Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 28 of 28

Thread: Zephio Leaver SD

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey Zeph..

Ked af du smutter, du var sjov at spille med, og en nogenlunde raider var du vel også

Som Kartagg siger, så er det da godt du går nu, hvor det ikke skader os så meget. Tak for det, og tak for din indsats.
    Jeg må dog lige sige, at din afsked er skuffende. Du leaver efter at SD har tonset igennem MH og BT (pånær lige sommerpausen) og så siger du det ikke går hurtigt nok. Ja der er slack ind imellem med info, mødetid osv. Men det har der jo altid været, det er jo intet nyt. Og helt ærligt så er det sgu ikke så meget, det er jo blevet en del bedre siden vi fik gang i et ordentligt CR team og breakede MH.

Men respekt for at du melder ud og siger farvel. Jeg havde fanme bare håbet du kunne ha sagt pænt farvel istedet for en halvsur, skuffet afsked uden noget positivt. Jeg er da ked af din tid i SD har været så skidt, at du intet godt havde at sige.
    Men det siger også noget om dig, at du kun har været i SD for at raide, og resten ragede dig åbenbart en skid. Det er jeg sgu trist over.

Men GL fremover knægt. Det mener jeg sgu.

mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Acolyte

GL der ude zephio. Savner den store grimme dumme owl man alTid kunne svine til, når man blev sur over noget lort på et raid. Kan godt forstå hvad du mener med raiding generalt. Men det er nu sådan det foregår i SD. Håber virkelig du finder noget der ude som passer dig bedre.

Wofid vil altid powne dig i alt.
    Frille - Warlock
    Wofid - Druid - of doomkin/healer

Forum Trainee

gl m8 og håber du finder hva du søger... :P