Results 1 to 21 of 21

Thread: Bremm siger Farvel

Default Bremm siger Farvel

Hej

Jeg har også IRL kontakt til Nature, Zura, Zirania, Maldozo og Wrothgar.
    Jeg har også snydt med min alder og joinede et år tidligere end jeg burde have gjort. Min fødselsdato er korrekt, men jeg valgte at lade min alder fremstå som et år ældre for at fremme mine chancer for at joine SD. Dette gjorde jeg fuldstændig uafhængigt andre.

I min afskedstråd vil jeg give mit syn på hvorfor jeg gjorde, som jeg nu gjorde. Jeg skal ikke tale for mine venner, men disse er mine tanker.

Jeg mener det er et spørgsmål om forventninger til hvad et guild er. Holdningen om, at SD er et socialt fællesskab, og altså ikke et offensivt raiding guild, er delt af alle (altså også mig selv). Mit syn på et guild variere fra det gængse syn på guildet, ved at jeg ikke interessere mig for dig som person IRL, dette vil jeg forsøge at forklare vha. et eksempel med Kartagg som fokus (beklager men nogen skulle det jo være)

Jeg skal være helt ærlig og sige, at jeg komplet ligeglad med om Kartagg er julemanden eller om han en dansk/svensk læge IRL. Det betyder ikke jeg kan lide eller bekymre mig om Kartagg, for det gør jeg! Det betyder bare at mine relationer til personen nu engang er gennem et spil og derfor acceptere jeg Kartagg, som værende en ko. Det betyder uendeligt meget for mig hvordan denne ko har det.

Det betyder altså ikke på nogen måde, at jeg emotionelt har været fuldstændig fraskåret fra guildet, det betyder bare at den relation jeg mener, at jeg har haft til jer har været gennem et spil. WOW er nu engang et rollespil og det er disse roller jeg har oplevet sammen med.

Det betyder også, at det for mig er ikke betyder noget hvem personen er, eller hvad personens alder er. Det vigtige for mig er, at jeg kan lide at være sammen med vedkommende. Derfor har jeg også været rigtig glad for min tid i SD. Jeg holder vældig meget af jer alle. Her er lidt folk, som jeg klart vil huske SD for:

Kartagg: Du er tålmodigheden selv. Man kunne have dig mistænkt for, at være for flink og tænke for meget i såkaldte bløde værdier, men det fede er jo at hvis man prøver, at forhøre dig om fx teori omkring din class, så er du helt opdateret og har alle dine tal på plads. Min respekt for dig er dog stadig mest baseret på det menneskelige. Du har jo gjort min færden i SD raids og i WOW en fornøjelse. Kæmpe stor respekt herfra. Ved ikke hvordan raiding bliver uden dig...

Maggie: Jeg har altid tænkt mig om to gange før jeg har spurgt dig om noget. Mit indtryk er, at du er meget skrap. Det skal dog siges, at jeg aldrig har været i tvivl om at du har hjertet på rette sted. Du er som en mor i SD, en løftede pegefinger, men man ved jo at du elsker SD. Jeg er sikker på din rolle er 100% nødvendig, ærgeligt at du måtte trække det lod.

W00t: Uanset om spillet er wow eller AoC, så tror jeg altid du har kæmpet for guildet. Man siger du er boardwarrior, men tror nu aldrig du direkte prøver at skabe splid. Jeg synes du klarede det rigtig godt med at gå fra GM til almindeligt member, og jeg betragtede dig også som et almindeligt member.

Holger: Rigtig stor i munden, med de store udbryd der ikke altid passer lige godt på VT. Jeg har altid kunnet lide dig alligevel for dine intentioner er gode. Jeg synes tit ikke dine vredesudbryd på VT har været konstruktive på nogen måde, men jeg har stort set altid været enig. Du har sku mod til bare, at skide på hvad andre tænker og så bare råbe det. Stor respekt for det.

Af måske lidt mindre markante folk i SD vil jeg gerne sige stor tak til Frille, Zebb, Colt, Corning, Ragz, Jubas, Sonny, Vala, Maja, Adonaj, Aggrovated, SkumB, Flagg. Jeg stopper listen her, og har nok glemt dig og det er jeg ked af.

Jeg beklager meget, hvis du føler jeg har bedraget dig. Jeg har, som tidligere nævnt betragtet det som roller vi træder ind i, og i disse roller har jeg kunnet lide klart de fleste af jer. Jeg håber også jeg selv har været ordentlig, at spille med og jeg håber vi skrives.

vh Bremm, Gnarr, Dmitrij, Mikkel - Hvad du vil kalde mig.

ps. Jeg gquitter nu. Tak for alt.
    Last edited by Bremm; 18-09-2008 at 20:15.
    De omnibus dubitandum est - Der bør tvivles om alt
    - René Descartes

Forum Adept

GL derude - respekt for du melder ud frivilligt, og derfor ville jeg også tro på det kunne tackles uden et leave. Ha' det pænt derude, og nice med en velovervejet afsked som giver forståelse for dine valg.

Thor
    Jeg har ikke diskussioner, JEG HAR RET!

Forum Acolyte SkyPrey's Avatar

Er ked af du smutter, men er faktisk kommet dertil hvor jeg synes det er det bedste!
    især for en som dig der kalder det et rollespil på den måde jeg opfatter det.

For vi er jo også sociale i sd og har komsamner osv osv.

Er sku lidt harm nu over folk lyver på den måde, for hellere være ærlig fra start af.

men jeg respektere dig da for du siger det som det er og jeg tænker ikke skidt om dig.

ja deler lidt thorholys sun på det at g'quiit måske ikke havde været nødvendigt, men hva ved jeg og ja lyder lidt dobbelt moralsk når jeg lige har skrevet det andet, men er aldrig sjovt at se gode members smutte.
    Last edited by SkyPrey; 17-09-2008 at 0:00.
    Gaming rig :
    Corei7 860
    GeForce 460 GTX 1,6 GB
    16 Gb DDR3 Ram
    24" BenQ HDMI Monitor

SD Medlem Forum Elder Panser Anden's Avatar

meget flot og velovervejet postering Bremm. Du viser at du har tænkt over det og jeg tror næppe at folk kan holde det mod dig nu. Du har taget broden af vreden før den kan starte IMHO, godt valg.

Held og lykke fremover.
    Death Star...I like the sound of that!

will miss you

Officer Forum Adept Saxe's Avatar

GL derude bremm. har været en fornøjelse at være under samme Guild tag som dig. Men vi spilles nok ved derude..

oki.. det lød forkert, men lader det stå :P

Forum Disciple Stålkaninen's Avatar

/cry
    ked af at se dig smutte... men forstår dig godt
    ligesom med andre af jer er jeg totalt overraskede over at i ikke var ældre da i joinede.
    Du har været rigtig sjov og behagelig på vt, en dygtig raider og en spiller man kunne læne sig op af... (der går nok længe inden jeg glemmer det Mother Shazra pull )

pas godt på dig selv og hils Nature, Zura, Zirania, og Wrothgar fra mig
    good hunting

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Bremm, tak for alt, og respekt for din pæne afsked.
    Du har altid været cool, og jeg ville ha stemt for at du fik en frisk chance, hvis du havde postet internt om at du var ked af fejlen, og ville rette det med en frisk start.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Forum Apprentice Flagg's Avatar

Jeg får svært ved at sove i aften. Omfanget af dette er meget dybere end jeg nogensinde havde forestillet mig.

Selvfølgelig kan U18 have skills og vi mister bestemt nogle skills for øjeblikket.

Nu skal vi have styr på situationen og respekt til dem der er ærlige nu.

Held og lykke derude - jeg er max ked over vores veje skilles så brat

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Ikke også dig. Du var en af de første som jeg spillede med efter min WoW return i en masse HC instances. Din post viser du passer i SD og at du bekender kulør er dyb respekt. Håber du ikke holder dig fremmet ingame. God vind i sejlet mate. Held og lykke i din videre færd.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Tak for din ærlighed og din pæne afsked.
    Jeg melder dig ud af forummet.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Paladin of the Board Magicha's Avatar

<3 Bremm.

Respekt for din måde at dele dine tanker med os på.

Er ikke enig i dine betragtninger om SD som guild, som værende "blot et sted at være", for for størstedelen af os, og vel nok efterhånden dem der er tilbage, er SD mere end et spil. Det er for mange en kæmpe ny social vennekreds, som vi gerne rejser mange kilometer for at se.

Det værste ved den her sag, er at jeg nu ikke i fremtiden vil lade være med at at mistænke alle som IKKE tør dukke op til M&G for at være under 18, og derfor holder sig væk af frygt for at blive afsløret.

Det er i sandhed en trist trist sag.

Held og lykke derude Bremm. Må alverdens smådyr dukke op på din sti, og bringe dig let og nærrigsrigt bytte

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Forum Acolyte

damn jeg er ked af endnu en der leaver, men det er dejligt du selv kommer ud i stedet for at vi andre opdagere det. De fleste tilgiver stort set altid dem som selv siger det. Som en del skriver her vil de have voted for at du kan blive i guilden.

Så for dig selv må det være en bedre måde at leave guilden på. Ved at få en tilgivelse med på vejen. Det er i hvert fald hvad jeg får ud af og læse de andres post. Og du får også en af mig, nu skal vi jo til at bruge holger til at lave nija pulls med, skufff.
    Frille - Warlock
    Wofid - Druid - of doomkin/healer

SD Medlem Forum Acolyte Drossa's Avatar

True story..Engang var der en gut i SD som leavede pludseligt og dumt pga en misforståelse mellem ham og nogle guildies..Da han så ikke fik den hjælp han ville have af offiicerene blev han sur og /gquittede... Efter et stykke tid blev han klar over hvor snot dumt det var og søgte tilbage..og fik afslag...Det skulle så have været det men ikke for vores ven...Han lavede da bare en ny profil og søgte ind med en anden char...og kom ind...Han spillede med sin nye char og var en dygtig spiller og blev class leader. Men det sad ikke godt med vores ven at han havde løjet så han skrev en post til sin daværende GM og fortalte at han havde løjet og at han var klar til at tage konsekvensen...og hvad skete der...han fik sgu lov at blive..Ikke fordi han var en god spiller, men fordi han selv kom til dem og fortalte sandheden fra starten...Viser bare at alt kan sgu tilgives hvis man selv er klar over at man har fucket op...Og man går til bekendelse
    We are just an advanced breed of monkeys on a minor planet of a average star.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Quote Originally Posted by Drossa View Post
    True story..Engang var der en gut i SD som leavede pludseligt og dumt pga en misforståelse mellem ham og nogle guildies..Da han så ikke fik den hjælp han ville have af offiicerene blev han sur og /gquittede... Efter et stykke tid blev han klar over hvor snot dumt det var og søgte tilbage..og fik afslag...Det skulle så have været det men ikke for vores ven...Han lavede da bare en ny profil og søgte ind med en anden char...og kom ind...Han spillede med sin nye char og var en dygtig spiller og blev class leader. Men det sad ikke godt med vores ven at han havde løjet så han skrev en post til sin daværende GM og fortalte at han havde løjet og at han var klar til at tage konsekvensen...og hvad skete der...han fik sgu lov at blive..Ikke fordi han var en god spiller, men fordi han selv kom til dem og fortalte sandheden fra starten...Viser bare at alt kan sgu tilgives hvis man selv er klar over at man har fucket op...Og man går til bekendelse
    hvilket er hvad jeg forsøgte at fortælle Ziran og Zura.. Vi har store hjerter i SD... ingen tvivl om det.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

trist, men fair bremm... du var sku en af vores Goe hunters... og det sku trist vi mister dig..
    Gl...

SD Medlem Forum Senior Noggs's Avatar

GL bremm..... synd du måtte leave, men du foretog selv da du meldte dig ind.

Respekt for at du selv tog beslutningen.
    Så går jeg igang med mit spil - eller prøver da
    "Are you threathing me Master Jedi?"
    Fac Venatorem Captivum

[Signature overflow error]

SD Medlem Forum Acolyte Ragz's Avatar

Gl fremover Bremm

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Vedr årsagen er der vist efterhånden sagt hvad der er at sige

Godt at se du tager ansvaret for dine egne handlinger istedet for at skubbe dem over på andre. Uanset hvad man måtte mene om selve løgnen, så giver det trods alt noget respekt at tage ansvar for den.

Ha' det godt derude, og jeg håber du finder en anden god guild du bliver glad for.
    Guildboss - Danish Legacy

Forum Learner

jeg er sku meget ked af at høre at du har løget om din alder men jeg syntes det er meget stort at du er så moden at du tager tyren ved hornene og melder det klart ud... jeg har løget og det er jeg ked af... og hvis du havde taget en internt så havde jeg også stemt på at du kunne ha blevet fordi jeg har sku nydt at spille med dig du er dygtig og afbalanceret... men nu vælger du at leave og måske er det bedst nu der er så meget belysning på ligepræsis det med at lyve om alderen...

men som du kan se igennem denne post så er der virkelig mange der kan lide at spille med dig og er ked af at du leaver...

når det er sagt så skal du sku ikke være fremmet bare skriv hvis der bliver noget så er jeg sikkert game på et eller ande...

see you out there and ill miss you m8

Forum Warden Corningstone's Avatar

Undskyld at jeg ikke har skrevet her før, men det med Zura og Ziran skulle lige bundfælde sig.

At du også er en lilleput havde jeg aldrig forestillet mig, og får at være ærlig er jeg hamrende ligeglad med din alder, jeg holder jo af dig alligvel =)

Jeg er super ked af at se dig smutte, men husk på at det ikke betyder at vi ikke kan spille sammen mere =)

<3 Din allerbedsteste yndlings female BELF lockie!

//ConnieLuB