Results 1 to 15 of 15

Thread: [Godkendt]Ansøgning - Thorbjorn Marauder

Default [Godkendt]Ansøgning - Thorbjorn Marauder

Hey!

Mit navn er Thorbjørn, 28 år og bor i KBH NV. Sælger til dagligt kameraer i en fotoforretning.

Har tidligere været medlem af SD i DAoC og kender flere SD'ere fra dengang også i RL. Jeg vil selvfølgelig leve op til SD's værdier.

Min marauder hedder Thorbjorn og er pt. lvl 23, jeg har 2 alts: Toof, Shaman og Toofpick, Black Orc.

På gensyn i spillet!

Forum Senior Wacky's Avatar

Hey Carrion

Godt at se du ansøger igen, jeg kan dog ikke huske at have set en farvel post? Mener du listede væk da DAoC døde.

Genansøger får lov at stå et par dage, så members kan få lov at kommentere lidt, og så vi i ledelsen kan se lidt på dig Derudover har Kirneh sidste ord for genansøgere.

Men her er din gamle ansøgning fra arkivet:

Quote Originally Posted by Carrion View Post
    Jeg har spillet DAoC i en 3 års tid nu primært på alb/galahad i dansker-guilden Church of Dawn. Vi er så nogle stykke som vil prøve at spille hib.

mine chars hidtil kan ses her: http://www.camelotmonkey.com/showchars.php?user=carrion

Lige nu lvler jeg på en Bainshee da jeg har mest erfaring med casters, men har dog også lavet en druid da i nævnte for Hald at i har behov for support classes.

Jeg er 25 år gammel og læser bachelor på Biblioteksskolen i København.

Jeg har læst og er indforstået med jeres CoC og øvrige regler

Håber på snarligt svar og en in-game invitation :wink:

/Carrion
    WoW: On hold - Wakki the Priest, Wolky the Warlock
    Retired DAoC & WAR GM - SD member forever

Forum Disciple

er du ikke hald's gamle roomie? hvis det er dig husker jeg ikke noget dårligt omkring dig fra tiden i daoc tværtimod

SD Medlem Forum Adept Estrinoff's Avatar

Quote Originally Posted by Celtir View Post
    er du ikke hald's gamle roomie? hvis det er dig husker jeg ikke noget dårligt omkring dig fra tiden i daoc tværtimod
    Det er nemligt rigtigt :=)

-

Jeg har intet dårligt at sige omg Carrion, han er altid hyggelig at spille med og går virkelig op i spillet når han først kommer i gang.
    Det er ikk for børn, det er for nice!

SD Medlem Forum Disciple

Jups, min gamle roomie.

Ved at han har spillet sammen med nogle SDere her de sidste par dage (inkl. mig selv).

Jeg vil naturligvis sige god for ham, der bliver ingen konflikter med ham - men det kan være jeg er forudindtaget, så han må hellere få nogle kommentarer fra nogle SDere der ikke har kendt ham fra tidligere også

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Hej Carrion.

Hvor længe siden er det du stoppede i SD ?
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Jeg stoppede vel i slutningen af 2006 da interessen for DAoC var på nulpunktet, meldte også ud dér at jeg nok ville vende tilbage når WAR kom ud. Her er jeg så!
    Thorbjorn - Lvl. 26 Marauder

Forum Senior Fedania's Avatar

Sælger kameraer? Hvad blev der af din uddannelse som bibliotekar?

Thorbjørn er en fin gut, men jeg har ikke spillet med ham ingame i WAR, så min anbefaling er udelukkende på hans personlighed.
    SW:TOR toons: Fedania (Bounty Hunter) in Danish Legacy
    Tons of retired Rift, AION, AoC and DAoC toons.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Quote Originally Posted by Carrion View Post
    Jeg stoppede vel i slutningen af 2006 da interessen for DAoC var på nulpunktet, meldte også ud dér at jeg nok ville vende tilbage når WAR kom ud. Her er jeg så!
    Jammen velkommen tilbage.

Da det er 2 år siden du forlod os (uden en farvel post på forum) må du gerne skrive noget mere om dig selv.
    Der er jo rigtig mange der ikke kender dig.

Ellers vil jeg lade WAR rekruterings ledelsen fortsætte i denne ansøgning da jeg ikke kender dig.

/Kirneh
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

Jeg spiller godt nok ikke WAR, men har kun gode ting at Sige om Thorbjørn... Tør man andet, når man kun går manden til midt på brystet?!? Anyways, Han vil kun være en positiv tilføjelse til SD, så ind med ham.

BTW Thorbjørn, hvad blev der af den der uddannelse?

Jeg blev træt af bøger og ville ud og tjene nogle penge, har altid været glad for gadgets og foto, så det var oplagt at søge job i en fotoforretning (Bingo Foto). Er ligefrem blevet glad for det, så det fortsætter jeg foreløbig med.

Lidt om mig selv: Kan vel mest præcist beskrives som en 207 cm høj film-, musik-, foto- og ølnørd.

Hey Thorbjørn

Din genansøgning har nu kørt nogle dage, og dem der havde lyst til at komme med kommentarer må have været her forbi nu.

Jeg hørte jo fra dig igår at du skal til at flytte snart. Kommer det til at betyde du ikke kan spille så meget før du er kommet på plads?

Jeg skal have bestilt internet til det nye sted imorgen, men ellers vil jeg da prøve at være så meget online som der nu er tid til, selvom det bliver nogle travle dage omkring den 1..

Forum Warden Dake's Avatar

Jeg har også spillet en enkelt gang med Thorbjorn - har intet negativt at melde, men jeg skriver som regel ikke feedback før jeg har spillet nogle gange med en - men jeg tror da bestemt Thorbjorn er aktiv
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

Jamen så syntes jeg vi prøver at give dig en trial.

Giver dig forum adgang igen, og derinde kan du finde ingame invite password. Så fang en inviter ingame og få et lille guildtag over hovedet

Ses ingame!