Page 6 of 8 FirstFirst ... 2345678 LastLast
Results 126 to 150 of 184

Thread: Farvelpost fra Naturesguide, Zura, Wrothgar, Ziran & Maldozo

Forum Learner Zirania's Avatar

X din gamle svinger - stik mig en anden class og jeg pwner dig, anytime

Persuasion and manipulation are the keys.

Forum Adept

Quote Originally Posted by Jubas View Post
    Nature: trist at se dig leave champ, har været SUPER nice at raide med dig, da det var det VI gjorde når vi spillede sammen, er sikker på vi kommer til at savne dig på CR holdet.

Zura: kender dig ikke, dont care bout u, du brød reglerne du må tage konsekvensen

Wroghtar: kender dig ikke, dont care bout u, du brø...... bla bla bla

Ziran: hvis det er dig orc rougen, trist at se dig leave.. mindes at have raidet md dig også, kun positive ting der kom fra dine knive...

Sidst og mindst: maldozo, tja... gør det noet du ikke er der mer? naaah.. helt ærligt, godt nok har jeg aldrig rigtig haft den store kontakt med dig, men med de udmeldinger du kommer med i den her tråd, O M G, tak fordi du skred. har mistet ALT for dig...

Jubas
    Bare lige for at gå i detaljer, de har alle brudt den samme regel, dog har Zvut selv meldt det ud som vi allerede er klar over.
    Men ja, de håndterer det her ret forskelligt, nogen mere ydmygt end andre.
    Jeg har ikke diskussioner, JEG HAR RET!

SD Medlem Forum Apprentice Flagg's Avatar

-Og så til kickeren...

Nature snuppede tier6 head med 10 DKP mere end mig, sidst vi var på Archi.

-Tror vidst ¤%#¤"%!¤%¤%¤%!"#¤!!!!!!!!oneoneon!!!! er på plads hér!

edit: Nothing personal though
    Last edited by Flagg; 16-09-2008 at 23:45.

Quote Originally Posted by Jubas View Post
    Nature: trist at se dig leave champ, har været SUPER nice at raide med dig, da det var det VI gjorde når vi spillede sammen, er sikker på vi kommer til at savne dig på CR holdet.
    Jeg kommer BESTEMT også til at savne dig/jer, og den helt unikke stemning der er under raids!

Og til Earthhoof og X.. i fik mig sgu til at cracke ^^

Sum durids is bare
    __________________________________________________ _________

I got a FEVER! And the only prescription, is more COWBELL!

Forum Learner

Shit hvor har jeg savnet det her Drama...

Please åben jeres interne forum, det må jo VIRKELIG være fyldt med good stuff der inde !
    Poolefanden - Pretty Maids

Forum Trainee

What jubas said:
    Originally Posted by Jubas

Zura: kender dig ikke, dont care bout u, du brød reglerne du må tage konsekvensen

Wroghtar: kender dig ikke, dont care bout u, du brø...... bla bla bla

Ziran: hvis det er dig orc rougen, trist at se dig leave.. mindes at have raidet md dig også, kun positive ting der kom fra dine knive...

Sidst og mindst: maldozo, tja... gør det noet du ikke er der mer? naaah.. helt ærligt, godt nok har jeg aldrig rigtig haft den store kontakt med dig, men med de udmeldinger du kommer med i den her tråd, O M G, tak fordi du skred. har mistet ALT for dig...

Jubas

/signed
    gl til jer

WE ARE THE ESSENCE OF DRAMA

Andre guilds malker os for at få lidt til deres forum

-Ej, det er klart vi er fortørnede, når nogle af de mest elskede guildies begynder at lyve og leave og starte boardwars.

Læg mærke til dramaet her udspringer fra en U18 kilde - no surprise i guess

Forum Learner

Quote Originally Posted by Flaggster View Post
    for fact er i vi jo ikke er helt dumme i SD.
    Riiiiight

Quote Originally Posted by Bazoom View Post
    Riiiiight
    NICE

Forum Disciple DoomStone's Avatar

Jeg må sq sige at jeg er ked af at se jer går.
    Jeg vil dog også sige at regler er regler, havde i stået frem og snakket med en Officer om det var dette måske endt anderledes.

Men the best of luck til jer alle.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Der er store og små løgne.

Små løgne kan være uskyldige og nemme at tilgive, f.eks som at lyve om sin alder for at komme ind på et diskotek.

Og så er der store løgne, hvor man svigter venners tillid, f.eks. som at lyve om sin alder for at komme ind i en guild. En løgn der står på gennem flere år bliver ikke mindre med tiden, den bliver jo bare større eftersom venskaber vokser og tiden går.

I har ikke kun svigtet alle dem som stolede på jer, guildmates og guild venner, ikke kun jer selv, men også alle fremtidige unge ansøgere, for i har dannet mistro og mistanke. Jeg kan ikke længere se en 18 årig ansøger uden at tænke tanken, om det nu også passer.

Jeg er så skuffet over jer.
    Og jeg holdt ellers virkelig meget af et par stykker af jer, og i var alle "in my cool book".. Men det lykkedes jer sgu at vende det 180' rundt.

Så kan i jo spekulere over hvor tippet kom fra, som startede undersøgelsen af Ziran.
    Gad vide om det var en af jer selv.. Flot

Nu skrider i fra SD, og det er i Unåde, bad standing fra guilden.
    I går som løgnere, og pipper om uretfærdig behandling, magen til dobbeltmoral skal man lede længe efter. I skulle skamme jer. Mange ser jer stadig som de flinke fyre i jo egentlig er, og ønsker jer held og lykke. Men faktum er at i har løjet for os. Det her er jeres egen fejl, jeres fejl! Ingen andens.

Og i skal fanme også skamme jer over at anklage vores officerer for at undersøge sagen. Det er sgu da det mest naturlige i verden. Vi får et tip om der er noget galt - så bliver det UNDERSØGT!.. Det er en af de fede ting ved SD - vi er ikke ligeglade...
    Hvor er det ynkeligt at i retter anklage imod maggie, fordi en af jer er blevet bustet i at lyve. I skylder hende en undskyldning, for hun gjorde fanme det rigtige.

Hvis i dog bare havde fattet noget af det hele, så havde flere af jer nok SD rep, til at overleve en bekendelse og en undskyldning og en frisk start ligesom Zura fik. Men i tænkte som børn ofte gør - "går den så går den"...
    Ja i er 18 år nu. Men i er stadig børn imo, siden i kører en barnlig løgn så langt ud som i har gjort! og hele jeres håndtering af hele sagen her er barnlig!

Pga. at et par af jer virkelig var gode medlemmer, så ønsker jeg jer GL fremover.
    Ikke flere sure miner fra mig. Jeg er jo ked af at miste jer!
    Det er fanme trist at miste gode flinke folk pga i er nogle spader. Jeg er ked af jeg ikke kan sige noget pænere til jer, som i måske havde fortjent. Men det /hug i skulle ha haft, har i sgu ødelagt med den ynkelige afskedsmarch i har præsenteret her.

Godt gået drenge!
    Og når i har sovet på det, og fortryder, for i kan godt se at det er JER som har trådt i spinaten. Så er der kun en ting at sige.. Den bro har i sgu fået brændt godt og grundigt!

GL fremover og farvel.
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Quote Originally Posted by Poolefanden View Post
    Shit hvor har jeg savnet det her Drama...

Please åben jeres interne forum, det må jo VIRKELIG være fyldt med good stuff der inde !
    Word Poole ! Sad og tænkte præcis det samme

PS. Earthoof det billede er priceless, jeg lol'ede i hvert fald

Weee - Drama i SD..
    Det er også Ca. et år siden sidst, og sjovt som en del af "synderne" fra dengang kommer svirrende som fluer, lige så snart der er lidt lort på forruden.
    Man skulle fanme tro det havde været i nyhederne, siden så mange ex-SD-dramaqueens kommer flokkende for at se om der er noget de kan rode med i
    I guess, word gets around hehe.

Gutter - drama eller ej, så er det her bare en trist historie. Hvis det giver jer et kick, så fred være med det. Det siger mere om jer, end om SD. Dog er det sgu godt at se et par af jeres navne (selv jer som har været on my bad side) Savner jo nogen af jer, og de "gode gamle dage".. *lille nostalgi suk*

Så hold jer muntre, og vi ses i WOTLK.
    w
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Disciple Duncanous's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Weee - Drama i SD..
    Det er også Ca. et år siden sidst, og sjovt som en del af "synderne" fra dengang kommer svirrende som fluer, lige så snart der er lidt lort på forruden.
    Man skulle fanme tro det havde været i nyhederne, siden så mange ex-SD-dramaqueens kommer flokkende for at se om der er noget de kan rode med i
    I guess, word gets around hehe.

Gutter - drama eller ej, så er det her bare en trist historie. Hvis det giver jer et kick, så fred være med det. Det siger mere om jer, end om SD. Dog er det sgu godt at se et par af jeres navne (selv jer som har været on my bad side) Savner jo nogen af jer, og de "gode gamle dage".. *lille nostalgi suk*

Så hold jer muntre, og vi ses i WOTLK.
    w
    Hvis der er noget jeg altid vil savne ved SD, så er det drama, og det er 100% kærligt ment! At det bunder i en kedelig situation, er svært at sige så meget til, men vil dog mene at jeg i min post har skrevet at jeg giver SD 100% medhold i at I gør det rigtige.

Og ja det spredes hurtigt blandt os ex-SD'ere. men det tror jeg faktisk SD bør tage som et kompliment, det viser vel at SD har betydet noget for os, siden at vi vender tilbage når der sker noget spændene.

Kan btw også godt savne de gode gamle MC dage, heal Duncanous!

Enig med Dunc.
    Giver jer helt ret i beslutningen (for en gangs skyld :P), vores kommentar var nok også mere ment til de 4-5 emo kids

Vi savner oz dig dunc!! No doubt!

Quote Originally Posted by Duncanous View Post
    Hvis der er noget jeg altid vil savne ved SD, så er det drama, og det er 100% kærligt ment! At det bunder i en kedelig situation, er svært at sige så meget til, men vil dog mene at jeg i min post har skrevet at jeg giver SD 100% medhold i at I gør det rigtige.

Og ja det spredes hurtigt blandt os ex-SD'ere. men det tror jeg faktisk SD bør tage som et kompliment, det viser vel at SD har betydet noget for os, siden at vi vender tilbage når der sker noget spændene.

Kan btw også godt savne de gode gamle MC dage, heal Duncanous!
    Drama er ok - Det er dem som udvikler det til board flaming jeg ikke bryder mig om..

Og det var også 100% ærligt ment når jeg siger at det luner at se nogle af de gamle navne, selv klaphatte som Trax og Bazoom.. Og dig mester, er en af dem jeg savner mest i SD.

w

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

SD...
    33 % social
    33% Raid
    30 % emo kids
    3 % under-age

men forøvrigt længe siden der HAR været drama...

SD Medlem Forum Senior Hardeknut's Avatar

Kun 20% emo kids efter Xlausen smuttede :-)
    Kims lov § 1: Kim har ALTID ret
    Kims lov § 2: Ved tvivlstilfælde....se § 1

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Inden det går helt over i en anden grøft, vil jeg da også bare lige sige good-beirut til jer allesammen.

Zirania - Ja, kender dig ikke så godt, men med din opførsel igennem denne tråd går du i hvert fald med æren i behold.

Zura - Jeg var imod at du kom ind igen netop pga af reglerne, men da du kom ind alligevel tænkte jeg "Oh well" for valget blev taget af vores medlemmer der synes du var cool, så det havde jeg ikke det store problem med. Havde du nu kunne banke lidt fornuft ind i hovedet af dine kammerater var det jo ikke sikkert I havde stået i denne situation.

Naturesguide - Din arrogance i din afskedtråd afspejler jo præcist hvorfor der foreligger en alders grænse. Er da ærgeligt at du ikke kommer med på raids mere, men vi må jo bare plukke en ny tank.

Maldozo - Ja, jeg har så altid synes du opførte dig som en 14 årig. Din mangel på respekt for andre mennesker generelt skal nok få din næse i klemme på et tidspunkt, så få lige en af kammeraterne til at tage kameraet med rundt, for det vil jeg sgu gerne se

Overall - En ikke frygtelig overraskende episode som vil tage mig en god nats søvn at komme over. Man ligger som man reder. Hader løgnere så er godt tilfreds med udfaldet.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

3 er fine nok, ikke spillet så meget med jer. men at se Maldozos post giver mig grund til at sige. Dont let the door hit u on the way out. Sikke en måde at pisse SD op af ryggen og afslutte posten med Pwned af 14 årige er en grund mere.

Btw vil jeg lige tilføje at Elfix og Woot kun er 16. Jeg fandt dem sammen på google under deres julefrokost sidste år.

http://i72.photobucket.com/albums/i1...etard111jc.jpg

Forum Senior Fedania's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Hvor er det ynkeligt at i retter anklage imod maggie, fordi en af jer er blevet bustet i at lyve. I skylder hende en undskyldning, for hun gjorde fanme det rigtige.
    QFT. Det er vise ord, wooot der her nedfældet!
    SW:TOR toons: Fedania (Bounty Hunter) in Danish Legacy
    Tons of retired Rift, AION, AoC and DAoC toons.

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Når SD i dag bliver et par medlemmer fattigere, håber jeg at det får nogen til at tænke over aldersgrænsen på 18 år. Det burde ikke være en hemmelighed for nogen at Zvut, Zirania og Nature er langt bedre spillere end mange af de såkaldt modne SD’ere der hårdhændet forsvarer tanken om at 18-årige er så meget klogere.
    Nok en af de udtalelser, der allermest viser mig, hvor rigtigt det er, at vi ikke har folk under 18 med normalt i SD.

"Bedre spillere" det er bare ikke nok i SD. Medfølelse, empati, ansvar, fornuft, jeg kunne blive ved i lang tid. Det er vigtige værdier i SD.

Zura, ked af det alligevel gik galt.

I andre - trist I ikke har bare 1/2 så meget rygrad og forståelse som Zura udviste. Jeg har i flere episoder været vildt irriteret over flere af jer på raids - jeres opførsel - nu endelig ved jeg hvorfor!
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

SD Medlem Forum Acolyte Drossa's Avatar

fandme ærgeligt at tabe gode spillere pga sådan en gang crap...men i har selv bragt det over jer, så i ligger som i har redt. gl hf derude, håber i finder en god guild derude...det ved jeg i gør. /peace
    We are just an advanced breed of monkeys on a minor planet of a average star.

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Quote Originally Posted by Barahir View Post
    Hvor er jeg glad for at vi har en 18års regel.
    Jeg er ikke member længere, men det var også min 1. takne.