Results 1 to 20 of 20

Thread: [Godkendt][Casual] Bainz Warrior - Søger optagelse

Forum Convert

Default [Godkendt][Casual] Bainz Warrior - Søger optagelse

Aloha SD,

Jeg vil hermed gerne ansøge om optagelse i Semper Danica.

Jeg kender allerede lidt til guildet igennem mine ”Real Life” venner Nilfen, Herous, Unk og Ixchel. Lad ikke dette skræmme jer da jeg nok er den meste normale at det slæng!

Derudover har jeg også fået kigget lidt på den åbne del af jeres forum. Jeg har læst jeres 5 værdier, og vedkender mig selvfølgelig dette i tilfælde af optagelse.

Jeg vil gerne ansøge som casual medlem da jeg på det seneste er blevet gammel, har fået en hustru og en lille søn på halvandet år derudover har jeg også et job der skal passes (suk). Så lige meget hvor meget jeg gerne vil så kan jeg desværre generelt ikke deltage i raids den hele nat, men med lidt planlægning håber jeg dog det kan ske engang imellem.

Det svinger hvor mange timer jeg kan spille per uge, men for det mest nok 8-10 timer.

Jeg hedder Jacob, er 33 år og bor på Frederiksberg. Når jeg ikke sniger mig til at spille lidt WoW så arbejder jeg som IT-sikkerhedskonsulent og passer min familie. End sjælden gang i mellem hygger jeg også med mine venner, spiller noget konsol, hører musik/går til koncerter men det er efterhånden for lidt.

Ang. online spil så har jeg prøvet det meste. Det startede med at Nilfen, Herous og mig smed oceaner af tid væk i kælderen under Odense Universitet med at spille tekstbaseret MUD’s (S,S,E,E,Open door, kill Spider queen, {2 minuter senere}, Take spider medalion, Equip spider medalion, Woot + 2 int!!). Over Ultima, EQ, AO, SWG, DAOC til WOW (fra spillet blev udgivet). Derudover har jeg også prøvet andre spil efter Wow blev udgivet, men er altid vendt tilbage til det.

Jeg ansøger med Bainz min warrior. Han er pt. lvl 76 (kom nu i gang Nilfen). Han er spec’ed lidt underligt (hvilket jeg generelt holder af) med Titans Grib og Skjold (som jeg mener, er et hit). Har aldrig rigtigt tank’et nogle instances med ham (måske Wailing Caves for 4 år siden) da han er spillet op stort set solo. Lige nu holder jeg dog meget af at rende rundt og queste med ham så han er min main lige i øjeblikket.

Link til mærkeligt spec og grimme grønne items:
    http://eu.wowarmory.com/character-sh...ncrest&n=Bainz

Udover Bainz så har jeg også ”Zromb” en Tauren Shaman (Ent) som var min tidligere main. Jeg var i pre-bc i et raiding guild, og jeg har generelt også spillet en del PvP med ham (ikke noget hardcore ala arenas – kunne jeg dog godt tænke mig at prøve). Lige nu bliver han spillet fast sammen med en anden ven en gang om ugen så det kommer til at tage lidt tid inden han rammer lvl 80.

Sidst men ikke mindst har jeg en Rogue på lvl 67. Denne kommer nok til at ligge lidt indtil Bainz rammer lvl 80.

Grunden til at jeg søger optagelse er at jeg savner lidt socialt samvær mens jeg spiller. Det kan godt være lidt kedeligt at spille uden en guild chat. Derudover kunne jeg godt tænke mig at opleve nogle instances og evt. lidt raids en gang i mellem når det passer ind i min travle hverdag. Jeg har kun hørt godt om SD fra ovenstående medlemmer, og mener at SD kan give mig noget mere værdi i spillet og omvendt (og måske i kommende spil).

Generelt vil jeg sige at i med optagelse af mig ikke får en hardcore spiller men et socialt medlem som meget gerne hjælper til hvis nogen har brug for det. Derfor håber jeg meget at i vil overveje mig når i åbner for optagelse igen.

Hilsen Jacob
    Last edited by Zromb; 07-01-2009 at 12:19.

Forum Senior Nilfen's Avatar

Efterhånden har jeg kendt Bainz i henved 20 år og kan særdeles varmt anbefale ham til Semper Danica!

Ud over han er rigtig flink og vil passe perfekt ind hos os, så har han også en rigtig god forståele for ingame mekanismer samt en ufattelig evne til at blive betatester på samtlige mmorpgs!

Han vil være guld at få ind og det glæder mig usandsynligt meget at han nu søger ind hos os!
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Forum Learner

Ja her er så en rl-ven, som vi snart har kendt i 20 år, og som jeg mener (og som Nilfen jo så pænt har uddybet hvorfor) er et "must have" for et guild som SD.
    Ord der lige springer frem: social, hjælpsom, hyggelig og frem for alt en kanon ven man kan stole på!

Og ja hvordan får han sneget sig ind i alle de betaer er uforståeligt, men fedt.

Så lad os få nappet det lille lækre nips ASAP.

Undergangsvommen styrer! (stadig mit favorit navn du har haft til dato... dog på engelsk)
    Last edited by Herous; 09-12-2008 at 9:15.
    OMG min nej-hat er forsvundet!!! Hvis nogen finder den, skriv det gerne i en post!

Forum Neophyte

Hej alle

Ja som står skrevet har jeg også kendt ham i ca. 20 år i RL.
    Hmm så der er så mange godt ting og historie at fortælle at
    det ville blive til en hel bog.
    Men for at gøre en lang historie kort kan jeg varmt og
    siggert sige .Han vil helt klart passe ind i SD.

Vi snakes ved min ven.

Hilsen

Unk.

Ps. tak for sidst.

Forum Convert

Tak for det. Jeg kender jo en del til jer, men ikke specielt meget til de andre medlemmer. Det håber jeg dog at komme til. Jeg har pt. lidt travlt med at læse til 5 timers certificerings eksamen på lørdag, og der er generelt noget travlt med arbejdet op til jul. Jeg håber dog at kunne spille lidt i næste uge, og måske tilmelde mig et raid.

Ellers håber jeg at spille en del mere hen over juleferien.

Jeg har tilmeldt mig /semperdanica, og kan også findes der når jeg er online. Så hvis i kan bruge en warrior der endnu ikke har bindet Taunt til hotkeys... er i da velkommen til at spørge..

Unk - Herous - Hvad med at spille lidt WoW... bare engang imellem ;-)

Forum Senior Nilfen's Avatar

Nepotismen længe leve!

Mangler lige at sige tak for en kanon god ansøgning. Join vores kanal /semperdanica og få gruppet med nogle SD'ere. Vejen frem er feedback her i din ansøgning. Du er også velkommen til at logger på vores VT server og slacke (eller snakke) med folk.

Og så ses vi ellers ingame her over weekenden. Tror jeg har lidt ledig tid søndag morgen!
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Forum Convert

Er allerede på kanalen... og håber snart at få mulighed for at spille lidt med folk. Det ser lidt lyst ud her efter weekenden og hen over julen så det bliver fedt..

Glæder mig til at spille med jer.

Forum Convert

En lille opdate... Da jeg så på SD channel at der mest blev eftersøgt folk til Heroic instances har jeg arbejdet hårdt på at nå lvl 80 hurtigst muligt så jeg måske kunne hjælpe ud her... Ved dog ikke hvordan en warrior uden tank erfaring og mærkeligt spec kan hjælpe her... men man kan jo prøve.. Jeg ramte lvl 80 i morges, og håber nu at dette betyder at jeg kan joine i nogle flere instance ture sammen med SD medlemmer. Så hvis i mangler en person opg ser mig online er i meget velkomne til at høre om jeg vil med. Jeg har altid lyst, men nogle gange bliver jeg desværre nød til at sige nej hvis jeg har nogle familie forpligtelser. Det håber jeg i forstår.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Hej Bainz,

hvordan ser det ud med din ansøgning? Intet nyt fra dig siden den 18/12 (jo jeg VED godt det er jul, men alligevel!)

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Forum Convert

Hej... Jeg søger skam stadig. Jeg får spillet en del, men for det meste i små bider... eller hvis jeg kan lokke Nilfen væk fra sin datter... Jeg er på Semper Danica kanalen, og forsøger at deltage hvis nogle har brug for hjælp (kanalen er dog ikke meget aktiv). Ellers arbejder jeg på at opgradere mit gear lidt så jeg kan deltage i nogle heroics som bliver efterspurgt mest. Så hvis folk har brug for hjælp og de ser mig online er i meget velkomne til at spørge.

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Hejsa Bainz

Sørg lige for at komme i gruppe med andre end dine venner. De vil jo altid sige du er en fin gut

Måske du kan få lidt andre til at skrive herinde også så, så vi kan se, at det ikke bare er 3 venner, der vil have dig ind.
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan løses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

Forum Recruit

Kom aldrig af sted i instance med Bainz i går pga. vi manglede en tank. Men Pinehoof og jeg fik en hyggelig snak med Bainz på VT - og der virkede han bestemt til at passe ind i SD Og som casual er det jo mere det der tæller fremfor skills Dem fik vi så desværre ikke set noget til, men forhåbentligt en anden dag

SD Medlem Forum Disciple hqx's Avatar

Yeah som Dubbi skrev, hygsom fætter - Dog er han fra Fyn hvilket godt kan tælle tungt imod ham.

Det gode er dog han er flygtet til Sjælland hvor han nu bor på tålt ophold, hvilket jo er fin fin :-D

Spøg til side, han virker som en rigtig fin gut den times tid Dubbi og jeg talte med ham på VT (da vi ikke kunne komme i instance, damn)
    I'll be more enthusiastic about encouraging thinking outside the box when there's evidence of any thinking going on inside it.

Forum Initiate

hey hey

Jeg var i Halls of ligthning og oculus med bainz, hvor det var rigtig hyggeligt og vi klarede alle bosserne first time han spillede fint og fejlfrit

Thumps up fra mig )

Forum Recruit

Jeg hopper lige med på den der. Var med Ziduac på det Halls of Lightning run og Oculus run, og det gik fint fint. Ikke noget at sætte en finger på der.

Så ind med ham

Da Nilfen jo selv anbefaler dig, og du har fået en del fine tilbagemeldinger på den måned du har søgt, vil jeg mene, at vi godt kan finde en plads til dig i SD.

Fang en officer ingame og bed om invite og så skal vi lige have givet dig adgang på forum til intern del, det har je ik lige tid til!

Forum Convert

Fantastisk! Tak for det, og tak til Ziduac, HQX og Dubbi for deres anbefalinger... !

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Låser tråden da Lady har slacket

Velkommen til.
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Quote Originally Posted by Kirneh View Post
    Låser tråden da Lady har slacket

Velkommen til.
    Ville jo ik låse tråden, før en venlig sjæl havde givet Member-adgang på forum

Men alt ser ud til at være på plads.

Velkommen til

Paladin of the Board Magicha's Avatar

den låses når han er godkendt tak

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them