Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28

Thread: [Godkendt] Perlehne sger ind i WoW

Default [Godkendt] Perlehne sger ind i WoW

Perlehne sger ind i sd.
    NŅ.Det er med bvende hjerte, jeg sger ind i SD, for nr man lser jeres regler og forventninger, kan jeg da godt blive lidt nervs for om jeg kan honorere det J men jeg vil da gre alt for at overholde dem, og er helt indforstet med dem.
    Jeg er en GAMMEL kone, der er gift med Blamage (ikke plamage for han har ikke noget med pletter at gre J ) Hvis jeg kommer ind bliver jeg ikke aldersprsident for det er han heldigvis.
    Jeg blev introduceret til WoW gennem mine 3 snner for 2 r siden, der synes at nu burde mor da ogs interessere sig lidt for de spil de spillede, og jeg blev fanget J Jeg synes det er spndende at samarbejde med andre om at lse nogle instances og jeg fr et kick, hver gang vi nr et skridt lngere end sidste gang.
    Jeg har alle mine char bl.a http://eu.wowarmory.com/character-sh...Perleh%C3%B8ne p Shadowsong, hvor jeg er i Nordic Brotherhood, en dejlig guild med voksne sjove mennesker, men vi har det problem, at mange af os er p skiftehold (irl er jeg sygeplejerske J )s vi hnger lidt fast i ikke at kunne f samlet nok medlemmer til instances L.
    Vi har dog vret i kara et par gange men aldrig fuldfrt den og de helt store 25 mands-instances kan vi slet ikke gre os forhbninger om at n. Inden jeg blev medlem af nordic Brotherhood, var jeg med i asgard lige inden den brkkede midt over, og der oplevede jeg en enkelt gang at vre i en 20 mandsinstance, forunderligt og meget spndende! S da manden i mit liv ville prve en ny guild p en pvp-server, startede jeg sammen med ham p Ravencrest med min elemental shaman, der lige nu er i lvl 67 og hedder Saduko.
    Mine forventninger til jer ( ja det har jeg daJ ogs lov til at have) er
    1) at jeg oplever flere og spndende udfordringer i de forskellige instances der er selvflgelig svarende til, hvad jeg kan magte med det outfit, jeg har.
    2) At vi kan have det sjovt sammen
    3) At i viser respekt for alderdommen J og fortller mig hvis der er noget jeg kan gre bedre eller anderledes
    Jeg spiller vel nok 15 35 timer ugentlig.
    Vil have noget omkring mig udybet s skriv endelig.

Perlehne
    Last edited by Magicha; 05-10-2008 at 6:31.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Hej... Ehm Perlehne..

Du skal lige lse disse posts igennem og som et minimum godkende vores 5 Vrdier: http://forum.semperdanica.dk/forumdisplay.php?f=56

Spiller jeres 3 kngte stadig?

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chro
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Jeg har selvflgelig lst disse posts igennem og jeg godkender jeres 5 vrdier.
    Nej drengene er get til andre interesser, men spiller dog lidt en gang i mellem, s nu sidder vi kun os 2 hnisser og slr i tangenterne

Super.. Det er jo en hel del nemmere at komme ind nr man har familie i guilden, men jeg vil gerne bede dig f gruppet med en masse SD-ere og bed dem komme med tilbagemeldinger her i din trd. Vejen ind i SD er brolagt med positive kommentarer fra medlemmerne. Vi skal jo lige have andre end din mands ord for at du ikke er en psykopatisk hysterisk rdstrmpe

One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Forum Warden Corningstone's Avatar

Quote Originally Posted by Magicha View Post
    Vi skal jo lige have andre end din mands ord for at du ikke er en psykopatisk hysterisk rdstrmpe
    Dem har vi jo en del af

Jeg skal gre mit bedste for at opfre mig s eksemplarisk som muligt... indtil jeg er kommet ind

Nr du nu siger du er aldersprsident, m man s sprge om alderen? :P

(ellers send svaret i en PM )

Red face

det str der alleredeage:50 alts rhundrede s gammel.....Det havde jeg glemt

Quote Originally Posted by Perlehne View Post
    det str der alleredeage:50 alts rhundrede s gammel.....Det havde jeg glemt

Det havde jeg s overset

Kunne vre at jeg skulle bruge dig som argument til at f min mor til at spille lidt WoW :P

men held og lykke med ansgningen Hne

SD Medlem Forum Adept

Quote Originally Posted by Corningstone View Post
    Det havde jeg s overset

Kunne vre at jeg skulle bruge dig som argument til at f min mor til at spille lidt WoW :P

men held og lykke med ansgningen Hne
    ellers tak en connie er sku nok

Godt. drop udenomsnakken, og lad os blive p topic.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Godt. drop udenomsnakken, og lad os blive p topic.
    Hysteriske Rdstrmpe

GL med ansgningen Perle

Stemmer 100% p du skal ind. Mand-kone sammenfring i SD skal der ikke stilles sprgsml ved, det skal nsten ske pr. automatik nr der lige er blevet smsludret lidt.

w
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og sgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

jamen nu er jeg da beroliget lidt og vil g p med krum hals i min jagt efter at gre mig bemrket blandt sd-medlemmer

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Mand-kone sammenfring i SD skal der ikke stilles sprgsml ved, det skal nsten ske pr. automatik nr der lige er blevet smsludret lidt.

w
    pfft.. Woot, jeg fortstter som du selv gjorde da du stod for ansgningerne. Som du selv har sagt vejer familie tungt, men vi ser gerne at selv familiemedlemmer lige mder lige flere mennesker i SD og gr et godt indtryk.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

pfft.. Woot, jeg fortstter som du selv gjorde da du stod for ansgningerne. Som du selv har sagt vejer familie tungt, men vi ser gerne at selv familiemedlemmer lige mder lige flere mennesker i SD og gr et godt indtryk.
    Kan du bevise det?
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og sgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Kan du bevise det?
    det tager vi lige i en pm. Nu skal perlehnes ansgning handle om hende og ikke vores interne krig.

Perlehne.. Fr du stvet nogle SD-ere op ?

Perlehne.. Fr du stvet nogle SD-ere op ?
    jeg forsger men det er meget svrt I er jo alle 70re og de f under lvl 70 har jeg sat ind som friends, s jeg kan se nr de er p. Har ogs talt med nogle f, Maggic, mens han/hun var lvl 68 men dagen efter s jeg den i lvl70!
    En mere som l lige under min Sadukos lvl 67, jeg kan bare ikke lige huske navnet, talte jeg ogs med om nogle q i Narand, men vi blev enige om at tage dem der var i BEM sammen istedet og der var jeg godt igang med dem og siden har vi ikke vret p samtidig.
    Men jeg fortstter det hrde arbejde.
    Jeg kan tage ph herover, hvis det er det, der skal til, men lad os nu lige se

Maggic = Frille =) s er det p plads =)

Jeg ved at min warlock mangler cot rep, s nr du er klar p nogen normal BM runs, s hiv fat i mig =)

Jeg kan sagtens tanke BM p locken, med en ok healer =)

Maggic = Frille =) s er det p plads =)

Jeg ved at min warlock mangler cot rep, s nr du er klar p nogen normal BM runs, s hiv fat i mig =)

Jeg kan sagtens tanke BM p locken, med en ok healer =)
    Nu skriver du jo til en rimelig tungnem gammel kone , s.......
    hvad er cot ? consortium ellerOg
    HVad er BM? Black Morads
    Jeg er alts ikke s god til disse forkortelse men forsger at lrer dem s godt som muligt

BM = the Black Morras
    cot = Keepers of Time (mig der er en hat til at ramme bogstaver, og giver ikke en "gammel"kone en chance for at flge med mit stadig teenageagtige ungsind )

BM = the Black Morras
    cot = Keepers of Time (mig der er en hat til at ramme bogstaver, og giver ikke en "gammel"kone en chance for at flge med mit stadig teenageagtige ungsind )
    rh...det var sdt sagt
    Perlehne der er resto-shaman og med rimeligt gear ligger stadig p shadowsong, for jeg vil blive der, hvis ikke jeg findes vrdig til at joine jeres guild Men hvis det er den eneste mulighed jeg har for at gruppe med jer, er jeg parat til at flytte hende
    Den char jeg har her p ravencrest er en elemental-shaman, Saduko, og hun kan selvflgelig heale men ikke i nr samme grad som ph.
    Jeg giver det lige et par dage endnu fr jeg tager stilling til om ph skal flytte fr tid Det kunne jo ogs vre I var mere interesserede i at jeg flyttede en af de andre 70re jeg har p shadowsong. Jeg har jo ogs en firemage-perlemage og en retri-paladin, der hedder perlemor. Derfor denne tven

Ja nu er der jo ingen der har skrevet i to dage s jeg m jo hellere holde liv i trden. Har i dag vret sethekk hall med greentea og sant.
    Vi kom igennem med nogle wipes og det gik da godt nok lidt hurtigt for en gammel kone , men det lrer jeg jo ogs af
    Var healer selv om jeg er elemental med saduko, s det var jo godt at greentea var 70er sjovt var det i hvertfald og jeg har spurgt dem begge om de lige vil give et par ord med p vejen

ja.. hvis ikke de gr m jeg hellere tage en alvorlig snak med dem

Nu vil jeg lige skrive for at holden trden varm her i efterrskulden
    Min char her p ravencrest er nu kommet op i lvl.69,5!!! og der er 1000 g indsamlet til en flying mount s tingene skrider da fremaf
    Jeg vil nok ikke rigitg vre til stede de nste par dage da der er rimelig meget tryk p irl, men jeg vender frygtelig tilbage p torsdag.