved igen ikke om det bare er mig, men udtrykker jeg ikke både anger, dårlig samvittighed og respekt over for jer? Det var da i hvert fald tanken.
    Bestemt og jeg har også smidt en edit ind, for du har helt ret. Det er mig der lige var for hurtigt og lidt for generel.
    Guildboss - Danish Legacy

SD Medlem Forum Warden Persephone's Avatar

Quote Originally Posted by Kartagg The Warrior View Post
    men perse ok du har løjet for at komme ind som mindre årig på et diskotek... men så accepterede du jo også at du ville blive smidt ud hvis du blev konfronterede med din alder (selvom jeg ikke kan forestille mig et diskotek vil kyle en pige ud pga alder)
    Nej nej jeg kan meget helligt sige jeg aldrig har løjet for at komme ind på et diskotek. Men jeg har løjet om andres alder. Og så var det det scenario jeg regnede med flest kunne relatere til. Det var udelukkende for at illustrere at jeg ikke tror fx Zura eller Zirania har løjet af ond vilje, men fordi de gerne ville "ud at danse med deres venner på byens in-sted og var bange for udsmideren". Og så tror jeg ikke der kan koges mere suppe ud af det eksempel.
    Som sagt: Jeg siger bare at jeg godt forstår deres motiv (Og at jeg i øvrigt er for dement omkring min egen alder til at huske andres alder mere end 5min ad gangen ^^)
    Hvorvidt det er fair at smide 'the kids' ud vil jeg helst ikke blandes ind i. Jeg ville med den første post bare opbløde holdningen en anelse og huske folk på at de garanteret også har løjet for at lege med de store.
    /Perse.

Having the balance of a cat (a blind, deaf one ... with three legs ... wearing silk slippers ... on ice ... with seizures)

<-- Scatterbrain og druepresse

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

Jeg kan ikke tale på andres vejne, men nogle gange skal man skære det ud i pap og direkte sige det. Det er ikke mit indtryk af jeres afskedsposteringer. Dog finder jeg en hel del irritabilitet over at vælge at smutte før gkick, og en hel del vrede over at forlade SD, selvforskyldt eller ej.

Et spil er et spil, hverken mere eller mindre, folk spiller på forskellige måder og fremhæver forskellige ting. I har så valgt at stå sammen som gruppe og håndteres derfor som en gruppe af en del medlemmer. Det er svært at føle empati for en gruppe som står frem og, for at bruge et metafor, slå en i solarplexus for derefter at sige 'haha'.

Jeg kender ingen i denne gruppe som er blevet smidt ud/meldte sig ud, men jeg håber da i stadig vil have det sjovt sammen fremover, med eller uden SD medlemmer, i hvilket spil i en spiller.
    Death Star...I like the sound of that!

Forum Initiate

Har spillet både pve og pvp med jer fleste, Surt at se jer gå! Men for at sige det lige ud, så holder det sgu ikke, at blive fornærmet og tilmed halvt svine folk til (mest maldozo) over at blive konfronteret med jeres bryd af reglerne og de tilhørende konsekvenser.

Som kartagg siger kunne I have håndteret det her anderledes og meldt det ud til at starte med, siden de fleste medlemmer af sd ser jer som gode folk, der overholder sd's værdier. Hvis dette var sket, havde situationen nok været en anden...

Skal dog sige at jeg ikke synes det er ok at låse tråden før zirania kunne nå at forklare noget og/eller tage sin afsked.
    Hackie lvl 80 Warrior
    Slackie lvl 80 Mage
    Priestie lvl 80 Priest

Forum Senior Fedania's Avatar

Flere steder bliver vi set på en én person. Jeg kan til dels godt fortså det, da vi jo fremstår som en gruppe. Men vi har forskellige tilhørsforhold, vi har forskellige holdninger. Og selvfølgelig har vi også nogle ting vi er enige om, som det også fremgår. Jeg håber I vil genlæse det og måske komme med en mere individuel forklaring, hvis det kan lade sig gøre.
    Det er jo sådan set jer selv der har valgt at poste det her som én gruppe istedet for at lave hver jeres farveltråd hvor I linker til de andres post hvis I mener det skal kædes sammen til den "alle eller ingen" indstilling jeg umiddelbart har opfattet i jeres farvel.

På trods af, at Maggie med garanti var både sur og følte sig forrådt (med garanti både personligt og på hele SD's vegne), så tog hun jo altså en lang snak med dig igår aftes som jeg forstår det. Du har ikke selv valgt at komme yderligere ind på, hvad der kom frem af forklaringer eller andet i den 1½ time lange msn-samtale, men jeg tvivler altså på, at det har været en "du er dømt skyldig, men du skal lige sidde og holde den her small-talk samtale kørende i 1½ time, så vi bagefter kan sige, at der er blevet snakket ud om det, mkay?!"-samtale. Jeg tror på, at Maggie har giver dig chancen for at komme til orde, men at der desvære ikke har været meget valg i sidste ende, da du bevidst har valgt ikke selv at gå til bekendelse i forbindelse med Zura's genansøgning. Du skriver at du ventede på, at wooots forslag om amnesti blev indført, men du er også godt klar over, at det var dumt bare at læne sig tilbage og vente på en garanti for at kunne blive. Du burde ha' taget chancen og lagt kortene på bordet i forbindelse med Zura's genansøgning (fx på internt forum), så tror jeg faktisk de fleste havde stemt for at tilgive dig. Du kritiserer os for ikke at lade dig komme til orde - men du vælger så også i selv samme post netop ikke selv at tage ordet og komme med dine argumenter og dine bevæggrunde for ikke at sige noget før du bliver fanget. Din farveltråd blev i mine øjne ikke lukket i et forsøg på at nøgte dig at komme til orde, men fordi der kom indlæg i den der var på vej i en helt forkert retning. Beviset på dette ses jo netop i, at denne tråd får lov at køre selvom du har skrevet i den kan man sige

Om du er stolt af det billede Maggie har fundet eller ej er for så vidt sagen udvkommende. Maggie er ikke gået hjem i skuffen og har fundet et gammelt billede frem, som hun så har scannet ind og lagt på nettet uden din viden eller tilladelse. Hun har lavet en google-søgning og har i sin redegørelse af, hvorfor du ikke længere kan være en del af guilden lagt link til et billede der har betydning i sagen. Hvis du er utilfreds med, at billedet ligger på nettet, så er det helt andre personer (sikker dig selv inkl) du skal bebrejde. At du ikke har overvejet, at det kunne blive et problem, det kan man altså heller ikke bebrejde Maggie eller SD som helhed på nogen måde. Især det sidste års tid har der været utrolig meget medieomtale af, hvilke oplysninger man kan finde om sig selv på nettet (blandt andet pga. facebook og lignende services). At du har en naiv tilgang til det faktum, at oplysninger om dig der ligger frit tilgængeligt på nettet er netop frit tilgængelige og derfor kan bruges i mange sammenhænge forhindrer hverken medlemmer i SD eller en kommende arbejdsgiver i at finde den slags oplysninger. Forhåbentligt kan du tage den visdom med dig videre, at når du søger arbejde, kan en arbejdsgiver finde selvsamme billede og træffe sit valg blandt andet pga billedet. Tænk i det mindste over det, hvis du ikke er så stolt af billedet og ikke ønsker at flere skal se det.

Hvorom alting er, så skriver du, at du er afklaret med hele situationen. Man kan heller ikke gøre så meget på nuværende tidspunkt kan man sige På trods af, at jeg ikke mødte dig hverken ingame eller irl, så har jeg absolut intet at udsætte på dig som person (hvis man ser bort fra uærligheden gennem 3-4 år). Jeg ønsker dig alt muligt held og lykke i fremtiden og håber, at du trods alt kan gå fra SD som en klogere knægt, der har lært et eller andet. Både at MMOs ikke bare er et spil, hvis man spiller med de rigtige mennesker og at ting lagt på nettet i sjov og ballade kan komme og bide en i røven senere hen. I fremtiden håber jeg, at du er stærk nok til at tro på din chance for at få en dispensation istedet for at lyve for at blive lukket ind i et fællesskab. Take care!
    SW:TOR toons: Fedania (Bounty Hunter) in Danish Legacy
    Tons of retired Rift, AION, AoC and DAoC toons.

har ikke lige tid til at læse samtlige posts igennem (har læst en del dog).

Vil lige gøre opmærksom på at der må være sket en fejl somewhere..

Jeg har aldrig røbet filips alder til NOGEN, og jeg skriver stort set ikke med hackie (ikke fordi jeg har noget imod ham som person, men honestly.. vi skriver ikke til hinanden),

desuden vil jeg gerne høre: "at Ziran blev 18 dagen efter" hvad?

Sum durids is bare
    __________________________________________________ _________

I got a FEVER! And the only prescription, is more COWBELL!

Forum Learner Zirania's Avatar

@ Fedania. Du har muligvis ret mht. det at komme til orde. Måske burde jeg sige alt hvad jeg sagde til Maggie i den samtale. Ellers også burde jeg lade være. Jeg ved det ikke rigtig. Min bevæggrund var, at jeg gerne ville have alle aspekter med. Men det ser ud til, at mange ikke har læst posten, så ved jeg ikke hvor relevant det er. Det dokument Zura og jeg udfærdigede har vist haft sin gang i ledelsen, men er ikke blevet dømt kommenteringsværdigt ser det ud til. Igen, ikke en formildende omstændighed, slet ikke, men ikke desto mindre noget der kræver en kommentar - IMO.

Mht billedet, lad os lade det ligge. Jeg forstår udmærket dine pointer, men tror ikke vi bliver enige, hehe.

Og som du nævner, er jeg afklaret med situationen - faktisk uanset hvad outcome ville have været. Sket er sket, og jeg synes, at jeg har beklaget over for dem, der skulle beklages til. Jeg har også fået en masse nice PM's, det er sku dejligt. Jeg takker! Lige en sidste ting Fedania - jeg kan ikke helt greje om dit sidste afsnit var ment lidt i spøg/ironi eller? Hvis ikke, så også held og lykke til dig og take care!

Peace

Persuasion and manipulation are the keys.

For en god ordens skyld, så har jeg fjernet det billede fra din udsmidningspost. Det var måske unødvendigt at lægge det op, men jeg gjorde det med alle de gode intentioner.

tak maggie, det er jeg (og det er jeg sikker på de andre også er) rigtig glad for at høre <3

Sum durids is bare
    __________________________________________________ _________

I got a FEVER! And the only prescription, is more COWBELL!

btw, nature skal lige ha svar på det han spurgte om mht. hackie?

Forum Acolyte Breeze's Avatar

btw, nature skal lige ha svar på det han spurgte om mht. hackie?
    Jeg sad ved siden af hackie da det blev skrevet - så det ER rigtigt.

Forum Initiate

Det her er hvad natureguide helt præcist skrev:
    Natureguide: "gider du ikke sige til en officer, at zirania først bliver 18 i morgen"

Skrevet lørdag d.13/09-2008.
    Last edited by Hackie; 16-09-2008 at 21:57.
    Hackie lvl 80 Warrior
    Slackie lvl 80 Mage
    Priestie lvl 80 Priest

At Nature skrev en besked til Hackie tilsynealdende, som Breeze kan bekræfte. At Nature først blev 18 dagen efter.. (som betydende dagen før hans fødselsdag vel?)

Officer Forum Adept Saxe's Avatar

Quote Originally Posted by Breeze View Post
    At nature skrev at han havde løjet eller hvad? Eller at det ikk var ham?

Forum Initiate

Det går jeg udfra. Som sagt det jeg postede ovenover er præcis, hvad han skrev.
    Hackie lvl 80 Warrior
    Slackie lvl 80 Mage
    Priestie lvl 80 Priest

Forum Senior Fedania's Avatar

Quote Originally Posted by Naturesguide View Post
    har ikke lige tid til at læse samtlige posts igennem (har læst en del dog).

Vil lige gøre opmærksom på at der må være sket en fejl somewhere..

Jeg har aldrig røbet filips alder til NOGEN, og jeg skriver stort set ikke med hackie (ikke fordi jeg har noget imod ham som person, men honestly.. vi skriver ikke til hinanden),

desuden vil jeg gerne høre: "at Ziran blev 18 dagen efter" hvad?
    Quote Originally Posted by Breeze View Post
    Quote Originally Posted by Priestie View Post
    Det her er hvad der natureguide helt præcist skrev:
    Natureguide: "gider du ikke sige til en officer, at zirania først bliver 18 i morgen"

Skrevet lørdag d.13/09-2008.
    Okay, så Nature har ikke blot være uærlig om sin alder, men han har absolut intet lært og fortsætter med lyve nu i hans stort opslåede "I har behandlet mig og mine venner forkert"-tråd. Seriøst, det er ikke engang nogenlunde god humor.

EDIT: Jeg bliver nærmest mere og mere glad for at netop Nature ikke er i guilden mere. Zirania har i det mindste vist sig fra en temmelig moden side også i hans farvel til os og står inde for handlinger og accepterer straf. Natures handlinger, farvel og gentagne usandheder er bare for meget imø.
    Last edited by Fedania; 16-09-2008 at 22:01.
    SW:TOR toons: Fedania (Bounty Hunter) in Danish Legacy
    Tons of retired Rift, AION, AoC and DAoC toons.

jeg fatter hat ^^ lørdag den 13/9? jeg har fødselsdag i december

Forum Initiate

som sagt vidregiver jeg bare, hvad han skrev. motivet kan du spørge nature om.
    Hackie lvl 80 Warrior
    Slackie lvl 80 Mage
    Priestie lvl 80 Priest

Forum Adept

Well måske det er fuldstændig ligemeget ? Det er ude i det fri, og hvem der har sagt hvad, om 1 har stukket de andre, er vel os ligegyldigt, medmindre det betyder noget for de 5 der er ude af SD.
    Jeg har ikke diskussioner, JEG HAR RET!

- gammelsmølf er skuffet... men mest over tonen i dele af tråden. En af fordelene ved at være i en voksen guild er da, at man kan tale ordentligt til hinanden, selvom man er uenige, det er endda en af vores værdier.

Nå det så er sagt, vil jeg nøjes med at sige GL out there.

Forum Acolyte Breeze's Avatar

Quote Originally Posted by Saxe View Post
    At nature skrev at han havde løjet eller hvad? Eller at det ikk var ham?
    Jeg sad som sagt ved siden af hackie den dag. Hackie sagde han havde fået en besked fra natureguide, om en anden der også havde løjet om sin alder. Så derfor kiggede jeg selvfølgelig over og kan derfor verificere at:

Quote Originally Posted by Priestie View Post
    "gider du ikke sige til en officer, at zirania først bliver 18 i morgen"
    var den besked han modtog fra nature.

Forum Warden Tineea's Avatar

Det dokument Zura og jeg udfærdigede har vist haft sin gang i ledelsen, men er ikke blevet dømt kommenteringsværdigt ser det ud til. Igen, ikke en formildende omstændighed, slet ikke, men ikke desto mindre noget der kræver en kommentar - IMO.
    Det er korrekt at det er blevet vendt i ledelsen og taget en beslutning i sammenråd