Results 1 to 15 of 15

Thread: [Godkendt]Crash vil gerne joine SD i WAR efter 4 års forsvinden...

Default [Godkendt]Crash vil gerne joine SD i WAR efter 4 års forsvinden...

En undskyldning, en ansøgning og en forklaring(dog ikke nødvendigvis i nævnte rækkefølge)

For fanden...det er så meget at jeg ikke aner hvor jeg skal starte men jeg skal forsøge at gøre det kort.

Jeg var med i SD tilbage dengang hvor et studenterbrød kostede 1,75, SWG var noget man så frem til og guilden ikke var navngivet endnu og forsvant så for 4 år siden.

Hvorfor og hvorhen - med fare for at det lyder som verdens dårligste undskyldning; så kan jeg knapt huske det. Jeg ved at jeg endte i WoW sammen med et par af mine gamle RL venner(og ja jeg endte med at spille en female Nightelf med hvidt hår i flere år, så overvej lige om ikke det er straf nok i sig selv!?) og som tiden gik blev jeg ligesom bare hængende på den server.

Men hvorfor $€"#¤" !"#!#@£ %/€{"# jeg ikke smed en post på forummet det aner jeg simpelthen ikke...dem der var her dengang og stadig er her fortjener en bedre forklaring, men jeg har den ikke...men hvor ville jeg dog ønske jeg gjorde. Det bedste jeg kan komme med er et stort rungende "Undskyld!".

Jeg har spillet WoW sammen med en kammerat de sidste par år, men de sidste 7-8 måneder har jeg udelukkende logget ind for at spille arenas med min kammerat, der er simpelthen ikke andet i det spil der stadig tænder mig.

Så kom WAR! og ja tak...jeg er sgu helt solgt. Men jeg kender kun en 10-12 mennesker fordelt på 2 servere der spiller og efter min mening så skal WAR! altså spilles i en guild. en aktiv guild med modne folk med blod på tanden.

Og det er derfor jeg er her nu. Jeg ansøger hermed om at blive en del af Semper Danicas Warhammer Online afdeling.

Jeg har fulgt med på forummet i lidt tid og det lader til at folk hverken er blevet mere eller mindre sindsyge siden sidst jeg var her og det er stadig modenhed, ære og at kunne finde ud af at opføre sig civiliseret overfor andre der lægges vægt på. Jeg har læst alle vejledningstrådene og er helt enig. Derfor vil jeg også nævne at jeg er i en WoW guild pt. (tror ik jeg har spillet i et par uger og før da kun arenas :/), men har ingen intentioner om at skulle ende i SDs WoW afdeling eller noget i den stil - det her er ikke et forsøg på at snyde nogen . Jeg er i en WAR! guild med et par af de WoW gutter på en anden server, men i samme sekund som jeg smider den ansøgning her, giver jeg dem besked om hvordan tingene er.

Og lad os så lige tage de praktiske ting;

jeg er en 27 årig mand(nah drengerøv måske) som bor i Kalundborg sammen med min kæresten. Min fritid bruger jeg på at lege håndværker og forsøger at sætte vores hus i stand og så ellers bruge resten af tiden på at game, rode med lidt grafisk design eller spille noget tråd sammen med et par af gutterne. Jeg har som sagt væer med I SD før men forsvandt på en ret ufed måde, og er nu tilbage for at bukke og skrabe og så ellers smide nogen dværge udover en skrænt.

Jeg har spillet en Black Orc op til rank 20 på en anden server og yarr det er lige mig - men jeg er samtidigt også lige præcis vild nok med en masse andre klasser at jeg sagtens kan overveje noget andet hvis det ville hjælpe en masse - jeg er sjovt nok helt varm på alle Greenskin klasser af en eller anden grund...

Mine forventninger er med tiden en masse guild premade scenarios, en masse random guild rvr og en generelt god stemning i en aktiv guild der er seriøse omkring det at have det sjovt.

Og hvad kan I så forvente...tja...I kan forvente et aktivt medlem der ikke er bange for at hjælpe eller sige sin mening. En der er klar over at nogen gange skal man lige søge lidt på forummet inden man stiller flere spørgsmål - og så i øvrigt er klar over at det ikke altid er det smarteste at lege Rambo i RvR(selvom titlen Black Orc lægger åhhhh så meget op til det ). Jeg er casual men nyder at tage et par all-nighters så weekenden rammer, natteravn som bare !"#=(& når arbejde og den slags forpligtelser ellers tillader det.

Hvis der er nogen spørgsmål, skældsord eller andre ting jeg skal høre så bare smid dem her, i en PM eller ingame - har lige startet min Black Orc på SD serveren og er under navnet Gorey. Rawr.

Har ikke lavet nogen ny profil men poster på min gode gamle - det må da betyde at der stadig er nogen der kan li mig? :P

God weekend til alle, jeg følger med her.

Crash / Kristian

Forum Senior Wacky's Avatar

Hej Crash

Har søgt lidt på forumet og det ser ud til at du blev udmeldt af SD i en oprydning d. 4. januar 2007.

Til trods for den manglende afskeds post, så syntes jeg du laver en god genansøgning. Normalt lader vi gamle genansøgeres tråde stå lidt tid så medlemmer der kan huske dig, kan komme med lidt feedback.

Derudover har vores store grandmaster Kirneh sidste ord i sagen (han er først online igen mandag), men du hører mere fra ledelsen snarest.
    WoW: On hold - Wakki the Priest, Wolky the Warlock
    Retired DAoC & WAR GM - SD member forever

Marquis of the Board Barahir's Avatar

Ahh
    godt at se dig igen crash
    vi skal lige have kirneh ind over. men vi får et fra mig

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Kan også godt forsvare at anbefale gamle Crash igen.. Han var flink og meget hjælpsom i SD's unge dage. At man forsvinder uden et ord er dumt, men det er en pæn undskyldning, og der er gået 4 år. Så imo er det sgu ok..

GL og håber du kommer ind.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Acolyte

er du snart faerdig med SDs nye hjemmeside? (hvis det ikke var dig der arbejdede paa den er det her bare skrevet for at faa min post count op)

Kampslock 70 lock Mazrigos
    Kamp Bear Shaman 80
    Kamp 10+ swordmaster

I think AoC is going to be slightly Harder than WoW. I for one, hope its alot harder than WoW. I taught my dog to shake hands.. So Now he sits in front of the Keyboard trying to shake Hands... His hunter is almost 70.

Hahahahahaha fuck...ja øh altså....det er der liiiiiige om lidt Chrome! Haha jo det var mig der var igang med den på et tidspunkt....underligt nok har jeg faktisk stadig en del af de gamle filer liggende.

Wootman den her er mest til dig, fand tden lige blandt det gamle;

Hehe kønt er det sgu ikke, men sjovt var det!

Bortset synes jeg hjemmesiden er blevet rigtig fed, stille og rolig men stilfuld

Og tak for de pæne ord.

Marquis of the Board Barahir's Avatar

kirneh kommer hjem på søndag igen.
    Så skal jeg nok pocke ham

⋐█╬╬╬╬╬╬°¯°█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by crash View Post
    Hahahahahaha fuck...ja øh altså....det er der liiiiiige om lidt Chrome! Haha jo det var mig der var igang med den på et tidspunkt....underligt nok har jeg faktisk stadig en del af de gamle filer liggende.

Wootman den her er mest til dig, fand tden lige blandt det gamle;

Hehe kønt er det sgu ikke, men sjovt var det!

Bortset synes jeg hjemmesiden er blevet rigtig fed, stille og rolig men stilfuld

Og tak for de pæne ord.
    Det er fanme da smukt det der.. Kan godt huske den sig <3
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

lololololol.. omg altså.. Bare for DEN der skal han da ha min anbefaling for at komme ind igen Crash kender dig ikke, men bare det faktum at du gør woot glad, det er et plus i min bog

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

SD Medlem Forum Adept

Crash er sku en af de helt gode gamle drenge, ser gerne lidt flere af dem tak

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Hey Crash.

Det er sgu godt at se dig igen.
    Jeg vil meget gerne have dig med i SD igen. Du var virkelig en fin fyr da du var medlem sidst.

At du forlod os uden at skrive en post om det er altså for dumt. Men det ved du jo godt selv.

Hvis du roller en Shaman i WAR og LOVER !!!! at heale og ikke tosse rundt i BG's og lave damage er du velkommen til at joine os !
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Minister of the Board Kirneh's Avatar

P.S... Det med shamanen var en joke
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

SD Medlem Forum Senior Noggs's Avatar

crash??? navnet siger mig et eller andet..... men gogo herfra...

Så går jeg igang med mit spil - eller prøver da
    "Are you threathing me Master Jedi?"
    Fac Venatorem Captivum

[Signature overflow error]

Hehe jeg kan ihvertfald godt huske dig Noggs - noget med tusind SWG alts og så var du igang(eller ville gerne igang med) med dit eget mmo projekt - tror jeg nåede at foreslå et par racer men ellers ventede jeg bare spændt.

Og tak til Stormester Kirneh for at vende tommelen op - jeg må jo se om ikke jeg kan finde plads til at give en øl en dag som straf for min ugerning

Jeg håber at kunne tosse rundt i WAR! en masse snart, har lige et projekt der lige skal afsluttes - i dag helst

Forum Senior Wacky's Avatar

Jamen med Kirnehs accept, og de positive bemærkninger du har fået over de sidste dage, så vil jeg sige velkommen tilbage i SD.

Du får adgang til medlemsdelen af forum'et igen og derinde skal du finde tråden med ingame invite password så du også kan komme med under fanen der.

Vi snakkes jo nok ved
    WoW: On hold - Wakki the Priest, Wolky the Warlock
    Retired DAoC & WAR GM - SD member forever