Results 1 to 10 of 10

Thread: [Godkendt] Warhammer: Earthhoof genansøgning

Forum Adept

Default [Godkendt] Warhammer: Earthhoof genansøgning

Hej SD

En ansøgning til warhammer online (af en eller anden grund kunne jeg ikke poste det rigtige sted - eller også er jeg bare en klovn)

Min ansøgning i sin tid (14-07-2005): http://forum.semperdanica.dk/showthread.php?t=5728
    Min afskedspost (d. 14-09-2007): http://forum.semperdanica.dk/showthread.php?t=15906

Sagens kerne i genansøgningerne synes at være hvad der er foregået i tidsrummet fra afskeden, så det vil jeg også kort opsummere.

På mmo-fronten så stoppede jeg med WoW en rum tid inden min SD-exit, og jeg har ikke spillet siden dengang. Jeg har heller ikke været aktiv i andre lignende spil, og derfor heller ikke være associeret med andre guilds.

På den hjemlige front har jeg formeret mig igen, denne gang med endnu en knægt, Julius. Han var i øvrigt så heldig at blive født d. 08-08-2008, så har numerologerne lidt at arbejde med. Freaky!

Og på det personlige plan skiftede jeg studieretning for et par semestre siden, så jeg nu bliver Medialog istedet for Datalog. I den forbindelse fik jeg også lige forlænget min studietid, da studiekontoret og jeg ikke var enige om merit Damn beauracracy…

Omstændighederne i SD, der var min årsag til at smutte, mener jeg Reyven fik pointeret rimelig godt i min afskedspost. Det var selvfølgelig svært at være klar over når man ikke var deltagende i et spil, og derfor ikke nød kernen af det at være i en guild. I stedet var fokus på alle de omkringliggende ting, der, i retrospekt, ikke gav et fair billede af det at være i SD. Det var en streg i regningen, men egentlig passende nok, for eftersom jeg så ville have været blind passager i over 1½ år i SD, uden et spil at spille. Det ville der ikke have været så meget perspektiv i. Så det var fint nok.
    Nu er Warhammer skudt af sted, og anses af SD som værende et spil med muligheder, og ligesom dengang jeg var i SD vil jeg gerne være en del af det.

Ambitionsniveauet er rimelig givet af min status med 2xbørn, 1xkæreste + det løse crap som alle døjer med (arbejde, studie, venner, crap, ect.). Jeg vil deraf hverken kunne tage prisen som mest online, eller den bedste, men nok mere antage en plads som target practice for medlemmer af Order.

Min char er pt. en lvl 12 Marauder ved navn Hoofio. Han har dog en del problemer med sin venstre arm – noget jeg lige skal ha kigget nærmere på. Spillet tiltaler mig i høj grad, da det har mulighederne for det hurtige gamefix, men stadig bibeholder de langsigtede muligheder. Jeg brugte open-beta og den første tid af pre-release og release til at bestemme om det var et spil jeg ville lege i, også på længere sigt. Det er det (aftalte med mig selv at jeg ikke ville ansøge, hvis spillet alligevel ville være lagt på hylden igen efter kort tid).

I er selvfølgelig velkommen til at spørge til det i føler jeg ikke har givet en vinkel på, men måske burde, eller noget i kunne være interesserede i.

SD’s værdi-codex er i øvrigt en glædelig forandring fra regellisten. Der udtrykker det samme, men på en mere frihed under ansvar facon.

Nok for nu!

Hilsen Ulrik

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Jeg var ked af da du smuttede, jeg bliver glad hvis du kommer igen. Du har altid været en go stemme i SD, der hold selvfedheden nede, ham som sætter spørgsmål ved ting vi andre ofte bare klapper i hænderne over, og den som ikke er bange for at sige imod, selvom 20 andre poster for... Respekt for at du aldrig har været en lemming i SD, men en stærk person der siger sin vilje, og stadig vil SD's bedste ligesom jeg selv.

GL med genansøgningen!

mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Hej Earth.

Det er en god genansøgning du har lavet.
    mit spørgsmål til genansøgere er altid "Hvad har ændret sig i SD siden du mener der er bedre her nu end da var da du leavede".
    men du har jo egentlig svaret meget godt på det.

Jeg vil lade genansøgningen køre og se hvad folket har at sige.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Paladin of the Board Magicha's Avatar

*klapper som en gal*

Gief Mr Hoofie! jeg er SIKKER på vi har noget arbejde vi kan sætte ham til

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

SD Trial Forum Acolyte Ragz's Avatar

Thumps up til Earthhoof Håber du kommer ind igen!

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Vil meget gerne se Earth i SD igen!
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

There and back again - by Earthhoof Baggins :-P

Få ham ind IMO
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Paladin of the Board Reyven's Avatar

Well, jeg skrev i sin tid i din afskedspost at jeg håbede vi ville ses igen i WAR uanset om det blev i samme guild eller forskellige. Det bliver så ikke lige mig der evt får glæden af at se dig under SD's banner igen da WAR ikke har haft held til friste mig nok. Men det ændrer ikke på at jeg håber vi ser dig tilbage som SD'er.

Så held og lykke med ansøgningen
    Guildboss - Danish Legacy

SD Medlem Forum Adept Saxe's Avatar

du har min stemme Earthhoof! Håber at se dig i guilden igen!

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Det ser ud til at der kun er positive tilbagemeldinger.

jeg ser også positivt på din person og dit tidligere medlemskab af SD.

Så velkommen tilbage.

/Tråd låst.